חווית הקנייה שלי בפלונטר - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית הקנייה שלי בפלונטר


n00kie

Recommended Posts

מי שקונה ציוד משומש שלא יבוא אחר כך בטענות על אמינות.

הייתי קונה מפלונטר במיקום הקודם והייתי שבע רצון (המיקום החדש כבר לא רלוונטי בשבילי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטעות שלך היא קניית כרטיס גראפי HIGH END משומש בן שנתיים.

כרטיסים גראפים HIGH END הם הרכיב בסיכון הכי גבוה במחשב.

זה רכיב שמייצר הכי הרבה חום.

נוטה לתקלות ובעיות יציבות.

וזמן החיים שלו הכי קצר במחשב.

כדי להימנע מבעיות אני החלטתי לקנות רק כרטיסים עם משופר שמיועדים לOC, אך שמגיעים ללא OC.

ולהם אני לא עושה OC, כדי שיעבדו בתנאים טובים יותר מהגבולות שהיצרנים דוחפים אליהם.

ככה הסיכוי להיתקל בבעיות וקריסות פוחת משמעותית, אולי במאות אחוזים.

והסיכוי שהכרטיס יעשה צרות אחרי שנתיים שלוש גם הוא פוחת במאות אחוזים.

הסיכוי שהכרטיס יעבוד גם בשנה הרביעית והחמישית עולה במאות אחוזים.

i'm not a gambler

gimme odds that i like

bitch better have my money

- - - תגובה אוחדה: - - -

לגבי אחריות לאותם כרטיסים.

נראה שיש מצב לא פשוט בשוק, כתוצאה מהעלות הגבוהה של הכרטיסים, הנטיה הגבוהה שלהם לתקלות, וההתעללות שהם עוברים אצל ילדים שעושים להם OC קטלני וגורמים לנזקים של ממש(מה שלא קשה לעשות כי הכרטיסים האלו לרוב ממילא נמצאים על גבול מאוד רגיש ישר מהיצרן).

בנוסף גם הרבה ילדים מחזירים כרטיסים על כל בעיה שהם לא מסוגלים לפתור, וכרטיסים תקינים מגיעים ליבואנים.

הדבר הופך למכה של ממש כי חלק מהכרטיסים בעלי בעיות מוזרות בעקבות OC ומאמץ יתר, שאינן מתגלות בבדיקה פשוטה.

כך שנוצר מצב מאוד מעצבן ומתסכל גם ללקוחות, וגם לחנויות, וגם ליבואנים.

ובסוף אנשים טובים משלמים את המחיר של הילדי OC המטומטמים של היום.

יבואנים וחנויות שעושות יבוא אישי, מעדיפים להחזיר כרטיסים תקולים שנראים תקין במבט ראשון ללקוחות כבדיקה, לפני שהם שולחים ליצרן.

אולי חלקם אפילו חוזרים ללא בדיקה כלל.

שמים סימן קטן, אולי אפילו בלתי נראה עם מארקר שמאיר רק תחת אולטרה סגול.

ואם זה חוזר כמה פעמים כנראה שבאמת יש בעיה עם הכרטיס.

אני בעצמי עבדתי פעם אצל יבואן שמייבא כרטיסים, ואחד התפקידים שלי היה לבדוק את הכרטיסים לפני שליחתם ליצרן(כן כן, אמת לאמיתה).

והיית משתמש בטכניקה(אותה המצאתי ספונטנית) של סימון כרטיסים שנראים תקינים לפני החזרתם ללקוח.

כי הרבה כרטיסים תקינים הוחזרו.

זאת פשוט מציאות קיימת.

אז השתמשתי בסימון ויזואלי קטן שאפשר לראות אם מחפשים.

היום הייתי משתמש במארקר שנראה רק תחת אולטרה סגול או משהו.

אולי הייתי משתמש במאגר של מספרים סריאלים עם סורק שמעלה אותם במחשב(אם היבואן מצוייד בהתאם לתקופה בה אנו חיים).

כשלקוח מחזיר מוצר תקין(או שנראה תקין) לקראת סיום האחריות, זה היה מעצבן אותי אישית!

כך שאני מבין ומזדהה עם החנויות והיבואנים, כמו גם עם הלקוחות שאוכלים חרא לפעמים בגלל מציאות הפינג פונג הזאת.

אפשר לומר שאני אפילו המצאתי את השיטות שלקוחות אוכלים מהם חרא.

והמצאתי אותם כי הלקוח הוא זה שהמציא את השיטות שהיבואן אוכל מהם חרא(החזרה של מוצרים תקינים בכמויות מסחריות).

אבל בגלל שאני אדם רגיש, עשיתי זאת תוך כדי השקעה יוצאת מהכלל לצמצם כמה שיותר את התסכול ובזבוז הזמן ללקוח.

בודקים אחרים ודאי לא משקיעים כמוני(בוודאות).

לעזאזל הבודק שעבד לפני באותה החברה היה הסיוט!!! של הלקוחות.

סיוט!!!!!!!!!!!!

אדם שעסוק בתפקיד אחר בו יש תמיד עומסים גדולים.

ואין לו זמן או רצון או ידע להתעסק עם בדיקות מקיפות(או בכלל).

הוא היה מחליט החלטות באופן שרירותי לגמרי, במטרה לחסוך לעצמו זמן.

וגם היה מתייחס לכרטיסים בכזה זילזול, שהסיכוי שהם יתקלקלו אצלו למרות שהם הוחזרו תקינים היה לא קטן.

מכות, שריטות, ערימת כרטיסים ערומים בארגז.

זריקה של כרטיס למרחקים קצרים.

אחרי כל זה, מי בכלל רוצה להתעסק עם החזרת כרטיס גראפי HIGH END ליבואן?

אני אעשה הכל!! כדי שהכרטיס שלי ישאר תקין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב אם אתם תוהים למה מחירי הכרטיסי HIGH END בארץ יקרים במיוחד.

אולי זאת אחת הסיבות.

לא שזה משנה את היחס של יבואנים/חנויות לתהליך הבדיקה/החזרה, שהרי בכל מקרה יש כאן כסף להילחם עליו, בין אם לקחת יותר מראש או לא.

זה כמו שמורידים מע"מ והרווח הולך כולו למוכר.

גם לוקחים יותר כדי להתמודד עם החזרות מרובות, גם ממשיכים לעשות קשיים כאילו לא לקחו יותר בדיוק בשביל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...