עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. שיקר לאישה שפגש - ונשלח למאסר בגין אונס: http://news.walla.co.il/?w=//1711803 אישית, נראית לי שטות נוראית של בתי המשפט. מתוך ויקי: האישה הסכימה מתוך הסכמתה החופשית לקיום יחסי מין (אפילו בית המשפט הודה בכך). אם כך, כיצד ניתן להרשיע אותו באונס? האם מעכשיו גבר שסיפר לבחורה שהוא עשיר אך הוא אינו יורשע באונס באם ישכבו? היכן עובר הגבול? עד כמה בית המשפט יכול להיכנס לחיים הפרטיים של כל אדם ואדם? דעתכם?

    • 86 תגובות
    • 9.9k צפיות
  2. http://www.youtube.com/watch?v=_ZMl6qY2feY&NR התחיל לפלוט מילים ולהשתגע בהופעה שלו. ממש מזעזע כשכל דקה צומח לו מל גיבסון חדש. בכל מילה שמוציאים מהפה יש טיפת אמת. אח"כ הוא התנצל בדיוויד לטרמן: http://www.youtube.com/watch?v=o5eZqtb1hZw אישית אני לא מאמין לו, כנראה הוא רצה להציל את המוניטין שלו.

    • 59 תגובות
    • 9.9k צפיות
  3. תגידו, מתי לאחרונה שמעתם על שביתה של הקופאיות בסופרים? שביתה של עובדי הנקיון בבתי הספר? שביתה של המאבטחים בבנקים? שביתה של עובדי קבלן כלשהם? איך זה שהעובדים החלשים ביותר, אלו שנפגעים הכי הרבה מידי מעסיקים תאבי בצע וחסרי מצפון, הם האחרונים להנות מזכות זו, ודווקא העובדים החזקים ביותר, כמו עובדי הנמלים או הרכבת, הם הראשונים? האין משהו בהגדרת הזכות הזו מחטיא לחלוטין את המטרה? מה דעתכם?

    • 36 תגובות
    • 9.8k צפיות
  4. Started by arik100,

    אני חושב שאובאמה הולך לזכות בנשיאות עכשיו השאלה היא אם הוא ייצור תקדים חדש בנושאי ארה"ב - ישראל-עולם , או שהוא ימשיך את היחסים הקודמים חוץ מזה, אני חושב שלמקיין אין שום סיכוי

    • 117 תגובות
    • 9.8k צפיות
  5. להלן עוד חוק מטונף ע"י מדינת עולם שלישי ישראל. http://www.mako.co.il/news-channel2/Weekend-Newscast/Article-57f5d5b0b973031004.htm לא צריך שאיראן או מדינות ערב ישתלטו על ישראל, אנחנו גם ככה מתקרבים לשם. עכשיו גם לשתות בירה בכיף שלך בחוף אתה לא יכול, כי למשטרת "כל יכול" ישראל יש את האופציה לקנוס אותך במקרה ושתית. מי יודע אולי גם ישימו עלייך אזיקים? מת לדעת מי הקוקסינל שהעלה את החוק הזה.

    • 43 תגובות
    • 9.8k צפיות
  6. * הכותרת הוחלפה עקב פגיעה ב " נשמות טובות " :errrr: http://www.mako.co.il/news-world/international/Article-e14904d68455821004.htm&Partner=rss

    • 79 תגובות
    • 9.8k צפיות
  7. :'( http://www.ice.co.il/article.asp?catId=2&pgId=121928

    • 74 תגובות
    • 9.8k צפיות
  8. קרבות בבינת ג'ביל: פצועים מחולצים תחת אש חילופי אש כבדים בעיירת המחוז, שהוגדרה "בירת חיזבאללה". אתמול הודיע צה"ל כי השלים את ההשתלטות עליה, אך הבוקר, בשעת סריקות מבנים, נורתה אש מאסיבית לעבר הלוחמים - גם ממסגד סמוך. עוד הבוקר: מטחים לעבר טבריה וצפת, בשני המוקדים - ללא נפגעים או נזק שבועיים בדיוק לאחר חטיפתם של שני חיילי צה"ל בגבול הצפון. עד כה גבתה המערכה את חייהם של 24 חיילים ו-18 אזרחים בישראל. + 200-300 פצועים שאיכשהוא נעלמו מהמשוואה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3281472,00.html

    • 116 תגובות
    • 9.8k צפיות
  9. אהלן... לא יודע מה אצלכם אבל לאחרונה אני נתקל בהרבה מקרים שמראים שהמצב הכלכלי באמת חמור ובחלק אשמים בכך שר האוצר וחבריו. למשל: *צ'קים חוזרים שאבא שלי קיבל. *אני כבר הרבה זמן מחפש עבודה גמישה מבחינת הלימודים ולא מוצא מה שבעבר מצאתי בקלות... *חברים שלי מספרים על זה שהם התפטרו וכו'... *שמעתי מקרי התאבדות של אנשים כתוצאה מכניסה לקשיים כלכליים *סגירת מפעלים בחדשות, מעבירים הכל לסין ומפוטרים בדרך אלפי עובדים. ועוד שורה של מקרים..... שלא נדבר על חשבון המים שלנו לחודשיים הגיע לפאקינג 1400 ש"ח ואנחנו משפחה שחוסכת במים. ההוצאות נהיו אסטרונומים הכנסות כמעט אין וזה מקשה עליי לסיים את התואר שלי בצורה נורמלית. התקופה של אולמרט נראתה יותר נורמלית.

    • 127 תגובות
    • 9.7k צפיות
  10. rig......ht

    • 73 תגובות
    • 9.7k צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4280455,00.html מה שהכי מצחיק בסיפור הזה-בגלל הפעולות של המוסלמים שהרגו את השגריר בלוב הסרט יקבל הייפ וגם זה די מצדיק חלק מהמסקנות שלו,לפחות לחלק מהצופים. מסקנה אחת זה בטוח מצדיק-חלק מהמאמינים של מוחמד מטומטמים . דעתי: אני חושב שהסרט מוצדק אך יש לי הסתייגות. זאת עובדה די מוצקה שהאיסלאם (כיום) שונה מהיהדות ומהנצרות בכך שאין לו צד "טוב",המטרה תמיד הייתה להשתלט על העולם ולהרוג את כל הכופרים. מצד שני,אולי בעתיד יבואו מוסלמים עם פרשנות שונה על מה שמוחמד עשה וימתנו את האיסלאם. מהסיבה הזאת אני חושב שאולי היה פה מקום לנהוג יותר כבוד בדמויות. מה דעתכם?

    • 103 תגובות
    • 9.7k צפיות
  12. Started by k22,

    אני לא יודע אם תענו לי הוא לא זה הפורם היחדי שאני רשום עליו ככה שאני לא אכנס לפורמים אחרים רציתי לדעת כמה עולה להתקלח היום חצי שעה חצי שעה להקלח ועוד חצי שעה להדליק דוד

    • 20 תגובות
    • 9.7k צפיות
  13. הינה כתבה מעניינת שראיתי היום בYNET. זוהי הכתבה במלואה... שלא תבינו אותי לא נכון, הטרדה מינית היא דבר חמור ביותר. אך עיקרון "חף מפשע עד שהוכח אחרת" הוא עיקרון בסיס לכל משפט צדק. אין בתלונתו של כל קורבן באשר הוא, מספיק כדי להוציא את מחזקתו של אדם את חפותו. שני אנשים בלבד רשאים להוציא את חפותו של אדם ממנו: שופט והאדם עצמו. כל עוד לא עשה זאת מי מהם יש להניח, סליחה, חובה להניח כי האדם חף מפשע. לצערי בשם הפמינזם, שגם ככה גמר את תפקידו לפני 20 שנה, מבטלים את עיקרון זה. נכון שנראה כביכול שכן מאפשרים כיסוי הוצאות משפט במידה ויצא זכאי, אך בכל מקרה שהוא של עסקה בה אין הודאה של האדם במעשיו נשללת ממנו חפותו. אחזור ואומר כל עוד לא הודה אדם במעשיו במישרין (במשתמע זה לא נחשב) אינו א…

    • 41 תגובות
    • 9.7k צפיות
  14. איזה סיבה בעצם להתנגד לחתונה אזרחית במדינת ישראל ?או בכלל ? 1) חתונה בישראל לפי חוק שיפוט הרבני מחייב את שני בני הזוג להיות יהודים ...אני זוכר מקרה בתורה ש אני חושב המלך שלומו היתחתן עם גויה ..(לא בטוח השמות אבל היה משהו דומה ...) 2) פגיעה בזכות להינשא של מי שאינם יכולים להינשא לפי דין התורה ( 'פסולי חיתון', חסרי דת או מי שהשתייכותם הדתית שנויה במחלוקת, זוגות בני דת שונה.) 3)פגיעה בחופש מדת ובחופש המצפון כתוצאה מכפייה של המדינה על הציבור כולו טקס נישואין דתי, כהסדר חוקי יחיד בגבולות המדינה. 4)פגיעה בחופש הדת של הציבור היהודי הלא-אורתודוקסי - הקונסרבטיבים והרפורמים - שמנוע מלערוך טקסי נישואין על-פי דרכו. אז למה כן להתחתן כדין תורה ? (אני חושב שכן צריך להיות כדת פשוט אין ל…

    • 109 תגובות
    • 9.6k צפיות
  15. Started by dvirf1,

    היי, השמיעו דעתכם לגבי המחאות המתעוררות לאחרונה, בעיקר מחאת הדיור. אני יודע שאני כנראה במיעוט, אבל לדעתי רוב המחאות האלה מיותרות. יש אנשים שאם הייתי יכול, הייתי נותן להם יותר כסף. הרופאים רוצים יותר כסף, האחיות, העובדים הסוציאלים, עובדי הנקיון, המורים. המילואימניקים דורשים, ובצדק, להשתמש בציוד חדש. רוצים להעלות את הקצבאות לניצולי שואה ולקשישים. יחד עם כל זה רוצים גם לשלם מיסים נמוכים ודיור בר השגה. למדינה יש תקציב מסוים, ורובו מגיע ממיסים, אאל"ט 15% ממנו מגיע ממיסוי על נדל"ן. עכשיו העלו הצעה פופוליסטית לבטל את המע"מ על דירות. זה הולך להוריד הרבה כסף מהכנסות המדינה. כלפי מי בכלל מתבצעת המחאה? הממשלה או בעלי הדירות? ולמה הם מצפים שאם מישהו קונה דירה במיליון וחצי למשל, הוא י…

    • 112 תגובות
    • 9.6k צפיות
  16. Started by digitalseeker,

    היי אני במצב שאני יכול ומעוניין לחסוך 2500 ש"ח בחודש...כידוע פק"מים למיניהם של הבנקים שווים לתחת ! השאלה הנשאלת...האם יש דרך להרוויח תשואה של מספר אחוזים שלמים בשנה ? אם כן הכיצד ?

    • 43 תגובות
    • 9.6k צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4098873,00.html http://news.blogs.cnn.com/2011/07/22/blast-rips-through-norways-capital-injuries-reported/ בינתיים, הפרטים עמומים. לא ברור מי המבצעים, לא ברור מה המניע. נחכה לפרטים נוספים.

    • 82 תגובות
    • 9.6k צפיות
  18. כנסו לקישור וחשבנו לכם קואליציה http://my.ynet.co.il/pic/news/game2009/2009.htm

  19. לא הבנתי אני פותח טלויזיה ושומע שהם עושים מהומות אלימות הופכים ניידות משטרה זורקים אבנים על שוטרים שורפים דברים בחיים שלי לא שמעתי שישראלים עשו דברים כאלו לעצמם בהפגנות מה נסגר עם האנשים האלו ומי הם בכלל נראים לא קשורים לישראל עם ההתנהגות הזאת אני מכיר את התסמונת של האתיופי שחושב שהוא בעצם אפרו אמריקאי\ראפר גנגסטר עכשיו החליטו ללכת עד הסוף ולחקות את המהומות בארצות הברית?

    • 28 תגובות
    • 9.6k צפיות
  20. שאלה דיי קשה לדעתי ואפילו אני לא בטוח במה הייתי עונה (מזל שזאת לא החלטה שלי ...) אז מה אתם אומרים?

    • 145 תגובות
    • 9.6k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3250206,00.html חייבים לעשות משהו ומהר!!! אם הממצאים החדשים נכונים אז גם התחזיות הכי פסימיות לגבי תאריך בו לאיראן תהיה יכולת גרעינית תתקצר באופן ניכר. העסק הזה נעשה מפחיד מרגע לרגע. אני חושש שיום אחד נתעורר בבוקר ונגלה שאירן עשתה ניסוי גרעיני מוצלח ובמקרה עוד יותר גרוע תועבר פצצה גרעינית בחשאי לאירגון החזבלאה בצפון. לאירן יש אורניום מועשר ברמה גבוהה בזמן שבאום אפילו לא התחילו לדבר על סנקציות כלכליות.

    • 105 תגובות
    • 9.6k צפיות
  22. Started by WhiteLen,

    צה"ל מחשיב את עצמו כצבא מוסרי ביותר. בפעילויות רבות צה"ל סיכן חיי חיילים בכדי לא להשתמש בפצצות שהיו עלולות לפגוע בבלתי מעורבים. מה דעתכם האם הצבא פועל נכון?

    • 146 תגובות
    • 9.5k צפיות
  23. אני הייתי מגדיר את ישראל בתור: עוני רב,מחדל,קטן,משעמם,מכוער ומלוכלך. ומה לעשות שמכל המדינות בעולם דווקא פה הייתי צריך להיוולד.

    • 55 תגובות
    • 9.5k צפיות
  24. Started by חן מ,

    פתחתי את הנושא הזה כדי לראות דעות של אנשים אחרים אז ככה לפי התוכניות הבנתי שרוצים להקים שדה תעופה כמו נתב"ג בעמק. השאלה היא מה אנשים אומרים מצד אחד זה טוב כי ככה אנחנו תושבי הצפון לא נצטרך לנסוע כל פעם שעה ומשהו כדי להגיע לנתבג שנמצא קצת אחרי תל אביב,ככה יהיה לנו קרוב לבית והם יצטרכו לבוא לכאן,אבל מה איכפת לנו העיקר שיהיה לנו טוב מצד שני להקים שדה תעופה בעמק נשמע קצת הזוי,כי העמק זה מקום שופע בטבע ובירוק,ואם מקימים שדה תעופה המטוסים יעשו זיהום אוויר רציני,ולתושבי האיזור יהיה מלא רעש וזבל.כמובן שבנוסף לשדה תעופה ומטוסים חייבים לבנות טרמינל לנוסעים,וגם ינועו שם כל מיני כלי רכב גדולים וקטנים שישלימו את שדה התעופה חוץ מיזה אנשים כבר לא ירצו לעבור לגור בעמק,הם יגידו שזה מקום ר…

    • 94 תגובות
    • 9.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים