עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אהלן הזמנתי חבילה מסין והשווי של החבילה יצא 48.70 דולר, היום קיבלתי מכתב מהדואר שהפריט נעצר במכס ושאני צריך לשחרר אותו ולשלם 81.20 ש"ח. עכשיו הייתי רוצה לדעת על מה ולמה אני צריך לשלם ? עוד מצויין שפריט שלא ישוחרר ע"י דואר ישראל אלה ע"י חברה פרטית או ע"י יחוייב בתשלום הנ"ל, פעם ראשונה שאני נתקל בכזה דבר שחבילה שמתחת ל50 דולר מחוייבת מכס. יש לי קבלות והכל . מה דעתכם בנושא ?

    • 20 תגובות
    • 8.4k צפיות
  2. אני שואל בעקבות ביקור שלי במסעדה שבה על הקבלה היה מודפס "לא כולל שירות". זכור לי שבעבר הלא רחוק מדי נחקק איזה חוק בנושא. מישהו יכול להרחיב בעניין?

    • 63 תגובות
    • 19.2k צפיות
  3. שלום לכל חברי הפורום, הכוונה כמובן האם מותר להם מבחינה חוקית. אני כרגע נמצא בתקופת התחייבות וקיבלתי הודעה על כך שהחל מתאריך מסוים התעריפים עולים. אני זוכר במעורפל שדובר לפני שנה-וחצי שנתיים על חוק חדש שאמור למנוע מצב כזה של העלאת מחירים חד-צדדית במהלך תקופת התחייבות אך אני לא ממש עוקב אחרי שוק הסלולר אז אני לא כל כך יודע מה המצב נכון להיום. האם מישהו יודע האם לחברות הסלולר (או אולי לחברות התקשורת בכלל) מותר להעלות תעריפים במהלך תקופת התחייבות? אם לא, האם הנושא בכלל נאכף? לפני שאני מתקשר בפעם השנייה לנציג שירות לקוחות (הראשון אמר שאין שום חוק כזה ושמותר להם ל"עדכן" תעריפים במהלך תקופת התחייבות) הייתי רוצה לדעת אם יש לי בכלל עילה אמיתית לפניה או שאני מנותק לגמרי מהמציאות בש…

    • 22 תגובות
    • 5.9k צפיות
  4. Started by Chaosruler,

    גם עם "משכורת" צבאית (שאותה אני עוד לא מקבל, אני עדיין טירון) אני רוצה לפנק את עצמי עוד, החלטתי להוציא כרטיס אשראי בינלאומי כדי לקנות ספק טוב של SEASONIC מחו"ל ולראות מה אני יכול לעשות עם המחשב כדי לשדרג אותו, או כל מיני שטויות אחרים (3DS), אחרי שנכנסתי לאתר של הבנק שלי זרקו לי אלף סוגים שונים של כרטיסי אשראי בינלאומיים (פועלים\ישראכארד) ואין לי מושג איזה מהם הטוב ביותר בשבילי, אם מישהו יכול לתת פירוט והמלצות והסברים אני יודה לו מאוד

    • 47 תגובות
    • 13.8k צפיות
  5. שלום! ההתחייבות שלי ל-T.V של הוט מסתיימת ב-14.11 ... אני רציתי להישאר...אך לא הייתי מוכן להעלאת המחיר שהם דרשו (מחיר שיש לי כיום לחב' בסיס+ממיר VOD הוא 80ש"ח ורוצים לעלות באיזה 15ש"ח לחודש). אם הם לא יהיו מוכנים - פשוט אתנתק...למעשה כבר ביקשתי זאת מהם. השאלה: 1. יש סיכוי שגם על לקוח "קטן כמוני" הם לא יוותרו בכזו קלות בשביל עוד 15ש"ח לחודש? 2. במידה ואני אכן מתנתק מהוט - אני רוצה ללכת על ה-DTT משום שגם כך מתי שאני צופה ב-TV זה ב-90% מהמקרים בערוץ 2.... האם יש לכם איזו המלצה על ממיר מסויים שאיכות הצפייה בו היא הטובה ביותר? האם בנוסף לממיר...יהיה עלי להתקין גם אנטנה על הגג? תודה רבה!

