עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000198480 בעתיד נוכל ליראות בתי קזינו חוקיים. ;D $$$

    • 120 תגובות
    • 9.2k צפיות
  2. http://news.walla.co.il/?w=/9/1880915

    • 77 תגובות
    • 9.2k צפיות
  3. http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000322464&fid=821

    • 54 תגובות
    • 9.1k צפיות
  4. יום שני, 6 במרץ 2006, 11:47 מאת: מערכת וואלה! דניאל לוי בת 10 תוביל את קמפיין הפרסום של "קדס קידס". בנוסף מוציאה הכוכבת החדשה ספר שירים וקליפ לערוץ המוזיקה בפעם הראשונה בישראל ילדה בת 10, נבחרה כפרזנטורית של רשת חנויות האופנה. דניאל לוי חתמה עם "קדס קידס" על חוזה לשלוש עונות, עבור 15 אלף דולר לעונה. אורן חורב, סמנכ"ל השיווק של חברת לירם ורשת "קדס קידס" מרגיע את כח מי שדואג ללימודי הילדה ומוסר כי "החוזה של דניאל כולל סעיפים המתנים את המשך העסקתה כפרזנטורית החברה בשמירה על ציוניה הגבוהים, השקעתה בלימודים ותרומתה לקהילה". לרגל השקת קולקציות הקיץ החדשה, תצא החברה בסוף החודש במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שיערך באמצעות משרד הפרסום אופטימום, ויכלול שילוט חוצות…

    • 28 תגובות
    • 9.1k צפיות
  5. Started by J0n1,

    ראיתי את כל הפרקים של סיינפלד ואני עוד מעט מסיים את כל חברים, ואני מחפש עוד סדרה משהו דומה, סיטקום מצחיק, 20 דקות פרק, לא משהו כבד. הבנתי שמופע שנות ה70 זה מצחיק, ממליצים?

    • 49 תגובות
    • 9.1k צפיות
  6. Started by ORrrr,

    כשמסתכלים ומדפדפים בדפי ההיסטוריה, עוברים מכיבושים שונים וטבחים שונים של כל מיני מדינות מאז קום האדם. העם היהודי מאז ומתמיד היה זה שנרדף על זה אין עוררין ואין אחד שלא יסכים. עכשיו כשמסתכלים על הדפוס של איך נוצרות מדינות גדולות וחזקות אפשר לראות יפה מאוד שהתהליך הוא פשוט: יש אינטרס מסויים אם כלכלי או גאורפי/אסטרטגי, לוקחים את הצבא, נלחמים וכובשים. ארץ ישראל היא אולי אחת מהארצות שראתה הכי הרבה מלחמות במהלך ההיסטוריה שלה, בגלל היותה קדושה לשלושת הדתות הגדולות על פני כדור הארץ, ועברה הרבה ידיים. עכשיו אני מסתכל אחורה ומבין היום את ההבדל בין היהודים לשאר העולם. מאז שנכנסו למדינה המקוללת הזאת סליחה על המילה, מנסים לטבוח להרוג אותנו ולכבוש אותנו, אבל הפתעה, נהיינו חזקים מספיק בכ…

    • 80 תגובות
    • 9.1k צפיות
  7. חרדים מתעמתים בירושלים: שישה שוטרים נפצעו פרשים הדפו אלפי חרדים חזרה לשכונת מאה שערים, לאחר שניסו לפרוץ לחניון העירייה בכיכר ספרא, במחאה על הכוונה לפתוח אותו בשבת. שוטר יס"מ נפגע מאבן וחמישה נוספים נפגעו מחפצים אחרים. המפגינים יידו חיתולים מטונפים ובקבוקים וקראו לשוטרים "נאצים". המשטרה מפעילה זרנוקי מים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3726980,00.html זה רק מראה שאין שום הבדל בין חרדים למוסלמים קיצוניים, הם פועלים באופן דומה אך לדתות שונות.

  8. Started by yosda-boy,

    ביבי 31 מנדטים. ההפתעה של הבחירות יאיר לפיד עם 19 מנדטים! שלי עם 17 מנדטים. ומה שהכי הפתיע אותי האמת "הבית היהודי" עם רק 12 מנדטים.

    • 64 תגובות
    • 9.1k צפיות
  9. Started by משועממת17,

    אתם שומעים מטאל? בזמן האחרון אני שומעת את אותן הלהקות, אותם השירים..זה משעמם בא לי לשמוע משהו חדש, אולי מי ששומע שימליץ על אלבומים טובים (רצוי מסוג פאוור מטאל, או סימפוניק מטאל או דת' מלודי)?

    • 86 תגובות
    • 9.1k צפיות
  10. נישקת את חברה שלך כשלא היה לה בא? נישקת איזו מישהי במועדון בזמן ששניכם הייתם קצת שיכורים וחשבת שאתם זורמים? נישקת מישהי בדייט כי חשבת שזה הזמן הטוב וגילית שלא? נישקת מישהי על הלחי ובטעות פספסת? עשית החייאה למישהי שאיבדה את ההכרה שלה נגד רצונה?! אתה פושע!!!

  11. Started by the red dragon,

    זייטגייסט חדש בדרך. יוצא באוקטובר ב2011 מי כאן ראה את ZEITGEIST ADDENDUM?

    • 34 תגובות
    • 9k צפיות
  12. ראינו בעבר שאירן תופרת לעצמה חליפת הגנה (מהמערכות המיושנות שיש לה): http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-40d1c0a944d1521004.htm ראינו פעולות תקיפה אפשריות: http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-199922ddfac2521004.htm היום, כבר המירוץ למנוע את התחמשותה של אירן בנשק גרעיני כבר עולה מדרגה, ישראל מתרגלת תקיפות של הכור: http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-997dea28f93a721004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=55227376 הפעם התקיפה לא תהייה קלה כמו שהייתה בעיראק, הפעם הוא יהיה הרבה יותר קשה, לאור התערבות של חיל האוויר האירני:

    • 102 תגובות
    • 9k צפיות
  13. Started by Dark Respect,

    יום אל-נכבה שמח לכולם! כל מי שיראה ערבים\שמאלבוגדים בבגדי התבוסה השחורים שלהם, שמסמלים את התגברותינו ההיסטורית עליהם בהקימנו את המדינה המצליחה והחופשית ביותר במזרח התיכון, שירגיש את ליבו מתמלא בגאווה

    • 122 תגובות
    • 9k צפיות
  14. Started by Liran.D,

    עכשיו שמעתי את זה...האם זה נכון או שמועות? שמעתי שהיא מתה ממנת יתר.

    • 72 תגובות
    • 9k צפיות
  15. "קבלה לעם" "הידברות" זה באמת הסוף של המדינה

    • 75 תגובות
    • 9k צפיות
  16. Started by IG,

    העונה השלישית של הירוז התחילה לפני כמה ימים- עדיין לא פתח דיון על זה (ביזיון! עם כל הדיוני כואב_לי_בביצה_השמאלית-הדיון_הרשמי שנפתחים פה כל יום, הייתי מצפה שעל זה יפתחו 4 דיונים עד עכשיו) שני פרקים ברצף- ואיזה פרקים אומנם עדיין לא כמו העונה הקודמת, אבל העניינים מתחילים להתחמם.... סופסוף מתגלה הכוח של אמא של נייתן, סיילר משיג את מה שהוא רצה כל הזמן, ומי זה האפרו-אפריקאי המוזר שמופיע באמצע המדבר? שלא לדבר על העניינים בין הירו לאנדו (אמרתי לך לא לפתוח את זה!!1 :-X) יאללה, תתחילו להריץ השערות- ובלי להסחף לטימטום וספאם (או- תקראו פעמיים את מה שרשמתם לפני שאתם לוחצים על "שלח תגובה"... במיוחד אלה שלא ראו את הסידרה בכלל... או אלה שיותר מ-3 אנשים אמרו להם שהם אהבלים...)

    • 93 תגובות
    • 9k צפיות
  17. אני שואל: איפה היה עקיבא אלדר השמאלני הזה שהדברים האלו קרו: http://www.tzedektzedek.org/index.php בבקשה תראו הכול למרות שזה מפסיק לפעמים לדקה, זה סירטון שמראה מה היה מאחורי הפינוי בעמונה. הדברים שהאנשים אומרים שם מעניינים והתמונות מזעזעות. וכל השמאלנים שאומרים שכל הערבים מסכנים, בבקשה להוריד את הסרטון הזה ולראות הכול, גם חבריי מצביעי ליברמן צריכים לראות את זה: http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv זה מראה לכם, שמה שמראים לנו ובייחוד לכל העולם זה שקרים, תראה את הכול ובייחוד את הסוף שהרופא מדבר עם המשפחה וזה.. נ.ב. לפעמים שאומרים בחדשות שמת ילד בן 12 זה לא אמיתי וזה שקר, גם העיתונות שלנו נופלת בפח. ובואו נקנח בסירטון הכי מצחיק שראיתי עד היום, האנגלית בו…

