האם באמת יש לכם אחריות מחנות מחשבים , זאת השאלה! - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם באמת יש לכם אחריות מחנות מחשבים , זאת השאלה!


rony1880

Recommended Posts

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ממש חוצפה מול הפנים שלך הוא דחף את הכרטיס לקופסא,

אני היתי מעיר לו על זה, עכשיו מישהו אחר שובר את הראש

חח הייתי עם אבא שלי אז יתפדחתי ליצעוק עליו,איך שאבא שלי יצא אמרתי לו מה אתה חושב שלו ראיתי אותך? אז הוא אמר לי בדקנו הכרטיס תקין הוא אמר עם אני ישלח ל תכרטיס הם יגידו לי תקין ויחזירו,כל הקטע זה שהם יתעקשו שהבעיה לו בכרטיס ואני אמרתי כן רק שהיתעקשתי הוא החליף לי לחדש ודחף תישן לקופסא הכרטיס היה אצלי בשימוש שבועיים,ובסוף הבעיה הייתה מהכרטיס מה שאומר שמישהוא גם שבר איתו תראש,כמו אצלך רוני יכול להיות שזה גם כרטיס משומש שמישהוא החזיר,פשוט אין להם כוח ליבדוק אז הם פשוט מביאים לך חדש ודוחפים תישן למישהוא אחר וככה זה מיתגלגל,זה ממש חוצפה אני הייתי בהלם ליראות אותו דוחף תכרטיס לניילון עם כל הכבלים ושם אותו במחסן למכירה איזה בושה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי דווקא היה ניסיון טוב עם השירות של KSP. קניתי שם כמה רכיבים (כי הייתי לחוץ לארגן הכל לפני פסח ורק להם היה במלאי ובמרחק סביר) ונתקלתי בשורה של בעיות במחשב. הצלחתי לצמצם את זה ל- IGP. הלכתי אליהם עם לוח האם והמעבד, הם בדקו והודיעו לי שהכל תקין, בלי לחייב אותי בהוצאות על הבדיקה. בדקתי שוב בבית, עדיין נראה שה- IGP לא תקין. חזרתי לשם שוב, בדקו שוב ושוב אמרו לי שהכל תקין - ושוב בלי חיוב.

בסופו של דבר, התברר ששנינו צדקנו - באמת היתה בעיה ב- IGP והלוח באמת היה תקין. מה שקרה זה שהמעבד הוריד את המהירות כדי לחסוך בחשמל וכתוצאה מכך מהירותו של בקר הזיכרון שמשולב במעבד ירדה, מהירות הגישה לזיכרון ירדה ומאחר שה- IGP משתמש בזיכרון הראשי דרך הבקר הזה, רוחב הפס לזיכרון שהוא קיבל היה נמוך מידי. ברגע שהגדרתי למעבד לא לרדת מתחת למהירות מסויימת, כל הבעיות נעלמו.

כמה חנויות יש שיסכימו לבדוק ציוד פעמיים ללא חיוב למרות שהוא נמצא תקין?

]

הם חייבים לבדוק לך אותו אפילו חמישים פעם עד שלא יפתרו בעיה.

רק בארץ לקוחות אומרים תודה רבה שלפחות לא לקחו מהם כסף על בדיקה. לא הלכת טכנאי פרטי. באת למעבדת שירות של חנות בה קנית והשארת סכום יפה בקופה. זה חייב להיות חלק מהשירות שלהם.

עוד משהוא שמציק בחנות הזאת זה שכל העובדים שם רוסים גם הלקוחות שם רוסים והכי מעצבן שהם מדברים לי רוסית מול הפרצוף,קניתי תמחשב מסניף באר שבע מיכאל ויבגני פשוט עיצבנו אותי בחוסר שירות שלהם

יש לי משהו נגד רוסים? נראה לי שהערה הזאת לא ממש במקום!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

מה פתאום? מילא פעם אחת, אבל פעמיים? מה עושים עם לקוח נודניק שמתעקש שהציוד שמכרת לו לא תקין, למרות שכל הבדיקות שאתה עושה מראות שהכל תקין? כמה שעות טכנאי אתה צריך לשרוף עליו?

לו היה מתברר שהציוד באמת לא תקין ושהם פספסו את זה בפעם הראשונה, אני בהחלט מבין. אבל להזכירך, הכל באמת היה תקין. הבעיה היתה שכל הבדיקות, גם שלי וגם שלהם, נערכו בעומס ומתברר שהבעיה נוצרה דווקא כשהמעבד היה לא עמוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי, מגיע לי סטירות על הפשלה שלי?

חלילה.

אבל הנה- הכרטיס יותר מבסדר כשחיברת אותו לכבלים המתאמים ממולקס ולא ישירות לחיבור ה- PCIE של הספק.

אז.. אני מניח שזה הסוף הטוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

מה פתאום? מילא פעם אחת, אבל פעמיים? מה עושים עם לקוח נודניק שמתעקש שהציוד שמכרת לו לא תקין, למרות שכל הבדיקות שאתה עושה מראות שהכל תקין? כמה שעות טכנאי אתה צריך לשרוף עליו?

לו היה מתברר שהציוד באמת לא תקין ושהם פספסו את זה בפעם הראשונה, אני בהחלט מבין. אבל להזכירך, הכל באמת היה תקין. הבעיה היתה שכל הבדיקות, גם שלי וגם שלהם, נערכו בעומס ומתברר שהבעיה נוצרה דווקא כשהמעבד היה לא עמוס.

לא שמעת אמירה שלקוח תמיד צודק?

כאשר נודניק הזה משאיר אלפים שלקלים בקופה הוא טוב. אבל כאשר נוצרת בעיה אז הוא הופך להיות לנודניק. כמובן.

אני יכול להיות אלף פעם נודניק ועדיין מצפה לקבל שירות, כי שילמתי כסף בחנות הזה.

אם אתה מרוצה מ KSP אני שמח בשבילך. לפני 5 שנים כבר שמעתי שלקנות בKSP זה כמן לשחק ברולטה רוסית. עברו שנים ואני מבין ששום דבר לא השתנה.

אני קניתי שם רק פד לעכבר, כי קשה מרוד לממש אחריות עליו גם ככה ;D

שאר החומרה אני קונה רק ב איוורי. קניתי 2 מחשבים בשווי של 1000 ש"ח, מסך LCDת 2 עכברי LOGITECH, מדפסת , שדרוג כרטיס מסך. כאשר אשדרג מחשב שלי בעתיד גם אקנה שם, כי הם הוכיחו אני יכול לסמוך שיש לי אחריות (לפני חודש החליפו לי 8800 GTS 512 ל HD 4870 בלי שאלות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP דווקא יצאו איתי בסדר. מלפני מס' שנים (4) קניתי אצלהם מחשב ומסך LCD 17 אינץ'. פתחתי, חיברתי, והיו לי 2 (!!!) פיקסלים מתים. אחרי יומיים הרגשתי שאני מתחיל להתחרפן, לקחתי את המסך לחנות וקיבלתי אחד חדש בלי שום ויכוחים. שנתיים אחרי זה המסך מתפגר (החליט להציג רק צבע לבן), אבל עדיין היה באחריות של היבואן. לקח איזה שבוע, אבל קיבלתי מסך חדש נוסף (אולי מפורבש, לא ממש טרחתי לבדוק, באותה נקודה כבר קניתי לעצמי איזה 22" חדש). נראה לי בהחלט ראוי. לא נראה לי שהם יצאו מגדרם לעזור ללקוח, אבל הם גם לא משחקים מלוכלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני קניתי מהם והיצטערתי הכל שם זה מוצרים מחודשים,קניתי משם מערכת שלמה שעלתה לי 4100 איך שקניתי אותו המחשב היה ניתקע עושה צבעים,שלחתי את כל המחשב אליהם הם אמרו תקלת החליפו לי,חזרתי לבית אחרי שבוע שוב ניתקע,חזרתי אמרתי להם תחליפו לי כרטיס מסך חדש או שמחר יהיה עליכם כתבה במדור הראשון ב גלובס,הם ישר החליפו לי כרטיס זה שוב קרה הייתה לי הרגשה שגם הוא דפוק,הלכתי היתעצבנתי בסוף החליפו לי לוח אם כרטיס מסך ושוב סטיקים של וזה המחשב יסתדר וניגמר העיניין,יש לציין שאחרי שהם החליפו לי כרטיס ראיתי את העובד דוחף תכרטיס הקודם שלי לקופסא ושם אותו על המדף למכירה.

