Riaz3r פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 שלום,לפני כחצי שנה טסתי לחו"ל ולפני הטיסה הקפאתי את החשבון פלאפון שלי בחודש אוקטובר (המקסימום שאפשר להקפיא זה 3 חודשים) אז בחודש ינואר החשבון שלי חזר לפעול ועדין הייתי בחו"ל אז התקשרתי ל*054 וביקשתי מהם להקפיא שוב את החשבון לעוד 3 חודשים. תהליך שלוקח 5-10 דקות מהרגע סיום השיחה, ועבר יום אחרי השיחה ועדין החשבון שלי לא הוקפא.התקשרתי שוב ל*054 וביקשתי שיקפיאו את החשבון והם אמרו שזה תהליך שלוקח זמן (בפעם הראשונה עשיתי את זה מהשדה תעופה ומיד שסיימתי את השיחה זה נכנס לתוקף).בכל מקרה בסופו לש דבר הם הקפיאו את החשבון לאחר יום או יומיים אני כבר לא זוכר.שחזרתי לארץ נדהמתי לגלות חשבון בסה"כ 768 ש"ח.569 ש"ח על 23 דקות שיחה!!!!!! (24 ש"ח לדקה!!!!) שזה כל הזמן שדיברתי עם אורנג' מחו"ל בשביל להקפיא שוב את החשבון (זה כולל כל זמן ההמתנה עד שנציג שירות יענה לטלפון, זמן אויר, השיחה השניה שביצעתי ביום השני שראיתי שהם עדין לא הקפיאו את החשבון וכד'...)לפני יומיים הלכתי לאורנג' ודיברתי עם הנציג שירות לגבי החיוב הפסיכי הזה, הוא אמר לי ש*054 זה מספר חינם רק שאתה בארץ, והוא הוציא דף פירוט שיחות לראות שבאמת רק התקשרתי ל*054 ואיתו הוא הלך לאחמ"ש\מנהל באותו זמן והוא אישר לנציג להוריד לי את החיוב המפורז הזה ב50%, אמרתי לו שאני עדין לא מרוצה ושאלתי עם מי צריך לדבר בשביל להוריד את כל החיוב המוגזם הזה והוא אמר לי שאני צריך לדבר עם המוקד שלהם.אתמול דיברתי עם המוקד של אורנג', נציגת שירות דיברה עם האחראי שלהם שם ואישרו לה להוריד לי את החיוב בעוד 150 ש"ח ושהיא לא יכולה לעשות שום דבר נוסף לעזור לי.אז עכשיו יוצא שהחיוב על השיחות האלו עומד על 134 ש"ח.על שיחה פשוטה להקפיא חשבון. שהתקשרתי רק למוקד של אורנג'.אני כבר לא יודע עם מי לדבר לגבי השערוריה הזאת..יש הצעות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 היית צריך לברר את זה לפני שטסת. אין לך הרבה מה לעשות חוץ מלהמשיך להתחנן אליהם שיורידו לך במחיר.אגב, תבדוק בחוזה שחתמת עליו.. האם מוזכר משהו כזה, אולי אתה יכול להגיע איתם לבית משפט.בכל מקרה, פעם הבאה - לבקש מחבר / משפחה בארץ שיקפיאו לך את החשבון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-Tal- פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 טעות שלהם, אתה לא צריך לספוג את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
redead פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 לא הבנתי למה הייתה צריך להתקשר אליהם 90 פעמים וכל פעם להתחנן שיקפיאו לך את החשבון.על הפעם הראשונה הייתה צריך לבקש את השם של הנציג ומספר אישור או משהו דומה וזהו שיחפשו אותך הם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 טעות שלהם, אתה לא צריך לספוג את זה.לא הבנתי איפה פה הטעות שלהם. הוא התקשר מחו"ל לארץ, זה עולה כסף.הם הורידו בחצי על זה שהוא היה צריך להתקשר פעמיים (אכן בגלל שזאת היתה טעות שלהם), זה פייר אינף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Los פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 חבל שלא השתמשת בכרטיס חיוג/SKYPE או כל דבר אחר , טוב כנראה חשבת שלא תחויב על השיחה.אם אורנג' היו מספיק הגונים היו נותנים לך החזר מלא , זה לא שהתקשרת לחברה בשביל הכיף, אלה למפעילה הסלולארית שלך.. בעיקרון הם לא היו חיבים להחזיר לך שקל .. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
infer73 פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 מה לא הגון בהתנהגות של אורנג'?הבחור התקשר מחו"ל לארץ, לא אורנג' , ולכן הוא צריך לשלם על זה.עצם העובדה שהוא התקשר למפעילה הסלולרית שלו אינה חשובה בכלל.והכסף הזה אפילו לא מגיע לאורנג' אלא למפעילה הסלולרית בחו"ל... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 והכסף הזה אפילו לא מגיע לאורנג' אלא למפעילה הסלולרית בחו"ל... אמנם חלק מהכסף אכן מגיע לאורנג' - אבל בטח שלא כולו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Riaz3r פורסם 2011 באפריל 6 מחבר Share פורסם 2011 באפריל 6 היית צריך לברר את זה לפני שטסת. אין לך הרבה מה לעשות חוץ מלהמשיך להתחנן אליהם שיורידו לך במחיר.אגב, תבדוק בחוזה שחתמת עליו.. האם מוזכר משהו כזה, אולי אתה יכול להגיע איתם לבית משפט.בכל מקרה, פעם הבאה - לבקש מחבר / משפחה בארץ שיקפיאו לך את החשבון.נכון, אבל לא חשבתי על זה.השאלה מה עם אנשים אחרים שעושים ככה, אני לא מאמין שהם גם טורחים להודיע לכל אחד.איך אפשר לראות את החוזה? אני צריך לבקש מהם או שזה זמין לכל אחד דרך האינטרנט?הבעיה בלבקש ממישהו שיעשה את זה זה שצריך לתת להם יפויי כוח, ולא הקפאתי את החשבון עד הדקה אחרונה שכבר הייתי בנתב"ג, השתמשתי בפלאפון עד אז.לא הבנתי למה הייתה צריך להתקשר אליהם 90 פעמים וכל פעם להתחנן שיקפיאו לך את החשבון.על הפעם הראשונה הייתה צריך לבקש את השם של הנציג ומספר אישור או משהו דומה וזהו שיחפשו אותך הםכי עבר יום, יומיים מאז שביקשתי ולא נעשה כלום בעיניין.כמו שאמרתי בפעם הראשונה שהקפאתי את החשבון, תוך 5-10 דקות מתום השיחה שלי איתם החשבון שלי כבר הוקפא.לא הבנתי איפה פה הטעות שלהם. הוא התקשר מחו"ל לארץ, זה עולה כסף.הם הורידו בחצי על זה שהוא היה צריך להתקשר פעמיים (אכן בגלל שזאת היתה טעות שלהם), זה פייר אינף.אין להם פה טעות. זה יותר עיניין של שירות.התקשרתי בשביל לקבל שירות, שבארץ לא היה עולה לי אגורה. וגם לא היה לי איך לסדר את זה דרך הארץ.אף אחד לא אמר לי גם שהשיחה הזאת עולה לי כסף, ועל העלות שלה לדקת שיחה.עובדה גם שאם כל העסק הזה לא היה מוצדק מבחינתי הם לא היו מורידים לי את המחיר ב50% ואז בעוד 150 ש"ח.הם יודעים שזה דרך בשבילהם לחלוב כסף מלקוחות.חבל שלא השתמשת בכרטיס חיוג/SKYPE או כל דבר אחר , טוב כנראה חשבת שלא תחויב על השיחה.אם אורנג' היו מספיק הגונים היו נותנים לך החזר מלא , זה לא שהתקשרת לחברה בשביל הכיף, אלה למפעילה הסלולארית שלך.. בעיקרון הם לא היו חיבים להחזיר לך שקל .. אבל פה העיניין, שהם יודעים שהם יצאו מניאקים. הרי כמה פעמים יוצא למישהו להקפיא חשבון ואז להתקשר עוד פעם בשביל להקפיא שוב?הם יודעים שזה דרך קלה למשוך כסף מאנשים והם משחקים על זה כמה שהם יכולים עד שאני ישבור אותם.אני לקוח של אורנג', התקשרתי למוקד שירות של אורנג' שהם חינם ללקוחות שלה רק שהם בוחרים שזה לא תקף בחו"ל. וזה לא בסדר.מה לא הגון בהתנהגות של אורנג'?הבחור התקשר מחו"ל לארץ, לא אורנג' , ולכן הוא צריך לשלם על זה.עצם העובדה שהוא התקשר למפעילה הסלולרית שלו אינה חשובה בכלל.והכסף הזה אפילו לא מגיע לאורנג' אלא למפעילה הסלולרית בחו"ל...נכון שהתקשרתי לארץ דרך הפלאפון, אבל למוקד שהוא חינם ללקוחות שלה. ופעם אחרונה שבדקתי אני לקוח שלהם.ניסיתי להקפיא על ההתחלה לחצי שנה אבל הנהלים שלהם אומרים שהמקסימום הוא 3 חודשים ולא חצי שנה.אם הייתי עושה שיחות לחברים זה דבר שונה לגמרי.