עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by yosda-boy,

    עכשיו שמעתי בדרך הבייתה ברדיון 103FM ואני אפילו הופתעתי לשמוע שהיו גורמים ערבים בארץ שהם היו אחראים לחלק מהפעולות להשמדת היהודים בתקופת השואה. לפי מה ששמעתי אדם ערבי צ'ח (מקווה שככה כותבים) שקוראים לו בוכטי נראה לי, היה אחראי לנסיונות השמדת היהודים בארץ, הוא היה משמיע רדיו נאצי בערבית בארץ, אך גם פתח תנועה שקראו לו צופים נאצים או ההיטלראים. בוכטי גם דאג כמובן לנסינות להשמדת היהודים באירופה הוא לחץ על היטלר שישמיד כמה שיותר יהודים באירופה. בוכטי וכמה קצינים גרמניים נאצים ניסו להרעיל את המאגר מים היחידי של תושבי תל אביב (160 אלף אם אני לא טועה) הם עזרו להצניח את הנאצים ביריחו כשעליהם 10 מיכלי רעל (כל אחד מסוגל להרוג 20 אלף), אך זה סוכל על ידי הבריטים. בכל מקרה תקראו על זה ק…

    • 50 תגובות
    • 9.5k צפיות
  2. לגבי זה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3544160,00.html . א. זה נכון שהוא לא היה מקורב לדת מסויימת. ולכן הוא יכול להגיד מה שבא לו על התנך או כל דת. אבל לגבי קיום העולם הוא כבר ציין בכמה מקומות שלא שייך שזה מקריות ויש יד מכוונת בדבר . ב. נכון שלא צריך להאמין במשהו בגלל שאיזה מדען מאמין בו. אבל יש המון מדענים אפילו זה שהמציא את האבולציה דרווין [היה איש דת] סתם ככה שהוא בעצמו אמר שמה שהוא הביא יתקל בבעיות.[דבר קטן אכן כך, אילו בעלי החיים היו מתפתחים, היינו צריכים אפילו בימינו, למצוא בעלי חיים בשלבי ביניים. היינו צריכים לראות בימינו דגים עם רגליים, זוחלים עם כנפיים, זוחלים שעירים, עשרות סוגי זוחלים מוגדרים היודעים להניק, קופי-אדם היודעים לעמוד זקוף, אנשים פרימיטיביים …

    • 108 תגובות
    • 9.5k צפיות
  3. Started by Kidney_stonE,

    [מייל שקיבלתי] את הקטע הבא החליטו משום-מה להוציא מתוך תוכנית ה"כרישים" וחבל.. (צנזורה?) סוף-סוף מגיע אדם ונותן פתרון בדוק, עובד ואיכותי שפותר את כל הוצאת הכסף המיותרת כאשר מנסים להתחיל עם בחורה בפיק-אפ בר.. http://adi.wee.co.il/finds.html [\מייל שקיבלתי]

    • 81 תגובות
    • 9.5k צפיות
  4. Started by Fighter,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3846002,00.html כמה שאני שונא את החברה הזאת, שילכו לחפש מי ינענע אותם עם מכשירי הCDMA הדפוקים חסרי הסים שלהם

    • 83 תגובות
    • 9.5k צפיות
  5. פשוט מדהים, זה שובר את כל השיאים שידעתי על שוטרי התנועה חסרי הבושה! הבעיה היא שהשוטרים האלה לכל היותר יקבלו נזיפה, וגם זה לא בטוח. וזאת למרות ששיבוש ראיות זו עבירה פלילית!! ומה היה קורה אם האזרח הזה בכלל לא היה תופס אותם על חם?? http://www.facebook.com/photo.php?v=127488737451842

  6. קיצר חשבתי שזה יהיה נחמד לעשות רשימה של שירים מודרניים (10-15 שנה האחרונים) שיש להם מסר כלשהו, ולא סתם מילים שמתחרזות בצורה טובה יותר או פחות. רצוי שזה יהיה מסר גלוי ולא משהו שמי שרק מכיר את הרקע של הלהקה יבין. אני אתחיל עם כמה בתור דוגמא: P.O.D. - Youth Of The Nation album: Satellite genre: Light Rock http://stage6.divx.com/user/LoCazZo/video/1506642/P-O-D----Youth-of-the-nation TOK - Footprints album: Unknown Language genre: R&B / Hip Hop / Reggae Bodycount - The Winners Loses album: Bodycount genre: Metal / Rock / Rap http://www.youtube.com/watch?v=c2clAlabH0E

    • 58 תגובות
    • 9.4k צפיות
  7. ראיתי אתמול בערוץ 10 את התוכנית הנ"ל (שהיא בעצם חיקוי לתוכנית זהה ב BBC, כמובן שחיקוי די חיוור כרגיל) וכל מה שעבר לי בראש זה כמה זה עצוב שבמקום להסביר לאנשים בעלי משקל יתר (ולמי שראה את הבחורה אתמול יודע שאני מתנסח בעדינות) שצריך לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת ולבצע פעילות גופנית פשוט משכנעים אותם שהכל בסדר עם הגוף שלהם ומלמדים אותם להשלים עם הבעייה שנקראת "משקל יתר" במקום להתמודד איתה ולנסות לפתור את הבעייה עצמה. למען הסר ספק - גם אני כל החיים שלי נאבק במשקל יתר (לרב בהצלחה) וזאת ע"י תזונה מאוזנת ופעילות גופנית ולא ע"י שיכנוע עצמי אינטנסיבי שהצמיגים שפיתחתי פשוט נראים "FABULOUS" (לבטא במבטא הומואי כמו המנחה בסידרה הבריטית למי שראה). אני לא חושב שצריל לגשת לקיצוניות השנייה …

    • 55 תגובות
    • 9.4k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4024240,00.html כמי שקורא כל כתבה בנושא, עושה רושם שמישהו מהצד פשוט לא רוצה אותו כרמטכ"ל. ואחרי מאבק ממושך, הצליח.

    • 57 תגובות
    • 9.4k צפיות
  9. רשות השידור השתגעה: מס על פורנו ופייסבוק מדינת ישראל מצאה דרך מבריקה לקחת מאיתנו עוד כסף בלי לתת שום דבר בחזרה: להגדיר מחשבים בתור כלים לצריכת תוכן טלוויזיוני, ולחייב כל בעל מחשב באגרת טלוויזיה. מה השלב הבא? אגרת סמארטפונים? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3973009,00.html

    • 37 תגובות
    • 9.4k צפיות
  10. http://www.mako.co.il/music-news/local/Article-2ec5dc167a04b21006.htm

    • 65 תגובות
    • 9.4k צפיות
  11. הסרט אנימציה היחידי שהוכרז לפני זה היה BABE ב1995, מי שהכריז על כך הם החברה הלאומית לביקורת סרטים-NATIONAL SOCIETY OF FILM CRITICS! הוא היה מועמד ביחד עם סרטים חיים כמו SLUMDOG MILLIONARE , MILK עם שון פן, GRAN TORINO, WALL-E וזכה! כבוד רבותי. http://www.variety.com/article/VR1117997917.html?categoryid=13&cs=1

    • 88 תגובות
    • 9.4k צפיות
  12. Started by מר מקלדת,

    ראש עריית ת"א, רון חולדאי, הידוע לשמצה מתגייס למלחמה בפורנוגרפיה - "עיריית תל אביב החליטה לפעול להקמת קוד אתי נגד הצגת פרסומות פורנוגרפיות ולמנוע חלוקה של חוברות מין בפיצוציות בעיר." זאת בעקבות לחץ של פמינאציות ושל הצעת סיעת "עיר לכולנו" (אשר מונהגת ע"י איש השמאל הקיצוני, הקומוניסט והפרו-פלסטיני דב חנין מחד"ש). מסתבר שהשמאל הקיצוני והפמינאציות לא פחות גורעים בכפייה מהאייטולות של ש"ס. http://rotter.net/forum/scoops1/18621.shtml

    • 74 תגובות
    • 9.3k צפיות
  13. Started by yosda-boy,

    • 54 תגובות
    • 9.3k צפיות
  14. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3292589,00.html עכשו חידה: מצא את הבסיס הגזעני בדברים אלה. בין הפותרים נכונה יוגרל ראש ממשלה ראוי ;D

    • 160 תגובות
    • 9.3k צפיות
  15. Started by maverick,

    ראיתי היום ב"ערב חדש" ראיון עם אחד מאיזו חבורה של סרבני מצפון, המסרבים לשרת בשטחים ובצבא בכלל. אותם אנשים נחמדים פירסמו מכתב בעיתונות הערבית ובו הם קוראים לפלסטינים להתנגד לכיבוש. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2657379,00.html כאשר שאל את אותו סרבן המנחה מדוע הוא לא משרת בקרייה (שם פחות מסוכן) הוא טען שהוא לא ישרת בשום מקום בצבא כי גם לשרת בקרייה זה לשרת את צבא הכיבוש. אני שואל את עצמי: מדוע לי לסכן את חיי ולהקריב מזמני בשביל לשרת חלאות אדם כמוהו, אשר ניתלים בתירוצים קטנוניים ולא מוכנים למלא את חובתם למדינה??? האם הדם שלהם יקר יותר???

    • 93 תגובות
    • 9.3k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3963513,00.html בא לי להקיא. למען הסר הספק - מהפרקליטות והשופטים, לא מהחיילים.

    • 62 תגובות
    • 9.3k צפיות
  17. פתחתי את הדיון ב"אקטואליה" ולא ב"כללי", כי למרות שמדובר בנושא ישן, נראה שהוא אקטואלי מתמיד. הרשו לי לפתוח בשאלה לכל באי הפורום, בעיקר אלו מכם שאינם "רוסים" ושותפים לתופעה שבכותרת מהצד התוקף: מה לעזאזל הבעיה שלכם? לפני הרוסים לא היתה פה זנות, אלימות, סמים, שתייה וכולי? מעניין, שכששומעים על דקירות במועדון לא תשמעו שמות כמו אלכס. מעניין, שאוכלוסיית בתי הכלא מורכבת ברובה מאנשים שהגיעו ממקומות אחרים בעולם. מעניין, שרוב רובה של השחיתות הציבורית בישראל מסתדרת יפה מאוד בלעדיהם (בכלל, בעמדות מפתח במגזר הציבורי יש מעט מאוד "רוסים"). מעניין, שה"ישראלים" מאשימים את ה"רוסים" ב"תרבות" השתייה שהתפתחה כאן, בזמן שהסטטיסטיקה אומרת שכאן הנוער שותה יותר מברוסיה. מעניין, שגם אישום הסמים א…

    • 102 תגובות
    • 9.3k צפיות
  18. http://images.maariv.co.il/channels/1/ART/485/792.html הדברים שנאמרו בכתבה הם נכונים חוץ מכמה פרטים שנשמטו כמו שלפני ההתפרצות של המורה הילדים הרוסים פשוט ירדו עליה ליד כל התמידים בשיעור עוד דבר זה לא מקרה ראשון של התפרצות חמורה ביותר כנגד תלמידים אני לומד בכיתה ח' אבל בשיעור שהתנהל בכיתה ו' היא קראה לאחד התלמידים פרה לועסת מסטיק היא גם עלי ועל ילדים נוספים בכיתה ירדה בצורה דומה לזו

    • 60 תגובות
    • 9.3k צפיות
  19. http://news.walla.co.il/?w=//1132508 עבר בקריאה טרומית. עכשיו אני רשמית שונא אותם.. Aviko

    • 133 תגובות
    • 9.3k צפיות
  20. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4038955,00.html בקיצור עוד 200 שנה שכולם יהגרו לחול יבנו פה מספיק דירות

    • 46 תגובות
    • 9.2k צפיות
  21. דני רוזן האיש של... ז"ל לאחר שחילל את זכר החללים בשריפת הכרמל בטכס הממלכתי ופגע במעמד הרגשי המיוחד של המשפחות, ברוב חוצפתו רוצה לעשות "קופונים" תובע את שר הפנים במיליונים על האסון של הנספים. חוצפה: כנסו "לגוגל" כתבו דני רוזן ותראו כמה תיקים באפילה יש על הגב השם הנ"ל וז"ל.

    • 45 תגובות
    • 9.2k צפיות
  22. יאאללה שמעון פרס!!!! מי אתם אומרים לוקח?

  23. Started by danker,

    אזהרה:הפוסט הבאה הוא למטרת הומור בלבד,אין לקחת אותו ברצינות! עמכם הסליחה! טוב,הפוסט הזה אמור להיות קליל בלי ויכוחים או פוליטיקה. בדומה לשאלה מה אתם עשיתם ב11 בספטמבר כאשר מגדלי התאומים נפלו. נקדים את המאוחר ונשאל מה אתם תעשו כאשר מלחמת ישראל-אירן תתחיל. אני אישית מתכוון להיכנס למקלט התת קרקעי,להדליק את הps3 ולשחק Falloat3 מחדש ,כדי להתאים את עצמי לאווירה האופקליפטית כאשר אני יוצא מהמקלט. אהה וכמובן אני ירשום ליואב בהודעה פרטית-אמרתי לך .

    • 63 תגובות
    • 9.2k צפיות
  24. Started by Deddy,

    תוקפו של החוק, שקובע דחיית גיוס לתלמידי ישיבה, יפוג ב-1.8.12; נתניהו: "כפי שכבר הודעתי לפני ההחלטה, חוק טל במתכונתו הנוכחית לא יימשך" http://www.haaretz.co.il/news/education/1.1646921 מזל שזה קרה, חבל רק שזה היה צריך להתבטל ע"י בגצ ולא ע"י הכנסת שזוהי תפקידה, חבל שרק חברי הכנסת החרדים יודעים לעמוד על דברים שעקרוניים להם. החוק הזה היה רע לכל הצדדים, גם לחילוניים והדתיים שהיו צריכים להתמודד לבדם עם המשימה של אחזקת הצבא וגם לחרדים שהחוק הזה בעצם הנציח את העוני שלהם ואסר עליהם לעבוד אם הם לא רוצים להתגייס. נקווה שהחוק הבא שיצא מהכנסת שיפטור חרדים מגיוס יהיה קצת יותר הגיוני מזה.

    • 98 תגובות
    • 9.2k צפיות
  25. סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה דיווחה כי מטוס של חיל האוויר הישראלי נכנס לתחום האווירי של בצפון המדינה ועשה דרכו מזרחה. כשהוברח הפיל חימוש בשטחה. דובר צבא סוריה: "נשמור לעצמנו את הזכות להגיב". צה"ל: איננו מגיבים לדיווחים מסוג זה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3446660,00.html מלחמה בפתח?

    • 81 תגובות
    • 9.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים