עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by TNT2009,

    לפי ynet לאחמדינג'אד יש קרובים יהודים:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3784818,00.html האם זה ביקורת עצמית על ממלכת ציון שקמה על האדמות הכבושות,ייתכן שהוא נציג אללה לשינוי שמתכרב.אולי זה מראה שהמדינה הזאת היא חטא בפני אלוהי היהודים ולכן אחמדינג'אד בא לשנות את הדברים .אולי השד לא נורע כול כך,אחרי הכול יהודים חיים בשלבה באיראן.

    • 71 תגובות
    • 6.7k צפיות
  2. Started by evman007,

    תראו איך הוא נראה ,לא שאני מצדיק את החיילים אבל עדיין. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3076288,00.html

    • 59 תגובות
    • 6.7k צפיות
  3. Started by Demagh,

    מישהו שמע על החוק הזה? נכנס \ לא נכנס לתוקף?

    • 32 תגובות
    • 6.7k צפיות
  4. http://www.news1.co.il/Archive/001-D-251136-00.html פשוט בלתי יאמן... אני מניאק אם היו שם רק צלמים ערבים.

    • 20 תגובות
    • 6.7k צפיות
  5. Started by approx,

    יש מישהו שרואה ? לפי דעתי העונה הזאת לא הולכת להיות יותר מידי מעניינת

    • 31 תגובות
    • 6.7k צפיות
  6. חחח גדול!!!! מרוטר: הרב אף רושם את שמותיהם כפי שכתובים על התגים שלהם על פתקאות נייר ומודיע שזה לצורך הטלת הכישופים. סוהרים מאמינים ודתיים נמנעים ככל האפשר מלבוא עמו במגע. תגובת שב"ס - התלונות אנונימיות ולא ניתן לטפל.

  7. Started by (G),

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3998467,00.html כתבה על מקצת מכוכבי ה-WWF של שנות ה-90. כאחד שגדל על האחים ואן אריק האגדיים, שנות ה-90 של ה-WWF היו טובים לא פחות. אני זוכר שהיינו מרותקים למסך, איזה SHOW זה היה. כזכור באותה תקופה יצא גם משחק המחשב WWF95 שהוא אחד ממשחקי המכות הכי כיפים ומצחיקים שיצאו אי פעם. היינו מבריזים מבית ספר, יושבים על ה-486DX33 וחורשים על המשחק אחד נגד השני. הייתי מת על DOINK והטריקים שלו, היה לו קומבו מצחיק ברמות.

    • 21 תגובות
    • 6.7k צפיות
  8. Started by Born2Kill,

    תצביעו והשפיעו. ;D זהו סקר קליל ביותר.

    • 93 תגובות
    • 6.7k צפיות
  9. Started by IRIVERMAN,

    נראה שזה נושא טעון, לפי ההתפתחויות בדיון הזה. אני אוסיף את ההודעות הרלוונטיות: אוקיי, זה היה קצת ארוך. אז חברי HWZONE, האם מלתם\תמולו את בנכם? במידה וכן ואינכם עושים זאת מסיבה דתית מובהקת, מדוע?

    • 25 תגובות
    • 6.7k צפיות
  10. קצת רקע: אתמול בלילה (מוצ"ש 23.6) יצאו להפגין בעד המחאה החברתית כאלף איש בת"א. ההפגה נעשתה ללא אישור והמפגינים במהלכה ניפצו שמשות של בנקים וחסמו את נתיבי איילון. לדעתכם צריך להתנהג ככה? האם רק ככה ניתן להגיע להישגים? בכלל, מה מטרת המחאה? דיור הוגן? חינוך חינם? יוקר מחייה? ואחרי כל אלו, האם זה בכלל אפשרי לבקש הכול? האם זה הגיוני? ודבר אחרון שמפריע לי - זה ממש סימבולי שבת"א הם זועקים על קשיי היומיום שלהם כשבאשקלון נפלו 5 טילים גראד (וכיפת ברזל יירטה אותם). וב-72 השעות האחרונות נפלו מעל 100 פצמרים ביישובי עוטף עזה. אני חושב שהמפונקים שבשדרות רוטשילד צריכים קצת להירגע...

  11. מה!!! מה שאתה שומע. זה מאד מזעזע. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1170633.html

    • 66 תגובות
    • 6.7k צפיות
  12. Started by Zeev86,

    לא, אני לא בא להתלונן על זה שהסדרה החדשה, בשם Terra Nova, גרועה. להפך, זה שינוי מרענן מכל הסדרות החדשות שיצאו לאחרונה, ועשו אותה מעולה מבחינת הפקה. אבל שאלתי את עצמי לא פעם, גם כשקראתי את התקציר על הסדרה וגם כשסיימתי לראות את הפרקים היום: למי עלה הרעיון הגאוני לשלוח אנשים חזרה בזמן, לעידן דינוזאורים, ויותר גרוע - לבנות ציוויליזציה חדשה כשגרוע מכל עומד לקרות - עידן הקרח. WTF? רציני, אנשים שפאקינג בנו מכונת זמן, לא חשבו לשלוח אותם לתקופה טיפה יותר "רגועה"? אני מבין שרקע הדינוזאורים מוסיף לאקשן אבל מצד שני, לדעתי, זה פשוט זלזול באינטלגנציה של הצופה.

