חוויה נוראה ואיומה ב KSP ולעומתה חוויה מתקנת באייבורי - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויה נוראה ואיומה ב KSP ולעומתה חוויה מתקנת באייבורי


VGFreak

Recommended Posts

אני חושב שאתה *קצת* מגזים בתגובה. איבדת בסך הכל 18 שקל, לא 1800. קניתי עשרות מוצרים ב-KSP לאורך השנים ונאלצתי להפעיל אחריות רק פעם אחת על מסך. רכיב כלשהו במסך התחיל לזמזם אחרי שנתיים וחצי. שלחתי את המסך לתיקון והוא חזר אחרי שבוע תקין לחלוטין. כולם יודעים למכור, בודדים יודעים לתת שירות. זה נכון לגבי כל ענף. בינתיים KSP נתנו לי שירות סביר ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יזהר הקונה, ככה קבעו הרומאים. 2000 שנה אחרי ונראה שהחוק עדיין בתוקף.

כשאני בא ל-KSP זה רק אחרי שעורי בית ועם דפים מודפסים של המוצרים שאני קונה.

אני נותן את הדפים למוכר וככה מתבצעת ההזמנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יזהר הקונה, ככה קבעו הרומאים. 2000 שנה אחרי ונראה שהחוק עדיין בתוקף.

כשאני בא ל-KSP זה רק אחרי שעורי בית ועם דפים מודפסים של המוצרים שאני קונה.

אני נותן את הדפים למוכר וככה מתבצעת ההזמנה.

תקרא שוב את מה שכתבתי.

אתה לא יכול לראות מה שאתה קונה לפני שאתה משלם את התשלום במלואו, ואז אם אתה מגלה שאתה לא בעניין אתה צריך להשאיר להם 6% "עמלה".

תקרא את מה שכתבתי על הגדלים הלא ברורים של ה DOK-ים של שללא קנה מידה ראוי נראים בתמונות בדיוק אותו הדבר כשבפועל הם כפולים בגודלם.

אם אתה עדיין חושב שזה 18 ש"ח ולא מוכרים שלא יודעים כלום מהחיים שלהם, אווירת קופת חולים, תנאי רכישה דרקוניים וחווית רכישה מפוקפקת.. טוב, אז תמשיך לקנות שם ואני מקווה בשבילך שיש לך הרבה מזל.

עדכון: רק עכשיו שבוע שלם אחרי שהחזרתי את הדילדו בוצע הזיכוי בגין העיסקה. החיוב כמובן היה מיידי. תם ונשלם הרומן שלי עם KSP :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה דברים בקשר ל- KSP.

1. אני קונה שם רק כש"אין ברירה", כלומר כשאני צריך חלק דחוף ואין אותו זמין במקום אחר, בד"כ מדובר בחלק/מוצר שאני כבר מכיר ולעולם אני לא קונה "על עיוור" מהם.

2. הם כן נותנים לראות את המוצר לפני הקניה, ניסו עלי פעם את התרגיל של לשלם לפני שהמחסנאי מתאמץ לקום מהכיסא כדי להביא את המוצר, לא הסכמתי והם התקפלו, אם המוצר באריזה אטומה, כמובן שלא יפתחו אותה בשביל לראות אותו.

3. חלק מהחוזה שהם מכריחים את הלקוחות לחתום עליו לא חוקי, הם פועלים כאן בשיטת המצליח, בונים על זה שאף אחד לא ילך איתם למשפט ואם כן, לא נורא אלו רק לקוחות בודדים. קראתי בנט מספר מקרים שהם הפסידו בתביעות בנושא.

4. בחלק מהסניפים (תלוי גם על מי מהצוות אתה נופל) אם יש סיכוי קטן שהתקלה/בעיה נוצרה בגלל הלקוח, הם ישתמשו בזה, ובחלק באים לקראתו, אני עד לשני המקרים (גם מניסיון אישי), ניתן גם לקרוא בפורום על מקרים כאלה ואחרים. בד"כ כשאתה מבין על מה אתה מדבר, הם לא "מתעסקים" איתך.

בשורה התחתונה צריך לדעת איך להתעסק איתם, מי שיודע, הסבירות לבעיות היא קטנה עד כלא קיימת.

בקשר למקרה הספציפי הזה -

1. מעולם לא נתבקשתי לשלם מקדמה בעת הזמנה של מוצרים לסניף הקרוב אלי (כמובן מוצרים שלא היו במלאי של הסניף). אני כן הייתי צריך להתקשר אליהם לוודא שהמוצר כבר הגיע.

2. אתה היית צריך לעמוד על זה שיראו לך את המוצר לפני הקניה.

3. כפי שכבר הבנת, היית צריך לעשות ש"ב לפני שקנית את המוצר. אתה הזמנת, הם סיפקו.

4. הם יצאו לא בסדר כשהם לא הסכימו לבטל ללא חיוב, אך זה נתון להחלטתם. הם גבו ממך 6% שזה בניגוד לחוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. מעולם לא נתבקשתי לשלם מקדמה בעת הזמנה של מוצרים לסניף הקרוב אלי (כמובן מוצרים שלא היו במלאי של הסניף). אני כן הייתי צריך להתקשר אליהם לוודא שהמוצר כבר הגיע.

2. אתה היית צריך לעמוד על זה שיראו לך את המוצר לפני הקניה.

3. כפי שכבר הבנת, היית צריך לעשות ש"ב לפני שקנית את המוצר. אתה הזמנת, הם סיפקו.

4. הם יצאו לא בסדר כשהם לא הסכימו לבטל ללא חיוב, אך זה נתון להחלטתם. הם גבו ממך 6% שזה בניגוד לחוק.

בקיצור: שוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי שום קשר למקרה הספציפי הנ"ל והפרטים שלו, אני ממש לא מבין מה קורה כאן...

KSP זולים??? שירות??? מישהו כאן צריך להפסיק עם הסמים הקלים שהוא מעשן.

מבחינתי המצב הוא כזה: ביקרתי כבר ב-4 סניפים של KSP בערים שונות, בכולן השירות היה "זה מה יש, לא מוצא חן בעיניך - לך למקום אחר". הנציגים שם כנראה לא נמדדים בשירות כי אם הם היו מוחלפים ברובוטים לא הייתי מרגיש את ההבדל. חיוך או איכפתיות לא תמצאו בסניפים של KSP.

רק בסניף אחד נתקלתי בנותני שירות ששפת אימם הייתה עברית. לא עניין של גזענות חלילה, פשוט כשהנציג שלפניך מדבר על המחשב שלך, התקלה שלו והתיקון שלו עם נציג אחר ברוסית ואתה לא מבין מילה ממה שהוא אומר זה לא נעים. ובטח שלא שירות טוב. ההגבלות המוטלות על הרוכש בכל הקשור להחלפה/החזרה של מוצר הן, כמו שנאמר כאן, דרקונית. נכון שהכל חוקי אבל עדיין דרקוני ולא נותן הרגשה נעימה. אפשר גם אחרת ויש לא מעט חנויות שמוכיחות את זה. בעניין המחיר אני לא מסכים שהם כ"כ זולים (ניתן לרכוש באינטרנט לא מעט מוצרים שהם הרבה יותר זולים מאשר לרכוש אותם בחנות בארץ) וגם אם כן - אישית אני מעדיף לשלם קצת יותר תמורת שירות הרבה יותר נעים ואדיב.

לגבי אייבורי - הפתעתם אותי לחלוטין. כל מי שמבין דבר או שניים במחשבים ומחפש רכיב שעלותו מעל ל-50 ש"ח לא יתקרב עם מקל לאף סניף של אייבורי. יש סיבה שהמחירים של מחשבים אצלם כ"כ זול. את הביטוי "מה שבא בזול עולה ביוקר" מכירים?

שוב - דעתי בלבד, אני בטוח שלא כולם יסכימו איתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי אייבורי - הפתעתם אותי לחלוטין. כל מי שמבין דבר או שניים במחשבים ומחפש רכיב שעלותו מעל ל-50 ש"ח לא יתקרב עם מקל לאף סניף של אייבורי. יש סיבה שהמחירים של מחשבים אצלם כ"כ זול. את הביטוי "מה שבא בזול עולה ביוקר" מכירים?

שוב - דעתי בלבד, אני בטוח שלא כולם יסכימו איתי.

בתור אחד שזו "דעתו" בלבד, אתה מפתיע עם ההתנשאות שלך לגבי "כל מי שמבין דבר או שניים במחשבים". או שאולי אתה לא מבין במחשבים כמו שאתה חושב. דווקא הייתי הופך את הטיעון שלך - "מי שלא מבין לפחות דבר או שניים במחשבים - מן הראוי שלא יתקרב לאייבורי (וגם לא לKSP). מי שמבין - לא ייפול בפח, ולכן יכול להזמין חופשי, בין אם מדובר במוצר של 50 שקל או 5000 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שזו "דעתו" בלבד, אתה מפתיע עם ההתנשאות שלך לגבי "כל מי שמבין דבר או שניים במחשבים". או שאולי אתה לא מבין במחשבים כמו שאתה חושב. דווקא הייתי הופך את הטיעון שלך - "מי שלא מבין לפחות דבר או שניים במחשבים - מן הראוי שלא יתקרב לאייבורי (וגם לא לKSP). מי שמבין - לא ייפול בפח, ולכן יכול להזמין חופשי, בין אם מדובר במוצר של 50 שקל או 5000 שקל.

חלילה לא מהתנשאות ואם זה נשמע כך אז אני מתנצל, זו לא הייתה הכוונה. ההנחה שלי היא שמי שנמצא בעולם המחשבים פרק זמן מספק ויודע מדוע המחירים של אייבורי לכאורה נמוכים יודע גם מדוע לא להיכנס לאף חנות שלהם. אתה יכול להיות סופר מומחה אבל עדיין ליפול בפח של אייבורי.

אכן זו (עניות) דעתי בלבד ואם כבר שאלת - לא, אני לא מבין מספיק במחשבים, בוודאי לא כמו שהייתי רוצה וכנראה שפחות מרוב האנשים בפורומים הטכניים כאן. יחד עם זאת אתה לא תמיד צריך להיות זוכה פרס נובל בפיזיקה בשביל לדעת שלא כדאי לדחוף את היד לאש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההנחה שלי היא שמי שנמצא בעולם המחשבים פרק זמן מספק ויודע מדוע המחירים של אייבורי לכאורה נמוכים יודע גם מדוע לא להיכנס לאף חנות שלהם.

הסיבה למחירים שלהם היא נפח המכירות שלהם והעובדה שאת חלק מהרכיבים הם מיבאים בעצמם. בנוסף, הם מושכים לקוחות ע"י מחירים זולים לרכיבים בסיסיים, אבל כל "שדרוג" עולה משמעותית יותר מבחנויות אחרות מסויימות, כך שהמחיר הסופי אינו נמוך. עם זאת, כשקונים רכיב כלשהו שאייבורי לא מייבאת, אין הבדל בין קנייה באייבורי לבין קניה (של אותו רכיב בדיוק) במקום אחר. במקום האחר אולי הם יהיו נחמדים יותר, אבל זה אותו מוצר עם אותה תקופת אחריות ואותה מעבדת שירות.

אתה יכול להיות סופר מומחה אבל עדיין ליפול בפח של אייבורי.

שקר גמור ומוחלט. אם אתה נכנס לחנות וכל מה שאתה יודע שאתה רוצה "מחשב למשחקים", אתה אכן יכול לצפות לצאת משם עם מחשב שמאוד רחוק מלהיות משתלם - אבל אם אתה יודע מה בדיוק אתה רוצה, מהם המחירים ההגיוניים ומהם התחליפים ההגיוניים במקרה שמשהו אינו קיים במלאי, אתה לא הולך ליפול לשום פח. בשביל ליפול בפח צריך לסמוך על המוכרים, ובשביל לסמוך על המוכרים צריך להניח שהם מבינים יותר ממך. זה אולי נכון לגביך, אבל ממש לא לכל אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מתכוון להתווכח על זה כי כמו שאמרתי - זו דעתי בלבד שמגיעה בעקבות שיחות עם אנשים שעבדו באייבורי והיסטוריה של אנשים שרכשו שם מחשבים.

מעבר לזה אם אתם בטוחים לחלוטין שאני טועה (כמעט כמו שאני בטוח שאתם טועים ;) ) אז מצויין, אין לי כוונה לנסות ולשכנע אף אחד בשום דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי שני מחשבים שלי באיוורי ולא הייתה לי שום בעיה איתם. אחת שירת אותי 4 שנים. המחשב הנוכחי שלי נקנה לפני 3.5 שנים והיו איתו שתי תקלות שתופלו במהירות. 8800 GTS 512 שלי הוחלף אחרי שנתיים וחצי ל HD 4870, ובעייה שנייה זה 320 GB שהיה מסדרה התקולה הוחלף ל 500 GB באותו יום שפניתי וטענתי שתכנת בדיקה של קובעת שהדיסק תקול.

לכן לא הייתי מכליל. למשל מחשב הנוכחי שלי קניתי אחרי שעשיתי שיעורי בית ובאתי מוכן. חייב להתוודות שלא התייחסתי לחשיבות של ספק הכוח ודחפו לי EZCOOL, אבל זאת טעות שלי שבאתי לא מוכן ולא בחרתי מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, ekmo, תיהנה לך. אין לי שום סיבה לנסות ולשנות את דעתך, אבל חבל להפיץ רעל שאינו במקום (במיוחד כשיש מספיק מה להגיד לחובתם שדווקא כן יהיה במקום).

אני נהנה, לא לדאוג. ;)

אני לא חושב שזו הפצת רעל. לא יותר מאשר כל פוסט אחר שבו אתה מספר לחבריך לפורום על שירות לקוי או חנות בעייתית. ברור לך הרי שבכל חנות שתספר על תקלות או חוסר שביעות רצון שנתקלת בהן יהיו עוד 5 אנשים שיגידו בדיוק ההפך, נכון? אז במקרה הזה אנחנו חלוקים בדיעותינו. לא נורא, קורה. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אתה יכול להיות סופר מומחה אבל עדיין ליפול בפח של אייבורי.

שקר גמור ומוחלט. אם אתה נכנס לחנות וכל מה שאתה יודע שאתה רוצה "מחשב למשחקים", אתה אכן יכול לצפות לצאת משם עם מחשב שמאוד רחוק מלהיות משתלם - אבל אם אתה יודע מה בדיוק אתה רוצה, מהם המחירים ההגיוניים ומהם התחליפים ההגיוניים במקרה שמשהו אינו קיים במלאי, אתה לא הולך ליפול לשום פח. בשביל ליפול בפח צריך לסמוך על המוכרים, ובשביל לסמוך על המוכרים צריך להניח שהם מבינים יותר ממך. זה אולי נכון לגביך, אבל ממש לא לכל אחד."

מסכים מאוד, תשובה לעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סניף KSP בראשון הוא סניף עם שירות גרוע ביותר! אני חושב שזה בגלל שזה אחד הסניפים העמוסים ביותר שיש להם..קניתי שם מחשב לפני שנה. התחושה הייתה כאילו המוכר עושה לי טובה שהוא מדבר איתי! הייתי סגור על המפרט שלי, אבל רק מאז התלבטתי..המוכר פשוט חרטט אותי עד שהבנתי שלקבל מידע מקצועי מימנו או מכל מוכר אחר שם, לא ילך טוב..יצאתי וחזרתי עוד באותו יום שאני סגור על כל חלק במפרט שלי. התורים שם הם כמו בכניסה לבנק או קופת חולים. אמרתי למוכר שדחוף לי המחשב ומאוד חשוב לי שיורכב כמו שצריך ושאני מוכן לשלם עוד כסף עבור כך רק שיורכב מהר וכמו שצריך. בסוף לקח להם 13 יום להרכיב אותו (ממש לא מהר) ובנוסף הייתה חרא של הרכבה. המארז שלקחתי היו בו תחנת עגינה ל- HDD, הם אפילו לא טרחו לחבר את ה- SATA והחשמל לתחנה זו...ושלא נדבר על החיווט שבפנים :kopfpatsch: . מאז הרכבתי מחדש את כל המחשב בעצמי. שאלתי למה לכך להם כל כך הרבה זמן להרכיב אותו המוכר אמר שיש להם כל רגע נתון בסביבות 15 מפרטים להרכבה...אז מזה אפשר להבין שהסניף הזה ספציפית הוא עמוס והם לא מתרגשים גם מקניית מחשב בכמה אלפים. לפני כמה חודשים חזרתי לקנות עוד כמה דברים (סטרימר ו- HDD ומארז ל- HDD) הפעם ידעתי בדיוק מה אני רוצה ודאגתי להזמין מראש באתר...ככה פשוט באתי שלמתי והלכתי.

אז המסקנה היא: במחיר שלהם אי אפשר להתחרות...רק אל תחפשו מידע ומקצועיות שם וחס וחלילה לא יחס טוב ללקוח. פשוט עשו שיעורי בית ותקנו את הרכיבים כאילו אתם קונים חלב מקופאית בסופר (אגב ככה העיד על עצמו המוכר בחנות-אני קופאית בסופר). דבר נוסף...בלי להישמע גזען, עניין השפה באמת מציק שם. שאתה שואל משהוא והמוכרים מדברים בשפה שאתה לא מבין, תמיד תרגיש כאילו עובדים עליך..ויותר מיזה, שבה לקוח שדובר בשפתם, אני לא יודע על מה הם מדברים אבל נראה שהיחס תמיד נעים יותר, לבבי ומחוייך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...