שירות של לוג'יטק - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות של לוג'יטק


gwaylan

Recommended Posts

חברים יקרים,

זוהי הפעם הראשונה שאני כותב בפורום זה, אבל אני פשוט חייב לספר לכם על מקרה שקרה לי עם לוג'יטק:

לפני כשנתיים שידרגתי את המחשב (בחלקים) ורכשתי לוח, מעבד, כרטיס מסך וכו'. בין היתר רכשתי עכבר G5 של לוג'יטק.

עברו שנתיים - שנתיים וחצי, והעכבר החל להראות סימני גסיסה מתקדמים: מדי פעם היה כבה, ולאחר כמה שניות נדלק שוב.

לאחר כמה נסיונות לבדוק או לתקן אותו (מחשב אחר, Port אחר, וכו') החלטתי שזהו - יומו הגיע.

לחנות שבו רכשתי אותו לא חשבתי אפילו לפנות (הייתי בטוח שהוא כבר לא באחריות...), אבל החלטתי ברגע האחרון לבדוק באתר אם הנושא ידוע, ואולי אף יש לו תיקון (אולי גירסת firmware חדשה או דומה).

שלחתי מייל לתמיכה (לא ממש ציפיתי לתשובה).

למחרת קיבלתי מייל מהתמיכה, שבו נאמר (בתרגום חופשי):

"שלום לך,

ברור לנו שזה מתסכל להיתקל במצב כזה.... אנא החזר לנו את כתובת המשלוח שלך ואנו נשלח עכבר חדש"

הייתי בהלם, אבל אמרתי לעצמי שבטח יש פה איזה catch, שהוא בטח תיכף מודיע לי שהוא בעצם מלך גולה מאפריקה והוא זקוק לעזרתי כדי להעביר יהלומים או משהו כזה, ואני רק צריך לתת לו פרטי כרטיס אשראי כדי שישלח לי את היהלומים.

נתתי את הפרטים, וקיבלתי באותו היום מייל חוזר, שבו נאמר לי שהוא מצטער, אך אין יותר את הדגם G5, אבל הוא ישלח לי במקום דגם "מעט משודרג" - G500!

חברים יקרים, בקיצור, יומיים לאחר מכם התקשר אלי שליח של UPS, ומסר לי עכבר G500 חדש, עם אחריות ל-3 שנים, חינם ללא כסף, (וגם את העכבר הישן לא התבקשתי להחזיר)!

השירות המעולה והמהיר גרם לי להחליט ש: א. אני קונה את ה-G11 בכל זאת... ו-ב. אני משתף איתכם את המקרה הזה.

חברה כזו, עם מוצרים מעולים כאלו ושירות מעולה כזה - שווה לפרגן לה. הנה הם הרוויחו לקוח קבוע (לפחות עד שיפשלו בגדול...).

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לוג'יטק תותחים. אולי הייתי צריך להזדכות על ה perf. mx שלי ולקבל עכבר עם גלגלת נורמלית כשהיו לי את כל הקבלות מולי..

זה לא המקרה הראשון שמובא לפה בפורום, גם סימון סיפר משהו דומה עם המקלדת שלו אחרי שעשה לה הטבלה בקפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LOGITECH חברה האהובה עליי עם MX 518 ששירת אותי בנאמנות במשך שנתיים, כאשר עכברים רגילים, לא גיימר של , GENIUS הפסיקו לעבוד תוך חודשיים-שלום >:(

אולי תפרסם פה גם כתובת, לאן כתבת? אני אנסה להזדכות על MX 518 שלי שכבר לא באחריות ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי אותו מקרה עם MX Revolution (התקלקל) וקיבלתי מהם MX Performance.

הרגשתי לא נעים ועמדתי על זה שאשלח להם את העכבר התקול, הנציג תמיכה שלהם לא הסכים.

נראה כמה זמן יקח להם להפסיק את השירות הזה לישראל, בגלל כמות הישראלים שפונים אליהם (שלא בהכרח הציוד שלהם תקול)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אני אגיד, עושה לי חשק לקנות לוגיטק.

אגב, העכבר שלך דווקא כן היה באחריות, אז האחריות עדיין הייתה תקפה.

זה כמובן נכון שהוא היה באחריות, אבל לקבל שירות מהיר כל כך, כולל עכבר משודרג, משלוח בינלאומי ושליח עד הבית ללא תוספת תשלום זה לא דבר שרואים פה כל יום...[br]פורסם בתאריך: 26.10.2010 בשעה 07:52:46


LOGITECH היברה האהובה עליי עם MX 518 ששירת אותי בנעמנות במשך שנתיים, כאשר עכברים רגילים, לא גיימר של , GENIUS הפסיקו לעבוד תוך חודשיים-שלום >:(

אולי תפרסם פה גם כתובת, לאן כתבת? אני אנסה להזדכות על MX 518 שלי שכבר לא באחריות ;)

כתובת אתר התמיכה שלהם ב-UK (אין בארץ...) היא http://www.logitech.com/en-gb/support-downloads.

התהליך דורש רישום (מן הסתם) ונדרשתי להכניס מס' סידורי של העכבר.[br]פורסם בתאריך: 26.10.2010 בשעה 07:56:50


מה האימייל שלהם? יש לי גם G5 שכבר לא עובד

http://www.logitech.com/en-gb/support-downloads

צריך להרשם ולשלוח מס' סידורי של העכבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה כמה זמן יקח להם להפסיק את השירות הזה לישראל, בגלל כמות הישראלים שפונים אליהם (שלא בהכרח הציוד שלהם תקול)...

למה ללכלך. יש הרבה ישראלים ישרים מאוד, ומן הסתם, גם לוג'יטק לא פראיירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרה לי גם להתקל בשירות של לוג'יטק, מאד איכותי, יש לי עכבר MX1100 שמת , קניתי חדש ואחרי כמה זמן החלטתי לברר האם אולי ניתן לתקן את הבעיה , נאמר לי שהעכבר כבר לא במסגרת האחריות אבל אם אני מעונין אני אקבל זיכויי בגובה 50 % לקניית כל מוצר אחר של לוגיטק שאני מעוניין .

בסוף החלטתי לא לקנות כי כבר לא היה לי צורך, אבל השירות מצויין !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שזו לא פעם ראשונה שאני שומע על שירות כזה ואפילו היתה לי התנסו מדהימה איתם.

מדובר היה במקלדת WAVE שמקש הרווח היה נתקע מדי פעם, לא משהו קריטי אבל מאחר והיא היתה ממש חדשה (ויקרה) רציתי משהו מושלם. אחרי שיחה עם היבואן החנות קיבלה "הוראה" לתת לי במקום מקלדת חדשה, מבלי לבקש חזרה את הישנה - מדהים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...