  6. Started by MatanFrenkel,

    למי שעוד לא ראה: http://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-736b91a6b1b2c21004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1575680455 אם אני נמצא כרגע בהתחיבות לעוד איזה שנתיים שנתיים וחצי אכלתי אותה?

    • 16 תגובות
    • 4.4k צפיות
  7. נושא המייל - מחאה ציבורית נרחבת כנגד עמלת הדואר החדשה! קודם כל, לא לשכוח להוסיף את שמכם המלא ב-2 המקומות שבהם רשמתי "הכנס את שמך כאן". המייל הוא בעצם מחאה על עמלות הדואר החדשות שאמורות להכנס ב-1.1.11 שאומרות שכל מוצר, לא משנה אם הוא פטור ממס ולא משנה מה ערכו - יהיה חייב ב-38 ש"ח עמלה. אתם מוזמנים להפיץ את נוסח המייל לכל דיכפין ללא צורך באישורי או אישורו של מאיר (תמיד מחייך). ניתן להפיץ את הדיון לחבריכם במייל האישי, במייל הארגוני, לפרסם בפורומים שונים, לפרסם בפייסבוק, לצייץ בטוויטר ובעיקר לגרום לבאז רציני ברשת האינטרנט. ראוי לציין שמטרתנו המוצהרת הינה להביא לביטול או שינוי התקנה, כך שנשלם שקלים בודדים עבור כל משלוח. אבישי ברוורמן - abraverman@knesset.gov.il אופיר אקוניס …

    • 139 תגובות
    • 45.4k צפיות
  8. Started by Tomerb1,

    אז כמו שבטח הבנתם מהכותרת... היום יצאנו לפאב (שלא נציין את שמו), יצאנו כ8 אנשים והגענו לפאב בעיר. התיישבנו וחיכינו למלצרית, כעבור 10 דקות היא סוף סוף הגיעה אלינו ולקחה הזמנה. הפאב לא היה מלא (בערך 5 כולל אותנו שולחנות תפוסים), חיכנו וחיכינו וחיכנו לבסוף הגיעו הבירות. אז חיכנו כ 15-20 דקות לבירות, לא אמרנו כלום. לאחר כ20 דקות החלטנו להזמין שוטים, כאן כבר התחיל הבלאגן, כאשר הזמנו 2, קיבלנו 1. כשאמרנו לה שחלה טעות והזמנו 2, לקח כ10 דקות עד ששוב היא חזרה אלינו והביאה שוט לא נכון שמה על השולחן והלכה, שוב קראנו לה וחיכינו כ10 דקות עד שהיא הגיעה אלינו, היא אמרה לנו ברוב "טוב ליבה" לשמור את השוט הלא נכון ושוב חיכינו 15 דקות (עד שכבר קראנו לה שוב אחרי שהיא עברה לידנו כ10 פע…

    • 47 תגובות
    • 12.8k צפיות
  9. שלום רכשתי מחשב נייח שמיוצר בחברת כור תקשורת חיון מחשבים על המחשב מקבלים 12 חודשי אחריות כולל החומרה .לוח אם אינטל דיסק קשיח סמסונג מעבד אינטל וצורב סמסונג על החומרה הזו מקבלים 12 חודשי אחריות בלבד.כול חנות מחשבים שמוכרת את החומרה הזו נותנת 36 חודשי אחריות יצרן.עד לפני כ4חודשים גם חיון מחשבים נתנו 36 חודשי אחריות לחומרה. השאלה הי מדוע ירדו ל12 חודשים האים החומרה שחיון מחשבים משתמשת להרכבת מחשבים אותה הי מוכרת דרך אולסייל הי באיכות ירודה? נסיתי לברר את הסיבה אצל חיון מחשבים שלחתי להם גם מייל ולא קיבלתי תשובה למזלי לאחר כמה ימים שהמחשב היה ברשותי נוצרה בעיה בלוח האם והחברה אספה את המחשב מביתי למעבדתה המחשב נמצא טקול והעסקה בוטלה. :pissed:

    • 11 תגובות
    • 3.9k צפיות
  10. Started by m1ke,

    http://www.140.co.il/blog/2010/11/03/17393

    • 18 תגובות
    • 6.5k צפיות
  11. הזמנתי מחשב נייד לאחותי, היא סטודנטית אחרי חיפושים בזאפ ומצאתי חנות "רן ארנא" הצעתי לרן את הכרטיס אשראי שלי, או של אחי, או מזומן לשליח, מה שיבחר... הוא טוען שאני לא נשמע לו מה עושים במצב כזה? :s05:

    • 39 תגובות
    • 13.3k צפיות
  12. במספר פורומים שקשורים לקניית דברים מחול בעיקר(ebay amazon וכו...) התפרסמו לאחרונה פוסטים שאומרים שהחל מה1.1 נצטרך לשלם על כל חבילה שנכנסת לארץ 30 שח דמי עמילות(רשומון יבוא פרטי או משהו כזה) לדואר ישראל ללא קשר לעלות הפריטים או האם הפריטים חייבים במכס או לא חייבים במכס. מישהו מכיר/שמע/יודע עוד פרטים? דרך אגב פתחו עצומה בנושא באחד מהאתרים http://www.atzuma.co.il/tax/ עדכון: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3980517,00.html http://tech.walla.co.il/?w=/4/1752810&m=1&mid=102476

    • 138 תגובות
    • 38.3k צפיות
  13. היי יש לי את המיקרה של הככרטיס 460GTX של אסוס, כמו שאתם יודעים אני מקלל את היום שקניתי אותו, רק תקיעות , במקום להנות ממנו, חזרתי איתו לחנות ושם הם אומרים שמשהו לא בסדר עם המחשב שלי , האומנם ? גם במחשב השני שלי משהו לא בסדר?וגם במחשב של חבר שלי , משהו לא בסדר? אבל המחשב שלי פועל 100% עם הכרטיס הישן שלי 9800GTX , לכן שלא תחשבו לרגע שאם קניתם כרטיס וראיתם שהוא לא תקין ,תחזרו לחנות ותקבלו כרטיס אחר , הם תמיד יסבנו לכם את הראש . היום היתקשרתי סתם כך לחנות RSM ואמרתי שיש לי בעיה עם כרטיס שהוא תוקע לי את המחשב , אתם יודעים מה אמרו לי? תחזיר את הכרטיס לחנות ותקבל כרטיס אחר כי הבעיה ידוע שיש אפילו כרטיסים חדשים שהם תקולים. לכן תמיד תבדקו ממי באמת לקנות. רוני

    • 81 תגובות
    • 18.4k צפיות
  14. Started by gwaylan,

    חברים יקרים, זוהי הפעם הראשונה שאני כותב בפורום זה, אבל אני פשוט חייב לספר לכם על מקרה שקרה לי עם לוג'יטק: לפני כשנתיים שידרגתי את המחשב (בחלקים) ורכשתי לוח, מעבד, כרטיס מסך וכו'. בין היתר רכשתי עכבר G5 של לוג'יטק. עברו שנתיים - שנתיים וחצי, והעכבר החל להראות סימני גסיסה מתקדמים: מדי פעם היה כבה, ולאחר כמה שניות נדלק שוב. לאחר כמה נסיונות לבדוק או לתקן אותו (מחשב אחר, USB Port אחר, וכו') החלטתי שזהו - יומו הגיע. לחנות שבו רכשתי אותו לא חשבתי אפילו לפנות (הייתי בטוח שהוא כבר לא באחריות...), אבל החלטתי ברגע האחרון לבדוק באתר אם הנושא ידוע, ואולי אף יש לו תיקון (אולי גירסת firmware חדשה או דומה). שלחתי מייל לתמיכה (לא ממש ציפיתי לתשובה). למחרת קיבלתי מייל מהתמיכה, שבו נאמר…

    • 133 תגובות
    • 27.8k צפיות
  15. Started by אור כהן,

    שלום לכם חברי הפורום היקרים. לפני כבערך שנתיים רכשתי 2 מערכות מחשב מחברת TMS (בהנהלתו של גיא גרניט) המחשב היה מאוד מיוחד כי הוא כלל לוח חדשני של ASUS עם צ'יפסט 750i של Nvidia, מעבד Q9300 ו2 כרטיסי מסך 9600GT בSLI. חברת TMS הזהירה אותי כי מערכת כזו היא מתכון לצרות, אך הרווח היה פשוט שווה את זה, ההפרש היה בין 9800GTX לבין 9800GX2. ברגע שקיבלתי את 2 מערכות המחשב, התקנתי עליהם Vista והצרות התחילו לבוא. אין ספור מסכים כחולים, קריסות, קפיאות, ארטיפקטים ומה לא. בגלל שהחלקים היו חדשים בשוק אף אחד לא ידע איך להתמודד עם אותם בעיות. TMS החליפה זיכרונות ולוח אם, אך שום דבר לא עזר. ככה שנתיים אני וגיא שברנו את הראש למצוא פתרון לבעיה הזאת. במהלך השנתיים הללו הוחלפו כרטיסי המס…

  16. Started by Blue Cheese,

    אני רוצה להזמין מוצר מהאתר שלהם,השאלה שלי איך השרות שלהם,והאם הם אמינים? אם מישהו הזמין מהאתר פעם,אפשר לקבל חוות דעת על השרות. תודה.

    • 7 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. Started by wrecker,

    מי שלא יצא לקרוא .. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3969156,00.html

    • 15 תגובות
    • 7.4k צפיות
  18. Started by liav12,

    אהלן אני משתמש מתחיל בהזמנות דרך EBAY. ממה שאני יודע הכי כדאי (והגיוני) ללכת על אנשים שה RATIO שלהם בהזמנות הוא מעל 99.0 אחוזים, ופידבקים גבוהים. דברים שרציתי לדעת הם: על אילו מוצרים ישנם הגבלות ומכ"ס בארץ? לדומגא הזמנתי עכשיו 2 שעונים ג'לי של נשים לאחותי שכל אחד מהם עלה 9.88 דולר, סה"כ 73 ש"ח. יגבו עליהם מכס? האם להזמין נגנים שונים כגון ARCHOS / IPOD וכדומה לוקחים על זה מכס? המחירים זולים ומפתים... תודה רבה!

    • 14 תגובות
    • 3.3k צפיות
  19. Started by nik55,

    מחשב תחת אחריות ..אחרי 4 חודשים הלך לןח אם..מהחנות נאמר לי שהלוח נשלח ליבואן להחלפה וזה יקח עד 14 ימי עסקים.,.!! ואני שואל מה זו השטות הזו? למה חנות לא יכולה להחליף מהמלאי שלה ואחכ להתחשבן עם היבואן למה לא לשים את הלקוח קודם ? במיוחד שמחשב בן 4 חודשים.. למה שאחכה עד 14 ימי עסקים,איזה מין שרות זה לעזאזל? מה דעתכם? האם זה כך בכל החנויות?מה זו החוצפה הזו לתת ללקוח לחכות ככ הרבה זמן? שמזמינים מחשב זה לוקח גג שבוע אז להחליף לוח יקח עד 14 ימי עסקים? מרגיש מרומה ומאוכזב... זו אגב דוקא חנות מאד מפורסמת ומומלצת כאן באתר ...

  20. Started by MatanFrenkel,

    שלום לכולם אם אתם זוכרים לפני כשבוע ימים פרסמתי פה הודעה בה אני שואל כמה מכס יקחו על דבר מסוים http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3MO10-Playstation%20Move%20Starter%20Pack%20Motion%20Controller%20Eye%20Camera%20Starter%20Disk.html +4.8 פאונד על המשלוח - סה"כ כ286 ש"ח היום קיבלתי את המוצר ונאלצתי לשלם עליו עוד 164 ש"ח נוספים קיבלתי דף ובו רשום: מצהר יבוא טובים בדואר (רשות המסים בישראל) קבלה ללקוח תאור טובין : משחק טלוויזיה הער' ערך בשקלים: 549 ש"ח פרט מכס: -8186700 מכס: 66 מע"מ 98 סה"כ 164 מתחת רשום שסוג הדואר הוא צרור וארץ המוצא זה UK מספר מעקב וכו'.... השאלות שלי הן: מע"מ - 98 ש"ח (16%) איך זה הגיוני? 16 אחוז מ286 זה 45.76 מכס - 66 שקלים - למה? ערך בשקלים - 549? …

    • 15 תגובות
    • 10.2k צפיות
  21. שלום,הגיע אליי מידע שיש בדואר ישראל ויזה נטען איתו אפשר לקנות באנטרנט ידוע לכם על מה מדובר?זה בטוח ואמין השיטה הזאת?ואיך קונים עם הויזה באנטרנט?באותו אופן שקונים עם ויזה רגילה? אפשרי ללכת להירשם לאיביי עם הויזה וזהו???

    • 20 תגובות
    • 13.9k צפיות
  22. Started by BIGBENG5,

    חג שמח!!! קניתי כרטיס מסך באיביי הוא עלה 120 דולר כולל משלוח עכשיו המוכר שולח את זה במשלוח usps אקספרס(EMS)וירשום שזה עולה פחות מ50 דולר לפי מה שאתם יודעים אני ישלם מכס?? משלוח אקספרס מגיע עם שליח עד הבית?? זה נכון שלמשלוח EMS יש סיכוי יותר גדול להיתפס במכס? סתם שתידעו הכרטיס זה hd 4850 תודה, סהר

    • 186 תגובות
    • 53.9k צפיות
  23. קודם כל אני רוצה לציין שמעולם לא רבתי עם שום חנות מכל תחום, ואני לקוח של החנות מספר שנים לא קטן. המלצתי למספר חברים קרובים ובני משפחה לקנות מהחנות לאחר היחס החם והשירות המהיר שקיבלתי שם בעבר. לפני כשבועיים מסרתי את המחשב לתיקון לאחר שהוא עשה לי בעיות בעלייה ל BIOS, חשדתי בחומרה כמו: זכרונות,ספק וכו'. ניסיתי קצת לשחק עם זה אבל לאחר שלא הלך לי החלטתי למסור אותו לתיקון מפאת חוסר זמן (אני איש קבע). לאחר כשבוע שלא יצרו איתי קשר מהחנות , החלטתי להתקשר והעבירו אותי לטכנאי שלהם (אייל כמדומני), הוא אמר לי שהמחשב נראה תקין לחלוטין ושהוא רוצה את הסיסמה ל windows בשביל לבצע עוד בדיקות, הסכמתי והבאתי לו את הסיסמה. למחרת אני מקבל שיחה מהחנות והם אומרים שהמחשב מתחמם מאוד בעומסים גבוהים…

    • 137 תגובות
    • 28.3k צפיות
  24. http://it.themarker.com/tmit/article/11155 אם אתם לפני החלטה באיזו ספקית לבחור, הם נשמעים כמו אופציה נהדרת האמת. בלי התחייבות, בלי קנס יציאה, חבילות זולות בחצי מחיר מהמתחרות... שווה. http://www.ccc.net.il/Domestic.aspx

    • 242 תגובות
    • 79.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.