none77 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

none77

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    6382
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    15

none77 last won the day on מרץ 5 2022

none77 had the most liked content!

1 עוקב

אודות none77

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של none77

Zone Master

Zone Master (6/6)

330

דירוג

  1. קניתי Tanix x4 ב150 ש"ח ומרוצה ממנו. אם חשוב לך נטפליקס כדאי משהו אחר, לא הפעלתי סביר שלא אידאילי מבחינת רזולוציה ועדכונים. בשביל מה שביקשת ניתן להתקין קודי ואז ישומון עידן פלוס. ישירות באנדרואיד יש ישומון mediabox שעובד טוב, לא דרך הstore. האפליקצייה של ערוץ 12 עובדת טוב. האפליקצייה של ערוץ ראשון ו13 לא רואים מסך מלא, סביר שיש סטרימרים שיראו. **דרך הישומונים שהזכרתי בהתחלה רואים טוב את כל הערוצים כולל VOD. אם תקנה אל תהיה פיתה ותדווח.
  2. מקריאה בקישור, המצלמה לא צריכה את הUSB בשביל לעבוד, יש לה סוללה, הUSB נועד להטענה, בזמן שהוא מטעין המצלמה לא עובדת, בשביל שגר ושכח צריך 220V או מטען נייד של 5V לדעתי מה שבקישור לא יטעין את המצלמה. https://org-info.mobi/shop/sq11-mini-dv-guide-fr.htm
  3. הכוונה שתבדוק עם כבל 3 מ' כדי לראות אם זה עובד, שרשור של 3 כבלים זה עוד יותר גרוע. האפשרויות שלך בהנחה שיש ציוד מתאים. 1. אלחוטי. 2. PoE, תקרא מה זה. 3. לנסות עם כבל USB מוגבר.
  4. 10 מטר של כבל USB זה גרוע, כבל זה מאוד רגיש לאורך, רצוי עד 3 מ', יש כבלים מתוגברים שזה פתרון אחרון כי גם הם לא משהו...., יש כבלי רשת שמעבירים מתח, תנסה עם כבל USB קצר.
  5. ממולץ מאוד לשדרג לספק אכותי יותר, למשל antec HCG gold 650w. קשה לדעת מהשאלון כמה כח עיבוד אתה צריך, באופן כללי למשחקים עדיף לרדת במעבד לi5 12400 ולעלות בכרטיס מסך.
  6. ניתן ליצור פרופילים למשל עם MSI afterburner. לפי התיאור שלך זה מיותר, בשימושים שתיארת גם ככה הכרטיס לא יתאמץ וצפוי להיות בטמפ' נמוכה, תנטר ותבדוק.
  7. היו להם דיסקים שהבקר הצפין באופן אוטומטי גם בלי סיסמא, זאת הסיבה שבזמנו בפורום הומלץ לא לרכוש אותם, להגיד שזה מה שיש בדיסק שלך אי אפשר, אם המידע חשוב לך, לך לחברת שיחזור.
  8. אל תנסה כלום לבד. חברות שחזור יש הרבה, למשל טיקטוק, מיטסי. עלויות יכול להתחיל מ500 עד בלי הגבלה, גם 4000 וצפונה, מה שטוב שאתה נותן את הדיסק, משלם כמה מאות שקלים עלות ראשונית שמוחזרת במידה ויש תיקון, בדר"כ נותנים את עלות התיקון לפני העבודה, אין הפתעות. כך בחשבון שרבים מהדיסקים מהדגם הזה מוצפנים.....יכול להפוך את השחזור ללא אפשרי בצורה סבירה, הייתי מתחיל בלבדוק עם מולטימטר את הספק כח.....
  9. הIP הזה הוא חיצוני, הספקית נותנת לך אותו כי היא מקשרת אותך לעולם, בשביל לשנות אותו אתה צריך VPN ואז אתה מתחבר לVPN והוא מתחבר לעולם. בשביל פגיעה מינימלית בפינג אתה צריך VPN עם שרת במדינה של השרת שאתה משחק בBF זה בדר"כ גרמניה.
  10. מזהים בקלות לפי הIP שלך. תכנס לhttps://www.whatismyip.com/ אתה יכול להשתמש בVPN בתשלום. החסרון שזה מגדיל את הפינג, לא יודע בכמה.
  11. בקצרה ולא הכי מדוייק בעולם. המעבד מגדיר לכרטיס מסך מה לרנדר וכרטיס המסך מרנדר, אם המעבד חזק מאוד והכרטיס חלש, ז"א שהמעבד מצליח בקלות להגדיר לכרטיס מסך מה לרנדר אבל הכרטיס לא עומד בקצב, בכל מקרה את פעולת הרינדור מבצע הכרטיס מסך, לצורך העניין גם אם תשים 7 מעבדים עבודת הרנדור תתבצע ע"י הכרטיס מסך. מקרה הפוך זה מעבד חלש וכרטיס חזק, הכרטיס אומר למעבד, תן לי עבודה יא מיקרוב, משעמם לי.
  12. הנחתי שאתה רוצה בחדרים גם חיבור חוטי, שבאופן כללי הוא הכי יציב וטוב. במידה ולא תעשה מה שאמרת רק תוודא של mesh יש 2 נקודות רשת והוא יודע לקבל מידע חוטי ולהעביר מידע חוטי.
  13. שקע נקבה לא מחלק כתובות ip פנימית. במקרה שלך סביר שהראוטר שלך יהיה שרת DHCP, ז"א יחלק לכל מכשיר כתובת ip פנימית וגישה לאינטרנט, סוויטצ' יודע 'לדבר' עם הראוטר כדי שתהיה חלוקה לנקודות רשת שמחוברות לסוויטצ' ע"י הראוטר. במקרה שלך תעביר כבל רשת מהראוטר לסוויטצ' בקומה כלשהי נגיד B, ממנו תעביר כבל רשת לכל הנקודות בקומה. בקומה השנייה ניתן להעביר עוד כבל רשת מהראוטר לסוויטצ' או להעביר כבל מהסוויטצ' בקומה A לסוויטצ' בקומה B, אם המרחקים לא גדולים מדי הייתי מעדיף כבל ישירות מהראוטר. הכל תלוי גם במספר נקודות, אם בקומה העליונה יש 2 נקודות רשת, אפשר לחבר אותם ישירות לסוויטצ' בקומה למטה.
×
  • צור חדש...