שדה תעופה בצפון - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדה תעופה בצפון


חן מ

Recommended Posts

אתה לא חושב שבגלל שיש הרבה מפעיל הייטק ביוקנעם,שלפי מה שידוע לי אנשי הייטק טסים המון לחול,יעדיפו שימקמו שדה תעופה קרוב לביתם ביוקנעם שיהיה להם נוח יותר להגיע לשדה התעופה

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

די תמשיך..

:lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ומצד שני,אתה לא חושב שבגלל שיש הרבה מפעיל הייטק ביוקנעם,שלפי מה שידוע לי אנשי הייטק טסים המון לחול,יעדיפו שימקמו שדה תעופה קרוב לביתם ביוקנעם שיהיה להם נוח יותר להגיע לשדה התעופה?

אתה לא חושב שאנשי עסקים מיקנעם יעדיפו מטוס פרטי (עד כמה שידוע לי לאנשי עסקים יש הרבה כסף) מאשר לסוע חצי שעה לשדה תעופה בעמק?

:-*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

scorn,אתה יכול להסביר את הנימוקים האלה יותר מאשר לכתוב את הנימוק?

זאת אומרת כל נימוק שרשמת להסביר בעצם מה אתה מנסה להגיד פה,כדי שאני אוכל להבין את זה יותר טוב

חוץ מיזה מבחינת המיקום של השדה-אם יעשו אותו ברמת הגולן מה זה יתן לאנשים בעצם?פה אני סותר את עצמי ואומר,שאם יש את שדה תעופה נתבג למה צריך עוד שדה תעופה?זה כאילו אמור להיות שדה תעופה ליעדים קרובים באיזור המזרח התיכון ואירופה?

אז אם כבר,שיפתחו את מערכת הרכבות כמו שצריך,שיוכלו להסיע אנשים מהגליל ומהגולן לשדה תעופה נתבג וככה יפתרו את כל הבעיות

לגבי כל נימוק שאמרת:

מבחינת מרחק בין העמק לנתבג-צודק,לא שווה להקים שדה בעמק כשיש נסיעה של שעה סהכ

המיקום של מגידו-מה הבעייה להקים במגידו שדה?מבחינת גאוגרפיה של המקום אין שום בעייה,זה עמק זה ישר שטוח סבבה

מסלול נחיתה מספיק ארוך-פה אני גם מסכים איתך.יכול להיות שאם יעשו מסלולי נחיתה ארוכים מאוד יצטרכו להרוס שדות שלמים שנמצאים בעמק

טרמינל 2-הטרמינל לא כזה גדול,ביחס לנתבג 2000 הוא ממש קטן אפילו(נדמה לי שלא מגיע לשתי קומות הטרמינל אלא אם אני טועה כי הייתי שם לפני המון זמן)

כמות הרעש-בסוף מתרגלים לזה.תחשוב מה עושים אלה שגרים בשוהם,בלוד,באור יהודה שנתבג ממש עובר להם מעל הראש?!הם לא חיים?בטח שחיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמות הרעש-בסוף מתרגלים לזה.תחשוב מה עושים אלה שגרים בשוהם,בלוד,באור יהודה שנתבג ממש עובר להם מעל הראש?!הם לא חיים?בטח שחיים

אבל תבין שהם היו מודעים לזה כשהם באו לגור שם ! אני באתי במודע למקום שקט, ועכשיו יהרסו לי ת'שקט ?!

ודי כבר עם כל הבולשיט של הפיתוח והכלכלה שזה יביא, זה ימנף את הממונפים, נקודה. השכבה החלשה תישאר להיות חלשה..

אני כעפולאי מתנגד נחרצות.. איפלו יש כמה עצומות נגד שרצות ברשת (לא שהן מזיזות, כן?)

אשכרה שירחיבו בחיפה, במילא כבר טסים שם אז יסטוסו קצת יותר :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי אפשר להרחיב בחיפה, זה מסוכן מידי. אני לא יודע אם אתה יודע איפה המסלול, אבל הוא 100 מטר מבתי זיקוק בערך, ובגלל משטר הרוחות חייבים לנחות מכיוון בתי הזיקוק הרבה פעמים, והגישה היא כזאת שעושים סיבוב סביב בתי הזיקוק ואז בגובה אפס מתקנים את עצמך כי מגיעים שמאלה מידי.. לא היית רוצה שאיזה 737 יגיע נמוך מידי או שלא יצליח לתקן את הכיוון כמו שצריך, נכון?

הכי כלכלי, לעניות דעתי, יהיה לבנות אחד נורמלי בנגב קרוב לאילת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מוביל לאותה מסקנה מתבקשת- לא צריכה עוד שדה תעופה. אין בארץ מישהו שגר יותר משעתיים וקצת מנתב"ג, זה פשוט דבילי...

כל העניין הוא סתם גחמה של שאול מופז, ולמעשה אנחנו כרגע די טוחנים מים, כי אין תכנון ראשוני לפרויקט אפילו, כרגע זה בגדר "רעיון שקיבל אישור ראשוני" בלבד...

הסובלים העיקריים משדה תעופה שכזה, אם יוקם, הם מגידו, עפולה, מדרוך עוז, מושב היוגב, והסביבה. למעשה- אני בספק שאפילו מטוס אחד בשבוע יעבור לי אישית מעל הראש, אבל עצם הרעיון הזה עצמו עולה לי על העצבים, ומן הסתם אם ידרש מאבק כלשהו למנוע את זה- אני אשתתף.

חן מ-

עוד פעם נגיד לך? יש לך קשיי קליטה כלשהם?

95% מהישובים השונים שליד נתב"ג הוקמו -אחרי- שנתב"ג הוקם. הבתים שם חצי חינם, הארנונה שם נמוכה בטירוף, כל מי שעבר לשם יודע בדיוק למה הוא עבר ומה הוא מוכן לקבל. זה לא שהנחיתו להם את זה על הראש יום בהיר אחד.

ושוב- עד שלא תקרא ותפנים את כל הדברים שכתבתי בפוסט הקודם, פשוט תפסיק להגיב. אתה חוזר על אותן שטויות שוב ושוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז שיעשו תשתית רכבות מפותחת לאורך כל המדינה ואז הנוסעים ממקומות רחוקים יגיעו במהירות לשדה התעופה

יואב אתה שוב נוגע בנקודה של אילת-אין טעם להקים שם באיזור שדה תעופה נוסף,כי באילת העיר עצמה יש שדה תעופה שאני יודע שרוצה להוציא אותו משם,והמסלול נחיתה שם מספיק ארוך לבואינג 757,ובעובדה גם כן יש שדה גדול,שרק שתדע הוא השדה החליפי של אלעל במקרה שהם לא יכולים לנחות בנתבג,ומטוסים מחול נוחתים שם

יואב סתם מעניין אותי:אתה מבין בנושא של תעופה?יש לך קשר לתחום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מוביל לאותה מסקנה מתבקשת- לא צריכה עוד שדה תעופה. אין בארץ מישהו שגר יותר משעתיים וקצת מנתב"ג, זה פשוט דבילי...

אם אני לא טועה, (ואני בטוח שאני לא טועה) אילת ממוקמת במרחק של בערך 4-6 שעות נסיעה (מאוד תלוי בנהג ובכלי הרכב) מלוד.

אם כבר, אז צריך אחד כזה באיזור אילת (כבר יש באילת אחד, אבל מה זה שווה אם הוא לא מוציא טיסות בינ"ל?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מטולה-אילת זה פחות מ 6 שעות נסיעה, אז אני -מאוד- בספק שאילת-לוד זה 6....

4? אם אתה נוסע 60-70 כל הדרך.

דרך כביש הערבה ואחרי שמתחברים לכביש 6, גם מאילת לוקח לא יותר מ 3 שעות להגיע לנתב"ג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבאר שבע לאילת זה בסביבות השעתיים וחצי-3..

100 ברובה המוחלט של הדרך.

שנסעתי עם חבר מתל אביב לאילת באוטובוס זה היה בערך 6 שעות, אבל הוא טוען שלפעמים זה גם יכול להיות 5 שעות.(תלוי בנהג)

מטולה-אילת פחות מ 6 שעות נסיעה? אולי במרחק אווירי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי מדבר עם אוטובוסים? אוטובוסים עושים עצירה של כמעט שעה בדרך, עוצרים בתחנות, ובכלליות נוסעים לאט יותר, זוכר?

את הדרך חיפה-אילת עשיתי כבר בערך 12 פעם, לוקח 4 שעות בערך דרך כביש 6 או 5 לא דרך כביש 6.

לגבי מטולה-אילת, מרחק אווירי?

המרחק האווירי בין מטולה לאילת הוא פחות מ 400 ק"מ, אם היה אפשר לנסוע בקו אוירי, היה לוקח פחות מ 4 שעות :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם קפיצה קטנה לק"ש אפשר לעשות את זה במרחק אוירי :smile1:

אגב, אין שום ספק שנתב"ג לא יכול לעמוד בעומס. הסיבה העיקרית היא תכנון לקוי של המסלולים (בכל זאת, שדה בן הרבה יותר מידי שנבנה הרבה לפני שהיו את הסכנות הבטחוניות בטיסה מעל שטחי עזה או רמאללה - אם מישהו תהה פעם מה זה הסיבוב החד הזה שעושים לפני נחיתה לפעמים - אחת הסיבות העיקריות זה עזה והגדה המערבית. השניה נעוצה בערים מסביב), אבל גם קיימת בעיה של גודל הטרמינל - טרמינל 3 פשוט קטן מידי, ואף אחד לא ציפה או תכנן שהוא יעמוד בעומסים שהוא צריך לעמוד בהם. אפשר לבנות עוד טרמינל (מבחינת שטח, נתב"ג שדה ענקי), אבל אפשר להוריד עומס ע"י בנית נמל תעופה בינוני ליד אילת.

ו-*Scorn*, בתור אחד שגר בחיפה ועשה לא מעט פעמים את הקו חיפה-אילת ברכב, הזמן של הנסיעה עמד על 5-6 שעות בממוצע. בשביל 4 שעות צריך לדהור ולעשות 0 הפסקות בדרך. ואדם ממוצע שרוצה לנסוע לחול וגר באילת, כנראה יתפוס טיסה לנתב"ג ויחליף שם מטוס...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...