    • 41 תגובות
    • 6.7k צפיות
  13. האם אתם בעד כניסה קרקעית לעזה? נא להצביע לא להסס!!!

    • 63 תגובות
    • 6.7k צפיות
  14. חבל עד לשכונה שלי לא הגיעה, מבאס. וקצת מזל שהערבים החטיאו את בתי הזיקוק. המצב נראה קשה פה, העיר מתה, הוראה להיכנס למקלטים וכאלה. הייתי אמור לצאת מהבית היום בבוקר בזמן ההפצצה, דחיתי את זה בשעתיים, לטובת סרט ואז לקראת הסוף שמעתי את התחלת הפיצוצים

    • 130 תגובות
    • 6.7k צפיות
  15. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3682950,00.html

    • 107 תגובות
    • 6.6k צפיות
  16. Started by udicol,

    לאחרונה גוברת הביקורת על עובדי חברת החשמל , והחשמל החינם שהם מקבלים . חבר הכנסת פורז , מעלה הצעת חוק על הגבלת החשמל חינם לעובדים . והערב 3/7/2002 התקשרו לביתו ואיימו עליו (בחיו) שיפסיק לפעול למען החוק המגביל את עובדי חברת החשמל . ואני שואל ? האם עובדי חברת החשמל מתנהגים כמו מאפיה , מהסוג המכוער והגרוע ביותר? האם עובדי חברת החשמל מוכנים להשמיד את המדינה המסכנה הזו בתמורה לאוכל חינם שהם מקבלים ! ומי שאיים עליו , אני מקווה מאוד שייתפס , וילך קיביניימט !

    • 54 תגובות
    • 6.6k צפיות
  17. ידוע הרי שמקור ההתלקחות הוא בהוראת איראן שממנת ומציידת את ארגוני הטרור במזומנים ואמל"ח חדיש מאי פעם בין השאר על מנת להסיט ממנה את צומת הלב מפרויקט הגרעין הבעיה היא שהבערת לבנון לא תביא לרגיעה ולריסון החיזבללה כל עוד הציוד והמימון מגיע מסוריה בחסות איראן מה שיוצא שמלחמה עם סוריה היא כמעט בלטי נמנעת על מנת שסוריה תפסיק את הסיוע לארגוני הטרור ואכן ישראל נתנה אולטימטום של 72 שעות לסוריה שאם לא תרסן את החיזבלה ותחזיר את החיילים החטופים היא תישא בתוצאות, יכול להיות שזה אפשרי מבחינת סוריה להרגיע את החיזבאללהאבל בכל קשר לחטופים אני ממש סקפטי בעיניין מה גם שאסד הוא בובת חוטים של איראן ועכשיו מגיע הקאצ' ... איראן חתמה על הסכם הגנה עם סוריה אשר משמעו פגיעה בסוריה היא כפגיעה באיראן מ…

    • 77 תגובות
    • 6.6k צפיות
  18. Started by IG,

    אהלן. חלק גדול מהסדרות שאני צופה בהן עומדות לצאת לפגרות, וראיתי בערך כל סרט שווה שיצא ב-20 השנים האחרונות, לכן אני מבקש עזרה כדי למצוא משהו שאולי פיספסתי... סרטים: סרטי פעולה, מד"ב וקומדיה (לדוג' כל הסרטים של B5, מלך הערקבים, 300, שקרים אמיתיים, האלמנט החמישי,XXX, האחים בלוז, מהיר ועצבני.... כל מיני כאלה) סדרות: כמו הסרטים, אבל עדיף מד"ב משעשעות (לדוג' B5, סטארגייט, blood tise, supernatural, psych, scrabs.......) זרקו כל מה שעולה לכם לראש ואני אגיד מה כבר ראיתי... תודה

    • 64 תגובות
    • 6.6k צפיות
  19. אני עובר בימים אלו את הקורס הזה (6 שנים אחרי הרשיון, לא עקב עבירות). הקורס התגלה כחיובי יותר מהצפוי, והבחור שמעביר אותו אשכרה מנסה ללמד משהו את הנוכחים ולא רק "לצאת ידי חובה" - אבל מלבד כמה טעויות בולטות בחומר הלימוד, חרה לי מאוד טיעון שהועלה בנוגע לכיוונון מראות הצד ברכב - וזה טיעון שמופיע במצגת, כך שלא מדובר ביוזמה אישית של המנחה: נאמר כי השיטה המקובלת, בה המראות מכוונות כך שגוף הרכב נמצא בקצה שדה הראיה בכל מראה, אינה מיטבית, וכי עדיף להרחיק אותן טיפה. הרציונל הוא, ששיטה זו מרחיבה את שדה הראיה לצדדים, ואילו ההפסד זניח כל עוד הן יכוונו כך שרכב שבא מאחור יופיע בכל רגע נתון, לפחות באופן חלקי, במראת הצד או במראה המרכזית, ושזה לא נורא שלא נראה את כל הרכב. הטיעון הנ"ל מתעלם ל…

    • 50 תגובות
    • 6.6k צפיות
  20. Started by lev-27,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4308826,00.html א. ירי רקטות לא נפסק ב. חמאס הוכיח שיש לו יכולת לפגוע בגוש דן ג. נזק כלכלי אדיר לישראל ד. תחילת מלחמת חימוש. בעימות הבא כיפת ברזל תהיה חסרת תועלת. ה. איראן תדאג לאספקה שוטפת של טילים שיחליפו את הטילים שהשמדנו. הישגים? חיסלנו כמה פעילים שיוחלפו ע"י פעילים אחרים. הפצצנו כמה חורבות בעזה.

  21. http://www.gametrailers.com/player/41754.html דווקא את הסרטים עם מילה גובוביץ די אהבתי...

    • 62 תגובות
    • 6.6k צפיות
  22. אורח RnGKay

    היי, בעקרון כחובב אנימה אני תר ללא סוף אחרי סדרות האנימה הטובות, אז אני מבקש ממכם להמליץ לי עח משהו הדומה להמלצות שלי. המלצותי הן: סרט אנימה מדהים הוא Blue Submarine No.6, סרט שפשוט חייבים לראות. כמובן גם Ghost In The Shell, Ninja Scroll, והסרט של Cowboy Bebop [יש עוד הרבה, אני אזכר אני אוסיף ] סדרות מעולות ורציניות הן: Cowboy Bebop כמובן שהיא ה-סדרה (מדהימה בכל המובנים), Hellsing, Kenshin, הסדרה Initial D היא דיי טובה, אבל יותר לחובבי מרוצים... גם Evangelion נכללת בהמלצותי, כמו כן גם סדרת Serial Experiments Lain היא טובה לחובבי המוזר והעל טבעי [דיי מפחידה]... זהו לבינתיים (כלומר זה כל מה שאני זוכר), מחכה להמלצותיכם ובבקשה ממכם להיות רצינים בכל המובנים (כלומר סדרו…

    • 29 תגובות
    • 6.6k צפיות
  23. גבר ואשתו , יהודי ונוצריה , ניסו לעשות פיגוע היום בנצרת , בכך שהם תקפו את המתפללים וזרקו חזיזים ונפצים בין היתר , הנוצרים העצבנים מפגינים שם ולא מבינים למה ואיך זה קרה , השוטרים השתמשו באלות וגז מדמיע כנגד הנוצרים ( כאילו שהם אשמים.. :\ ) , מדווח כי חיים חביבי בן אדם לא שפוי בדעותיו ,קיצוני , שאמר לפני 3 ימים למשטרה שהוא הולך לעשות עוד פיגוע בכנסיה , המשטרה לא עצרה בעדיו , היום זה קרה. מדווח בכל הערוצים בעולם כרגע , ומה שאני אומר שזה בושה ליהודים , וזה הולך לעשות הרבה צרות..... הגורם למעשים שלו זה מפני שלא רוצים להחזיר לו את הילדים , אז הוא רוצה למשוך תשומת לב ענקית , ובאמת תראו כמה הוא משך. ערוץ 10 תפתחו.

    • 108 תגובות
    • 6.6k צפיות
  24. רומן זדורוב, האדם שעורר את הסערה הציבורית הגדולה ביותר אולי של שנת 2007. משידור הודאתו ברצח, לה התכחש זדורוב עולה שבצעירותו סבל מהתנכלות מצד בנות ותאיר הזכירה לו אחת מהן, בנוסף עדיין נבדקת האפשרות שהרצח בוצע על רקע מיני. למרות שבבדיקה עלה שתאיר ראדה ז"ל לא עברה אונס או תקיפה מינית, נבדק החשד שזדורוב ניסה לבצע אקט מיני לפני הנערה. המידע שודר עכשיו בחדשות ברדיו. יהי זכרה ברוך.

    • 88 תגובות
    • 6.6k צפיות
  25. Started by Guy King,

    מחלקם הכפוי טובה והדוחה לפחות: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3329636,00.html מזכיר לי את תושבי קרית-שמונה, צפת וטבריה במלחמה. כפיות טובה זה אחד הדברים היותר מגעילים שיש.

    • 91 תגובות
    • 6.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים