Jonnyboy פורסם 2011 בפברואר 20 Share פורסם 2011 בפברואר 20 שלום, לפני מספר חודשים אירעה לי תקלה בכ.מסך, שהוא היה ATI HD4870 בגרסת OC של 3D CLUB. וכפי שאני יודע, החנות סקיי-פי-סי תספק לי אחריות מלאה למספר שנים (שאני לא זוכר, אבל זה לא עבר) על הכ.מסך. שלחתי אליהם את המחשב, וקיבלתי אותו עובד ותקין כהלכה (חשבתי :), לאחר מספר חודשים אירעה לי שוב תקלה בכ.מסך, ורציתי לראות האם התקלה אירעה בגלל התחממות יתר של הכרטיס, אז פתחתי את הCATALYST CONTROL MANAGER, וניסיתי לשחק עם המאוורר, והעוצמה שלו, ראיתי שהוא על 14%, שמתי אותו על 100% כדי לנסות ולראות האם התקלה תקרה שוב, אבל המאוורר לא נהיה מהיר יותר, והתוכנה הראתה שהמאוורר כן על מאה אחוז. ניסיתי מספר תוכנות כגון RIVA TUNER וכולן הביאו אותן תוצאות, קיבלתי מהחברה כרטיס עם חיישנים תקולים, אבל עם זה יכולתי להסתדר, אבל הבעיה האמיתית הייתה, שראיתי שקיבלתי גרסת לא OC, ואח שלי, כאשר הוא שלח את המחשב לתיקון אצלם, קיבל 4890 מכיוון שלא מייצרים יותר את גרסת הOC, והם התחייבו לתת את אותם הביצועים בכרטיס החדש. מה גם, שהוא קיבל תוספת קירור מובנית בכרטיס מכיוון שהבעיה אצלו אירעה מהתחממות יתר, כל זה על חשבון האחריות. אבל אצלי הם החליטו: א. לתת לי כרטיס עם ביצועים פחותים מזה שנתתי להם, בזמן שבמקרה דומה אחר, הם נתנו לו כרטיס מתקדם יותר מכיוון שלא היה להם את גרסת הOC. ב. לתת לי כרטיס עם חיישנים תקולים. למרות שזה לא הבעיה שלהם, אבל אני לפחות מצפה מהם לבדוק את הכרטיס לפני שהם ישר שולחים אותו לבית הלקוח. ג. במקרה אחר, כאשר התקלה אירעה מהתחממות יתר, הוא קיבל בתוספת לאחריות, בחינם, תוספת אוורור לכ.מסך, מכיוון שהתקלה אירעה מהתחממות יתר. וכאשר צילצלתי אליהם עם זה, הם אמרו:"אנחנו מצטערים, אבל אם האחריות מומשה לפני מספר חודשים, אנחנו לא יכולים לעשות כלום". אז אני מבין שבפעם הבאה שאני מקבל מחשב מתיקון אני צריך לוודא שכל המערכות תקינות? כי כשאני שולח מחשב לתיקון אני מקבל אותו במחשבה של: אוקיי, עכשיו הכל תקין. זה לא אמור להיות ככה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheFly פורסם 2011 בפברואר 20 Share פורסם 2011 בפברואר 20 ממה שכתבת הדבר היחיד שאני חושב שהם עשו לא בסדר זה שנתנו לך כרטיס מסך לא ברמה זהה לכרטיס הקודם שהיה לך, ואתה בהחלט לא צריך לוותר בעניין הזה.בקשר לסעיף ב': יכול להיות שהבעיה בכרטיס החדש קרתה בין הזמן שהמחשב חזר מתיקון לזמן ששמת לב אליה. בקשר לסעיף ג': הגיוני לדעתי שחנות לא תאריך אחריות של כרטיס שהוחלף במסגרת אחריות. אם היא כן מאריכה אז היא נותנת שירות מעולה, אבל בטח שאי אפשר להגיד שהיא לא בסדר אם היא לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jonnyboy פורסם 2011 בפברואר 20 מחבר Share פורסם 2011 בפברואר 20 ממה שכתבת הדבר היחיד שאני חושב שהם עשו לא בסדר זה שנתנו לך כרטיס מסך לא ברמה זהה לכרטיס הקודם שהיה לך, ואתה בהחלט לא צריך לוותר בעניין הזה.