עבור לתוכן
  • צור חשבון

Sh_Dor_Lq

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    189
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1
  • זמן מחובר

    1553יום 2ש' 16דק' 23שנ'

Sh_Dor_Lq last won the day on ספטמבר 5

Sh_Dor_Lq had the most liked content!

דירוג

11 ניטרלי

אודות Sh_Dor_Lq

  • דרגה
    Zone Newbie

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. מתוך עמוד שאלות ותשובות באתר של המועצה הישראלית לצרכנות התשלום בוצע במזומן כך שגם לא מדובר בזיכוי לכרטיס אשראי. ולגבי הקלות ראש שבה ניסו לרמות אותי עם האוזניות שהציעו לי וההחזר הלא מלא של הכסף ללא כל סיבה נראה מאחורי והעיקר שהצלחתי להגיע איתם לתוצאה סבירה? ממש לא! הדבר הזה לא נסלח וכדאי שכולם ידעו איך השירות של הרשת הזאת מתנהל.
  2. הרגע סיימתי שיחה נוספת עם נציגה של KSP. לאחר שדרשתי זיכוי על הסכום המלא בטענה שבסעיפי האחריות אין דבר הנוגד את זה, הסכימה הנציגה לתת זיכוי מלא אך לא לי אלא לאיריס. שאלתי את הנציגה את השאלה הבאה: אם אני רוכש מוצר יד שניה במסגרת אחריות של KSP מאדם פרטי ואז מממש אחריות בתקופת האחריות ובמסגרת האחריות ואין לכם מוצר תחליפי לספק, האם את הזיכוי הכספי יקבל האדם שרכשתי ממנו? התשובה של הנציגה: כן וזו בעיה שלך
  3. עדכון קטן האוזניות "היקרות" יותר שהציעו לי הם asus rog strix fusion wireless. בKSP דורשים עליהם 1690₪ אך כמו שחשבתי המחיר ממש לא מוצדק ולאחר בדיקה מסתבר שבאתר הרשמי של asus, האוזניות האלו עולות 120$ קישור למוצר בKSP: https://ksp.co.il/?uin=58942 קישור למוצר באתר הרשמי של asus: https://store.asus.com/us/item/201811AM210000007/headset-ASUS-ROG-Strix-Fusion-Wireless-Gaming-Headset פשוט לא להאמין
  4. היי לכולם אני רוצה לשתף אתכם בחוויה השלילית שלי מKSP בעת מימוש אחריות. בחודש פברואר האחרון, חברה של המשפחה בשם איריס ירדה לאילת וביקשתי ממנה לקנות עבורי אוזניות גיימינג אלחוטיות בשם steelseries arctis pro. נתתי לה 1269₪ מזומן שזהו הסכום מלא של האוזניות. בחודש שעבר זוהתה תקלה באוזניות. התקלה הייתה בקישוריות הBT והפיצ'ר של קבל התראות הטלפון הנייד לא עבדה יותר. לאוזניות יש 24 חודשי אחריות מKSP ובעקבות התקלה ניגשתי לסניף הקרוב למקום עבודתי בכדי לממש את האחריות. האוזניות נמסרו למעבדה עם כל הערכה כולל האריזה וכל החוברות והכבלים. לאחר כמה ימים התקשרו אליי מהמעבדה וטענו שאכן האוזניות אינן תקינות ומכיוון שאין להם את האוזניות מאותו הדגם ברשת יותר, אני רשאי לקבל זיכוי על שם איריס שקנתה עבורי את האוזניות. הם גם טענו שרק היא יכולה לממש את הזיכוי ורק בהגעה פיזית לסניפים ולא לקניה דרך האתר. התשובה הזאת לא מצא חן בעיניי ולא הייתה נראת לי הגיונית שאני צריך עכשיו לשגע את איריס בגלל שעשתה לי טובה ולכן לא הסכמתי להצעה. באותו היום חזר אליי נציג והציע לי אוזניות אחרות שיקרות יותר מה arctis pro בכ200₪ ואמר לי שאם הדגם לא תואם מבחינת הפיצ'רים, הוא יתן לי פתרון נוסף שבו לא נצטרף לערב את איריס.סירבתי להצעה של האוזניות מהסיבה שלאותם אוזניות חסר המון פיצ'רים לעומת ה arctis pro וביניהם הפיצ'ר של הBT שבגללו החזרתי את האוזניות במסגרת האחריות. לאחר יום התקשר אליי הנציג שוב ואמר לי שיש אישור להוציא עבור איריס צ'ק על סכום של 1140₪ שזה סכום נמוך ב129₪ מהסכום ששולם על האוזניות ומן הסתם שסרבתי גם להצעה הזו. ביקשתי מהנציג שירות שיתן לי החזר כספי מלא במזומן כפי ששולם או שמינימום יתן זיכוי מלא על שמי לרכישה ברשת. הנציג אמר שזה לא יתכן וההצעה האחרונה שלו היא סופית ואם זה לא לשביעות רצוני שאפנה לשירות של ksp במייל. הסיפור הזה כבר נמשך שבוע שבו אני בלי אוזניות, בלי כסף לרכוש חדשות, בלי זיכוי והמון כאב ראש. חייב לציין שקרה לי מקרה דומה בIVORY רק ששם קיבלתי את הכסף במזומן במקום ללא כל וויכוחים לאחר שימוש של 10 חודשים במכשיר שהיה עליו אחריות למשך שנה. אז נכון להיום הסיפור אינו נגמר ואעדכן בהמשך. ומה למדנו מהסיפור הזה? אם אתם מבקשים ממישהו לקנות לכם משהו בKSP , תדעו שאתם צריכים את אותו המישהו למימוש אחריות מה שאומר שאם קניתם ממישהו מוצר יד שניה שיש לו אחריות בKSP אז יש סיכוי כזה שאין לכם אחריות ללא המוכר. דבר נוסף הוא שאם האחריות היא של KSP אז הם מורידים לכם מהשווי בו המכשיר נרכש כאילו יש מחירון שיורד במסגרת האחריות ויכולים לספק לכם מכשיר נחות יותר. זו לא הפעם הראשונה שאני מתלונן על השירות של הרשת הזו אבל אני כן מקווה שזו הפעם האחרונה כי אני לא מתכוון לקנות שם יותר שום דבר שהם מספקים לו שירות או אחריות.
  5. אוקיי ובכל זאת השוואה לא נכונה אם אתה מנסה להבין כמה יעלה לך השדרוג לאלחוטי.
  6. ההשוואה שלך אינה נכונה. הדגם החוטי ל arctis pro wireless הוא לא arctis 7. אתה צריך להשוות עם arctis pro + gamedac. ההפרש בניהם במחיר הוא 400₪. כשה gamedac עולה 1100₪ וה wireless עולה 1500₪ כמו שציינת. אז מהשדר משמש "ככרטיס קול" בלבד? בכל זאת הוא מתחבר למחשב בUSB בלבד והגדרות האודיו מתבצעות בו.
  7. לי יש את Arctis pro wireless. אני יודע שזה לא בתקציב אבל חשוב לי להגיד לך שאלו האוזניות הראשונות שאני מצליח לשחק איתן מספר שעות רצוף ללא תחושת עייפות באוזניים, ללא זיעה, ללא כאבים. הסוללה במשקל מינורי לחלוטין והאוזניות מרגישות מאוד מאוזנות. במקרה של הדגם שלי, האוזניות מגיעות עם DAC שהוא המשדר האלחוטי של האוזניות + 2 סוללות אשר אחת שמים באוזניה והשניה יושבת בעטנה בתוך הDAC וכך גם לא צריך להסתבך עם הטענות. במקרה ולא הייתה שיטה כזו נוחה לשימוש, הייתי שוקל קנייה של אוזניות חוטיות.
  8. שלום לכולם אני רוצה להכיל GPO שיבצע LOG OFF למשתמשים על מחשבים שאינם ביצעו פעולה למשך X זמן או שיבוצע LOG OFF משעה X במשך כל יום. אשמח מאוד שתעזרו לי למצוא את הדרך הנכונה ביותר לבצע את זה. סביבת DOMAIN WINDOWS SERVER 2012 תודה מראש!
  9. יש לי את הראוטר חודשיים והכל עובד חלק ללא תקלות. בגלל שהוא חדש אז כמובן שזה V2. מדוע רכשת V1?
  10. תודה על המענה. שלחתי מייל לשירות לקוחות בנושא. אם מישהו יודע בכל זאת משהו על V4 או V5 בארץ, מוזמן להגיב.
  11. שלום לכולם אני מעוניין לרכוש את הראוטר TP-Link Archer C7 בגרסה 4 או 5. מישהו יודע האם ניתן לרכוש אותו בארץ? אם כן אז איפה? אם לא, האם ידוע מתי יהיה ניתן לרכוש אותו בארץ? תודה מראש לעונים!
  12. האם ידוע לך אם רמת האמינות של כונני SSHD גבוה או נמוכה יותר מאשר של HDD? זה הכיוון שיכול לתת אינדיקציה לשאלת האמינות למרות שבפועל כל אחד מהם יכול למות תוך שבוע.
  13. שלום לכולם. אני מעוניין להתחדש בדיסק קשיח בנפח 2TB למחשב נייח שישמש אותי לאחסון משחקים בעיקר. הדגמים BarraCuda Pro ו FireCuda מהירים יותר מהדיסקים הקשיחים הרגלים ולכן אני מעוניין באחד מהם. איני יודע איזה מהם לרכוש ואני מקווה שתעזרו לי בקבלת ההחלטה. מכיוון ששניהם מהירים עם הבדלים לא הכי בולטים בפועל, אז מהירות זה נושא שאינו חשוב לי בהשוואה. גם הנושא הכספי שולי מבחינתי. מה שכן חשוב לי זה... 1. שקט, וכמה שיותר שקט! 2. אמינות 3. טמפרטורה עזרו לי לקבל החלטה. איזה מבין הכוננים יתאים יותר לדרישות שלי? תודה מראש!
  14. להוציא את הסוללה מהלוח ולפרוק את החשמל מהלוח. מעבר לזה אין לי עוד רעיונות להציל את הלוח.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close