parker - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

parker

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    372
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות parker

  • יום הולדת 07/19/1988

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של parker

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

0

דירוג

  1. אשמח לשמוע על אפשרויות נוספות, כן
  2. שוב תודה עידן! יש סיבה לא לחסוך עוד 100 שקל ולקחת מעבד F? באשר ללוח האם, הוא לא יהווה צוואר בקבוק למעבד בשום צורה (כאמור, לא יהיה OC בכלל)?
  3. תודה לשניכם! לנוכח המחירים אני שוקל לשנות למארז mid tower ולהתפשר מעט על השקט כדי להצליח לקחת כרטיס 4070 בלי לחרוג יותר מדי מהתקציב. איך זה משנה את המפרט?
  4. המון המון תודה! האם ניתן לקחת כרטיס חזק יותר? אני לא צריך כל כך הרבה אחסון, חצי טרה יהיה מעל ומעבר. האם ניתן לגרד 4070 בתוך מארז קטן?
  5. שלום, אני מעוניין לרכוש מחשב גיימינג בשווי 7500 שקלים. יש לי מסך 2K שאני לא מתכנן להחליף בזמן הקרוב. נקודות שחשוב לי לציין: 1. לא הולך לעשות OC בכלל 2. מעוניין במחשב שקט ככל האפשר 3. מעוניין במחשב קטן, מעדיף מארז Mini ITX אם ניתן 4. לא יודע אם זה סטנדרטי בלוחות אם מודרניים אבל אני רוצה חיבוריות WiFi ו-Bluetooth מובנות אשמח לדעת איזה מפרט אפשר לרכוש בתקציב הנ"ל ואם יש סיבות טובות לחרוג מן התקציב. תודה רבה! 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? אם ניתן להישאר במסגרת התקציב אעדיף 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג, כרגע משחק דיאבלו 4 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא, לכלול הכל 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב מאוד, אני מעוניין במחשב שקט 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? מעדיף מחשב קטן יותר, אעדיף מארז Mini ITX אם ניתן 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? הרכבת מחשב בחנות 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בהקדם האפשרי 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא יהיה OC בכלל 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) רק ציוד בסיסי - מסך, מקלדת, עכבר 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:
×
  • צור חדש...