בקשר לסעיף ב': יכול להיות שהבעיה בכרטיס החדש קרתה בין הזמן שהמחשב חזר מתיקון לזמן ששמת לב אליה. בקשר לסעיף ג': הגיוני לדעתי שחנות לא תאריך אחריות של כרטיס שהוחלף במסגרת אחריות. אם היא כן מאריכה אז היא נותנת שירות מעולה, אבל בטח שאי אפשר להגיד שהיא לא בסדר אם היא לא.א. אוקיי, אני לא מתכוון, ובדיוק בגלל זה פתחתי את הת'רד הזה, אני יודע כמה כוח יש לפורומים כאן.ב. יכול להיות.ג. לא אמרתי שהיא תאריך, אמרתי שאדם אחר קיבל בנוסף לכרטיס קירור מובנה מכיוון שהתקלה אירעה מהתחממות יתר, ואני לא קיבלתי, אז אם הם נותנים שירות מעולה, שיתנו לכולם, ולא יעשו "הפליות". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
silky פורסם 2011 בפברואר 20 Share פורסם 2011 בפברואר 20 ג. לא אמרתי שהיא תאריך, אמרתי שאדם אחר קיבל בנוסף לכרטיס קירור מובנה מכיוון שהתקלה אירעה מהתחממות יתר, ואני לא קיבלתי, אז אם הם נותנים שירות מעולה, שיתנו לכולם, ולא יעשו "הפליות".אתה כנראה לא מבין את המינוח "לפנים משורת הדין". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Trumpeldor פורסם 2011 בפברואר 20 Share פורסם 2011 בפברואר 20 למה לא דיברת איתם לפני כמה חודשים, כשגילית שהחזירו לך כרטיס חלש יותר ?נ.בלהשתמש בתירוץ "אבל לאח שלי נתתם 4890" לא בטוח יעבודוכן, הם יכולים "לעשות הפליות" או להפלות עבריתאין חובה חוקית לצ'פר את כל הלקוחות באשר הם... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
giloman פורסם 2011 בפברואר 20 Share פורסם 2011 בפברואר 20 תקרא את התקנונים של החנויות. החנות מחיובת לספק לך מוצר (במקרה הזה כרטיס) חלש ב10% או באותה רמה או חזק יותר. החנות פעלה בצורה תקינה לחלוטין קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 בפברואר 21 Share פורסם 2011 בפברואר 21 האחריות כבר נגמרה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jonnyboy פורסם 2011 בפברואר 21 מחבר Share פורסם 2011 בפברואר 21 לא, האחריות חיה ומשגשגת.למה לא דיברת איתם לפני כמה חודשים, כשגילית שהחזירו לך כרטיס חלש יותר ?כי גיליתי שיש לי כרטיס יותר חלש רק כשהתחלתי להריץ משחקים, ואת הכרטיס הזה קיבלתי בדיוק בזמן שבו מחקתי את MW2, וחיכיתי לBO. וכן אני יודע שזה דיי מינורי, אז חשבתי שזה אולי המנוע של המשחק שהוא קצת יותר חזק, אבל משהו כמו חודש אחרי זה ניכנסתי לCATALYST CONTROL CENTER והבנתי שמדובר בכרטיס יותר חלש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 בפברואר 21 Share פורסם 2011 בפברואר 21 אז לדבר איתם / לשלוח פקס ואם זה לא עוזר לאיים בתביעה."מימשת כבר את האחריות" זה פשוט מגוכחך. כל עוד יש לך עדיין אחריות - אתה יכול לממש אותה. פשוט בושה לתת הזדמנות "מימוש" אחת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2011 בפברואר 21 Share פורסם 2011 בפברואר 21 שלחת מחשב לתיקון, הוא חזר "מתוקן" ולא טרחת אפילו לבדוק במקום מה קיבלת? מילא לפתוח את המחשב ולראות איזה כרטיס יש שם (אולי זה מסובך מידי?), אבל לפחות להריץ תוכנה שתספק לך את המידע? לפחות לשאול את נציגי החנות מה הם עשו ובאיזה כרטיס החליפו? ולעשות זאת במקום ולא אחרי חצי שנה? ??? במיוחד כשאתה מודע על סמך ניסיון עבר (המקרה של אחיך) שלא תמיד קיים במלאי אותו הכרטיס ולפעמים מחליפים למשהו אחר? לא עניין אותך לפחות לדעת מה קיבלת? אתה בא בטענות לחנות שלא צ'יפרו אותל בקירור - מאין לך שהתקלה המקורית קשורה בכלל להתחממות? נאמר לך שזוהתה תקלה והוחלף כרטיס? לא התעניינת במינימום לשאול את הטכנאי מה הייתה התקלה? אתה מצפה מהחנות שתעשה ככה ותעשה ככה ותריץ בדיקה כזו ובדיקה אחרת, אבל אתה לא מצפה מעצמך לעשות את אותה בדיקה מינימלית אחרי שאתה מקבל את המחשב מהתיקון? בן-אדם, קח אחריות על המעשים וההחלטות שלך. : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stingeR- פורסם 2011 בפברואר 21 Share פורסם 2011 בפברואר 21 ידידי, החנות פעלה באופן תקין, חובתם היא להחליף לך לכרטיס שווה ערך ו/או 10% חזק יותר או 10% חלש יותר.עם כל הכבוד, בין 4870 בOC לבין 4870 בלי OC מהמפעל יש הבדל של 5 עד 10 % במקסימום.לכן החנות פעלה בצורה תקינה לחלוטין והטענות שלך לא מצדיקות את ההשתלכות שלך על גבי הפורום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jonnyboy פורסם 2011 בפברואר 21 מחבר Share פורסם 2011 בפברואר 21 אז למה באותו חשבון, אותו מפרט, אותו לקוח (לכאורה, אני ואח שלי רשומים על אבא שלנו), הם פועלים באופן שונה לגביהם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stingeR- פורסם 2011 בפברואר 21 Share פורסם 2011 בפברואר 21 כי לא תמיד המלאי הזמין אצל היבואן זהה, כך שיכול להיות שבזמן נתון מסויים (לצורך העניין במקרה של אח שלך)ליבואן היה מלאי של כרטיסי 4890 - לכן זה מה שהוא נתן לך, בזמן נתון מסויים אחר(במקרה שלך) היה ליבואן מלאי של כרטיסי 4870 רגילים ולא OC ולא 4890..לכן היבואן החליט לתת לך את ה4870 הרגיל בטענה שזו חלופה הוגנת במסגרת ה10% פחות או יותר מהכרטיס אותו רכשת לראשונה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jonnyboy פורסם 2011 בפברואר 21 מחבר Share פורסם 2011 בפברואר 21 אוקיי.. עכשיו בכל מקרה יש לי בעיה בכ.מסך, אז אם אני אתן להם אותו יש סיכוי שאקבל 4890? או שאם ירד לי ה10 אחוז הזה אז יכול לרדת לי עוד 10 אחוז.... זה עקום, בן אדם יכול לגמור עם כרטיס שוק נמוך, מכרטיס שוק גבוה, כי ירד לו 10 אחוז ועוד 10 אחוז ועוד 10 אחוז.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2011 בפברואר 21 Share פורסם 2011 בפברואר 21 החנות מתחייבת לשינוי בביצועי כרטיס מסך של עד 10% מהמוצר המקורי.כל תקלה שלא באשמתך - תקפה במסגרת האחריות והחנות מחוייבת לטפל בבעיה...ואל תשכח: "יום אסל יום בסל"יכול להיות שהפעם המלאי היחידי הזמין יהיה גרסת ה- OC או שיהיה להם במקרה כרטיס זהה לשלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.