עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

אני אספר את הסיפור שלי בקצרה, אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנושא ואם אפשר לעשות משהו בנידון.

רכשתי מאמזון לפני כשנה מברשת שיניים חשמלית במבצע בשווי 400 ש"ח פלוס מינוס. (מחיר מלא היום 650)

לאחר פחות משנה המברשת שיניים נשברה ולא ניתן להשתמש בה יותר.. (כנראה כשל ביצור).

פניתי לאמזון בבקשה לעזרה , הם מבחינתם ישר אמרו לי שהאחריות תקפה למשך 30 ימים בלבד מרגע רכישת המוצר (ידוע) והתנערו מאחריות.

ביקשתי מהם שינסו לעזור לי , הם שלחו מייל ליצרן בשמי אך לא התקבל מענה מהיצרן.

לאחר כשבוע פניתי לאמזון שוב (לאחר שלא התקבל מענה מהיצרן) והנציג שלהם הציע לי הצעת פשרה.

הוא ביקש ממני לעשות הזמנה חדשה על אותו המוצר (שעכשיו כבר עולה 650 ש"ח) וברגע שאקבל את המוצר לפנות אליהם והם יחזירו לי החזר כספי מלא

בעבור ההזמנה החדשה שביצעתי.

ונחשו מה? היום קיבלתי את המוצר (לא פתחתי אותו) ואמזון מתנערת מאחריות בטענה שמדובר בטעות נציג ומתבצרים בעמדתם שתוקף האחריות עומד על כ-30 ימים בלבד.

יש לי צילומי מסך משיחת הצ'אט עם אותו הנציג שהבטיח , בנוסף יש לי גם מייל מהם שבו רשום שאקבל את ההחזר הכספי ברגע שאקבל את המוצר.

כרגע החבר'ה בצ'אט שלהם לא עוזרים לי , כולל מנהל שדיברתי איתו שם..

כיצד מתקדמים מכאן והאם יש משהו לעשות בעניין?

פורסם

זה נשמע מוזר, אבל אם הבנתי נכון הוא בעצם הציע לך להזדכות על המוצר הישן כחדש.

כלומר לטעון שהמוצר החדש נשבר.

פורסם
  • מחבר

יותר מזה , הוא אפילו אמר שאני יכול לשמור את המברשת השבורה אצלי ושאין צורך להחזיר.

אני פשוט לא יודע איך להתנהל מולם , שלחתי מייל לשירות לקוחות בתקווה שיעזרו..

בצ’ט שלהם אין עם מי לדבר , כולם אטומים.

הם מתצברים בעמדתם שמדובר במידע שגוי שניתן לי ושהם מתנצלים.

פורסם

אתה רוצה להחזיר את המוצר? (החדש)

אם זה מוצר שיש לו בעיה עם כשל בייצור, עדיף להחזיר. זה מה שאני חושב.

תבקש מהם ברקוד החזרה. לא יודע בדיוק איך זה מתנהל, אבל יש החזרים בתוך 30 יום.

פורסם

נשמע מוזר. אתה יכול לצרף לפה את צילום המסך עם ההודעה המדוייקת של מה שהנציג הציע לך?

פורסם
  • מחבר

אז זהו שלא ממש צילמתי את כל חלון הצ’אט בעבר..

מצרף את מה שיש לי.. (חלון צ’אט + אימייל אוטומטי שהתקבל).

אני מחדד , המוצר לא היה באחריות של אמזון יותר , היה כמעט בן שנה.

לאחר שלא היה מענה מהיצרן (פיליפס) הנציג של אמזון אמר לי להזמין אחד חדש וברגע שאקבל את המוצר יתנו לי החזר כספי מלא.

בדיעבד המידע הזה התברר כשגוי ולא נכון.. הם לא מוכנים לקחת אחריות ומתנצלים על הטעות.

עכשיו בלית ברירה אני כבר אחזיר להם את המוצר החדש ואקבל זיכוי.. אבל נשארתי עם מברשת שיניים תקולה + כאב ראש ללכת לדואר ולשלוח את החבילה בחזרה ולרדוף אחריהם לגבי החזר כספי נוסף על עלות המשלוח.

התמונות יוצאות הפוכות.. לא הצלחתי להפוך.. סורי

IMG_6581.jpg

IMG_6580.jpg

נערך על-ידי KF

פורסם

אני לא בטוח שהבנתי.

לפי מה שאתה תיארת קודם - הוא אמר לך להזמין מוצר חדש, לשלם עליו, ואז לבקש זיכוי על אותו מוצר חדש.

אבל לפי ההתכתבות בצילומי המסך - באימייל באמת כתוב הסיפור הזה על “זיכוי על המוצר החדש”, אומנם בצורה לא מאוד ברורה, אבל במילא זה לא משנה כי בצ’ט הוא אומר לך במפורש להתעלם מהמייל הזה - ואז הוא אומר לך שאתה פשוט לא תחוייב על ההזמנה של המוצר החדש.

אז מה פה הנכון? האם אתה בטוח ב-100% שאכן חוייבת על המוצר החדש? ראית את החיוב בפועל בכרטיס האשראי?

פורסם
  • מחבר

אתה הבנת 100% נכון.

כשהוא התכוון ואמר להתעלם מהמייל הוא לא התכוון למייל שצילמתי בתמונה..

יש להם קטע שהם שולחים מייל אוטומטי כזה “קיבלת החזר כספי והמוצר עדיין לא הגיע אלינו , אם לא יגיע אלינו עד תאריך XYZ אנחנו נחייב אותך בסכום ההזמנה..

היה לי מייל כזה דומה בעבר הרחוק לכן וידאתי מול הנציג שלא ישלחו לי מייל שכזה בדרישה להחזיר את המוצר..

ההתייחסות שלו הייתה למייל מסוג זה.

**את המייל שראית בתמונה אני ביקשתי ממנו באופן אישי שישלח לי כדי שתהיה לי הוכחה שהם יזכו אותי.

פורסם
  • מחבר

בכל אופן אני הרמתי ידיים..

אני אחזיר להם את המוצר ואקבל זיכוי..

מרגיז אותי שהבטיחו לי X ובסוף הם לא עמדו במילה שלהם וכל התהליך הזה היה לשווא.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

קרה לי משהו דומה. למרות שהיה לי מייל עם אישור, הם שיקרו וטענו שהם לא שולחים מיילים.

עד אז השירות שלהם היה מדהים בעיני.

ביקשו ממני להחזיר את המוצר ולשלם על ההובלה ושהם יחזירו לי את ההובלה. אחרי שעקצו אותי פעם אחת העדפתי לא לקחת סיכון.

יש כאן מישהו שהחזיר ויכול לשתף בחווייה?

פורסם

אצלי היה מצב אחר, שקניתי מס’ מוצרים שהגיעו משומשים, התלוננתי והצטערו ואמרו לי לשלוח להם אותם בחזרה והביאו לי לינק למדבקות ואמרו לי להביא אותו למוקד איסוף והם ישלחו מוצר חדש ברגע שהוא יגיע אליהם, טענתי שאין לי זמן לבזבז על ריצות ושאלתי על פיתרון אחר והציעו לי את אותו הפיתרון או פיצוי יחסי . לא כ”כ הבנתי מה זה הפיצוי היחסי מלבד שחשבתי שזה כסף אז אמרתי פיצוי יחסי ושאני אמשיך להחזיק את המוצר המשומש.

אחרי כמה ימים אני מקבל הודעה שדבר חבילה אמור להגיע ארצה דרך דואר ישראל, לא כ”כ מבין מה העיניין חשבתי בהתחלה עוקץ

התעלמתי.. אחרי כמה ימים אני מקבל טלפון יש לי חבילה בשבילך אתה בבית? אני עונה שכן ומגיע בחור לשכונה ואני אוסף אותה.
אני פותח ומה מגלה? AIO שהיה אצלי בעגלה והתלבטתי אם לקנות.

אז אצלי החוויה הייתה שונה לגמרי. נכון שהפיצוי הוא לא הכי יקר בעולם אבל קנו אותי.

נערך על-ידי המפציץ A החמקן

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים