חוויות ההתנתקות מנטויז'ן 013 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויות ההתנתקות מנטויז'ן 013


Belgid

Recommended Posts

שלום לכולם(:

היום התקשרתי לנטויז'ן כדי להתנתק מהם (יש לי 12 מגה) כי א. אני משלם יקר וקיבלתי הצעה הרבה יותר טובה, ב. אני ממילא לא מרוצה מהאינטרנט שלהם בעיקר בגלל מהירות גלישה לא מספקת, בטח שלא לשרתים כמו ראפידשר וטורנטים. אבל זה לא משנה...

קודם התקשרתי למספר חינם שלהם (1800), ענו לי תוך 2 שניות. ביקשתי שיעבירו אותי, הנציגה אמרה שאין לה את האופציה. לא מאמין לה, אבל ניחא.

ניתקתי והתקשרתי בשעה 17:00 לשירות לקוחות. כעבור משהו כמו 7-8 דק' ענתה לי בחורה נחמדה, שמעה את מה שיש לי להגיד, נתנה לי מספר פנייה והעבירה אותי לשימור לקוחות. ב17:17 דקות, כלומר אחרי 17 דקות שיחה/המתנה, מישהו בצד השני הרים את השפורפרת, חיכה משהו כמו 15 שניות, וניתק.

טעויות קורות. אני בחור רגוע. נשמתי עמוק.

ב-17:17 התקשרתי שוב, חיכיתי 8-9 דק' למענה אנושי, הסברתי לנציגה הנחמדה מאוד (לא בציניות) מה שקרה, והיא העבירה אותי לשימור לקוחות. המתנתי על הקו בסבלנות, ובסביבות 17:40, באמצע ההמתנה השיחה פשוט התנתקה ונשמע צליל תפוס.

נשמתי עמוק, זה לא עזר.

התקשרתי שוב, חיכיתי 8-9 דקות, שוב - יש לציין, תוך כדי המתנה שמעתי הודעה מוקלטת מאיזה בחור שטוען שהוא מנהל מחלקת שירות הלקוחות של נטויז'ן שיש עומסים כבדים עקב המבצע החדש שלהם בפעם השלישית!!!

התעצבנתי כי כשהתקשרתי בחמש בערב לשיחת חינם לא חיכיתי יותר מ-5 שניות!!!

ענתה לי עוד בחורה נחמדה!!! (אני לא ציני! היא הייתה נחמדה!).

הסברתי לה בעצבים מהולים באיפוק עצמי שכבר 54 דקות (!!!) אני על הקו (עם טלפון ביתי ללא ספיקר) מנסה להשיג את שימור לקוחות!!! וכך, ב-17:54, בישרה לי הבחורה הנחמדה שהיא מבינה למה אני נסער, אבל אין לה איך לעזור לי כי מחלקת שימור לקוחות סיימו לעבוד בחמש וחצי...

:bash:

מה יותר מתאים כאן, האייקון של הפטיש או של ה-facepalm?

בקיצור, הלכה שעה מהחיים, הלכו 54 דק' של שיחה מהטלפון הביתי, ונשארתי עם כתף תפוסה עקב הצמדת טלפון לאוזן ואינטרנט שאני לא מרוצה ממנו + תשלום גבוה.

מה עוד? הא כן. מה זאת אומרת לא עובדים מ17:30??? ומי שרק מסיים לעבוד בשעה הזאת ומעוניין להתנתק? צריך לקחת יום חופש במיוחד כדי להתנתק? חוצפנים!

אגב, לפני כשבועיים ניתקתי מנוי אחר במשפחה מבזק ובזק בינלאומי, לא היה פיקניק, אבל בטח שלא ככה סיוט, ובטח שלא מרדף אחרי שימור לקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא כל כך משנה.

אני התנתקתי מ 013NETVISION לפני כמה שבועות, הניתוק דרש שיחה של יותר משעה וגם אז לא נתקו אותי (הניתוק בפועל היה יום או יומיים לאחר השיחה). לרגע באמת חשבתי שהסיפור נגמר...

בחשבונית של אותו חודש אמא שלי ראתה חיוב שלהם (שלא היה אמור להיות), אחרי כמה שיחות איתם הם אמרו שזה עם קו לחו"ל (שאין לנו, לא היה לנו ולא בקשנו אחד).

ביום שהתחברתי אמרתי לזו שחברה אותי שאני לא רוצה שום דבר בחינם, היא אמרה לי שלא מדובר בקו, רק ב 1000 דקות למקרה שנרצה ובהמשך נוכל לחבר קו, אחרי שיחה של כמה דקות ואחרי כמה הבטחות שלא יחיבו אותנו בשום שלב על הדקות האלה הסכמתי שיכניסו את זה.

בניתוק מהחברה דרשתי שינתקו הכל ושיזרקו את הדקות לחו"ל וזה לא מעניין אותי, אמרו בסדר ושיסגרו את החשבון.

מייד אחרי הניתוק הפעילו לנו קו לחו"ל והתחילו לחייב :pissed:

אחרי חודש ואחרי פניות לחברת האשראי (שלא הייתה מוכנה לעזור) הצלחנו לנצח אותם והם נכנעו וזיכו אותנו בסכומים שהם חייבו. ביום שראינו את הזיכוי ראינו גם חיוב נוסף שהם עשו :o

אני יכול להגיד ששמעתי על מקרים דומים מאנשים שניסו לעזוב אותם, מדובר בחברה פושעת שהגיע הזמן שתגיע לבית משפט ושימנעו ממנה לספק או טלפון (או כל שירות אחר). אם לא על זה שהם גונבים כסף אז לפחות על פרסום שקרי (הפרסומת שלהם אומרת בפרוש שכל אחד יכול לעזוב מתי שהוא רוצה, עובדה שזה לא נכון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואי אולי צריך באמת להתקשר אליהם ולדבר עם חברת האשראי. אני התחברתי והתנתקתי מהם באותו יום. הם מקסימום יכולים לחייב אותי על יומיים -שלושה. השתמשתי בנתק כנראה שצריך לבדוק בציציות כמה שיותר מקדם כדי שהצד השני לא יתפוס אותך עם המכנסיים למטה.

הרגע התקשרתי אליהם אני חושב חיכיתי איזה 10 דקות ואני מקווה שהם לא עשו איזה "טעות" בדרך. הנציגה אמרה לי שבגדול אני לא חייב להם כלום היא אמרה שמישהו צריך לחזור אלי בקשר להתנתקות ולתת לי איזה אישור. אבל רשום לה שהתנתקתי .

בנתיים היא נסתה לברר למה התנתקתי ואמרתי לה שנתנו לי מחיר יותר טוב. שאלתי גם בקשר לטלפון והם קצת יקרים לפי המחירים שהיא זרקה לי. אני כנראה אתן לבזק להמשיך למצוץ לי את הדם בנתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתכוון להשתמש בשירות הנפלא הזה...

השאלה שלי היא האם אני יכול לקבוע את המועד של ההתנתקות...

ההתחייבות שלי נגמרת עוד חודש בערך... השאלה שלי היא האם אני יכול לציין את זה בפקס או שלא ניתן לערוך אותו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיפור שלך נשמע כל כך מוכר,זה דרך ההתנהלות של 013.

הטקטיקה שלהם זה שרות גרוע כדי שתוותר על להתנתק.

לי במשך כמה חודשים התקשר איזה נודניק ואמר שמגיע לי 15 דקות חינם לשיחות לחול,

כל פעם אמרתי לו לא תודה אני לא מכיר אף אחד בחול. פעם אחת הוא תפס אותי באמצע

עבודה ואמרתי לא בסדר הבנתי אתה כבר מתקשר כמה חודשים ולא עוזב אותי. מאותו רגע

הם עשו לי מנוי לשיחות לחול שעולה 5 שקל בחודש. אתה מבין החינם = 5 שקל אצלם.

בלי לפרט יותר מדי לקח לי כמה שיחות וכמה שעות טובת להצליח לבטל את זה ולקבל את הכסף חזרה.

הדרך היחידה שלך להיתנתק מהם כמו שכבר אמרו לך ,זה לשלוח פקס. תשמור את האישור למקרה שהם לא ינתקו.

במקרה כזה אתה יכול גם לתבוע אותם.

דרך אגב למי ששאל פה לגבי התחיבות,למיטב ידיעתי אין דבר כזה יותר התחיבות לחברות אבל יכול להיות שאני

לא זוכר נכון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לך שום חובה לחכות לשימור שלהם. קודם כל, יכלת להגיד לנציגת שירות שאתה מקליט את השיחות למטרות בקרה, ושלא מעניין אותך הנהלים שלהם, כי הנהלים שלך אומרים שברגע שאתה מודיע לנציג שירות שאתה מתנתק, אז אתה מנותק. ולהתעקש שתתעד שהלקוח דרש התנתקות, ואם צריך על פי הנהלים שלהם, שהיא תשיג בעצמה את מי שצריך להשיג.

או, כפי שאמרו כאן, ניתן לשלוח פקס או מייל עם פקודת התנתקות מיידית, בציון שנשלחו העתקים למשרד התקשורת. ניתן לציין את מועד ההתנתקות הנדרש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת לא קשור. אבל ב 018 ענו לי תוך 2 דקות עוד 2 דקות חיכיתי כדי להגיע לנציג התנתקות. שאלו מס תז, 4 ספרות. אמרו "נותקת. האם אפשר לשאול למה?"עניתי. סוף.

סך הכל 8 דקות שיחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המנהלת שאתמול סיפרו לי בתמיכה שתתקשר התקשרה היום בבוקר. הייתי בנהיגה והיא לא שמעה כלכך טוב אבל עדיין דיברה. הם כבר הסכימו לרדת ל60 שקל עם שזה לא הבדל גדול יחסית ל014 חוץ מזה שהם מתחיבים למחיר לשנה בזמן שב014 זה ל6 חודשים. אני חושב שאמרתי לה תנתקי אותי לפחות 5 פעמים. שלחתי להם פקס , מה אני צריך עוד לעשות ללמד אותם לקרוא עברית ? :screwy:

הם גם נתנו לי אופציה להקפיא ל 3 חודשים וסירבתי בתוקף - אני לא רוצה שיפתיעו אותי בעוד 3 חודשים עם חיוב. עכשיו אני חושב ברצינות להתקשר לחברת האשראי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עוד לא הכל, בטלפון הנציגה של נטויז'ן הבטיחה שיחזרו אליי תוך 48 שעות, זה היה לפני 3 ימים, עדיין לא חזרו אליי.

לא ידעתי על "נתק", כלומר שמעתי על זה כשזה יצא אבל לא באמת ידעתי שזה קיים ואנשים משתמשים בזה, אני אשתמש בהם, תודה.

Niseg

על איזה חיבור אתה מדבר? אינטרנט? כמה מגה?

עריכה:

לי יש 12 מגה וכשרציתי להתנתק מבזק בינלאומי אחרי חצי שעה של עקשנות מצד הנציגה לא לנתק אותי היא נתנה לי חודשיים חינם התנסות ו29.9 ש"ח לשאר השנה (25 בממוצע). כשייגמרו החודשיים אני אנתק אותם כי אני מרוצה מטריפל סי. אני גם יודע בוודאות שאפשר גם להוציא 3 חודשים חינם.

מקווה שזה עוזר לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה על 20 מגה + גיימר . אני לא כזה מרפקן אני משלם 62 ל014 ו110 לבזק וזה פחות ממה ששילמתי על 15. אני חושב לשלוח לנטוזיון עוד פקס גם על שרותים שאין לי - מי יודע מה הם עשו עם הכרטיס אשראי שלי. כבר אמרתי את זה בהרבה מקומות - עדיף שיהיה להאקר הסעודי את פרטי האשראי שלי מאשר לתת אותו לספק בארץ.

בכלל עסקים בארץ יכולים לחייב לך את הכרטיס אשראי לפי המצב רוח שלהם. יש לי בכל מקרה שירשור גדול על ההתמקחות שלי עם 014 בפורום רשתות. אני חיפשתי גם משהו איכותי ושמעתי של netvision יש שירות tag3 ו tag4 אבל הם לא כלכך רוצים לתת לי :screwy: . זה כאילו שהם מרוויחים יותר כסף ע"י חיובים הזויים מאשר למכור לאנשים שעובד. אני חושב להתקשר עוד פעם לבדוק אם אני עדיין מנוי אצלם....

לפי דעתי אם זה כזה מסובך להתנתק ממש לא כדאי להתחבר אליהם. פעם היה איזה עסק של מספר אשראי זמני לקניות באינטרנט זה כנראה המספר שהם צריכים לקבל. לפחות מכל השיחות האילו יש לי הרבה חומר לבוא לספר לחברה :lol: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא נורמלי, לשלם 170 שקל בשביל 20 מגה? נראה לי יקר לאללה. גם החבילה שלי היא (ולפי מה שהיא אמרה גם POWER NGN אבל לא ממש איכפת לי אז לא בדקתי אותה).

אם אני משלם 25 ש"ח לספק, ובוא נגיד עוד 50 לתשתית (הערכה, כי אני משלם על הכל באנדל) אז 75 ש"ח ל-12 מגה נראה לי הרבה יותר עדיף מ-170 ש"ח על 20 מגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא TAG4 ולא TAG387291 יוכלו להשתוות לביצועים שמסופקים כעת ע"י בזב"ל ובתקווה שגם יסופקו באמצעות CCC לאחר שהשת"פ עם טמרס טלקום ייצא לפועל בתחילת פברואר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...