So פורסם 2010 באוקטובר 28 Share פורסם 2010 באוקטובר 28 כאשר קיבלת, השליח ביקש את המוצר התקול?הם שולחים בשירות UPS Express saver- ללא דרישה של המוצר התקול.באחד המקרים הם ביקשו מלקוח לרסק את המוצר ולשלוח את התמונה אליהם, כדי שיוכלו לשלוח עכבר חדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2010 באוקטובר 28 Share פורסם 2010 באוקטובר 28 לרסק? as in - CRUSH?! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
So פורסם 2010 באוקטובר 28 Share פורסם 2010 באוקטובר 28 עם פטיש http://forums.overclockers.co.uk/showpost.php?p=12060568&postcount=10 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
UponTheRose פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 חבל מאוד שאני מגלה את זה עכשיו, חבר קנה לפני 3 שנים בערך רמקולים של לוג'יטק R10 שנהרסו...הוא רצה למסור אותם לתיקון בחנות בארץ אבלזה כבר היה מחוץ לאחריות....כמה חבל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MatanFrenkel פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 חבל מאוד שאני מגלה את זה עכשיו, חבר קנה לפני 3 שנים בערך רמקולים של לוג'יטק R10 שנהרסו...הוא רצה למסור אותם לתיקון בחנות בארץ אבלזה כבר היה מחוץ לאחריות....כמה חבל.תסתכל את התגובה הראשונה בעמוד השלישיאולי יתמזל מזלו גם, שינסה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ADIA פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 ניסיתם בכל אחד מהמקרים לפנות למעתק? היום מי שמביא את לוג'יטק זה בנדא... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 VI - לאיזו כתובת מייל שלחת/דרך איזה אתר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TripMan פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 VI - לאיזו כתובת מייל שלחת/דרך איזה אתר?תסתכל בעמוד השני, בהתחלה שלו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
marvje פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 קרה לי את אותו הדבר: העכבר הגיע תוך 5 ימים עם UPS עד הבית, הייתי בשוק מהשירות שלהם... אגב, תשמרו על החשבונית, אני הייתי צריך להוכיח להם שלא נגמרה לי האחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 בשביל לשלוח להם מייל הם דורשים:Model NumberP/D or S/NProduct Numberאיפה אני מוצא את אלה?הדבר היחיד שאני רואה על המאחורה של המקלדת זה Model Name...על הקופסא גם יש איזשהו סריאלי מעל ברקוד שלידו כתוב Cordis Dsk S510... אבל אני לא יודע אם זה זה + חסר לי עדיין נתון אחד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
UponTheRose פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 זה פשוט כיף לשמוע שיש חברה כזאת שמתייחסת ללקוחות שלה בהתאם. למישהו יש ניסיון שירות של ציוד היקפי של מיקרוסופט כמו הדאת'אדר? אולי עדיף לעבור מעכשיו רק ללוג'יטק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
So פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 הP\D אמור להיות בשורה אחת מעל ה-P\D."Your product’s part number can usually be found on the bottom. It’s a nine- or ten-digit number that usually begins with the number ‘8.’"במקלדת שלי זה מופיע על מדבקה לבנה קטנה.מיקרוסופט ישראל החליפו לי פעמיים את העכבר, ללא שום חשבונית, מכיוון שלא ידעתי היכן נרכש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 מצאתי את זה - זו מדבקה זולה כזאת והיא מחוקה לגמרי... שיט. מה אני עושה עכשיו? :-\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MatanFrenkel פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 מצאתי את זה - זו מדבקה זולה כזאת והיא מחוקה לגמרי... שיט. מה אני עושה עכשיו? :-\תשמע אחרי מה שקרה לי נראה לי שהדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה בכלל לדבר איתם ולשכוח מהתיעצות עם כל אחד אחר, הם פשוט מלכים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TripMan פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 כבר היום קיבלתי מייל מUPS על כך שהחבילה הגיעה לידי UPS או נשלחה כבר על ידם, ותאריך המסירה הינו 31 לחודש...יום ראשון. מדהים :jump: אני באמת עדיין בהלם מהשירות שלהם, זה משהו בלתי ייאמן. :xyxthumbs: :xyxthumbs: :yelclap: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.