חוויית השירות המרנינה שלי (או: עוד סיבה לא להכנס לרשת KSP).... - עמוד 8 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויית השירות המרנינה שלי (או: עוד סיבה לא להכנס לרשת KSP)....


vic07

Recommended Posts

  • תגובות 117
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אכן כן. למה?

שום סיבה ממשית. לפני כשנה וחצי הרכבתי מחשב משרדי פשוט על בסיס G41 ורציתי את הP5QPL-AM. בדיוק בשבוע שבו רציתי לקנות הוא פתאום אזל מהמלאי של KSP, אייבורי וכל החנויות הקטנות. לאחר שבועיים-שלושה של התכתבויות, טלפונים, המתנות ו"אולי" כל מי שדיברתי נתן תשובה שהלוח אזל אצל היבואן וגם לא יהיו יותר. אז הלכתי על הG41M-ES2L.

רק שתבין שלא היה כאן קטע של לדפוק אותך במיוחד או לתת שירות גרוע באופן חריג. רוצה או לא רוצה - הלוח הזה חדש כבר לא קיים מזמן, לא מהיום (ואפילו לא מהיום שבו שמת לב לראשונה לבעיות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא דרשתי את האסוס ספציפית, דרשתי לוח G41 התומך בDDR2. אם אכן אין בעיה של לוחות כמו זה שקיבלתי (ומצידי שיהיה Refurbished), אני לא מבין למה היה צריך למשוך אתי כ"כ הרבה זמן.

עדכון אחרון: לאחר כל ההתקנות, נראה כי הלוח תקין. מבחינתי הסיפור נגמר כאן, והתוצאה הסופית מניחה את הדעת, אבל חבל שהיה צריך לעבור בשביל זה את כל הבאלאגן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משום מה לא מצאתי, למרות שהשתמשתי באתר לחיפוש.

תודה... אני אתקשר יום ראשון ל TMS ואם יש להם פיזית בסניף בנתניה אני אבוא לקחת.

המקרה באשכול עזר לי להימנע ממקום שמרמה לקוחות, ובטח שלא רק לי.

בהצלחה עם הלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפעמים ה-path of least resistance - עדיפה.

היית יכול לגמור את הסיפור הרבה יותר מהר, ועם net zero-sum או קרוב לזה מאוד.

סתם הרבה טירחה וכאב ראש על התעקשות מיותרת, למרות שאני מצדיק את עמדתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא. במקרים כאלה העקרון חשוב, ולו רק כי בטווח הארוך הוא זה שקובע את המשך התנהלות החנויות מול הלקוחות. אם כל הלקוחות יתפשרו על זכויותיהם כי זה פחות כאב ראש, הפשרות רק ילכו ויגדלו וניתן יהיה בסופו של דבר להגיד שלום לכל זכויות הצרכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא. במקרים כאלה העקרון חשוב, ולו רק כי בטווח הארוך הוא זה שקובע את המשך התנהלות החנויות מול הלקוחות. אם כל הלקוחות יתפשרו על זכויותיהם כי זה פחות כאב ראש, הפשרות רק ילכו ויגדלו וניתן יהיה בסופו של דבר להגיד שלום לכל זכויות הצרכן.

לא צריך להיות סמרטוט, אבל מצד שני גם לא צריך לשבור את השיניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...