עבור לתוכן

האם באמת יש לכם אחריות מחנות מחשבים , זאת השאלה!

Featured Replies

פורסם

לכל חנות יש את הסיפור שלה

אני קניתי בהרבה ועם כל אחת היה משהו מתישהו

אסור לוותר, בסוף החנות נכנעת.

  • תגובות 81
  • צפיות 17.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תיראו בעניין אחריות -עם יש אפשרות לפנות ישר לספק\יבואן לזה זה מה שאני עושה

וחוץ מזה גם פונה אליהם בשם של העסק המשפחתי (אני סמנכל כי יש רק 2 עובדים -חי חי חי )

כי שהם שומעים שם של עסק מקבלים יחס הרבה יותר רציני מניסיון

אני ממליץ לכם תמיד לעשות את זה שאתם רוצים לממש אחריות

הרבה פעמים היחס יהיה הרבה יותר רציני ככה

פורסם

הזמנתי את ה 6850 מסקיי לפני 6 ימים, חיכיתי, וחיכיתי. היום שהתקשרתי, ענה נציג ועשה לי טובה כדי להגיד ש"זה עניין של יום יומיים עד שהוא מגיע" ועוד 3 ימים עד שליח.

במייל ההזמנה שלהם הם מתחייבים להזמנה של הפריט אליהם עד גג 3 ימים, ועוד 4 ימי עסקים למשלוח. זה לא יצא לפועל.

פורסם
  • מחבר

היי

היום אחרי העבודה נכנסתי לKSP וביקשתי בפירוש להכנס למעבדה, הם נתנו לי וגם הראו לי איך הכרטיס שלי עובד עם FurMark הרבה זמן, לקחתי את הכרטיס , והרכבתי אותו למחשב , הפעם חיברתי את חיבור המתח שלו עם 4 מולקסים ל2 PCI-E שקיבלתי עם הכרטיס, הרצתי בבית 3DMark Vantage קיבלתי 13970 נקודות, גם הרצתי לזמן קצר FurMark , בנתיים לא ניתקע כלום, מוזר ??? ??? ???יכול להיות שהם החליפו לי כרטיס? או שהחיבור מתח כך יותר יעיל?

גם מוזר שעכשיו חום הליבה רק 32 מעלות במנוחה , ולפניי זה זה היה 39 מעלות במנוחה ???

רוני

פורסם

יכול להיות שאחד מהמחברי חשמל של הPCIE פגום אצלך בספק

פורסם
  • מחבר

בספק חדש של סיסוניק? חשבתי שהספקים האלו אמינים ביותר, לכן קניתי 620W.

פורסם

היה לי איתם לא מעט בעיות בסוף גיליתי לבד את הבעיה והלכתי ואיימתי קצת אחרי כיומים קרו לי ואמרו לי תבוא לקחת

את המחשב החליפו לי את החלק לאחר עינויים,

היום המחשב עובד טפו טפו ,תגיד להם ששילמתה כסף לטכנאי והוא וודא שהכרטיס תקול לא תהיה להם בררה להחליף אותו

פורסם
  • מחבר

כתבתי שעכשיו הכרטיס עובד טוב, רק אחריי יום שלם של עבודה אני אהיה בטוח שהוא תקין ,חיברתי באופן שונה את המתח לכרטיס, יש סיכויי שהספק תקול בחיבור של PCI-E , לספק הזה יש 2 חיבוריי PCI-E+ 1 חיבור של 8 פינים.

פורסם

לא בדקת את הכרטיס במחשב אחר? זה ישר היה מצביע על בעיה אצלך.. ואם כן בדקת וגם שם הוא לא עבד אז משהו פה לא מסתדר לי..

פורסם
  • מחבר

בדקתי במחשב של הבת שלי , שהוא בדיוק אותו מחשב, +כרטיס מסך 4850 חוץ מספק הכח , ששם יש 550W של SPIRE JAWEL , ושם גם ניתקע המחשב, הדבר שמוזר לי הוא חום הGPU, שמראה על 2 3מעלות , ולפניי כל זה זה היה 9 מעלות המנוחה.

פורסם

בדקתי במחשב של הבת שלי , שהוא בדיוק אותו מחשב, +כרטיס מסך 4850 חוץ מספק הכח , ששם יש 550W של SPIRE JAWEL , ושם גם ניתקע המחשב, הדבר שמוזר לי הוא חום הGPU, שמראה על 2 3מעלות , ולפניי כל זה זה היה 9 מעלות המנוחה.

נתקע בגלל הSPIRE החרא הזה

פורסם
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
פורסם
  • מחבר

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

לא הבנתי, מגיע לי סטירות על הפשלה שלי?

רוני

פורסם

לי דווקא היה ניסיון טוב עם השירות של KSP. קניתי שם כמה רכיבים (כי הייתי לחוץ לארגן הכל לפני פסח ורק להם היה במלאי ובמרחק סביר) ונתקלתי בשורה של בעיות במחשב. הצלחתי לצמצם את זה ל- IGP. הלכתי אליהם עם לוח האם והמעבד, הם בדקו והודיעו לי שהכל תקין, בלי לחייב אותי בהוצאות על הבדיקה. בדקתי שוב בבית, עדיין נראה שה- IGP לא תקין. חזרתי לשם שוב, בדקו שוב ושוב אמרו לי שהכל תקין - ושוב בלי חיוב.

בסופו של דבר, התברר ששנינו צדקנו - באמת היתה בעיה ב- IGP והלוח באמת היה תקין. מה שקרה זה שהמעבד הוריד את המהירות כדי לחסוך בחשמל וכתוצאה מכך מהירותו של בקר הזיכרון שמשולב במעבד ירדה, מהירות הגישה לזיכרון ירדה ומאחר שה- IGP משתמש בזיכרון הראשי דרך הבקר הזה, רוחב הפס לזיכרון שהוא קיבל היה נמוך מידי. ברגע שהגדרתי למעבד לא לרדת מתחת למהירות מסויימת, כל הבעיות נעלמו.

כמה חנויות יש שיסכימו לבדוק ציוד פעמיים ללא חיוב למרות שהוא נמצא תקין?

פורסם

קניתי משם מערכת שלמה שעלתה לי 4100 איך שקניתי אותו המחשב היה ניתקע עושה צבעים,שלחתי את כל המחשב אליהם הם אמרו תקלת זיכרון החליפו לי,חזרתי לבית אחרי שבוע שוב ניתקע,חזרתי אמרתי להם תחליפו לי כרטיס מסך חדש או שמחר יהיה עליכם כתבה במדור הראשון ב גלובס,הם ישר החליפו לי כרטיס זה שוב קרה הייתה לי הרגשה שגם הוא דפוק,הלכתי היתעצבנתי בסוף החליפו לי לוח אם כרטיס מסך ושוב סטיקים של זיכרון וזה המחשב יסתדר וניגמר העיניין,יש לציין שאחרי שהם החליפו לי כרטיס ראיתי את העובד דוחף תכרטיס הקודם שלי לקופסא ושם אותו על המדף למכירה.

עוד משהוא שמציק בחנות הזאת זה שכל העובדים שם רוסים גם הלקוחות שם רוסים והכי מעצבן שהם מדברים לי רוסית מול הפרצוף,קניתי תמחשב מסניף באר שבע מיכאל ויבגני פשוט עיצבנו אותי בחוסר שירות שלהם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים