שירות של לוג'יטק - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות של לוג'יטק


gwaylan

Recommended Posts

כאשר קיבלת, השליח ביקש את המוצר התקול?

הם שולחים בשירות UPS Express saver- ללא דרישה של המוצר התקול.

באחד המקרים הם ביקשו מלקוח לרסק את המוצר ולשלוח את התמונה אליהם, כדי שיוכלו לשלוח עכבר חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

חבל מאוד שאני מגלה את זה עכשיו, חבר קנה לפני 3 שנים בערך של לוג'יטק R10 שנהרסו...הוא רצה למסור אותם לתיקון בחנות בארץ אבל

זה כבר היה מחוץ לאחריות....כמה חבל.

תסתכל את התגובה הראשונה בעמוד השלישי

אולי יתמזל מזלו גם, שינסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל לשלוח להם מייל הם דורשים:

Model Number

P/D or S/N

Product Number

איפה אני מוצא את אלה?

הדבר היחיד שאני רואה על המאחורה של המקלדת זה Model Name...

על הקופסא גם יש איזשהו סריאלי מעל ברקוד שלידו כתוב Cordis Dsk S510... אבל אני לא יודע אם זה זה + חסר לי עדיין נתון אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הP\D אמור להיות בשורה אחת מעל ה-P\D.

"Your product’s part number can usually be found on the bottom. It’s a nine- or ten-digit number that usually begins with the number ‘8.’"

במקלדת שלי זה מופיע על מדבקה לבנה קטנה.

מיקרוסופט החליפו לי פעמיים את העכבר, ללא שום חשבונית, מכיוון שלא ידעתי היכן נרכש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאתי את זה - זו מדבקה זולה כזאת והיא מחוקה לגמרי... שיט. מה אני עושה עכשיו? :-\

תשמע אחרי מה שקרה לי נראה לי שהדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה בכלל לדבר איתם ולשכוח מהתיעצות עם כל אחד אחר, הם פשוט מלכים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר היום קיבלתי מייל מUPS על כך שהחבילה הגיעה לידי UPS או נשלחה כבר על ידם, ותאריך המסירה הינו 31 לחודש...יום ראשון.

מדהים:o:jump: :jump: :jump:

אני באמת עדיין בהלם מהשירות שלהם, זה משהו בלתי ייאמן. :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...