"אללה איסלאם" - סדרה של צבי יחזקאלי - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"אללה איסלאם" - סדרה של צבי יחזקאלי


BarBee

Recommended Posts

  • תגובות 117
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בן דרור ימיני כתב על זה לאחרונה

http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=3975

מכון המחקר גטסטון ביצע מחקר שחושף את העובדה העצובה: בכל מדינה מערבית יש אזורים שהפכו ל"מחוץ לתחום" ("No-Go Zone"). השירותים הציבוריים הולכים ונעלמים מהמקומות הללו. אמבולנסים יכולים להיכנס, אם בכלל, רק בליווי משטרתי. בחלק מהשכונות הללו מכריזות כנופיות מקומיות על "מדינת שריעה".

רק בתחילת השנה, למשל, הופסקו שירותי הדואר לרובע סבד (Sevedkvarteret) בעיר מאלמו בשבדיה. חלוקת הדואר הפכה למשימה מסוכנת מדיי. זו לא רק מאלמו, שהפכה למודל של יחסים מעוותים שנוצרו בין הרוב הוותיק והרשויות לבין אוכלוסיית המהגרים המוסלמים. מפקד משטרת גרמניה הודה לפני שנה ש"באזורים מסוימים פשעים מבוצעים ללא התערבות משטרה. רק במקרים חמורים במיוחד מגיע אלינו מידע על מה שקורה. כוח המדינה מחוץ לתמונה". בצרפת הוגדרו ארבעים שכונות כ"אזורי סיכון". בהולנד הוכרזו ארבעים אזורים כאלה, ובמקום הראשון מוצבת שכונת קורנקיט שבאמסטרדם.

המצב באירופה קשה. אירופה מתחבטת בין רב-תרבותיות שפשטה את הרגל לבין גילויים של גזענות בוטה. עדיין לא נמצאה הדרך לדיכוי המיעוט הג'יהדיסטי ולשילוב רוב המוסלמים, שגם הם סובלים מאותו מיעוט. התוצאה היא משבר. שכונות ללא חלוקת דואר, ללא משטרה, ללא אמבולנסים. כך שמומלץ לאיחוד האירופי להפנות את כספי "העמותות לזכויות אדם" שהוא שופך על אינספור גופים בישראל, לטיפול בחוליים שמשתלטים על אירופה. הבעיות שם הרבה יותר חמורות.

ככל הידוע, באמסטרדם ובלונדון אין כיבוש ואין "פרוייקט ציוני", שמעניק לקבוצות מסוימות הצדקות לשנאה ולאנטישמיות. ולמרות זאת, זה קורה שם. הרי אזורי ה"אין כניסה" באירופה יוצרים חלוקה בתוככי הערים, שפעם היו מאוחדות. כך שצריך לשאול: אם זה הסיפור של אירופה, מה הסיכוי שירושלים תהפוך לסיפור שונה לחלוטין? כולנו, ברמה זו או אחרת, מחוברים לחלום של "העיר שחוברה לה יחדיו". חלומות זה דבר יפה. אלא שצריך להזכיר שוב: אין לאף אחד מאיתנו פטור מעובדות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרק ראשון מצוין. לא מחדש הרבה, אבל די מזעזע.

אירופה מתעסקת במשבר הכלכלי, אבל לא רואה מה מתקרב אליה מאחורה - זה צי של סמי טריילרים חסר מעצורים

שלא רוצה להשתלב בחברה, לא מכיר בסמכות הרשויות, ולא מכבד את החוק.

האירופים המנומסים מעקשים להסביר ש"זה לא הם, זה אנחנו" :screwy:

אמרו לי פעם שפרה לפני השחיטה מרגישה שמשהו לא טוב עומד לקרות.

היא יודעת שפה שחטו את חברותיה לפניה.

האירופים פשוט לא רואים מה מתקרב.

ואישית אני לא יכול שלא להרגיש קצת שמחה לאיד.

שימשיכו לצאת נגד ולגנות באו"ם.

בסוף דרכון ישראלי יהיה המוצר הכי מבוקש שם :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...