חוויית השירות המרנינה שלי (או: עוד סיבה לא להכנס לרשת KSP).... - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויית השירות המרנינה שלי (או: עוד סיבה לא להכנס לרשת KSP)....


vic07

Recommended Posts

  • תגובות 117
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

קרירין

שים לב שvic07 קנה רק את הלוח, החלקים האחרים מחנויות אחרות.

מילא אם הזיכרונות היו של KSP, אבל גם זה לא.

מעבר לזה, כמה יבואנים אתה חושב שיש בארץ ללוח אם כזה או אחר?

2? 3? אתה חושב שאם תקנה אצל זנזורי מחשבים הלוח יגיע מיבואן פחות מחמיר?

(בינינו, אבל אל תספר לאף אחד, רוב החנויות הקטנות קונות דברים כאלו ואחרים אצל KSP ו"הרשת ההיא שלא מדברים עליה", אז בפועל כשהחנות היא יד 4 או 5 של המוצר - השרות שאתה תקבל בתור לקוח קצה הוא זהה לחלוטין)

שוב אני אדגיש, הלוח הגיע מKSP, הזיכרונות מחנות אחרת.

לוח שאז עלה נגיד 300שח, היום אתה אומר ש"פאקינג צריכים" לתת לו מתנה זיכרונות בשווי 120שח? (שהסכימו לתת לו במחיר עלות, לפמים משורת הדין) למה נראה לך?

אני בכלל בעד משהו יותר יצירתי, למה שמישהו לא ירים את הכפפה ויפתח חנות, נגיד, "HWZ Puters", שישרת רק את "מאוכזבי KSP" לדורותיהם, הכל לפי חוקי מדינת מילה-במילה, יתמודד עם כל אלו שנותנים "מכה קטנה עם הברך" בתצוגה ו"לא מסכימים לזוז עד שאני אקבל חדש", יקבל כל מני תביעות מצד אנשים שלא מסוגלים להרכיב מאוורר, שורטים לוח ואז אומרים שככה הוא היה חדש בקופסה, וכמובן יתנו חדש מהמלאי במקום כי זה הדבר הנאות לעשות ויספגו את הנזק כדי לשמור על מוניטין טוב.

אני רוצה לראות כמה זמן אותו עסק שורד בשוק לפני שהבעלים מתקרח ופושט רגל.

אני מהמהר על שבוע. לא יותר.

שורה תחתונה, KSP כאן נתפסים בתור כת השטן ושום דבר שאני או בעלי-הגיון-בריא אחרים יגידו לא ישנה את זה.

ובתכלס? אם תחפש בגוגל "מאוכזב משופרסל" אתה תמצא לא פחות שרשורים מאשר כאלו על KSP כאן. אז מה? אתה רואה שנכנסים פחות אנשים לשופרסל? רוב הפעמים שאני מגיע לשם אי אפשר לנשום בכלל.

אגב, שים לב שבכל שרשור שנאה כזה שנפתח מככבים בדיוק אותם האנשים, זה באופנה, אני מבין, אבל זה לא נמאס קצת?

נ.ב.

בדיעבד, רק אחרי שהקלדתי את כל זה הבנתי שכנראה ההודעה הזאת לא תשנה שום דבר לאף אחד, כי רובכם תקראו אותה בתור "בלה בלה בלה תירוץ בלה בלה בלה הסבר מפגר בלה בלה בלה בבל'ת" ואני לא מבין למה אני בכלל טורח, אבל אם כבר בזבזתי קלוריות והקלדתי - לא נעלה? :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התגובה שלך בעייתית לא פחות. למה טובת הקונה לפני טובת המוכר?

יש מצב בעייתי - הגיוני להתמודד איתו בצורה הגיונית ומידתית.

כמו שיש מוכרים שמתנהגים בצורה לא מידתית, כך יש גם קונים כאלה.

:)

טובת הקונה במקרה הזה לפני טובת המוכר כי זאת לשון החוק

בסופו של יום, מתוך 100 לוחות שהם מוכרים כמה מגיעים למצב כזה? אחד? שניים?

("במצב כזה" אני מתכוון שכבר לא ניתן לספק אחריות כנדרש לפי החוק כי אין מוצרים זהים/דומים להשיג)

אם KSP כעסק לא יודעים לדרוש ולקבל אחריות למוצרים שלהם מהיבואן, יש להם כמה ברירות:

1.לקצר את תקופת האחריות שהם נותנים לשנה ולתת בשאר השנים (במידה ויש) אחריות מוגבלת.

2.לספוג את ההפסד שנוצר במקרים כאלו.

3.להעלות את המחיר של המוצרים ב1%-2% כדי שיכסו את העלויות האלו.

כל פתרון אחר בהחלט לא מתקבל, ובאמת שליבי עם KSP על ההפסד הנורא שיגרם להם בעסקה הזאת. :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טובת הקונה במקרה הזה לפני טובת המוכר כי זאת לשון החוק

את עמדתי לגבי לשון החוק הבעתי בתגובה מוקדמת יותר. השאלה שלי נשאלת בהנחה שלשון החוק בעייתית ולא ניתנת לאכיפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט, "לספוג" (זה לא באמת לספוג .. 90 שקל בשביל רשת כזאת זה לא כסף) את נזק ה DDR3 הוא כלום לעומת הנזק שיגרם להם לטווח הארוך ..

אני לא היתי מזלזל בסכום כזה ,כי צריך לזכור שיש הרבה לקוחות עם בעיות

ויש הרבה תחמנים בישראל

מה שכן יתכוונתי שבמיקרה הספציפי הזה יכלו לפתור את זה בקלות ,ובמיקרה הזה כן להפסיד על הזכרונות האלו

במקום לדפוק את הלקוח על הלוח והסחבת ,במיקרה שאין להם דרך להשיג לוח

סך הכל לקבל את הזיכרונות שלו שעדין אפשר לעשות בהם שימוש ,ולרשום הפסד במיסים זה לא הפסד כזה ענק

נ.ב.

בדיעבד, רק אחרי שהקלדתי את כל זה הבנתי שכנראה ההודעה הזאת לא תשנה שום דבר לאף אחד, כי רובכם תקראו אותה בתור "בלה בלה בלה תירוץ בלה בלה בלה הסבר מפגר בלה בלה בלה בבל'ת" ואני לא מבין למה אני בכלל טורח, אבל אם כבר בזבזתי קלוריות והקלדתי - לא נעלה?

אתה מתבלבל בפורום ,פה יש אנשים רצינים יותר

שוב אני אדגיש, הלוח הגיע מKSP, הזיכרונות מחנות אחרת.

לוח שאז עלה נגיד 300שח, היום אתה אומר ש"פאקינג צריכים" לתת לו מתנה זיכרונות בשווי 120שח? (שהסכימו לתת לו במחיר עלות, לפמים משורת הדין) למה נראה לך?

1-זה ברור לי שהזכרונות לא מהם והם לא תקולים

2-אז מה אתה מעדיף את המצב הקים שאין להם לוח תקין לתת לו שתומך בזכרונות שלו למרות שיש לו אחריות ?

לפי החוק אמורים להיות חלקים להחלפה בתקופת האחריות ,עזוב שמצפצפים על זה

אבל אין להם ,זה בסדר החוק די טיפשי שזה נוגע לטכנולוגיה ביתית שמתפתחת מהר ,ויותר מתאים למכוניות

היבואן לא שמר מלאי ,או רוצה למכור את המלאי ביוקר בכלל ביקוש ספציפי ? ,בסדר

אבל מה הפתרון ללקוח ?

ונרד רגע מהזיכרונות ,מה היה קורה עם הלקוח היה קונה 4 כרטיסי מסך הכי יקרים שהוא יכול למצוא ועושה מהם מערך 4 כרטיסים

ואחרי שנתים לא היו לוחות אם עם החריצים המתאימים בשוק ,מה אז החנות היתה עושה ? ,אומרת לו לך תיקנה 4 כרטיסים חדשים ?

אני סתם מגזים פה ,אבל זה להצביע על הבעיה

אבל בכללי מבחינתי זה מיקרה ספציפי שבו החנות צריכה להפסיד ,עם היבואן לא מוכן לתת לוח תואם

אני לא אומר לוח חדש כי עברו שנתים ,אני כן אומר שאפילו יקנו יד שניה ויתנו לו ,ומהיבואן יקבלו לוח חדיש יותר על התקול

או לחלופין יעשו איתו חילופי

היתקשות הזאת של לא להפסיד בכל מחיר ,מבחינתי מאוד מעצבנת

ובמיוחד שזה סכום זניח ואין פיתרון טוב ללקוח שהחנות יכולה להציע

ובמיוחד שהם עוברים על החוק מבחינת זה שאין להם פיתרון בזמן נורמלי

אתה יודע מה ,עם לא רוצים לתת מתנות ,שיתנו לו זיכוי כספי על הלוח ושישבור את הראש לבד

אבל להשאיר אותו עם הזין ביד ,אותי מאוד מעצבן למרות שלא אני מקבל מאחורה במיקרה הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסלח לי שאני לא מצטט כי כל ההודעה שלך קצת שבורה, אבל בקצרה:

ממה שהבנתי (ולא בדקתי לעומק מבפנים, רק ממה שvic07 כתב) ניתנה לו האפשרות לקבל לוח חדש שתומך DDR3 בתמורה לישן,

סירב, הושג לו לוח עם תמיכה בDDR2. חבל שהיבואן לא בדק לעומק ומסתבר שהלוח תקול.

כרגע הוא מחכה ללוח אחר עם או שפשוט יכול לחזור בו (כנראה?) ולקחת לוח חדש עם במחיר עלות.

בשום מצב הרשת לא השאירה אותו עם הזין ביד, האופציות שעומדות בפנינו מול היבואן הוצגו בפניו במלואן, אין פתרון קסם.

ואפרופו ציינת , לגמרי במקרה אצלי בסניף היה מקרה כזה של לקוח עם שני כרטיסי GTX260 ולוח שתומך רק .

כעבור שנתיים וחצי מהקניה אחד הGTXים שבק חיים.

מן הסתם לא היה כזה להחלפה, קיבלנו 5870 לתת ללקוח. מה רע? כלום, למעט זה שהמערך שלו נשבר לגמרי.

חזרנו ליבואן, בדרך כלשהי מצא GTX260 216 לתת לו.

אלא מה? אי אפשר לעשות בין 192 ל216, מסתבר.

בסופו של דבר הוחלף לו גם הGTX260 השני שהיה תקין לגמרי ל5870 והלוח לכזה שתומך CrossFire. פשוט כי לא היה עוד GTX260 כזה או אחר בהישג יד שלנו או של היבואן.

הכל עניין של גישה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסלח לי שאני לא מצטט כי כל ההודעה שלך קצת שבורה, אבל בקצרה:

ממה שהבנתי (ולא בדקתי לעומק מבפנים, רק ממה שvic07 כתב) ניתנה לו האפשרות לקבל לוח חדש שתומך DDR3 בתמורה לישן,

סירב, הושג לו לוח עם תמיכה בDDR2. חבל שהיבואן לא בדק לעומק ומסתבר שהלוח תקול.

כרגע הוא מחכה ללוח אחר עם או שפשוט יכול לחזור בו (כנראה?) ולקחת לוח חדש עם במחיר עלות.

בשום מצב הרשת לא השאירה אותו עם הזין ביד, האופציות שעומדות בפנינו מול היבואן הוצגו בפניו במלואן, אין פתרון קסם.

יש במדינת חוק, החוק מאוד ברור ואני אפילו אעתיק לך אותו לפה שלא תצטרך לחפש:

(ב) היה תיקון הטובין בתקופת האחריות כרוך בהחלפת חלקים בהם,

יהיו החלקים המחליפים מקוריים וחדשים.

(ג) לא מילא היצרן אחר הוראות תקנות משנה (א) ו-(ב), יספק לצרכן

טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או ישיב לו את

התמורה ששילם בעדם, לפי בחירת היצרן.

החוק לא אומר שהוא יכול לקבל "משהו דומה, אבל לא מתאים למחשב של הלקוח" החוק אומר שהוא צריך לקבל משהו זהה, חדש, ותקין או מסוג ואיכות דומה ושווה ערך = שמתאימים למחשב הנוכחי שלו.

עצם העובדה שמצאו לו לוח אחר שמתאים למחשב שלו לא ממש מספקת מכיוון שקיים ספק רציני בדבר היותו חדש, זה דבר ראשון, ושנית הלוח תקול בכלל. זה נראה לך כמו שירות טוב? זה נראה לי כמו שירות גרוע שגובל בלא חוקי.

מעניין אם אני אגיע לקנות חדש ואתן לחנות חלק מהכסף, או כסף בדרכמות (מה ? זה גם סוג של כסף.. אז מה אם זה לא בדיוק מה שאתם רוצים..) אז אני אקבל את מבוקשי.

לפתוח חנות זה לא רק לספק מוצרים ולקבל עליהם כסף. זה הצד הנחמד של העסק. יש גם את הקטע של לתת שירות שעומד בסטנדרטים שקבע החוק (לפחות!) ואם החנות רוצה להצליח אז גם לתת שירות מעבר למינימום שנקבע בחוק. במקרה זה, ובעוד מקרים רבים אחרים שאני אישית שמעתי עליהם, החנות כשלה לעשות גם את המינימום.

ובקשר לחלק השני של ההודעה שלך... אתה מתגאה בסיפור הזה? נשמע כאילו מצאתם את הדרך הכי טובה לטרטר לקוח עד לרמה שהוא יתחלחל מהמחשבה להכנס לסניף שלכם שוב.

מקריאה ראשונה ושנייה ורק על סמך הפרטים שנתת פה נשמע כמו דוגמה ומופת לחוסר מקצועיות (בהתחלה הבאתם לו כרטיס שלא מתאים למערך שלו, אח"כ הבאתם אחד אחר שגם לא מתאים ["מסתבר"] ורק אח"כ החלפתם לפתרון שאשכרה עבד. מזל שלא חיכיתם עוד כמה חודשים שתגמר לו האחריות ואז בכלל הייתם זורקים אותו לכלבים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@Yossarian2,

אתה באמת ובתמים חושב שאני חייב לך (או לשאר לוחמי המקלדות באשר הם) דין וחשבון? תצטט את החוק עד מחר, מעניין לי את ה/dev/null.

@OR2OOO,

תודה (נראה לי?) אבל אני לא מייצג כאן את KSP בשום דרך. ביקשתי כבר בעבר להסיר את התאור המטופש הזה, לא הלך.

נ.ב.

ממליץ בחום לקרוא את החתימה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה לא מתכוון להגיב בצורה עניינית, אתה יכול לצאת מהדיון. בכלל לא שמתי לב שאתה עובד בKSP ואני גם לא רואה מה זה משנה.

גם אם אתה עובד שם וגם אם לא, איך שאני רואה את זה ההשתתפות שלך בדיון רק מזיקה לשמם הטוב. אני בטוח שאם כן היה גולש פה נציג של KSP במקום להתנצח בנוגע לנכונותו של החוק או לא (דבר אשר לא אמור להיות מוטל בספק), הוא היה דואג שהדבר יפתר לשביעות רצונו של הלקוח (כן כן הלקוח.. זוכר שיש פה לקוח מעורב? שרכש משהו מכספו? שבסופו של דבר משלם לעובדים את המשכורות?).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@OR2OOO,

עובד, מהרגע שאיתי סימון קלט שאני עובד שם הדביק לי את ה"מיתוג" הזה והפסקתי לגלוש בפורום בגלל כל מיני מציקים שלא מסוגלים להפריד דת ומדינה, האמת נמאס. (רק מדי פעם קורא כתבות\חדשות, לגמרי במקרה שמתי לב לשרשור הזה בתחתית העמוד הראשי ב"נושאים חמים")

ביקשתי ממנו פעמיים להעיף, לא הלך. טוב נו..

@Yossarian2,

נתחיל מזה שאתה לא קובע לי לאן להיכנס או מאיפה לצאת. סבבה? סבבה.

שנית; על איזה "שמם הטוב" בפורום הזה אתה מדבר? תחפש ערך KSP ולא תמצא שרשור חיובי אחד, רק טרולים שמחפשים אוכל.

כל שרשור אותו דבר, כמו אייפוד במצב repeat.

ולקינוח, אתה יכול להפסיק לספר לי על החוק הזה, באמת שזה לא מעניין אותי, אני לי דבר וחצי עם vic07 או עם הלוח שלו, אפילו לא קמצוץ השפעה על מה שיקרה כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובקשר לחלק השני של ההודעה שלך... אתה מתגאה בסיפור הזה? נשמע כאילו מצאתם את הדרך הכי טובה לטרטר לקוח עד לרמה שהוא יתחלחל מהמחשבה להכנס לסניף שלכם שוב.

מקריאה ראשונה ושנייה ורק על סמך הפרטים שנתת פה נשמע כמו דוגמה ומופת לחוסר מקצועיות (בהתחלה הבאתם לו כרטיס שלא מתאים למערך שלו, אח"כ הבאתם אחד אחר שגם לא מתאים ["מסתבר"] ורק אח"כ החלפתם לפתרון שאשכרה עבד. מזל שלא חיכיתם עוד כמה חודשים שתגמר לו האחריות ואז בכלל הייתם זורקים אותו לכלבים).

ברכותיי, שברת את שיא התגובות הדביליות בדיון הזה. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...