    • 2 תגובות
    • 9k צפיות
  18. הקוורטט החליט הלילה להעביר כספים לרשות הפלסטינית לתקופה של שלושה חודשים (אח"כ הם כבר ימצאו תירוץ להמשך העברת הכספים). בצעד זה, הקוורטט (שכולל גם את ארה"ב) ממוטט לחלוטין את ה"חזית הבינלאומית" שהקימו ראש הממשלה חדל-האישים ושרת החוץ הפתטית שלנו, שהתכוונו לבודד את הרשות הפלסטינית וממשלת החמאס. האירופאים יפי-הנפש אמרו ש"הם לא יתנו לפלסטינים למות ברעב", וזאת למרות שהפלסטינים לא נמצאים על סף רעב, והם משתמשים בכספים שלהם לרכישות נרחבות של נשק וחומרי חבלה. החמאס ניצח את מדינת ישראל בכך שהוא גירש את צה"ל והמתנחלים מרצועת עזה באמצעות פיגועי טרור, וכעת הוא ניצח גם את ארה"ב בעמידתו האיתנה מול הסנקציות שהוטלו עליו. השאלה שלי היא איפה אותם תמימים שאמרו שזה מצויין שהחמאס עלה לשלטון ב…

    • 109 תגובות
    • 9k צפיות
  19. Started by bla7,

    מי שעבר הרבה דיוני "אולמרט הוא תולעת" למיניהם בפורום (אני לא מדבר ספציפית על אולמרט אלא דיונים פוליטיים באופן כללי) כנראה נתקל באיזה פוסט שלי שקשור בנושא. הזכרתי רעיון של הקמת ראשות לשירותים לאומיים וכו'... בכל מקרה, הנקודה היא שחשבתי שאף מפלגה (היום) אינה חושבת בכיוון, אבל מסתבר שטעיתי, אז סתם לידע כללי: http://elections.walla.co.il/?w=/13144//1/@entity אני חושב שאני אצביע להם

    • 81 תגובות
    • 9k צפיות
  20. http://www.newsgeek.co.il/anonymous-opisrael-cyber-attack-against-israel/ מי מתנדב להכין להם רשימת אתרים ישראלים שכולנו "אוהבים" ? ;D הנה הם באים...

    • 64 תגובות
    • 9k צפיות
  21. Started by MiniMizer,

    למי שעדיין לא הספיק להתעדכן, חוק טל עבר בכנסת ברוב של 51 בעד, 41 נגד וחמישה נמנעים. כידוע, החוק מעגן בחוק את הפטור משירות צבאי שמקבלים בחורי הישיבות וזוהי אפליה על רקע דתי והחוק בעצם מהווה חוק אנטי דמוקרטי ונוגד את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, אבל למי אכפת? סיכום קצר של החוק: עד גיל 22 יקבל כל תלמיד ישיבה דחיה של שנה בגיוס, בגיל 22 הוא יוכל לעזוב את הישיבה לשנה ולצאת לעבודה למשך שנה. אם לאחר שנה זו הוא יחליט להמשיך לעבוד ולחיות כאזרח רגיל, הוא יחוייב לשרת 4 חודשים בצבא או שנה וחצי בשירות לאומי. אם הוא חוזר לישיבה, הוא פטור משירות לצמיתות.

    • 61 תגובות
    • 9k צפיות
  22. צריך לעשות סטיקי של "התקפות טרור".. :\ שוב הצ'צ'נים מעורבים, אחרי הפיגוע עם המחבלת המתאבדת, והמטוסים משהו כמו20 גברים ונשים השטלתו על בית-ספר ביום הראשון של הלימודים. חלק קטן מהילדים הצליח לברוח, אך עדיין מוחזקים שם כ400 בני אדם. שחצי מהם ילדים. הם אומרים שאם הכוחות הרוסים ייכנסו אז הם יפוצצו את עצמם, יחד עם כל הבית-ספר והאנשים בתוכו. בנתיים נהרגו 3 בני-אדם. הם שמים ילדים בחלונות, ומשתמשים בהם כמגן אנושי שאם במקרה הרוסים יפרצו פנימה. http://news.walla.co.il/?w=//592994 http://www.sky.com/skynews/article/0,,30000-1149674,00.html עכשיו מעניין מה פוטין הולך לעשות. אני ראיתי תכנית על נורד אוסט, ששם פוטין כבר החליט בשעות הראשונות שלא להדבר איתם, והמתווכים רק יימ…

    • 110 תגובות
    • 9k צפיות
  23. עוד מעט עוברות 4 שנים של גלעד שליט בשבי. זה נוגע ללב, אך חשוב לא לפעול בפזיזות ובטיפשות. מעט מידע לגבי ה"צעדה" הצפויה:

    • 72 תגובות
    • 8.9k צפיות
  24. מי אמר ולא קיבל.... כפייה תית של ח"כינו הנכבדים שוב בכותרות והפעם: האם לצמד טאטו שמהווים "נזק חמור והרסני לנוער שלנו" מגיע לבקר בישראל כל זאת ועוד פרטים בכתבה נוספת מבית וואלה http://e.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=1000&id=392341

    • 116 תגובות
    • 8.9k צפיות
  25. http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/172/394.html?hp=1&loc=3&tmp=64

    • 30 תגובות
    • 8.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים