צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
אז אמנם הם בסוף העולם שמאלה, אבל השירות מעולה! חזרו אלי טלפונית עם תשובות לשאלות תוך דקות ספורות כמה פעמים במהלך אותו יום, הביאו לי את החלק שרציתי מהיבואן תוך מספר שעות וגם בחנות עצמה החוויה היתה נעימה מאוד. בקיצור, מומלץ!
-
- 11 תגובות
- 3.9k צפיות
- 1 follower
-
-
לפני יומיים הזמנתי מוצר A די יקר עם משלוח מהיר ולאחר חצי יום הזמנתי מוצר B עם משלוח רגיל. יום למחורת, אתמול, אני קם בבוקר ומגלה שהחשבון שלי דורש Password reset, שמוצר B כבר נשלח והזמנתו של מוצר A נמחק עקב ה-flag שהמשתמש שלי קיבל. לא נורא, חשבתי לעצמי. כשאסיים את העיסוקים שלי אני הולך לאפס את הסיסמא ולהזמין את המוצר A שוב פעם, למרות שדוקא אותו רציתי לקבל הכי מוקדם ובגלל זה הזמנתי משלוח מהיר. מכאן הסיוט מתחיל. כל הזמנה שאני עושה הכרטיס שלי נדחה. חברת האשראי לא יודעת על מה אני מדבר, וטוענת שאם היה נסיון תשלום, אפילו declined, הם היו רואים את זה בלוגים. תמיכה של AMAZON הפתיעו אותי לראשונה, ותמיד חשבתי שהתמיכה שלהם מעולה - בכך שהם לא יכלו ולא רצו לעז…
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
- 1 follower
-
-
מי יתן ויום אחד נוכל לצפות לכזה שירות בארץ.
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
ארוך, כל החבר'ה עם ה- ADD לעבור הלאה. אזהרה צרכנית לפניכם. לפני כשבועיים חבר רכב בסקאיי פי סי מחשב HTPC. כל עניין ההזמנה הלך חלק, החבר'ה שם הגדילו ראש והציעו לו להחליף צורב שמתאים לפנל המארז אותו רכש. שנינו עוסקים במחשבים המון שנים אבל עדיין העדיף שאת ההרכבה והבדיקה יעשו אנשי המעבדה ועל כך שילם תוספת. משהורכב ונבדק המחשב נקרא לאסוף אותו. באותו היום הגיע הביתה, שם XP שברשותו, החל להתקין ונתקל במסך כחול. ממש לא כיף. קרא על זה קצת באינטרנט והגיע לכדי מסקנה שמשהו בהגדרות הביוס של ה- storage controller לא תקין. נכנס, ראה שהוא במצב AHCI ושינה (משום מה) ל- RAID. הבעיה לא נפתרה כמובן. צלצל לחנות ושאל אותם לעצתם - הם אמרו לו שזו כנראה בעיית חומרה ושעליו להחזיר את המחשב. לזכותם יאמ…
-
- 53 תגובות
- 17.5k צפיות
-
-
אהלן. אני רוצה לשתף אתכם בחווית קניה נוראה ואיומה שעברתי ב KSP. רציתי לקנות DOK מהיר בגודל של 32GB. בחרתי ב Corsair Voyager Gt והתקשרתי ל KSP. הם אמרו שהם יביאו את המוצר לסניף הקרוב למקום מגורי (סניף ראשלצ) אבל רק אם אני משלם מקדמה של 100 ש"ח. כמו אדיוט הסכמתי לשלם. לקח למוצר כמעט שבוע להגיע (עד שהתקשרתי בעצמי לוודא האם הוא הגיע - כי הם לא טרחו להתקשר אלי). הגעתי לסניף, עמדתי בתור (הזכיר לי בנק או קופת חולים), התיישבתי מול המוכר וביקשתי לראות את מה שאני קונה לפני שאני משלם את שאר ה 200 ש"ח. אבל הוא לא הסכים כי אמר שהוא יכול לשחרר את המוצר מהמחסן רק לאחר תשלום מלא. יצאתי שוב אדיוט והסכמתי לשלם. קיבלתי קבלה ופניתי איתה למחסן לקבל את המוצר. קיבלתי אותו לידיים וחשכו עיניי - ה…
-
- 50 תגובות
- 12.6k צפיות
-
-
היי לכולם אני רוצה לשתף אתכם בחוויה השלילית שלי מKSP בעת מימוש אחריות. בחודש פברואר האחרון, חברה של המשפחה בשם איריס ירדה לאילת וביקשתי ממנה לקנות עבורי אוזניות גיימינג אלחוטיות בשם steelseries arctis pro. נתתי לה 1269₪ מזומן שזהו הסכום מלא של האוזניות. בחודש שעבר זוהתה תקלה באוזניות. התקלה הייתה בקישוריות הBT והפיצ'ר של קבל התראות הטלפון הנייד לא עבדה יותר. לאוזניות יש 24 חודשי אחריות מKSP ובעקבות התקלה ניגשתי לסניף הקרוב למקום עבודתי בכדי לממש את האחריות. האוזניות נמסרו למעבדה עם כל הערכה כולל האריזה וכל החוברות והכבלים. לאחר כמה ימים התקשרו אליי מהמעבדה וטענו שאכן האוזניות אינן תקינות ומכיוון שאין להם את האוזניות מאותו הדגם ברשת יות…
-
- 10 תגובות
- 5.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם(: היום התקשרתי לנטויז'ן כדי להתנתק מהם (יש לי 12 מגה) כי א. אני משלם יקר וקיבלתי הצעה הרבה יותר טובה, ב. אני ממילא לא מרוצה מהאינטרנט שלהם בעיקר בגלל מהירות גלישה לא מספקת, בטח שלא לשרתים כמו ראפידשר וטורנטים. אבל זה לא משנה... קודם התקשרתי למספר חינם שלהם (1800), ענו לי תוך 2 שניות. ביקשתי שיעבירו אותי, הנציגה אמרה שאין לה את האופציה. לא מאמין לה, אבל ניחא. ניתקתי והתקשרתי בשעה 17:00 לשירות לקוחות. כעבור משהו כמו 7-8 דק' ענתה לי בחורה נחמדה, שמעה את מה שיש לי להגיד, נתנה לי מספר פנייה והעבירה אותי לשימור לקוחות. ב17:17 דקות, כלומר אחרי 17 דקות שיחה/המתנה, מישהו בצד השני הרים את השפורפרת, חיכה משהו כמו 15 שניות, וניתק. טעויות קורות. אני בחור רגוע. נשמתי עמו…
-
- 14 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני אספר את הסיפור שלי בקצרה, אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנושא ואם אפשר לעשות משהו בנידון. רכשתי מאמזון לפני כשנה מברשת שיניים חשמלית במבצע בשווי 400 ש"ח פלוס מינוס. (מחיר מלא היום 650) לאחר פחות משנה המברשת שיניים נשברה ולא ניתן להשתמש בה יותר.. (כנראה כשל ביצור). פניתי לאמזון בבקשה לעזרה , הם מבחינתם ישר אמרו לי שהאחריות תקפה למשך 30 ימים בלבד מרגע רכישת המוצר (ידוע) והתנערו מאחריות. ביקשתי מהם שינסו לעזור לי , הם שלחו מייל ליצרן בשמי אך לא התקבל מענה מהיצרן. לאחר כשבוע פניתי לאמזון שוב (לאחר שלא התקבל מענה מהיצרן) והנציג שלהם הציע לי הצעת פשרה. הוא ביקש ממני לעשות הזמנה חדשה על אותו המוצר (שעכשיו כבר עולה 650 ש"ח) וברגע שאקבל את המוצר לפנות אליהם והם יחזירו לי החזר כספי…
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
- 5 followers
-
-
מעשה שהיה כך היה: ינואר 2010: לוח אם מסויים נקנה בסניף פ"ת של רשת KSP, עם אחריות ל3 שנים, עבור מחשב שנקנה בחלקים בכמה חנויות שונות. תחילת 2012: לוח האם המדובר התחיל לעשות בעיות, כשהמציקה ביותר הבטאה בכך שלא כל הדלקה של המחשב הוא היה מזהה את כרטיס המסך החיצוני. התקלות הללו החמירו עם הזמן, עד למצב בו אי אפשר היה להשתמש כלל בכרטיס מסך חיצוני. הכרטיס המובנה בלוח עבד בסדר. כרטיס המסך, אגב, עבד גם הוא בסדר גמור במחשב אחר, בו הוא נמצא גם כרגע. 19 בספטמבר, 2012: נמאס לי מהמצב הזה, לוח האם נמסר לתיקון במסגרת האחריות (לה נותרו עוד 3 חודשים) לאותו סניף של KSP. שימו לב - זה היה לפני כמעט חודש. הבחור בדלפק השירות הטכני בדק את הלוח (חיצונית), רשם את התלונה וקיבל את הלוח. 24 בספטמבר (כמ…
-
- 117 תגובות
- 13.1k צפיות
-
-
טוב, אז חוות-הדעת הזו עולה בכמה חודשים איחור אבל עדיין, עדיף מאוחר מאף פעם. לפני מספר חודשים קניתי מערכת מחשב מ-TMS שהורכבה אצלם. כבר בתהליך ההזמנה קיבלתי דעה חיובית על החנות שכן קיריל היה מאד זמין לשאלות קטנוניות שהיו לי בנוגע למסך. ביום שהמחשב הגיע בדקתי אותו, הדלקתי אותו והכל היה בסדר. למחרת בבוקר ניסיתי שוב להדליק את המחשב אבל שום דבר לא קרה, פשוט מת. התקשרתי ל-TMS ויחד עם הנציג (לא זוכר את השם, אולי שלומי?) ביצעתי מספר בדיקות שפיות (שהחיבור לחשמל תקין, שכפתור ההדלקה של הספק במצב הנכון, שכל הפינים מחוברים ללוח-אם וכאלה). ביחד הבנו שמה שכנראה לא בסדר זה הספק והוא שאל אם אני יכול להגיע לסניף הקרוב אלי (ירושלים). קפצתי אל הסניף ושם קיבל אותי עוד בחור נחמד (שגם את שמו אני…
-
- 21 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
שלום חבר'ה רציתי לשתף אותכם במקרה שקרה לי ברשת באג עם קנית מחשב מדגם TOSHIBA ENCORE WT8 טאבלט חוויית קניה נוראית שחוויתי בבאג ורציתי לשתף בתאריך 19.05.2014 אני קניתי לאחי מתנה טאבלט טושיבה לאחר עדכון הביוס מגירסה 1.2 ל-1.6( הטאבלט ביקש לעכן את הביוס) הוגבלתי ביכולת הנמכת התאורה (לא יכול להנמיך לחושך כמעת מוחלט) לאומת זאת בטאבלט השני שיש לי בבית (אותו טאבלט בידיוק) אפשר להנמיך כי לא עודכן הביוס שבוע לאחר הקניה פניתי לסניף בו נקנה הטבלת (באג קריון) הם הפנו אותי למעבדת מפעיל 039183377 היתקשרתי אליהם סיפרתי להם הבעיה עם הטאבלט הם אמרו לי שהם יצרו קשר עם טושיבה לנסות לסדר את הטאבלט לאחר שבוע מפעיל היתקשרו אלי והדריכו אותי להתקין שוב את הגירסא המקורית של הביוס (1.2) אך ללא ש…
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
רוב הדיונים שנפתחים פה הם על חוויית קנייה שלילית, אז כאן זה לא המקרה אני בא לשתף אתכם בתחושות חיוביות שלי לגבי החנות TMS - כבר פעם שנייה שאני קונה מהם ואני מרוצה עד השמיים אז לאחר דיונים (גם פה בפורום) והתלבטויות, פניתי לכמה חנויות להצעות מחיר וגם אז זה לא נגמר, כי כל יום שינית משהו במפרט, ולא הייתי סגור על עצמי - קיריל תמיד ענה מהר יותר מכל חנות אחרת ובסופו של גם נתן לי את הצעת המחיר הכי משתלמת! לאחר שביצעתי את התשלום, הוצע לי 2 אפשרויות: או לקבל את החלקים ביום למחרת, או לחכות עד יום ראשון שירכיבו לי את המחשב ויעשו בדיקות מעבדה, כמובן שהחלטתי בסוף לקחת את החלקים כפי שהובטח הגיע אליי שליח של UPS עד הבית בבוקר למחרת (אני כמובן לקחתי חופש מהעבודה ועם חבר הרכב…
-
- 10 תגובות
- 8k צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם לפני כמה ימים נשרף לי הספק במחשב והלכתי ל - ksp בכרמיאל לקנות ספק חדש. בהמלצת אחד חברי הפורום קניתי את הספק SeaSonic Platinum-660 660W Active PFC 12cm Fan Modular. חיברתי את הספק, הכל עבד טוב ויפה ופתאום לאחר 4 ימים הספק מת. יצרתי קשר עם המוקד הארצי של ksp והם אמרו לי להגיע לסניף שיבדקו לי את הספק ובמידה ויימצא תקול - יוחלף. הגעתי לסניף, מצאו שהספק תקול ואמרו לי שיזמינו לי את אותו הספק מסניף אחר בארץ. יום למחרת, התקשרתי לברר אם במקרה הגיע הספק והם אמרו לי תתקשר קצת יותר מאוחר כי השליח שלהם מגיע אחה"צ. התקשרתי מאוחר יותר ואמרו לי שהספק הגיע ושאני מוזמן לבוא לאסוף אותו. הגעתי לסניף, קיבלתי את הספק. הגעתי הבייתה והחלטתי שהדבר הראשון שאני עושה הוא לבדוק את הספק…
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני אמנע מלחלק ציונים והמלצות זמני המתנה: התקשרתי בחמישי בצהריים היו קרוב ל-40 לפני. ויתרתי על התענוג. התקשרתי בחמישי בערב, משהו כמו 12 לפני ולקח להם לענות חצי שעה. ביצעתי את ההזמנה בשישי. מדובר בפריט מעל 499 ש"ח באתר שלהם כאשר מעל סכום כזה אני אמור לקבל משלוח אקספרס. להלן: https://www.bug.co.il/delivery/ לא היו אופציות לבחור בין אופציות שילוח שונות ואוטומטית מופיע 1-6 ימי עסקים. רשמתי בהערות של ההזמנה שאני מעוניין במשלוח אקספרס (רצ"ב צילום מסך) התקשרתי הבוקר ב-9:01 כדי לא להמתין עוד פעם זמן לא ריאלי. הנציגה עונה לי שאם לא סימנתי משלוח אקספרס, אי אפשר לשנות את זה. אני מסביר שלא מופיעה אופציה למשלוח אקספרס ו…
-
- 10 תגובות
- 2.8k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום, אני פותחת נושא זה היום, גם כדי לשתף אתכם בחוויה אישית, גם לשמוע הצעות להמשך פעולותיי וגם להזהיר מפני הבאים שיתקלו באותה הבעיה כמוני. בחודש ספטמבר רכשתי מחשב נייד LENOVO G570. המחשב עבד מצוין והכול היה בסדר, עד שלפני קצת יותר מחודש הוצאתי אותו מהתיק ועפו ממנו 2 ברגים. חשוב לי לציין כי הוא מעולם לא נפל לי, כנראה שהיתה איזשהי בעיה בייצור. עקב הנפילה של הברגים, כשפתחתי את המחשב הפלסטיק שלמעלה עלה למעלה ונתקע, מה שגרם לבעייה כשרציתי לסגור את המחשב. מייד יצרתי קשר עם LENOVO, הם אמרו לי שאכן יש לי אחריות לשנה, ואין בעיה שאני אשלח להם את המחשב דרך UPS ותוך 5 ימי עסקים המחשב חוזר אליי מתוקן. ב23.11 שלחתי את הלפטופ דרך UPS. כמובן שאף אחד לא טרח ליצור איתי קשר, לאחר כמה ימים…
-
- 26 תגובות
- 3k צפיות
-
-
זה העמוד שלהם, https://www.facebook.com/pages/%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%90/419586891481364?sk=timeline&ref=page_internal 1. פקידי הקבלה - כשניגשתי בפעם הראשונה לחדר הכושר נאמר לי שעליי לשלם 50 שקלים עבור "צ'יפ", מין מחזיק מפתחות שכזה שבעזרתו אני פותח את המחסום האלקטרוני כדי להיכנס ושמדובר בפיקדון. בפועל הפקידה חייבה את כרטיס האשראי בפעם הראשונה ומסיבה כלשהי לאחר מספר שעות קיבלתי שיחה שבה נאמר לי שהמערכת שלהם קרסה וצריך להעביר שוב את הכרטיס. מספר ימים והטרדות חוזרות ונשנות בסוף שילמתי במזומן. אבל! הפקידה חייבה את התשלום על מנוי של מישהו אחר!!! ככה שכל פעם שהגעתי לא יכלתי להיכנס בלי שנעשה בירור ועד שהבנו מה קרה והתקלה תוק…
-
- 6 תגובות
- 11.2k צפיות
-
-
אני לא פותח את הפוסט הזה כדי להתנגח, אבל יש לי בעיה עם זה שכולם פה ממליצים פה אחד על פלונטר. יש פורום מסוים שאני כותב בו שתמעסק בכושר ותזונה, והוא נחשב ברמה הגבוהה ביותר בישראל בנושא, אני מקביל את HWZONE לפורום ההוא רק בנושא המחשבים. כשחפשתי חנות לקנות ממנה חלקים, רוב ההמלצות פה מדברות על פלונטר ומן הסתם בחרתי בהם ללא חשש. זה המקרה שלי איתם (אני אחסוך בתאריכים כי אני לא זוכר, הכל קרה בחודשיים האחרונים): קניתי מפלונטר 7950 משומש עם שנתיים אחריות, עסקה שהייתה נראית טוב. אחרי שבועיים-שלושה הוא נשרף (כשהמחשב היה כבוי בכלל) ושלחתי אותו חזרה לפלונטר, בצירוף מכתב עם הפרטים שלי, של הבעיה ולמי לחזור. מכיוון שהוא הגיע בחוה"מ (יום שני), אף אחד לא יצר אי…
-
- 18 תגובות
- 7.8k צפיות
-
-
אז הנה עוד ביקורת וחו"ד על גולן טלקום, היה לי חשוב לתרום גם את הביקורת שלי... לפני שבוע החלטתי לעבור לחבילת ה-99 ש"ח (ללא הגבלה) של גולן טלקום. בחרתי מספר חדש (בחרתי שלא ללכת על ניוד בשביל לנצל את ההזדמנות למספר קליט) ותוך 10 דקות תהליך ההרשמה נגמר והיה ברור לחלוטין. בשלב זה רק היה צריך לחכות לסים. כבר כעבור כמה שעות ראיתי שהסים נשלח, ויומיים לאחר מכן הוא כבר היה אצלי עטוף היטב. ההתקנה במכשיר שלי (אייפון 4 GSM) עברה חלק והרשת זוהתה מיד. לצורך פתיחה של האינטרנט הסלולרי והודעות ה-MMS יש צורך להעזר באתר של גולן טלקום ולהגדיר את כתובת הרשת, תהליך פשוט ביותר שאחריו הכל עבד מצויין. נעבור לעיקר - קליטה, שיחות, הודעות ואינטרנט. קודם כל, יצא לי ביומיים האלו מאז ליהיות באזור …
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה להגיד שחנות TMS בנתניה מאוד איכזבה אותי משהו לא טוב קורה שם בכל מה שקשור לשירות ללקוחות. הזמנתי מהם מוצר כלשהוא כרגע לא חשוב מהו. זמן האספקה שהובטח הוא 5 ימי עסקים עבר שבוע וחצי החבילה לא הגיעה וכנראה הלכה לאיבוד בדואר ישראל. אחרי 5 ימי עסקים הרמתי טלפון לברר מה קורה אמרו לי אין בעיה אנחנו בודקים תיכף חוזרים אליך. כמובן שאף אחד לא חזר אליי. טוב עברו 10 ימי עסקים מרים טלפון עוד פעם אנחנו תיכף חוזרים אליך עם תשובה ושוב פעם לא חזרו אליי. ביום שני יעברו כבר שבועיים שלחתי מייל כי בטלפון זה לא הולך והתשובה שקיבלתי אתה צריך לחכות לגמר הבירור עם דואר ישראל שזה לוקח מניסיון שלי בין חודש לחודש וחצי. איפה השירות המעולה שהם טוענים שיש להם הם היו צריכים מיד לשלוח חבילה חדשה מ…
-
- 62 תגובות
- 14.1k צפיות
- 1 follower
-
-
רכשתי שבוע שעבר מחשב נייד Lenovo E480. המוצר הגיע עם שליח תוך 4 ימי עסקים. אריזת המוצר נראתה מקורית. עם מדבקת Lenovo אדומה שמראה שלא נעשה במוצר שימוש. מכיוון שהמוצר בא ללא וינדוס נאלצתי להתקין אותו בעצמי. בהתקנה בחרתי שלא לשים קוד. והמשכתי בהתקנה. הכל טוב ויפה עד שבאתי לשים קוד חדש כדי להפעיל את הוינדוס. (אחרי שלב ההתקנה) לכאורה, כבר ישב שם קוד. לא יודע איך הגיע לשם קוד אם בחרתי בהתקנה שלא לשים אחד. אבל הוינדוס רשם שיש קוד, ושהוא לא חוקי/לא טוב. ניסיתי לשים קוד אחר שכן עובד אבל גם אז הוינדוס לא נתן לי, היה קוד שגיאה. אחרי כמה שיטוטים באינטרנט, הצלחתי למחוק את הקוד הקיים מהוינדוס ע"י 2 פקודות ב-CMD. ואחרי שעשיתי את זה, לבסוף הצל…
-
- 34 תגובות
- 9.8k צפיות
-
-
http://www.bhphotovideo.com/find/HelpCenter/NYSuperStore08.jsp
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בהמשך לפוסט הקודם רציתי לשתף אתכם בחווית הקנייה שלי בKSP מחשבים. לפני 3 שבועות קניתי מחשב נייד לנובו מסניף הטיילת באילת, הגעתי הבייתה ולצערי גיליתי פיקסל(או יותר) שרוף במרכז המסך. ניגשתי לסניף הקרוב על מנת להחליף את המחשב ולאחר בדיקה של המוכר הוא ציין בפניי שישנם סימני פתיחה על הברגים בחלקו האחורי של המחשב (משמע המחשב משומש?!) ולכן אינו יכול להחליף לי אותו במקום אלא לשלוח למעבדת היצרן לבדיקה מה שיקח כשבוע. למרות הגילוי שהמחשב יכול להיות ואינו חדש הסכמתי להמתין לבדיקה. אחרי שבוע וקצת פניתי לחנות ונאמר לי שהיצרן החליף את המחשב אבל הוא נשלח לסניף אחר לכן עליי לחכות עוד כ-10 ימים עד שישלח לסניף הקרוב לביתי. שוב המתנתי מעל 10 ימים ולאחר מכן כשפניתי לחנות נאמר לי שהמחשב …
-
- 21 תגובות
- 11.2k צפיות
- 1 follower
-
-
בתאריך ה29.7.11 (יום שישי) הגעתי לסניף נתניה ע"מ להזמין את המארז Nzxt H2. מאחר ולא היה במלאי, נדרש להזמין אותו. המוכר ביקש את כל הסכום (אי אפשר לשלם מקדמה רק את כל הסכום) ואמר שעד יום שני הקרוב או במקרה הכי גרוע יום שישי המארז כבר יהיה בחנות. ביום חמישי ה8.4 הסתכלתי שוב באתר וראיתי שהמארז הוסר מהקטלוג, התקשרתי לברר האם המארז הגיע ונאמר לי שהוא יגיע יום ראשון ( 7.8 ) הלכתי שוב לחנות ביום שישי ה 5.8 כדי לברר מול מנהל החנות לראות מה קורה, כי לא ייתכן שאומרים ללקוח כל פעם תאריך אחר. הגעתי לחנות וביקשתי לדעת מה קורה עם המארז והאם הוא הגיע. מנהל הסניף התקשר לאיש שאחראי על ההספקה או משהו בסגנון על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה. האיש אמר שהמארז יגיע אולי עוד שבוע או שבועיים והוא לא …
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בתאריך 07/05/2012 נרכש מTMS מארז Fractal Design Define XL במחיר של 700 שקלים. המארז הגיע מהר למחרת יום ההזמנה שנעשתה בצהריים. המארז שכב בבית בערך שבוע שבוע וחצי מבלי שהורכב. - לא היה לי זמן לזה. לאחר שהורכב שמתי לב לשני דברים: האחד הוא שבדלת השניה הפנימית בקדמת המארז אחד מהלחצנים לא תקין וצריך ללחוץ עליו בחוזקה ולשחק עם זה על מנת לפתוח אותה.{למי שמכיר את המארז} והשניה היא שבדלת היותר פנימית שבה נמצא המאוורר והיא גם מסננת אבק קליפס אחד שבור לגמרי. למחרת התקשרתי לחנות {המארז הורכב בלילה}, והסברתי להם את המצב. בחור בשם שלומי דיבר איתי הבין את המצב ורצה לעזור אך היה צריך את אישור הבוס - קיריל. לכל אורך הדרך הוא נתן לי הרגשה שאני איזה ילד שקרן שבא לעבוד עליו. אני לא אח…
-
- 26 תגובות
- 6.7k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם! אני רוצה לשתף אתכם בחווית הקניה המעולה שהייתה לי בTMS. מאחר ואני בונה לעצמי מערכת מחשב חדשה, חיפשתי לקנות בארץ מארז וקירור נוזלי חדש. תמיד שמעתי כאן בפורום על המלצותיכם על החנות TMS. לצערי בTMS היה מחיר גבוה יותר מחנות מתחרה (שאני ממש לא אוהב את השירות שלה) על הרכיבים שרציתי לרכוש אבל החלטתי להתקשר לTMS ולשאול האם אפשר לקבל הנחה. ביום רביעי בשבוע שעבר, התקשרתי לTMS וענתה לי בחורה מהממת בשם רעות, שהייתה סופר נחמדה ושירותית כמובן. הסברתי לרעות שראיתי את המוצרים בחנות מתחרה במחיר נמוך יותר אז היא בדקה יחד איתי שאכן כך הדבר. היא אמרה לי שתצטרך לקבל אישור הנחה מהמנהל ותחזור אליי. רעות חזרה אליי תוך 5 דקות והודיעה לי שיש אישור +…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-