עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. מה דעתכם על הצעת חוק שתאסור על ייבוא סיגריות לארץ ותחשיב אותם כמוצר לא חוקי (מי שרוצה לקנות שיקנה מחו"ל באופן עצמאי)

    • 142 תגובות
    • 12.3k צפיות
  2. לא מצאתי דיון כזה, אז החלטתי לייסד בעצמי http://news.walla.co.il/?w=%2F4700%2F2600452 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4324274,00.html אני אכתוב מאוחר יותר את דעתי בפירוט, כי אני קצת עסוק. מה שכן, אני שמח שהם סוף סוף התאפסו על עצמם.

    • 83 תגובות
    • 12.3k צפיות
  3. Started by MasterDK,

    זה רק חלק הציטוטים שאנחנו שומעים על בסיס יומי. חלקינו אפילו נאלצים לומר משפטים אלו לחברים, למשפחה או לסתם אנשים בפורום. כל יום יש משהוא חדש. אם זה תנובה, אם זה אוסם, אם זה דלק, אם זה דירות, וכו'. מה שמביא אותנו למחשבה שאולי באמת מאוד קשה להתקיים פה, מאוד קשה להשיג משהוא, כשמשפחה ממוצעת משלמת משוכרת אחת על הוצאות מחיה ושינוע, ומשכורת שניה על הילדים. ובוסף החודש כולם רוצים לנסוע קצת לצפון או לאכול אורחת ערב באיזו מסעדה לשם שינוי. אבל זו דרך אחת להתסכל על הדברים. הדרך השניה אומרת שישראלי ממוצע יכול ומוכן לשלם 35ש"ח לחצי ליטר בירה לפחות פעם בשבוע. שלישראלי הממוצע לא באמת אכפת ממחירי הדלק ו\או המכוניות כאשר שנת 2011 הייתה שנת שיא של מכירות רכבים שבה נמכרו 226 אלף מכוניות לעומ…

    • 71 תגובות
    • 12.2k צפיות
  4. Started by MiniMizer,

    כרגע מסתמן שאנחנו הולכים, שוב, לבחירות כלליות. למי תצביעו?

    • 117 תגובות
    • 12.2k צפיות
  5. לא נשתוק עוד / קלמן ליבסקינד הפעם זה קרה מהר במיוחד. השמאל ונציגיו ליד המיקרופון התקשו לספור עד עשר או להמתין עד שתתקרר גופתו החרוכה של עלי דוואבשה הפעוט לפני שיצאו סביבה במחול מחניים. אם הרצח הזה מזעזע אותם, קשה להבחין בכך. קל הרבה יותר לראות אצלם את חדוות ההתנפלות על ההזדמנות להחזיר למחנה הפוליטי שלהם מעט סומק ללחיים. 20 שנה עברו מאז שזה הצליח להם בפעם הקודמת. הימין כולו הפך אז ברגע אחד לאשם ברצח רבין, ואם לא ברצח אז בהסתה, ואם לא בהסתה אז בעצימת עיניים. אחרי עשור ומשהו, שבו הלך ההלם הראשוני והתפוגג, הם מנסים לתדלק אותו שוב. אחרי שהוכו בבחירות, אחרי שחיטטו בפצעים וניסו להבין איך האזרח הטיפש בעיירת הפיתוח לא הבין בקלפי את מה שהיה אמור להבין, נמצא שוב המתכון הישן והטוב…

  6. Started by navk2,

    מישהו הקליט את זה ? חשבתי שאני הוזה ששמעתי את מה שהוא מדבר... הוא דיבר על התקשורת בצורה מוזרה של גוף 3,כאילו אין לו או למעסיקים שלו קשר בזה... בכל מקרה הוא דיבר שם דברי חכמים, למישהו יש את זה ?

    • 109 תגובות
    • 12.2k צפיות
  7. מטאליקה, להקת המטאל המצליחה אולי בכל הזמנים, תגיע כנראה בספטמבר להופעה שלישית בארץ הקודש. כנראה שההופעה תיערך בהיכל נוקיה (או בשמו העממי יד נוקיהו =]). http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3554671,00.html

    • 91 תגובות
    • 12.2k צפיות
  8. פתחתי תדיון לטובת הוויכוח שיתפתח בדיון אחר שלא קשור לנושא הזה-

    • 111 תגובות
    • 12.1k צפיות
  9. http://img127.imageshack.us/img127/9279/ish0006rm2.jpg

    • 103 תגובות
    • 12.1k צפיות
  10. Started by IG,

    שלום לכולם, בעוד משהו כמו שבועיים אמור לצאת לקולנוע בארץ הסרט הנ"ל, ורציתי לדעת איפה באזור הצפון אפשר יהייה לראות אותו בצורה טובה (הבנתי שהוא מצולם בטכנולוגיה חדשה כלשהי...)

    • 119 תגובות
    • 12.1k צפיות
  11. Started by Born2Kill,

    דיון שיכול להיות ב-א-מ-ת מעניין - האם הדת היא המחלה של העולם? איך היה נראה העולם ללא דת? ואם הדת לא הייתה מתערבת בענייני מדינה, האם היה פה יותר טוב? נמקו!

    • 51 תגובות
    • 12.1k צפיות
  12. Started by MOFRA,

    מה אתם אומרים על זה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3237051,00.html :s07:

    • 185 תגובות
    • 12k צפיות
  13. Started by 00000,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258525,00.html אתמול הייתה לי הפסקת חשמל לחמש דקות בערך, אני גר בכפ"ס באיזור החטיבות. לעוד מישהו?

    • 123 תגובות
    • 12k צפיות
  14. Started by stone cold,

    כבר יש שביתה יותר מחודש ועדיין לא ניראה פיתרון באופק זה שהממשלה שלדעתי מזמן היתה צריכה ליתפתר ניחה אבל שרת חינוך כזאת כושלת לא מיתפתרת ? אני חושב שאדם צריך לקחת אחריות על כישלונות בתפקידים כאלו אם כל הרצון לרפורמות ובטיח בפועל התיכוניסטים מפסידים המון חומר ועד שיגיע זמן הרפורמות כבר יבחרו ממשלה אחרת שתירצה רפורמות אחרות

    • 128 תגובות
    • 11.9k צפיות
  15. שלום לכם, היום הזדעזעתי לגלות שבעיתון של ידיעות אחרונות יש שער שזועק:"הפקרות!!!". ממשלת ישראל מקימה פרוייקט שזה בונקר מתחת להרי ירושלים שייעודה לבלום את הטיל הגרעיני (שלא ייחדור קרינה וכו'...) ומה שהפתיעה אותי פה לצערי שהיא נועדה אך ורק לממשלת ישראל בלבד! אם מדינת ישראל הולכת ממשלת ישראל נשארת, למה מי הם שהם ישארו ואנחנו לא, שלא יבנו את זה בכלל! ועוד "שורפים" הרבה כסף על בונקר במקום לתקצב את זה למשהו יותר טוב!!! (לא מצאתי את הכתבה באינטרנט, אני אשמח שתביאו קישור למי שיודע).

    • 116 תגובות
    • 11.9k צפיות
  16. השחקן רוטגר האוור ("בלייד ראנר") הלך לעולמו בגיל 75. https://e.walla.co.il/item/3249390 יהיה זכרו ברוך ....

    • 1 תגובה
    • 11.9k צפיות
  17. Started by Rhx,

    תפתחו ערוץ 10/11/22 יאללה, אני מקווה שיצליח..

    • 124 תגובות
    • 11.8k צפיות
  18. Started by ag43,

    http://touch.walla.co.il/ExpandedItem.aspx?WallaId=1//2732503&VerticalId=2 אני מתלבט אם זו אנטישמיות או שהם עד כדי כך דבילים.

    • 25 תגובות
    • 11.8k צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3856031,00.html וכן, זה בדיוק כמו שזה נשמע (בעיקר מגוון התירוצים שלהם)... ואנשים עדיין לא מבינים למה אני כל-כך זועם על ה"אליטות" כאן...

    • 94 תגובות
    • 11.8k צפיות
  20. Started by Jonnyboy,

    A messege to all of the "Merets" or "shalom ahshav" voters: DON'T SAY "I DIDN'T KNOW"...A (second) Palestinian state in the heart of Israel - will destroy Israel. The pressure will start at Iran, Via Jordan (which will become a one huge Palestinian state adjoined with the "new" Palestine") and reach us to our un defensible borders...Israel will be left with "Tel Aviv country" . Gaza and west bank will be connected and therefore divide Israel center from the south. (See map!) This phase will enable Islam to "connect" Europe with the Middle East (Via Turkey) and become ONE HUGE NATION - LARGER THE CHINA, USA AND RUSSIA! Now go help "Shalom achshav" and vote for "Meretz" to …

    • 63 תגובות
    • 11.7k צפיות
  21. Started by omerha,

    היי, כרגע אני רואה (שבקרוב העונות נגמרות) Dexter Heroes Terminator Prison Break עוט מעט מתחיל Lost נקווה שזה יהיה עונה נורמלית הפעם יש לכם עוד סדרות מומלצות לראות ?

    • 110 תגובות
    • 11.7k צפיות
  22. ערוץ 10 ימי רביעי 21:00 בערב.

    • 117 תגובות
    • 11.7k צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3429975,00.html "מליאת הכנסת אישרה הערב את הצעת החוק לחייב חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים, סקייטבורד, גלגליות ועוד. יוזם הצעת החוק, גלעד ארדן: "שמח שהצלחתי להעביר את החוק החשוב הזה.."

    • 108 תגובות
    • 11.6k צפיות
  24. Started by bla7,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3328885,00.html

    • 41 תגובות
    • 11.6k צפיות
  25. ש"י עגנון (ע"ש הוא נקרא), היה מתהפך בקברו אילו ידע..

    • 45 תגובות
    • 11.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים