האם באמת יש לכם אחריות מחנות מחשבים , זאת השאלה! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם באמת יש לכם אחריות מחנות מחשבים , זאת השאלה!


rony1880

Recommended Posts

היי

יש לי את המיקרה של הככרטיס 460GTX של , כמו שאתם יודעים אני מקלל את היום שקניתי אותו, רק תקיעות , במקום להנות ממנו, חזרתי איתו לחנות ושם הם אומרים שמשהו לא בסדר עם המחשב שלי , האומנם ? גם במחשב השני שלי משהו לא בסדר?וגם במחשב של חבר שלי , משהו לא בסדר? אבל המחשב שלי פועל 100% עם הכרטיס הישן שלי 9800GTX , לכן שלא תחשבו לרגע שאם קניתם כרטיס וראיתם שהוא לא תקין ,תחזרו לחנות ותקבלו כרטיס אחר , הם תמיד יסבנו לכם את הראש .

היום היתקשרתי סתם כך לחנות RSM ואמרתי שיש לי בעיה עם כרטיס שהוא תוקע לי את המחשב ,

אתם יודעים מה אמרו לי? תחזיר את הכרטיס לחנות ותקבל כרטיס אחר כי הבעיה ידוע שיש אפילו כרטיסים חדשים שהם תקולים.

לכן תמיד תבדקו ממי באמת לקנות.

רוני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

היי

יש לי את המיקרה של הככרטיס 460GTX של , כמו שאתם יודעים אני מקלל את היום שקניתי אותו, רק תקיעות , במקום להנות ממנו, חזרתי איתו לחנות ושם הם אומרים שמשהו לא בסדר עם המחשב שלי , האומנם ? גם במחשב השני שלי משהו לא בסדר?וגם במחשב של חבר שלי , משהו לא בסדר? אבל המחשב שלי פועל 100% עם הכרטיס הישן שלי 9800GTX , לכן שלא תחשבו לרגע שאם קניתם כרטיס וראיתם שהוא לא תקין ,תחזרו לחנות ותקבלו כרטיס אחר , הם תמיד יסבנו לכם את הראש .

היום היתקשרתי סתם כך לחנות RSM ואמרתי שיש לי בעיה עם כרטיס שהוא תוקע לי את המחשב ,

אתם יודעים מה אמרו לי? תחזיר את הכרטיס לחנות ותקבל כרטיס אחר כי הבעיה ידוע שיש אפילו כרטיסים חדשים שהם תקולים.

לכן תמיד תבדקו ממי באמת לקנות.

רוני

בגלל דברים כאלה אני קונה שם רק ציוד היקפי ודברים קטנים גם אם זה מצטבר בסוף לאלפי שקלים, חומרה לעולם לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה ב-KSP היא, שהם לא יודעים לעשות את ההפרדה בין לקוח שקונה רק כרטיס מסך ב-1500 שקל, ללקוח שקונה מחשב שלם במחיר הזה.

הם לא מבינים שלקוחות (בעיקר אלה שקונים חומרה יקרה מהממוצע) כמו האנשים שכאן, צריכים שירות יותר מקצועי מהשירות הרגיל.

לבקש מבנאדם שמבין בחומרה ויודע על מה הוא מדבר להביא את כל המחשב לבדיקה זה סתם קשקוש ולא לעניין כי החנות יכולה לבדוק בדקה אם יש בעיה

ברגע שהוא מביא רק את הכרטיס.

אתם יכולים לראות את המושפעות ואת הניסיון לרצות את הסוג הלקוחות הספיציפי שנימצא כאן בחנויות כמו סקייפיסי וIQPC, נגיד בסקיי ישנם כל הזמן

כתבות שמקושרות דרך האתר הזה וב-IQPC לדוגמא (דבר שמצחיק אותי) שישנם מערכות מחשב בדגש על "יחס עלות מול תועלת" שברור שמגיע מכאן,

וכל הכבוד להם שזה כך. KSP רחוקה שנות אור מלהיות מקושרת עם הלקוחות ה"תובעניים יותר" כמו חנויות אלו.

אני חושב שאני מתקרב בכל הקניות שלי ב-KSP לאיזה 10K על גבי כל השנים, בחנות אחרת הייתי מקבל יחס של מלך ושם בקושי אומרים לי שלום.

הסיבות היחידות שאני קונה שם הם בגלל הזמינות והמחיר ושוב, רק ציוד היקפי. ופעם אחת שגם ככה האחריות לא דרכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם יכולים לראות את המושפעות ואת הניסיון לרצות את הסוג הלקוחות הספיציפי שנימצא כאן בחנויות כמו סקייפיסי וIQPC, נגיד בסקיי ישנם כל הזמן

כתבות שמקושרות דרך האתר הזה וב-IQPC לדוגמא (דבר שמצחיק אותי) שישנם מערכות מחשב בדגש על "יחס עלות מול תועלת" שברור שמגיע מכאן,

וכל הכבוד להם שזה כך. KSP רחוקה שנות אור מלהיות מקושרת עם הלקוחות ה"תובעניים יותר" כמו חנויות אלו.

אני חושב שאני מתקרב בכל הקניות שלי ב-KSP לאיזה 10K על גבי כל השנים, בחנות אחרת הייתי מקבל יחס של מלך ושם בקושי אומרים לי שלום.

הסיבות היחידות שאני קונה שם הם בגלל הזמינות והמחיר ושוב, רק ציוד היקפי. ופעם אחת שגם ככה האחריות לא דרכם.

סקאי פיסי שלחו לי צורב שלא פועל

שלחתי להם אותו בחזרה לפני חודש

עדיין לא קיבלתי חדש

שלחתי להם מייל, אפילו לא טרחו לענות לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי ב KSP רק פד לעכבר שלי, מכיוון שאיוורי לא מוכרת. שמעתי שהם זולים אבל לממש אחריות שם זה MISSION IMPOSSIBLE.

אני קונה חומרה רק באייבורי. קניתי כבר 2 מחשבים שם וכאשר במחשב הנוכחי שלי הלך כרטיס מסך 8800 GTS 512 (פשוט נכבה, גם בעומס גם סתם במנוחה) אז החליפו לי לחדש 4870 מיידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סקאי פיסי שלחו לי צורב שלא פועל

שלחתי להם אותו בחזרה לפני חודש

עדיין לא קיבלתי חדש

שלחתי להם מייל, אפילו לא טרחו לענות לי

אני לא נציג פניות הציבור של סקיי ככה שאין לך ממש סיבה להסביר לי מה קרה לך. חוץ מזה שהייתי קונה מהם בעבר ויצא לי לממש אחריות

כמה פעמים בלי שום בעיה נו אז?

גם אם השירות שלהם השתנה לרעה ואני לא יודע כי לא קניתי שם הרבה זמן, אני עדיין לא חושב אפשר להשוות אותם ל-KSP מבחינת שירות.

בכל מקרה זו לא הייתה הנקודה, מצידי תחליף את השם סקייפיסי ב-RSM. הנקודה ברורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא נציג פניות הציבור של סקיי ככה שאין לך ממש סיבה להסביר לי מה קרה לך. חוץ מזה שהייתי קונה מהם בעבר ויצא לי לממש אחריות

כמה פעמים בלי שום בעיה נו אז?

גם אם השירות שלהם השתנה לרעה ואני לא יודע כי לא קניתי שם הרבה זמן, אני עדיין לא חושב אפשר להשוות אותם ל-KSP מבחינת שירות.

בכל מקרה זו לא הייתה הנקודה, מצידי תחליף את השם סקייפיסי ב-RSM. הנקודה ברורה.

אני גם צריך להגיד שיש לי רק דברים טובים להגיד עלהים בקטע של מימוש אחריות.

לאותו אחד עם הצורב ,עזוב אותך מיילים תטלפן אליהם אתה תראה שדברים ילכו חלק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

בKSP יתעקשו שאני יביא את המחשב, הם בטח לא יבדקו את הכרטיס במקום , לצעוק שם זה לא יעזור, יש דרך אחרת?

תסביר להם שכדי לשלול בעית כרטיס מסך צריך לבדוק אותו במחשב אחר, לא בשלך... תתעקש שיבדקו אותו במחשב אחר מולך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...