עבור לתוכן
  • צור חשבון

Kidney_stonE

צוות האתר לשעבר
  • מספר הודעות

    5,805
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    204יום 10ש' 30דק' 55שנ'

דירוג

0 ניטרלי

אודות Kidney_stonE

  • דרגה
    צוות האתר לשעבר
  • יום הולדת 27/02/1981

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מפרט מחשב
    CPU Intel Core i7 2600k
    MotherBoard MSI P67A-GD65 B3
    RAM 2x4GB gskill 1600 C8 RipjawsX F3-12800CL8D-8GBXM
    GPU Sapphire 7850 2GB GDDR5 DP Retail (Dual-X version)

    SSD Corsair Force3 120GB SSD
    HDDs 5 disks x Various sizes, total of 4.5TB

    Case Antec High Performance 1088 AMG
    PSU Corsair TX750W

    PC is connected through a wall tunnel and is used in 2 rooms

    Living room
    Big screen TV
    Dinovo media desktop wireless BT combo

    Work room
    2Xu2414H Dell monitors
    MX518 mouse + K120 generic logitech keyboard
  • גאדגטים
    Nexus 5

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. תודה רבה לשניכם, ההצעה לגבי יד שניה עושה שכל האמת למי שרוצה גיימינג טוב יותר בתקציבים הנמוכים, זה בהחלט מעניין ואולי אמליץ לחבר לחפש כאלה, הבעיה שזה מצריך הבנה באיזה rig נחשב טוב ואיזה פחות, כרטיסי מסך וכו', אנחנו פחות בעולם החומרה בשנים האחרונות. אציע, אם יהיו מעוניינים אז בכל זאת נחפש מיד שניה מחשבים טובים, אני אשיתי קניתי את המחשב שלי ממישהו מחברי הצוות כאן (שהכרתי אישית וגם בעבודה) שתמיד מוכר את הריגים שלו יד שניה ומשדרג את עצמו למקסימום שיש בשוק באותו הזמן אז ניצלתי את ההזדמנות ועד היום אני עם המחשב שקניתי ממנו לפני 4 שנים, מפלצת! ליאור תודה רבה על המפרט! שכחתי לציין, המפרט המקורי שמצאו לפני שבאנו להתייעץ כאן היה זה: https://imgur.com/a/sMj5C זה i5 אבל אני מניח שכ.המסך חלש יותר ממה שהצעת במפרט שבנית i3 לא חלש מדי לגיימינג? או שזה לא "צוואר הבקבוק" במקרה הזה ועדיף להשקיע בכ.המסך יותר? שוב המון תודה!
  2. עוד כמה ימים שנה בלי תגובות אז שוב מוקפץ אם יש לכם עוד סיפורים מעניינים אז תחיו קצת את הת'רד הזה, מה אתם אומרים?
  3. ההעדפה לאינטל היא כי יש גישה במשפחה לחנות עובדי אינטל שבה אפשר לרכוש מעבדים ורכיבים נוספים במחיר זול יותר לרוב ממחירי השוק. 1. מה התקציב המקסימאלי? 3500 , א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? לחסוך אם אפשר ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? 100-200 אם זה ממש קריטי אבל עדיף לחסוך ולא להגיע למקסימום התקציב. 2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? משחקים ומדיה (עבור ילד בן ~13) א) במידה והמחשב מיועד לתוכנות עיקריות ספציפיות, יש לרשום אותן ואופן שימוש (מזדמן/תדיר/כבד/פרנסה). ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין: כן, גיימינג. -אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב - משחקים מודרניים וגם כאלה פשוטים ובסיסיים... גיימינג כללי, לא ידוע עדיין מה הילד יעדיף \ יאהב.. בתקציב הזה פחות נראה לי משמעותי לציין את סוג המשחקים בכל מקרה, לא? -מהי הרזולוציה הטבעית (מקסימאלית) של המסך שיחובר למחשב (ניתן לציין גם גודל מסך). - אעדכן כשאדע, כנראה עבור מסך 22" או 24" כלשהו 16:9 או 16:10 רגיל. -לאילו הגדרות גרפיות מיועד המחשב (נמוכות/בינוניות/גבוהות)? מניח שבתקציב הזה יגיע לבינוניות, אבל גבוהות כמובן מבורך.. 3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ועוד)? אם כן, ניתן לרשום גם העדפות לדגמים. לא 4. האם יש רכיב שאין צורך לכלול במפרט? כוננים אופטיים 5. עד כמה חשוב השקט בסולם של 1 עד 8 (8 = יש לנסות ולהקפיד על השקט)? 5 6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? אם כן איזה (קל, בינוני, כבד)? לא 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? רצוי עם הרכבה, ללא מערכת הפעלה אם זה מוסיף לעלות הכוללת. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אזור חיפה עכו נהריה הצפון וכל הסביבה, אפשרי גם נתניה \ ת"א והאזור אם זה מוריד בעלות (גם ככה נוסעים לשם כל יום מהעבודה) 9. מתי מתוכננת קניית המחשב? בחודש הקרוב. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן? (לדוגמא תמיכה בהתקנים/חיבורים כגון FW/RAID/USB3/ESATA, חיבורי האודיו מרובים/חיבור אופטי, דרישה לחומרה ספציפית וכדומה). SSD 11. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? האם מתוכנן שדרוג מאסיבי של המחשב בעתיד? רצוי. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: תודה רבה!
  4. למי שקורא את הדיון הזה בפעם הראשונה, הדיון נפתח בשנת 2006, מספר חודשים לפני שסיימתי לעבוד במוקד תמיכה טכנית של ספקית אינטרנט מסויימת. (תקופה ארוכה למדי, לא שאני גאה בעובדה הזו, לעבוד בתמיכה טכנית (בעיקר של ספקיות אינטרנט) זה בהחלט לא משהו שיש להתגאות בו...) הדיון מרכז סיפורים מצחיקים בעיקר מהתמיכה הטכנית. ולא בא לפגוע באף אחד, אלא רק להצחיק כמו שכתבתי באחד הפוסטים בהמשך: "לא שאכפת לי ומפריע לי לתמוך באנשים מסוגים שונים, זאת באמת (הייתה) העבודה שלי, פשוט יש כאלה שיודעים הרבה פחות מאחרים, ומה לעשות שלפעמים זה מצחיק." כל התומכות והתומכים הטכניים שביניכם, ובעצם כל נותני השירות מביניכם, שיש להם סיפורים על לקוחות מצחיקים וחוויות מצחיקות בעבודה או קישורים לסיפורים של אחרים, מוזמנים לתרום ולהמשיך להחיות את הדיון הזה. שימו לב שהדיון ארוך מאוד, ונכון לעכשיו מכיל קרוב ל~100 עמודים, אז אולי תרצו להוסיף אותו למועדפים ולהמשיך לקרוא אותו בעתיד אם התעייפתם באמצע. (אני מבטיח שגם באמצע וגם בסוף יש עוד הרבה קטעים מצחיקים מאוד שלא נתקלתם בהם קודם... ) תהנו ! (מכאן והלאה הפוסט מתחיל כפי שהתחיל במקור) ---- טוב, אז אני במשמרת ומשעמם לי נזכרתי שפעם היה לנו פורום אלמונימי עם סיפורי תמיכה משעשעים משהו. אז הפוסט הזה התחיל בקופי-פייסט של סיפורים מהמעגל הפנימי של התומכים בחברה בה עבדתי והמשיך וגדל בעוד ועוד סיפורים של עוד תומכים ושל עוד נותני שירות בחברות שונות. אני די בטוח שאין עבודה שיש בה סיפורים מצחיקים יותר מתמיכה טכנית ומזמין כל תומך/תומכת או נותן שירות מסוג אחר, להוסיף ולשתף אותנו בעוד חוויות... הנה אני מגיש להתרשמותכם חלק באמת קטן מהסיפורים אצלנו בעבודה ונתחיל ב-3 סיפורים שקרו אישית לי : ======================================================================= שבת 8 בבוקר, יום יפה, הגעתי דקה לפני התדריך, לא שתיתי קפה. --- לא יכולה להתחבר DSL שגיאה ? NO SIGNAL אני מניח שמדובר באיזשהו מודם מוזר ונדיר, שלא מסונכרן... כולי עייף, ממשיכים בדיבאג פשוט של מודם לא מסונכרן, נכון ? בואי נוציא את המודם מהחשמל... אוקיי, הוצאתי, כתוב NO SIGNAL אני, בנונשלנטיות - מתעלם.. "כל האורות על המודם נכבו, נכון ?" - כן אוקיי, הפעלנו את המודם מחדש, הסתנכרן בואי ננסה להתחבר... "אבל רשום NO SIGNAL !" כן כן, זה היה רשום על המסך... ברגע שחיברנו את ה"כונן" (מארז המחשב) לחשמל, חיכינו שיעלה ה XP... איזה שגעון, זה התחבר... מסקנה : (לקרוא בקולו הענוג של ויטורה פרסטו, מ"סיפורי פוגי" של כוורת) "מודם מסונכרן לא מספיק להתחברות, צריך גם מחשב, ועדיף שיהיה גם דלוק" ======================================================================= "מאז שהתקינו לי היום אינטרנט, ה DVD עובד לאט נורא" ואני עוד מנסה להבין, ולהיות נחמד - "ה DVD שבמחשב ?" "לא, ה DVD בסלון..., אולי זה קשור לוירוסים ? שמעתי שהאינטרנט מסוכן..." כמעט אמרתי לה, כן האינטרנט מאוד מסוכן, כדאי לשים מסיכת סארס על הפרצוף כשגולשים... ======================================================================= תראה, המודם של הבן שלי, הוא מאוד מתחמם, הוא מאוד מאוד חם, שמתי עליו קקטוס והוא....מת" ישר שלחתי אותה ל HOT לבקש פיצוי על הקקטוס... ======================================================================= עריכה מאוחרת : סיפור רביעי שלי, דווקא מהימים האחרונים - (יש עוד מלא, אבל צריך לזכור לרשום אותם, אחרת שוכחים... פעם הבאה אני אעדכן אוןליין..) מתקשרת לקוחה דוברת אנגלית, ומתלוננת על דואר זבל לתיבת הדואר שלה " i keep getting these msgs, that tell me to enlarge my penis - i don't have a fucking penis !!! " ונעבור לסיפורים של עוד תומכים...(שזה אומר שמכאן והלאה זה COPY PASTE , ואני לא אחראי לשגיאות כתיב שלא היה לי כח לתקן לאחרים) הנה אחד שתמיד קורע אותי ======================================================================= אתה פוגש המון אנשים מעניינים שאתה עובד בשרות לקוחות. שתבינו לא כל הלקוחות הישראלים הם חארות. יש כאלו ממש נחמדים. היום נדבר על לקסיקון התומך לשיחה אם הלקוח הישראלי: ישנן מיספר מילים מיוחדות במיוחד שהתומך המציא כדי להתמודד עם הלקוח הישראלי. ה-E הכחולה - INTERNET EXPLORER ה-N הירוקה - NETSCAPE הגחלילית הכתומה- FIREFOX התקתקים ליד המסך - מקלדת. הטלוויזיה - מסך מחשב הברבא אבא - MSN MESSENGER החרצנית - ICQ ```ץטמקאץבםץןך- www.ynet.co.il מדהים עד כמה שהם יצירתיים. אספר לך סיפור שמשעשע אותי כל פעם מחדש. היה זה ערב נעים בתמיכה הטכנית, מעייף במקצת אך נעים. נכנסה לי שיחה ולא יכולתי לנחש מה יבוא לי ב-20 דקות הבאות. - XXX תמיכה טכנית שלום, מדבר YYY איך אני יכול לעזור?" - "שלום" ענה לי קול שקט מהצד השני "אני לא יכול להתחבר" - "מה קורה שאתה מנסה להתחבר" שאלתי את הילד בקול עדין רק כדי שלא יפחד ויברח. - "אני לא יודע" ענה בתמימות "פשוט לא מתחבר לי" באותו רגע ידעתי שאין לו מושג על מה הוא מדבר. -" בסדר בוא נכנס במחשב ללוח הבקרה בסדר?" שתיקה נשמע מצידה השני של האוזניה. -" אתה איתי?" שאלתי בחשש. -"כן אבל המחשב לא דולק" כן חברים יקרים, אם המחשב לא דולק זאת יכול להיות בעיה להתחבר לאינטרנט. "אז תדליק אותו..." ביקשתי בחביבות. "אי-אפשר להדליק אותו" ענה הילד בעצבות אמרתי לעצמי כנראה משהו התנתק בכבלים מאחורי המחשב. ילד מסכן אני יעזור לו חשבתי לעצמי (טעות!!!) התחלתי לחפש את הבעייה, במשך כ-10 דקות הילד חיפש כבלים, ניתק, וחיבר אותם חזרה.... לפתע נפל משהו על הריצפה. בתוך תומך מודאג שאלתי אותו אם הכל בסדר. -" כן הכל בסדר" ענה הילדון "פשוט נפל לי הפנס". פנס??? חשבתי לעצמי למה שיהיה לו פנס? -" סליחה על השאלה, אבל למה יש לך פנס?" הילד שתק ואמר בלחש - " יש לנו הפסקת חשמל" יוריקה!!!! זעקתי בליבי!!! נמצאה התקלה!!!! - " נו אני רוצה שמצאנו את הבעיה..." נאנחתי קלות "אם אין חשמל אז אין מחשב" - " אני לא מבין איך זה קשור" אמר הילד בתקיפות ניסיתי להסביר עוד כמה פעמים אבל הילד פשוט התעקש שהמחשב לא צריך חשמל... לבסוף איבדתי את עשתנותי. -" תגיד לי המחשב שלך מחובר לחשמל?!?!?" -"כן בטח" אמר לי הילד בעצבנות "יש לו סוללות? הוא עובד גם על סוללות?!?!?!" זעקתי בבכי מר לאלים אשר המיתו עלי עונש נורא שכזה. -" לא, מה פתאום שהוא יעבוד על סוללות?!?!" ענה לי הילד -" אז בשם אלוהים איך אתה מצפה שהמחשב יעבוד אם אין חשמל בבית?!?!?!" שקט נשמע בצד השני של הקו... שאלתי את הילד אם הוא עדיין על הקו, ואז בתמימות לא נורמאלית (הילד הוא בן השטן אני בטוח בזאת) אמר... -" אני לא מבין מה קשור הקטע שאין חשמל בבית לזה שהמחשב לא עובד" נשברתי... וניתקתי כי אמרתי לעצמי שממש לא מגיע לי עונש כזה... מוסר השכל: לעולם לא לעזור ללקוח כאשר זה מחוץ לגבולות התמיכה!!!! ======================================================================= המנורות על המודמים, עושות כל מיני דברים שבחיים לא חשבנו עליהם, אז זה מה שהיה אצלי: 1. העיניים מנצנצות. 2. המנורה כבויה, דולקת, כבויה, דולקת, כבויה, דולקת ... (וכן הלאה עד קץ הימים). 3. המנורה דולקת חלש (האור מגיע מהמנורות שלידה) 4. המנורות קורצות. אז מה היה לכם? -- לי אמרו שהן מצפצפות, כמה וכמה פעמים (בעיקר ע"י דוברי רוסית... בלי כוונה לפגוע, כמובן). היה גם: פעם כן, פעם לא (וב- repeat... פעם כן, פעם לא, פעם כן, פעם לא....) - או בקיצור "כן ולא". -- המנורות משתגעות -- דיסקו -- בשיחת ועידה עם כבלים ורוסיה שמע משהו חדש - מודם מטפטף ואחרי זה הוא התחיל לצפצף. ככה זה. עברית קטן חדש בארץ -- יש למישהו מודם מנצנץ? חסר לי אחד כזה במלאי -- אז ככה היה לקוח עם VOIP שהמכשיר הבהב לו ששאלי אותו כמה הבהובים התשובה הייתה כך: "אחד.. אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד אחד עכשיו קבוע" -- ועכשיו, לקוח כבלים, שלא מבין כלום (כך הוא מעיד על עצמו): מנורת דאטה בגמגום, אח"כ יש משהו שדלוק למחצה, ושניהם "מהבהבים אליי". -- זה מהבהב הרבה ואחר כך מהבהב קצת ועכשיו לא מהבהב, מהבהב קצת מהבהב הרבה, לא מהבהב -> תיאור של לקוח לגבי מודם ADSL שיוצא מסנכרון -- איך אני אמור להגיב ללקוח שאומר לי שהמנורת סינכרון מהבהבת אבל דלוקה קבוע? -- הלקוח אמר זאת בבהירות המנורה מהבהבת באופן קבוע .... -- המנורה של הלקוח הנוכחי שלי מטפטפת זה לא קצת מסוכן? ======================================================================= "משהו שאפשר להזדהות איתו" - סיפורי תמיכה של YES, תקראו ותעשו השוואה.. לקט נבחר משיחות הטלפון למוקד השרות של יס לקוחה: לבן שלי יש ממיר גדול וכל הערוצים ולי יש ממיר קטן ורק חלק מהערוצים, אז אני רוצה להחליף לממיר גדול שאוכל לקבל את כל הערוצים. נציג יס: מה הטלפון שלך? לקוחה: נוקיא. נציג יס: לא. מה המספר? לקוחה: 6610 לקוח: אני כבר 10 שנים אצלכם! נציג יס: אדוני, אנחנו קיימים רק 4 שנים. לקוח: אתה מתחכם איתי?! נציג יס: נתק בבקשה את הממיר מהחשמל. לקוח: איזה חשמל? אתם לא צריכים חשמל. אתם טלויזיה בלווין. לקוח: יש לי אינטרנט של 750 מטר ואני מעוניין להגדיל אתו ל 1.5 קילומטר. לקוח: אני לא מנוי שלכם ויש לי תקלה טכנית. אני רוצה שתטפלו בזה, כי אחרת לא אתחבר אליכם בעתיד. לקוח: אני רוצה להזמין פלייבוי ל 10 דקות. נציג יס: אפשר לפתוח ערוץ מינימום ללילה. לקוח: לא. יספיק לי 10 דקות. אני לא צריך יותר. לקוח: תעבירי אותי למנהל. את לא מספקת אותי... לקוחה: שלחי לי טכנאי לתקן שלט כי אני עושה הכל ביד. נציג יס: איך נראה הכבל מאחורי טלויזיה? לקוחה: נראה טוב לקוחה: אני רוצה סרט כפיצוי נציג יס: אין בעיה. יש לנו 4 ערוצי סרטים. את יכולה לבחור כל סרט שאת רוצה. לקוח: הזמנתי חבילת המשחקים וחסר לי משחק אחד. נציג יס: איזה? לקוח: PlayBoy ======================================================================= היה לי לקוח עם וינדוס ברוסית ואי אפשר להוריד את החייגן האוטומטי אז הגדרנו חייגן ידני... בשלב מסויים הגענו למצב שניקרא "setp my conection manually" תחבר באופן ידני ללקוח זה היה כמובן ברוסית.... אז אני מנסה להסביר לו אז הלקוח אומר לי אאא אני בוחר ב "לעשות ביד?" אמרתי לו מה לעשות ביד הלקוח אומר לי אני עושה ביד? אמרתי לו שאני לא יודע אם הוא עושה ביד ועד שהבנתי.גם כן קוקזי חם שכמותי.. שהוא מתכון ל התחבר באופן ידני... אמרתי לו כן כן PROBLEM SOLVED ======================================================================= סיפור שהיה תומך שלנו קיבל לקוחה אונליין בדרישה לחבר את הראוטר האלחוטי שלה התומך ביקש מהלקוחה לחבר את הראוטר לחשמל וכאן התחילה מסכת הבעיות הלקוחה התחילה לצעוק שהובטח לה שהראוטר אלחוטי והיא לא תצטרך שום כבל לאחר הסברים מלומדים של התומך הלקוחה לא התרצתה אז התומך הבין שאין מה לעשות אלא לדבר אליה בשפתה... ואמר לה גברת אני לא יודע כבל לא כבל אבל דבר אחד אני יודע אני לא קוסם !! אני לא אתן לראוטר חשמל בקסם............ וזהו ======================================================================= האם הזמן שלוקח למחשב לעשות ריסטרט עולה ביחס ישיר לגילו של הלקוח ?? ======================================================================= בחור שולח פקס לתמיכה, מתלונן על גלישה איטית בימים האחרונים, רושם יוזר ומספר סלולרי. עד כאן הכל תקין (חוץ מזה שהוא היה מקבל מענה מהיר הרבה יותר בטלפון). הבעיה היחידה היא שאין לו מנוי אצלנו, אלא ב_____(ספקית אחרת)! ======================================================================= לקוח מתקשר ואומר שהוא לוחץ על הצג רשתות זמינות ומופיע רשת שנקראית משה1 וזו לא הרשת של הלקוח מעבירים אותו אליי, ואז הוא אומר לי שהוא באילת הוא לוחץ רשתות זמינות ואין את הרשת שלו. שאלתי אותו אם הראוטר לידו אז הוא אמר לי לא ברור שלא הוא בבית , בחיפה.... ואז הוא אמר לי שהרשת משה1 מבקשת ססמא ואם יש לי את הססמא?! כמובן שנתתי לו את הססמא.. כי אני מכירה מי זה משה1, ברור... זה בסדר היום הזה התחיל יותר גרוע. שיחה ראשונה - לקוח שהראוטר שלו נמצא על הגג ואנחנו התקנו אותו ... שיחה שנייה- לא מוצאים בכלל את הראוטר ואז עקבנו אחרי הכבלים מצאנו את הראוטר עמוק בארון מתחת לבגדים ... שיחה שלישית - לקוחה שמעה שאנחנו מספקים MPLS אז גם היא רוצה שיחה רביעית - עדיין לא נגמרה אבל CPU USAGE 100% ושום דבר לא עוזר הצייייייייייייייייייייילו יש למישהו ציאניד? לשימוש עצמי ..... כמובן ... ======================================================================= חיבור כלבים ומחשב בעזרת השם אולי יתפוצץ כבר כי הוא פשוט לא זז... לא קיבלה כתובת איפי, עשיתי ועידה כי הלקוחה התחילה להתבכיין שהיא לא יכולה להתקשר אליהם בעצמה... בלה בלה בלה... אז קיבלה כתובת איפי... מנסים להתחבר עדיין 769... בודקים פינגים עובר לאיפי ולא לhost נכנסים לכרטיס רשת והיה מסומן לה שם dns לא יודעת מאיפה. העפנו את זה. באים להתחבר... סוף סוף מתחבר... (אני באה לצעוק הללויה ואז...) באים לגלוש הכול נתקע... הפעלה מחדש... הכול נתקע... מסנגר, איסיקיו מה שבא לכם... עוד פעם ריסטרט... אני "רומזת" ללקוחה... בעיה במחשב - טכנאי!!!! לא מה פתאום? מחשב חדש... בלה בלה... רוצה שאני יתקשר אליה עוד 15 דקות... אוקי חוזרת אליה שוב 769... המודם לא מסונכרן... מכבים את הכול מדליקים שוב... מודם מסונכרן... מעלים את המחשב שוב הכול נתקע שוב ריסטרט הלקוחה רוצה שאני יחזור שוב 15 דקות... אוקי יצא חצי שעה... חוזרת ללקוחה... המחשב לא תקוע... מנסים להתחבר עוד פעם 769... אלוהים יעזור לי.... בודקים איפי... 0.0.0.0 what the fuck??? שוב ועידה לכלבים.... כנראה משהו נתקע בכרטיס רשת מנתקים את המחשב מהחשמל מעלים והיא מקבלת כתובת איפי... ואני חושבת אולי יש מזל ויסתדר אבל לא שוב חוזר לא ה-dns ושוב צריך להפוך לאוטומטי... אחרי עוד 15 היא מתחברת... באים לגלוש... הדף של הוט נתקע ולא עולה שום דף... בשלב זה נמאס לי והעברתי ל(צונזר) תומך בכיר... אני יודעת שרובכם הייתם עושים ריליס ממזמן אבל מה לעשות שאני לא מסוגלת... ======================================================================= היה עכשיו לקוח שמתלונן שכל דבר שהוא מוריד הוא רואה באיגריש !!!!! ======================================================================= כרגע התקשרתי ללקוחה חוזרת שדיבה איתנו מספר לא מבוטל של פעמים בקשר לבעיות בדואר והצגתי את עצמי: - "ראיתי שפניתם אלינו מספר פעמים בנוגע לבעיות בדואר" - "נכון, ועדיין יש לי בעיה: אני רוצה שכל הדואר שמגיע לפלמח31 יגיע ל- יערות27" - "כלומר, את מעוניינת בהעברת דואר אוטומטית לכתובת דואר אחרת?" - "כן" - "ויש לך כתובת כזאת yaarot27@ משהו?" - "כן, כמובן, פלמח זה המשרד ויערות זה בבית" אני כבר בא להסתכל אם מוגדר alias או משהו ופתאום באה לי הארה - הרי לא סתם הלקוחה הגיעה ל-(שם של מחלקה מסויימת, צונזר).. בטוח יש סיבה... - "גבירתי", אני שואל, "האם את מתכוונת לדואר רגיל או דואר אלקטרוני?" - "מזתומרת? ברור שדואר רגיל, אני רוצה שהדואר יגיע אלי הביתה ברחוב יערות ולא למשרד ברחוב הפלמ"ח"... - "אבל לא דיברתם איתנו בקשר לבעיות באימייל?" - "בקשר לדברים האלה אתה צריך לדבר עם בעלי... " ======================================================================= לקוחה עם VOIP שלנו, שלא מחוברת דרכינו אלא דרך 01X התקשרה ואמרה שיש לנו בעייה בשרת כי היא לא מצליחה להתחבר. הסברתי לה שהיא לא מחוברת דרך השרת שלנו ואז היא אמרה לי שהכל תירוצים...
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close