חוויה לא נעימה עברתי עם Amazon. למישהו גם קרה? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויה לא נעימה עברתי עם Amazon. למישהו גם קרה?


Zeev86

Recommended Posts

לפני יומיים הזמנתי מוצר A די יקר עם משלוח מהיר ולאחר חצי יום הזמנתי מוצר B עם משלוח רגיל. 

יום למחורת, אתמול, אני קם בבוקר ומגלה שהחשבון שלי דורש Password reset, שמוצר B כבר נשלח והזמנתו של מוצר A נמחק עקב ה-flag שהמשתמש שלי קיבל.

לא נורא, חשבתי לעצמי. כשאסיים את העיסוקים שלי אני הולך לאפס את הסיסמא ולהזמין את המוצר A שוב פעם, למרות שדוקא אותו רציתי לקבל הכי מוקדם ובגלל זה הזמנתי משלוח מהיר.

מכאן הסיוט מתחיל. 

כל הזמנה שאני עושה הכרטיס שלי נדחה. חברת האשראי לא יודעת על מה אני מדבר, וטוענת שאם היה נסיון תשלום, אפילו declined, הם היו רואים את זה בלוגים.

תמיכה של הפתיעו אותי לראשונה, ותמיד חשבתי שהתמיכה שלהם מעולה - בכך שהם לא יכלו ולא רצו לעזור לי. התחילו לתשאל אותי לגבי כתובת מגורים של בעל כרטיס, טלפון שלי וכו - כאילו אני איזה גנב שבא לדפוק להם את המערכת. 

הרי כבר ביצעתי עם הכרטיס הזה הזמנה שעות ספורות לפני כן והכל עבר בהצלחה. ושילמתי איתו גם מקודם, ואני לקוח שלהם כבר מספר שנים.

אף אחד לא רצה לעזור לי. יותר מכך, כשביקשתי לדבר עם מנהל התמיכה, הוא ניתק אותי מהשיחה כשראה שאין ביכולתו לעזור. סתם כך, ניתק כשלרוב נהוג לשאול את הלקוח אם הוא עדיין צריך עזרה.

 

פתרתי את הבעיה לבסוף על ידי פתיחת חשבון נוסף. אבל גם זה בלי שהיה לי מכשול. החשבון החדש נחסם תוך שניות בטענה, שוב, שהכתובת טלפון או אלוהים יודע מה לא תואמים את פרטי הכרטיס. ורק לאחר שיחות ארוכות בצאט ויום שלם, איכשהו, בלי שום הסבר, החשבון נפתח, ויכולתי לבצע את ההזמנה בהצלחה, ומוצר A עכשיו בדרכו אלי הביתה.

 

סוף טוב, אבל לא מבלי שמצצו ממני כל טיפת עצבים שהייתה לי.

אני עדיין כנראה עם חשבון המקורי שלי חסום לקניות. אלוהים יודע למה. הבטיחו לי שתוך 24 שעות יחזרו אלי במייל. וכלום. 

 

אני פותח את הדיון הזה במטרה להבין, אולי למישהו קרה מקרה דומה. בגלל מה זה יכל לקרות. יש למישהו מושג? 

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של captaincaveman

לא קרה לי אף פעם.

לא מנסה לתלות את האשמה בך או משהו, אבל האם עשית כל מיני משחקי כתובת בעבר עם הכרטיס? ז"א שינית את הכתובת למשלוח, פעם למדינה X פעם למדינה Y וכו'.

כן ברור. עם Buy2USA. זה היה עם כרטיס של CAL ולא עם מאסטרקרד. וזה היה מזמן. ומאז ביצעתי עוד הזמנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמזון עוד בסדר . נסה לפנות לebay  ... אין טלפון , אין צ'אט , רק מייל מסכן שעונה לך ברוב המקרים , או תשובות ג'נריות .

קרה לי כבר פעמיים שמוצר לא הגיע , פתחתי קייס מול המוכר , המוכר מספק מספר מעקב לא קשור בכלל (במקור לא היה מספר מעקב), משהו שנשלח לארץ , אבל אי אפשר לראות את כתובת היעד . מבחינת איביי המוצר הגיע ואני אכלתי אותה .

מזל שיש את פיפאל ...

 

גם בפייפל היה לי סיפור , במקרה הזה הביטוח של CAL עזר .

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו באמת סיפור אימים. יש לי גם סיפורי אימה עם CAL אבל זה כבר סיפור ליום אחר ;)

תגידו, יש לכם נסיון עם DHL? זו הפעם הראשונה שהמשלוח מגיע דרכם. די מוזר ששלחו את המוצר לגרמניה מארה"ב ומשם הוא יצא היום בבוקר אלוהים יודע לאן. באמאזון רשום שהמוצר אמור להגיע לא יאוחר מ13 לחודש וב-DHL רשום 14 0_o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור לי בכלל אם כל המשחק הזה שאתה שוכר תיבת דואר בארצות הברית מזמין לשם מאמזון ואז הם שולחים לארץ זה חוקי. רק מבחינת המיסים... זה נראה ניסיון להתחמק מתשלום מיסים וכמובן שחברה כמו שהיא ישרה כמו סרגל תעשה לך בעיות עם כאלה דברים.

כי הריי אתה לא אמור להיות מסוגל לתחמן את המיסים בארצות הברית מבחינה חוקית...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין פה שום תחמון.

בהתאם למיקום התיבה והשולח משלמים או לא מיסים בתוך ארה"ב, בנוסף משלמים מיסים בארץ על חבילה מחו"ל, ההבדל הוא שלא משלמים מיסים על המשלוח עצמו בניגוד למשלוח ישיר לארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sargon

לא ברור לי בכלל אם כל המשחק הזה שאתה שוכר תיבת דואר בארצות הברית מזמין לשם מאמזון ואז הם שולחים לארץ זה חוקי. רק מבחינת המיסים... זה נראה ניסיון להתחמק מתשלום מיסים וכמובן שחברה כמו amazon שהיא ישרה כמו סרגל תעשה לך בעיות עם כאלה דברים.

כי הריי אתה לא אמור להיות מסוגל לתחמן את המיסים בארצות הברית מבחינה חוקית...

אני לא מנסה להתחמק מתשלום מסים. רק לפני יומיים שילמתי 300 דולר נוספים על Ocolus Rift שנמצא עכשיו בשחרור מכס בתל אביב. וזה בעצם מוצר A שעליו דיברתי.

השתמשתי בשירותי Buy2USA מחוסר ברירה. המוצרים (2 מוצרים) שהזמנתי דרכם לא נשלחו לארץ. והם היו זולים ממחירם בארץ.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...