אבל הם הוציא פירוט שיחות שמראה בבירור שהתקשרתי רק אליהם.-------------------דעתי,אני מבין שזה מצב אפור, אני מבין מאיפה אורנג באים ולמה עלי לשלם את זה אבל המחיר המטורף שהם חייבו אותי הוא פשוט לא הגיוני.24 ש"ח לדקת שיחה? זה מופרז.בדקתי עכשיו עם המחיר האחרון של השיחות (134 ש"ח על 23 דקות) יוצא 5 ש"ח לדקה שזה עדין מוגזם, אני אנסה לדבר איתם ולסכם איתם על מחיר מסויים לדקה וזה נראה לי יהיה הפתרון האידאלי.מה אתם אומרים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Los פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 אני איתך! אתה צודק במליון אחוז.. אך חברות הסלולאר רואות קודם כסף ואז לקוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HairyAss פורסם 2011 באפריל 6 Share פורסם 2011 באפריל 6 אני בכלל לא מבין למה לקחת פלאפון מהארץ לחול כאשר לא אמור להיעשות בו שימוש והחשבון מוקפא?הכי פשוט- קונים בחול מכשיר טעון בסכום כסף שיספיק לזמן השהייה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Riaz3r פורסם 2011 באפריל 6 מחבר Share פורסם 2011 באפריל 6 לקחתי אותו כי הוא משתמש לי כנגן מוזיקה, מצלמה.חוץ מזה מה זה בכלל קשור, אם אני רוצה להקפיא את החשבון זה לא אמור להפריע, סה"כ הסים חסום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
michaelr פורסם 2011 באפריל 7 Share פורסם 2011 באפריל 7 תקשיב לי בעל ניסיון עם חברות הפלאפון !!!הם יאכלו אותך בלי מלך כמה שתצעק ותאיים לעבור וכו' וכו'לי הגיע חשבון של 5900 ש"ח מסלקום וזאת בגלל הטעיה שלהם (סיפור ארוך)בכל מקרה מבין אותך ואני בצד שלך !תלך לעורך דין בלי לעשות חשבון לאף אחד ספר לו תסיפור תבקש ממנו לכתוב מכתב לאורנג' ואתה כבר תראה איזה יחס תקבל מאורנג'!ושלא תעז לשלם להם שקל 1 !!! עד סיום ההליכים !!!אם תצטרך ללכת לבית משפט יש לך מספיק ראיות והוכחות +שיחות מוקלטות!!!+תבקש מהעורך דין ניסוח מכתב לפניות הציבור!!!וכל זה בלי דין וחשבון !!!/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
infer73 פורסם 2011 באפריל 7 Share פורסם 2011 באפריל 7 בוא'נה, אתה מטומטם או מה? הבחור התקשר לאורנג' מחו"ל והם חייבו אותו על כך. זה לא שיש לי סימפטיה לחברות הסלולר או משהו, וגם אני חושב שהן עושקות את הציבור (חשבתם פעם כמה מעט מידע זה SMS וכמה אתם משלמים על הכמות המסכנה הזאת של מידע?), אבל ספציפית במקרה הזה אני לא רואה מה אורנג' עשו שלא היה בסדר. נניח וזה לא היה בסדר שהם לא חסמו לו כפי שביקש לאחר השיחה הראשונה אז הוא היה צריך להתקשר שוב אז זה עלה לו עוד כסף בגלל פאשלה שלהם אבל הם הסכימו להוריד את החיוב ביותר מ-50% שזה מפצה על הטעות שלהם. או שמא אתה טוען שלא צריך בכלל לשלם על השימוש עושים בפלאפון ואורנג' צריכה לספק את זה חינם בתור שירות לציבור? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Riaz3r פורסם 2011 באפריל 7 מחבר Share פורסם 2011 באפריל 7 שמע זה שטח אפור.זה יכול להיות ככה וככה.אבל מחיר של 24 ש"ח על דקה!!!!!!!!! של שיחה? זה נורמלי? זה פי 6 מתעריף רגיל של שיחה לארץ מחברת סלולר בחו"ל!זה בהחלט לא מקובל וגם לא 5 ש"ח לדקה (שזה אחרי 50% ועוד 150 ש"ח הורדה במחיר).חוץ מזה שאורנג' אפילו לא יודעים שהתקשרתי פעמיים בשביל להקפיא את החשבון, הם רק רואים 23 דקות שיחה ל*054.ואם אורנג' כיביכול צודקים פה אז למה הם בכלל הסכימו לתת לי 50% מהמחיר של השיחות ועוד 150 ש"ח הורדה במחיר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.