חוויית שירות שלילית - מועדון כושר ספייס קרית אתא - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויית שירות שלילית - מועדון כושר ספייס קרית אתא


Googleness

Recommended Posts

זה העמוד שלהם,

https://www.facebook.com/pages/%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%90/419586891481364?sk=timeline&ref=page_internal

1. פקידי הקבלה - כשניגשתי בפעם הראשונה לחדר הכושר נאמר לי שעליי לשלם 50 שקלים עבור "צ'יפ", מין מחזיק מפתחות שכזה שבעזרתו אני פותח את המחסום האלקטרוני כדי להיכנס ושמדובר בפיקדון.

בפועל הפקידה חייבה את כרטיס האשראי בפעם הראשונה ומסיבה כלשהי לאחר מספר שעות קיבלתי שיחה שבה נאמר לי שהמערכת שלהם קרסה וצריך להעביר שוב את הכרטיס.

מספר ימים והטרדות חוזרות ונשנות בסוף שילמתי במזומן.

אבל! הפקידה חייבה את התשלום על מנוי של מישהו אחר!!! ככה שכל פעם שהגעתי לא יכלתי להיכנס בלי שנעשה בירור ועד שהבנו מה קרה והתקלה תוקנה.

2. צוות המכירות - בחורה בשם שלי עשתה לי את המנוי ובמעמד ההרשמה המנוי היה לי ולאחותי ושילמנו ביחד באותה המחאה על שני המנויים (12 המחאות כל אחת בסכום כפול מכיוון שמדובר ב2 מנויים), שלי הסבירה לי רק שהתשלום יורד פעם בחודש ומדובר ב30 יום "לחודש" ושבמידה ואני רוצה לבטל את המנוי יש לתת התראה של 30 יום מראש שהם בתשלום.

בפועל כשביטלתי את המנוי (לצערי אין ל יזמן להגיע בתדירות שמצדיקה מנוי) התברר לי כי עליי לשלם עבור כל התקופה בה הגעתי לחדר הכושר כולל 30 ימי ההתראה את הסכום המלא והיקר ולא את מחיר המנוי שהיה לי בפועל.

לא האמנתי למשמע אוזניי וכשבדקתי את התקנון תחת סעיף 6 (הפסקת החברות במועדון) מדובר רק על 30 יום בלבד ולא על שינוי במחיר.

אולם בבדיקה מעמיק מסתבר שתחת קטגוריה "כללי" בסעיף 17 (מתנות והטבות) כל מחיר שאיננו מחיר המחירון הרגיל נחשב כהטבה ולכן עליי היה להחזיר את הסכום.

עליי לציין שזאת פעם ראשונה שאני נרשם למנוי בחדר ולא הייתי בקיא בכללים - כאן זאת אשמתי המלאה - אולם כשנרשמתי לשירות שאלתי את שלי מה התנאים והיא לא הסבירה לי על סעיף זה.

בנוסף אופן התיאור של "מתנה\הטבה" לא מעלה רושם של קשר לדמי המנוי, הרי אם דמי המנוי הם לדוגמא 279 לחודש ואני קיבלתי מחיר של 129 לחודש וזאת הטבה מדוע לא נכתב בהסכם שדמי המנוי החודשיים שלי הם 279 ובנוסף ישנה הטבה במחיר ל129 ש"ח?

הכל נעשה בצורה חובבנית מבלי לתאר לי כלקוח מה התנאים בצורה הנכונה והמלאה, למעשה בהסכם ההתקשרות שלי כתוב שהסכום הוא 129 ש"ח בלבד לחודש ולא 279 ש"ח לחודש ובנוסף לא מצוין בהערות שאני חלק מחבילת עם שם חבילה כלשהי שאפשר להבין שישנה הטבה בכלל הנכללת תחת סעיף 17 בתנאי השימוש.

3. שירות לקוחות - שירות הלקוחות המחפיר מתחיל ב28 לאפריל אז נתתי בכתב לפי הכללים בקשה לביטול המנוי ונאמר שיחזרו אלי. לאחר מספר ימים חזרה אליי רינת משירות הלקוחות אך לא יכולתי לדבר איתה באותו רגע וקבעתי בתיאום עמה לשוחח למחרת בטלפון. אולם היא לא חזרה אליי כלל.

לאחר מספר ימים נוספים יצרו עמי קשר מהסניף ושאלו למה אני לא מגיע, אז אמרתי שאני ביקשתי לבטל מנוי ושרינת הייתה אמורה לחזור אליי ושקרוב לשבוע אני ממתין לשיחה ממנה אולם איש לא חזר אליי.

בסוף במהלך השבוע בחדר הקשור איימתי כי במידה ולא יחזרו אליי לסגור את הפרשה לא תיהיה בידי ברירה ואאלץ לתבוע את חדר הכושר בבית המשפט לבטל לי את המנוי, לא ייתכן שבחורה אחת אחראית לנושא ויכולה לתת שירות ואני אחכה לשיחה ממנה יותר משבועיים.

בסוף היום חזרה אליי רינת והסבירה לי את כל נושא ההטבות, ההחזר וכך גיליתי שלמעשה התנהלו מולי בצורה לא הוגנת ולא שקופה.

לאחר הטרטור הרב שעברתי כדי לבטל את המנוי רק רציתי לסיים את הפרשה ולבסוף סיכמתי עמה שהיא תזכה אותי בהפרש ותחזיר לי את הצ'קים הנותרים בתור זיכוי.

אותי מועדון הכושר הפסיד כלקוח, אחותי גם כן הודיעה שהיא לא תמשיך בתום שנת המינוי שלה.

מצער מאוד שככה מתייחסים לאנשים בצורה מזלזלת, כשרצו שאני ארשם הם ישבו בטלפון ורדפו אחריי, כשאני רציתי לקבל מהם שירות עשו ממני צחוק.

ההסכם שלהם כתוב בצורה בלתי ברורה בעליל, טופס ההרשמה ממולא בצורה לא תקינה (לדעתי) ואשת המכירות שלהם לא מסבירה את כל התנאים בצורה מלאה וברורה ובעקבות כך נוצר מצב כמו שלי.

חבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

מבחינת הסגירת עיסקה מול הנציגת שירות לקוחות צריך להבין שני דברים:

1. אתה צריך להבין שהמטרה שלה היא למכור... מכאן שמה... היא לא תעלה לך התנגדויות למכירה...

2. אתה לא באמת מצפה שהיא תעלה לך כל סיטואציה וסיטואציה וכלך סעיף וסעיף להסביר לך אותו.. כה?

בכנות- האחריות היא עליך, חתמת על חוזה תדע על מה חתמת.... קח את הזמן ותקרא (בטח כשמדובר בכסף או רכוש!).

##### אני מדגיש כי אני לא בא לצודד באף אחד מהצדדים, לא בבוחר עם המנוי ולא באשת המכירות!!!#####

בנוסף, בקטע של ביטול המנוי זה היה חלק שנשמע באמת שירות לקוחות זוועתי- כאילו ראבק, כולה לבטל מנוי- זה בדיוק 5 דקות כולל 3 דקות להכין קפה על הקו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבחור עצמו לא מכחיש את אחריותו, אך עם זאת: אם קראת בעיון את כל מה שהבחור כתב, ובהנחה שאינך חולק על השתלשלות העניינים כפי שתיאר, הרי שנראה שיש פה מקרה מסוים של חוסר תום לב / חוסר גילוי נאות מצד המועדון.

* לא לציין את עלות "החזר ההטבה" בצורה מפורשת בתנאי ביטול, אלא להחביא את זה בסעיף אחר ומשני - אומר דרשני.

* העלות המלאה של ביטול, במיוחד כשיש סעיף "מתחכם" שכזה, היא נקודה מהותית במיוחד, וממש לא "כל סיטואציה וסיטואציה וכל סעיף וסעיף" כפי שאתה מציג זאת.

* אין לצפות מנציג מכירות שיציין בפני הלקוח מראש את כל מה שקורה בעת ביטול חוזה, אך אם הלקוח שואל מפורשות, יש לצפות שיצוין המידע במלואו ללא הסתרת פרטים (ראה לעיל)

באופן כללי, ובלי קשר למקרה הנ"ל, הפרקטיקה של ביטול רטרואקטיבי של הנחה במקרה של ביטול חוזה לפני תום תקופה היא פרקטיקה מקובלת בענפים מסוימים, ולמיטב ידיעתי היא חוקית, אך לדעתי היא צריכה להיות בלתי-חוקית ויפה שעה אחת קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. פקידי הקבלה - כשניגשתי בפעם הראשונה לחדר הכושר נאמר לי שעליי לשלם 50 שקלים עבור "צ'יפ", מין מחזיק מפתחות שכזה שבעזרתו אני פותח את המחסום האלקטרוני כדי להיכנס ושמדובר בפיקדון.

בפועל הפקידה חייבה את כרטיס האשראי בפעם הראשונה ומסיבה כלשהי לאחר מספר שעות קיבלתי שיחה שבה נאמר לי שהמערכת שלהם קרסה וצריך להעביר שוב את הכרטיס.

מספר ימים והטרדות חוזרות ונשנות בסוף שילמתי במזומן.

חבל.

זה דבר שכדאי להמנע ממנו

אם אתה משלם באשראי ואומרים לך שלא נקלט, שלם שוב באשראי ולא בצורה אחרת.

מהסיבה שאם תחויב בכפילות יהיה קל להוכיח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...