עוד משהוא שמציק בחנות הזאת זה שכל העובדים שם רוסים גם הלקוחות שם רוסים והכי מעצבן שהם מדברים לי רוסית מול הפרצוף,קניתי תמחשב מסניף באר שבע מיכאל ויבגני פשוט עיצבנו אותי בחוסר שירות שלהם

אני חושב שכדאי לך לערוך את זה, עוד יתבעו אותך על הוצאת דיבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון, לא צריך להגזים בתלונות על החנות , זה אישי שלי וזה ניגמר בטוב,אני מקווה .

לכן אני מבקש לנעול את הדיון, כמו בכל דבר בחיים , צריך מזל גם בדברים שקונים, לא צריך לקלקל את שם החנות, כמו שאמרתי זה קרה לי , אפילו שאת הספק קניתי מKSP , אין מה לעשות, היום אין כבר שלמות במוצרים , אז נקווה לטוב.

רוני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני אתעלם לכמה דקות מכל אותן הודעות שפשוט דורשות תביעה על הוצאת דיבה שיש פה (שאגב צצות כמו פטריות אחרי גשם כשמישהו רק מעז להוסיף KSP למשפט)

בואו נתרכז לשניה בכמה נקודות חשובות:

היי

בKSP יתעקשו שאני יביא את המחשב, הם בטח לא יבדקו את הכרטיס במקום , לצעוק שם זה לא יעזור, יש דרך אחרת?

כאמור התעקשו לבדוק את המחשב של הלקוח ששם יש בעיה. הלקוח סירב. הרי ללקוח רקע טכני נרחב והוא צודק. הלקוח תמיד צודק וכו'. נמשיך הלאה:

עכשיו אמרו במעבדה שהכרטיס תקין , אבל הם לא נותנים שום אישור בכתב, אני לא מאמין להם, לכן ראו הוזהרתם מקנייה בKSP,כל הארץ תדע מזה.

רוני

או במילים אחרות: "HURRR DURRRRRR אני צודק הם טועים" , בטח גם שלחת מייל לכל עורכי החדשות בארץ והתראת בפניהם שלא יקנו בKSP כי אנחנו כל כך רעים לא? אגב חפש ערך "ראו הוזהרתם מקניה בKSP" ביחד עם מה שהבחור קצת מתחתיך כתב "הכל שם מחודש". יש כבר פסקי דין בנושא

ולהנחתה:

כתבתי שעכשיו הכרטיס עובד טוב,

לא יאמן כי יסופר. הלקוח חיבר את הספק לא נכון לכרטיס ועכשיו הכל עובד. זה היה נפתר עוד יומיים לפני כן אם רק לא היה מתעקש להחביא את המחשב בבית והיה נותן לטכנאי שלנו לבדוק. אבל לא. הוא צודק. אלה מה?

וכמובן אז צצו כל אלה שרק מחכים לדיון כזה בשביל להתחיל לייבב "בKSP קונים מקסימום עכבר" וכל השטויות שלכם.

די, תתבגרו כבר.

אחרון חביב:

עוד משהוא שמציק בחנות הזאת זה שכל העובדים שם רוסים גם הלקוחות שם רוסים והכי מעצבן שהם מדברים לי רוסית מול הפרצוף,קניתי תמחשב מסניף באר שבע מיכאל ויבגני פשוט עיצבנו אותי בחוסר שירות שלהם

לא רציתי לכבד אותך בתגובה לכל הנונ-סנס הזה אבל זה באמת הקפיץ לי את הסעיף, אז אדון תמיר, שקנה מחשב מסניף ב"ש שלנו, בסביבות ה4100 עם GTS250 וE8400., יש לך עוד משהו להוסיף חוץ מזה שאנחנו חבורת רוסים שמוכרים מוצרים מחודשים ומשומשים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בזמנו קניתי לוח NF7-S מKSP

הלוח לא עבד ובגלל סדק קטן על הפלסטיק שמסביב חיבור הIDE לא רצו לממש לי אחריות בטענה שזה "נזק פיסי".

ושלא נדבר על שקניתי ושסטיק אחד לא עבד לקח לחנות יותר מחודש להחליף לי.

מאז אני קונה משם רק ציוד היקפי , לדעתי לא כדאי להסתכן עם חנות כזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

היום אחרי העבודה נכנסתי לKSP וביקשתי בפירוש להכנס למעבדה, הם נתנו לי וגם הראו לי איך הכרטיס שלי עובד עם FurMark הרבה זמן, לקחתי את הכרטיס , והרכבתי אותו למחשב , הפעם חיברתי את חיבור המתח שלו עם 4 מולקסים ל2 PCI-E שקיבלתי עם הכרטיס, הרצתי בבית Vantage קיבלתי 13970 נקודות, גם הרצתי לזמן קצר FurMark , בנתיים לא ניתקע כלום, מוזר ??? ??? ???יכול להיות שהם החליפו לי כרטיס? או שהחיבור מתח כך יותר יעיל?

גם מוזר שעכשיו חום הליבה רק 32 מעלות במנוחה , ולפניי זה זה היה 39 מעלות במנוחה ???

רוני

במילים אחרות יצאת - דביל, מתלהם וצרחן בכיין שבאמת לא מבין.

מוכן לרדת עכשיו מהעץ שתיפסת עליו? ולהודות בטעות שלך ושאתה סתם מכפיש?

לכל אותם שחושבים שהם מתחתנים עם החנות אם הם עושים איתה עסקים - אתם לא. צאו מהסרט שלכם. לאף אחד אין בעיה או אינטרס לא לממש לכם אחריות, פשוט צריכה להיות סיבה. וכשאין? אז אין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו הכרטיס עוד פעם תוקע את המחשב, די זה נימאס, הכרטיס באמת מקולקל ואני יקח אותו ל2 מעבדות ,פנדה+איבורי לבדיקה מעמיקה על חשבוני,ואז אני כבר יתחשבן עם KSP. ולעובד של KSP מובן שתגן על החנות שבה אתה עובד, אם המחשב שלי היה באמת לא תקין אז גם הכרטיס 9800GTX שלי שהוא זללן חשמל גדול לא היה עובד טוב, וגם הכרטיס הנוסף שלי (HD4850) לא היה עובד טוב, אבל זה לא כך , שניי הכרטיסים עובדים 100% תמיד ללא תקיעה אחת אפילו, לקחת כסף מלקוחות אתם יודעים טוב, ועוד אני לקוח שהשאיר לכם כ10000 ש"ח ,ולא התלוננתי לעולם על המוצרים שקניתי , אז עכשיו אם אני בא ומיתלונן על הקנייה האחרונה שלי שאני יודע שהכרטיס לא יציב , כך אתם זורקים אותי, תיתבישו לכם, אני לא יעבור על זה בשתיקה, אני יקח את הכרטיס לבדיקה בכמה מעבדות ששם גם יתנו לי דוח מפורט על תקינות הכרטיס או לא, אבל אם בבדיקה ב2 המעבדות יצא שהכרטיס תקין , אני יבקש סליחה על דבריי, אבל אם הכרטיס יצא לא תקין אז אני יפנה הלאה , אני לא מוכן לוותר על זה בשום פנים, לא גנבתי את הכסף ששילמתי על הכרטיס, עבדתי וחסכתי המון זמן לזה ,וזה חורא לי המון .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...