אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Baba_Vanga אני לא מאמין בדברים האלה, אבל עובדה שהרבה ממה שהיא אמרה בסוף התגשם - מה שמאוד מפחיד כי היא אמרה גם שב2010 בנובמבר תיהיה מלחה"מ ה-3 (לא שזה לא צפוי, אבל עדיין...) הנה פה גם רשום מה היא ניבאה : http://www.godlikeproductions.com/forum1/message618895/pg1 ועוד משהו מטריד: 2043 - World economy is prosperous. Muslims are running Europe. מה דעתכם עליה? מאמינים בזה או שהכל זיוף?
-
- 68 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. באחד השיעורים היה וויכוח ביני לבין המורה-היא טענה שההתנחלויות הן קולוניאליזם. אני טענתי, שנכון שהתנחלויות זה לא משהו חוקי, אבל זה לא קולוניאליזם בשום צורה. עד כמה שידוע לי קולוניאליזם היא השתלטות של שטח של מדינה אחרת לצורך ניצול המשאבים שלה, ניצול כוח האדם, כפיית הדת והתרבות על התושבים של אותה מדינה וכו'. לא נראה לי שאפילו אחד מהגורמים בא לידי ביטוי בהתנחלות. מה דעתכם בעניין?
-
- 30 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
-
בראיון בערוץ 10, בתוכנית "לונדון את קירשנבאום", השר מתן וילנאי אמר: "לפלשתינים יש לגיטימיות לרצוח ילדים בשדרות בירי קסאמים כל עוד נמצאים ישובים יהודים ברצועת עזה". :2gunsfiring: השר וילנאי הוסיף ואמר כי לאחר ה"התנתקות" הפלשתינים ברצועת עזה לא ישגרו קסאמים לעבר שדרות, מאחר ולא תהיה להם לגיטימיות לכך, מכיוון שלא יהיה יותר כיבוש. המנחים ציינו כי הכיבוש לא ייעלם, מאחר וישראל עדיין תתפס בעיני הפלשתינים ככובשת ביהודה ושומרון, בגושי ההתיישבות בגוש עציון, באריאל וירושלים. לכך וילנאי ענה כי הכיבוש ברצועת עזה ייעלם, ולכן לא תהיה לפלשתינים לגיטימיות לירות מרצועת עזה. אני לא יודע אם זו פשוט תמימות של ילד בן 4, או טמטום לשמו. מה דעתכם על ההתבטאות האומללה של שר בממשלת ישראל? :s0…
-
- 54 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3410376,00.html זה שהוא קנה את הרשת , מילא ... טוב , לא בדיוק קנה , השתלט עליה , 51 אחוז שלו . אבל רעאבק !!! , למה לירוק לבאר שממנו שותים ? רשת כשרה , לא עובדת בשבת , ועוד אלוהים יודע מה הוא יעשה עם המקום הזה ... למהההההההההה ?!?!?!?! איפה אקנה לי עכשיו שרימפסים ?! דיונונים ? בשר לבן איכותי ומשובח ?!??!?!?!111 אני מתחיל ממש לא לחבב את הבחור .
-
- 57 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3907485,00.html האם גם כאן נעשה שטות ותהיה פשיטה עשרות ק"מ מהחוף? ולמה לא פוגעים בספינה בים וזהו? או לחלופין לחבל בה כשהיא פורצת למים הטריטוריאליים?
-
- 49 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
אף שהוא ידוע בעיקר בברוטליות הזוועתית שלו, דאעש מצליח להוכיח שהוא מאורגן היטב ובעל כוח לחימה גמיש. לאחרונה, החלה לפעול יחידת עילית בשם "אינרמסיון" (הסתערות), שלוחמיה זורעים טרור באמצעות פיגועי התאבדות וטקטיקות יצירתיות אחרות ופורצים את הדרך לכוחות הרגילים מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4677683,00.html
-
- 19 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
-
-
-
תגידו לי מה זה הפיגור השכלי הזה!!! הבחורה שם לא מספיק כוסית בשביל להעביר את התת רמה הזו!! WTF ?!!??! מישהו ראה???
-
- 23 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
עקב מכת תאונות הדרכים, שפוקדת אותנו לאחרונה, החלטתי לפתוח סטיקי בנושא תאונות הדרכים בו אני אפרסם ידיעות על תאונות דרכים קשות ומידע חשוב אחר. המידע הזה מופנה לא רק לנהגים שבינינו אלא לכלל חברי הפורום. אם אתם נוסעים עם מישהו ורואים כי הוא נוהג לא כשורה אנא העירו לו והפנו את תשומת ליבו. בתור חוקר תאונות דרכים בצבא ראיתי תאונות קשות ומזוויעות אשר הסתיימו באובדן (סתמי) של חיי אדם. אולי גישת ההלם וההפחדה תעזור להציל חיים. אם יש למישהו חוויה אישית שהוא רוצה לחלוק בתחום או מידע חשוב בנושא - זה המקום.
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3816710,00.html שימו לב - את הדברים הללו אומר שר המשפטים במשטר דמוקרטי. לשם שינוי אני מסכים לא רק עם התגובה של מרצ, אלא אפילו עם התגובה של מוחמד ברכה.
-
- 55 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
למי שלא ראה ראיהנה הוציאה קליפ חדש לשיר שלה שבו היא מתעללת ומטרידה מינית אישה האם הקליפ הפרובוקטיבי לחלוטין הוא גימיק או סיבה לדאגה מגל חדש של סירטונים מזעזעים ביוטיוב בהובלת ריאהנה?
-
- 22 תגובות
- 5.4k צפיות
- 1 follower
-
-
היי דיברתי עם דוד שלי על אמונה וכל השאר וצצה לי שאלה יפה מקווה שהיא תעניין אותכם אם לא תאתגר אותכם אז ככה: יש שני כוסות אין לך אפשרות לבדוק אם יש בה רעל הכוס הראשונה נבדקה עם מכונה ולא מצאו בה רעל הכוס השנייה צדיק מקובל אמר שאין בה רעל אתה בא מהמדבר צמא מת יש לך כספ לכוס אחת את מי תבחר ?
-
- 37 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
-
-
אני לא מבין, למה המתרגמים בישראל חייבים להמציא כאלו שמות טיפשיים לסרטים? דוגמא, הסרט knocked up, שנקרא "הדייט שתקע אותי" נשמע כמו סרט נעורים מלא שדיים ואלכוהול, אבל לעומת זאת, זהו סרט דרמה קומית נחמד על זוג צעיר שנכנס בטעות להריון ומתמודד עם המצב. או הסרט Superbad, שנקרא "חרמן על הזמן", שנשמע כמו סרט פורנו חובבני, מסתבר כקומדיה (הזויה) ללא חשיפת פטמה אחת (אני לא אומר שזה רע) מה הקטע שלהם? אם הם כ"כ מוגבלים בתרגום סרטים פשוט שיתרגמו את זה מילולית, עדיף לבקש כרטיס ל"סופר רע" מאשר ל"חרמן על הזמן"
-
- 42 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
ידוע שהשמאל מנסה לתקוף את נתניהו בכל דרך אפשרית. אבל נראה שבגלל שנגמרו התירוצים (לאף אחד לא אכפת מ"קיפאון מדיני" כשאבו מאזן "הפרטנר לשלום" לוחץ ידים עם אחמנינג'אד ועם טרוריסטים) נראה שהשמאל החליט לשבור קו שחור-לדבר על דברים סודיים שאין לאף אחד מושג את הפרטים. משהו יודע כמה הגרעין האיראני מתקדם? כמה נצליח לעקב? כמה כוח אווירי יש לנו כנגדם? איזה קלפים יש לנו בשרוול? יפה. אז איך אפשר לבקר על משהו שכל פרטיו סודיים?. שמעתם משהו פעם מבקר את המדיניות הגרעינית של ישראל? את תקציב המוסד? את הקוד המוסרי של המוסד?. ראיתם פעם משהו שלא מבין בכלל מכלכלה מבקר את מדיניות הכלכלית של הממשלה?. ההפגנה נגד התקיפה באיראן הייתה חציית קו שחור. מה האנשים האלה יודעים? איך הם ישנים בלילות בידיעה שהם…
-
- 62 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
-
http://live.theverge.com/amazon-kindle-fire-paperwhite-reader-event-live/ Kindle Fire החדש - רק 159$ Kindle Fire HD - מתעלה על אייפד 3 בכל פרמטר - 300$! דגם 32GB + 4G - רק 500$! Kindle החדש - מסך 212PPI עם ניגודיות משופרת, פונטים חדשים, תאורה אחורית, סוללה לחודשיים, קל ודק - 119$
-
- 28 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000809787 הכנסת והממשלה מלאים באיטרסנטים ושקרנים, אנשי הצבא יושבים ומשמינים בדרך אל הפנסיה השמנה שלהם, ומסתבר שבבתי המשפט יושבים אנשים מטורפים לחלוטין. עזבו, כבר אין טעם לחיות בארץ, אי אפשר לסמוך על אף אחד שמגיע לעמדת כוח במדינה הזו! חבל שכבר אי אפשר יותר השנה להגיש בקשה לויזה לארה"ב. אני אתחיל היום לחקור איך אפשר לעשות מעבר לקנדה/ניו זילנד... אולי עוד 3-4 שנים אני כבר אוכל לעוף מפה. יום טוב.
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3213438,00.html אם בשבוע שכזה לאחר הפיגוע בפ"ת, העברת הכסף לחמאס, האלימות של אולמרט בעמונה, והראיון הכושל שלו אצל ניסים משעל - קדימה ממשיכה לעלות בסקרים של מינה צמח, ברור לי שהגברת מנותקת לגמרי מהמציאות! אין מצב בעולם שאחרי השבוע הגרוע שעבר על קדימה ואולמרט קדימה ממשיכה להתחזק. אני לא יודע עד כמה תגובה 15 אמינה, אבל אין לי שום סיבה להאמין למינה צמח יותר ממר ירון פ. אין לי ספק שהסקרים של מינה צמח מגמתיים במקרה הטוב, ושקריים במקרה הרע. דעתכם ?
-
- 64 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
לפי גילוי של שר הביטחון - שאול מופז - עראפת נפגש עם מנהיגי אירגוני הטרור ושאל מדוע אין יותר ישראלים הרוגים.
-
- 67 תגובות
- 5.4k צפיות
-


