עבור לתוכן
  • צור חשבון

Tom Snir

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    23
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    11יום 2ש' 40דק' 27שנ'

דירוג

2 ניטרלי

אודות Tom Snir

  • דרגה
    Zone NewUser
  • יום הולדת 14/09/1980

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. KSP זה המיץ של הזבל, כמו שכתבו פה, קונים שם רק אם אין ברירה.
  2. למה אתה אומר שאני לא לקוח שלהם? כל זמן שההתקשרות ביננו לא הסתיימה, אני עדיין לקוח. אולי, זה לא עזר להם במיוחד במקרה שלי אבל. אולי אם היו מדברים איתי בצורה קצת יותר הגיונית, הייתי מבין על מה מדובר. בכל מקרה, אני חושב שאם היית במקום שלי, שמישהי צועקת עליך בטלפון שאתה הולך למשפט והוצאה לפועל על חוב שאין לך מושג מה הוא, לא היית אומר וואלה, הם רק עושים את העבודה שלהם. לא מאחל לך להיות במצב הזה, זה לא הפינוקים שלאומי קארד מתפארים בהם.
  3. הדחייה בחיוב היא חלק קטן מהבלאגן שלאומי קארד עשו. הבעיה שלי הייתה שאחרי שיחת טלפון אחת, שניסיתי לברר על מה החיובים, הנציגה המקסימה שלחה לי את ההודעה הבאה (צינזרתי את הטלפון שלה כמובן) זה היה כשהם רצו שאשלם 2000 שח על חוב שלא היה לי מושג על מה הוא. כמו שאמרתי, שילמתי את הדברים שהם הסבירו לי, משהו כמו 500 ש"ח סה"כ, והשאר סירבתי. לא יודע מה יקרה עכשיו, הוצאה לפועל או שהם עלו על הטעות שלהם ותיקנו אותה. אבל הסיבה שפתחתי את השירשור פה הייתה כי זה מלחיץ לקבל הודעות כאלה, ורציתי עזרה. עשיתי מה שייעצו לי וזה עזר, אז שוב תודה למי שעזר. אין לי מושג איך השירות בכרטיסי אשראי אחרים, גרוע יותר הוא לא יכול להיות אבל. בחיים לא נתקלתי בשירות גרוע וגזלני יותר מלאומי קארד.
  4. שלום, מעוניין לקנות מחשב לרופאה שישמש בעיקר לעבודתה. פרטים נוספים בשאלון למטה, תודה מראש לכל מי שיעזור: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? תקציב 3000, חריגה עד 500 נוספים. 2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? עבודה משרדית - הרבה MICROSOFT OFFICE, קריאת מאמרים, כתיבת דוחות וכו'. לפעמים גם ניתוח תמונות (MRI וכו') אז אם אפשר מסך איכותי. 3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? בינוני (משנה בכלל לנייד?) 6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? לא 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? אין צורך 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אזור המרכז 9. מתי מתוכננת קניית המחשב? מיידית 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים ספציפיים? לא 11. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? לא 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מספר דברים שחשובים: שירות טוב וחסר כאבי ראש, מחשב אמין כמה שאפשר. צריך להיות קל יחסית כי תסתובב איתו הרבה, זמן סוללה גם צריך להיות טוב, גודל בינוני (לא מבין במשקלים או בגדלים) ואם יורשה לי להסב את תשומת ליבו של @napoleon45 ל THREAD הזה, אשמח לעזרה פעם נוספת. תודה מראש!
  5. רציתי לעדכן שעשיתי מה שהמליצו לי פה, ביקשתי רשימה מפורטת של החיובים (סירבו להגיד בטלפון בגלל אבטחה, שלחו לי בפקס) והקלטתי את השיחה לאחר שקיבלתי את הפירוט. חלק מהדברים שם היו מומצאים וסירבתי לשלם אותם, אבל חלק היו חיובים דחויים, לאומי קארד אמרו שבגלל שהיה לי כרטיס ביזנס או פלטינום או משהו כזה, אז רכישות בחו"ל מקבלות הטבה אוטומטית של דחיית התשלום של חודשיים. לא ידעתי על זה בכלל (ולא ברור לי למה זה הטבה...) אבל זה כן היה רכישות שביצעתי אז שילמתי רק אותן. הם טוענים שעדיין יש לי חוב אבל לפחות ההוצאה לפועל נדחתה. רציתי להודות למי שעזר פה ולהזהיר פעם נוספת מלאומי קארד או מקס או איך שהם קוראים לעצמם היום, בחיים לא נתקלתי בכזאת אלימות של נציגי שירות.
  6. לא הייתי אומר תמים, אבל באמת מנסה להמנע מהסתבכות כמה שאפשר. כל מה שכתבת פה נשמע מאוד הגיוני, אני אנסה לדבר איתם מחר שוב, אקליט את השיחה, ונראה מה ייצא מזה. תודה על העצות והסבלנות!
  7. תודה על ההצעות, אני אנסה לכתוב מייל ואת הקבוצה בפייסבוק שהזכרת. הבעיה שלי עם איום בתביעות זה שאני יודע שלא אעשה את זה. רק התייעצות עם עורך דין תעלה לי בערך כמו לשלם את החוב המומצא שלהם, שכרגע נע בין 1500 ל 2000 שח (קיבלתי מספר הודעות, כל פעם עם סכום אחר). זה בנוסף לחוב שכבר שילמתי להם בזמן ביטול הכרטיס של 1450 שח על חיובים עתידיים. לגבי הקלטות, רק עכשיו התחלתי להקליט את השיחות איתם, אז אין לי הקלטה של הנציגה שביטלה לי את הכרטיס, זה היה לפני 3 חודשים בערך. יש לי הודעה מהם שהחוב אליהם שולם, ואסמכתא על הסכום ששולם. לגבי החיובים, עשיתי בדיוק מה שאמרת, ביקשתי רשימה של החיובים במייל, הנציגה סירבה. אמרתי לה שאולי זה טעות אצלהם (לגבי ה 350 ש"ח לעיריית כפר סבא על חוג) והיא אמרה לי שהם לא עושים טעויות. ציטוט שלה. מה שבאמת מרגיז זה שאם היה להם גישה לחשבון שלי כבר מזמן הם היו גובים את הכסף ולא שואלים אותי אפילו. רק בגלל שהכרטיס בוטל הם בעצם חייבים שאני אקטיבית אעביר אליהם כסף.
  8. אולי פנ"צ? https://www.max.co.il/he-il/GeneralPages/Pages/NazivTlunot.aspx נשמע לי מוזר מאוד שהם לא יכולים לבדוק את פשר החיובים האלו. אני אנסה את פניות ציבור, אבל בנתיים דיברתי עם 3 נציגים של לאומי קארד וכל פעם זה נגרר לצעקות ואיומים אחרי דקה. אני מבין שלהיות נציג שירות זה יכול להיות עבודה מתסכלת עבורם, אבל בחיים לא צעקו עלי אנשים זרים כמו בשבוע האחרון. לגבי בדיקת החיובים, שמעתי מהם רשימה חלקית בשיחה האחרונה. חלק מהחיובים לא הגיונים בשום אופן, וחלק אני יודע שאני כבר לא משלם בכרטיס הזה. כשאמרתי לנציגה את זה היא אמרה שאני צריך לדבר עם העסק ולבקש מהם זיכוי על מה ששילמתי עם הכרטיס החדש, כי אני חייב לשלם את זה ללאומי קארד. גם כאמור כבר שילמתי חוב ללאומי קארד על חיובים דחויים כביכול, אז למה אני אמור לשלם שוב? אני לא פוסל שבאיזה אופן שאני לא מבין כן נעשה חיוב על הכרטיס למרות שהוא לא פעיל, ואני אשמח לשלם את החיוב הזה אם רק יסבירו לי על מה הוא, אבל הנציגים לא מוכנים לשמוע על זה. לשלם את הסכום שמופיע להם במערכת או הוצאה לפועל. זה מה שנאמר לי מספר פעמים.
  9. שלום, סיפור ארוך, אנסה לקצר. היה לי כרטיס אשראי של לאומי קארד, ביטלתי אותו לפני כ 3 חודשים. במעמד הביטול גבו ממני חוב על חיובים עתידיים, שילמתי אותו והכרטיס אכן בוטל. יש לי אסמכתאות שהחוב שולם והכרטיס בוטל. במקביל, העברתי את כל החיובים שהיו על הכרטיס הזה לכרטיס חדש (בזק, אורנג' וכו'). אני רואה בכרטיס החדש שאני אכן משלם שם על הדברים האלה. עד פה הכל בסדר. לפני שבוע קיבלתי טלפון מנציגה של לאומי קארד שאומרת שיש לי חוב של כמה אלפי שקלים. אמרתי לה שזה לא הגיוני, אין לי כרטיס כזה כבר ואני לא עושה בו חיובים, היא הגיבה באיומים, נשלח אליך הוצאה לפועל וכו'. גם קיבלתי הודעת ווצאפ ממנה שהם החלו בתהליך משפטי מולי, אלא אם אשלם לה מייד את החוב. אחרי כמה שיחות טלפון היא טענה שיש כמה מקורות לחוב הזה, אחד מהם על חוג בעריית כפר סבא (אין לי מושג על מה מדובר, בחיים לא עשיתי חוג בכפר סבא), חוב מול המכון כושר שלי (גם שם, העברתי את החיוב לכרטיס החדש והם לוקחים משם את הכסף) ועוד כמה דברים. לאומי קארד מצדם לא מעוניינים להסדיר את זה העניין, כל פעם שאני מדבר עם נציג שלהם זה מהר מאוד הופך לאיומים וצעקות (יש להם נציגים נוראיים) וכאמור התחילו בהוצאה לפועל. יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות, חוץ מלשלם את החוב הזה רק כדי שלא יבואו לי הוצאה לפועל הביתה ויתחילו לקחת דברים? נראה לי שעורך דין יעלה לי בערך כמו לשלם את החוב הזה. יש לי אסמכתאות ששילמתי את החוב הקודם שהם אמרו שיש לי, וכאמור הכרטיס עצמו לא היה בשימוש כבר חודשים. תודה מראש
  10. נשמח לתגובה, במיוחד ביחס לכרטיס הגרפי. תודה!
  11. נודה לתגובה לגבי המפרט, רוצים לוודא שאנחנו בכיוון, תודה מראש!
  12. מ START PC, טוב לשמוע שהמחירים סבבה. לגבי המפרט, גם נראה סביר?
  13. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 4000 ש"ח, אפשר חריגה קטנה אם זה משתלם. 2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? המחשב יהיה לשימוש של ילד בן 10 שכרגע משחק המון MINECRAFT, אבל כדאי שיוכל להריץ גם דברים אחרים בעתיד הקרוב. 3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? אין צורך בהקפי 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? בינוני 6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? לא 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אזור רחובות 9. מתי מתוכננת קניית המחשב? בשבוע הקרוב 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים ספציפיים? לא 11. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? לא 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: כאמור המחשב לשימוש של ילד בן 10, קיבלנו מפרט מחנות אחת שאני מצרף פה, נשמח לשמוע הערות עליו או מפרט שונה לגמרי. יכול להיות שהתקציב שהצבנו הוא OVERKILL לגמרי ואפשר להשיג מחשב טוב באלף פחות, אשמח לשמוע גם הערות לגבי התקציב שקבענו ביחס למה שאנחנו מחפשים. תודה מראש. מעבד: 772 ₪ - * מבצע * - AMD Six Core Ryzen 5 2600 3.9Ghz AM4 BOX לוח אם: 340 ₪ - * חדש * - MSI B450M PRO - VDH V2 זכרון: 579 ₪ - * מבצע * - 16GB (2x8G) Crucial Ballistix-Sport DDR4 3000Mhz GRAY CL16 כרטיס מסך: 1090 ₪ - * בהרכבת מחשב * - MSI RADEON RX 580 8GB GDDR5 Up To 1366Mhz ARMOR OC דיסק קשיח: 409 ₪ - SSD Crucial 500G MX500 3D NAND Read-560 / Write-510 SATA III 5 Years Warranty דיסק קשיח: 197 ₪ - * מבצע * - Seagate 1T 3.5'' Sata3 Barracuda 7200RPM 2 Years Warranty ספק כוח: 239 ₪ - * מבצע * - Antec 550W 80+ Bronze NE550M Modular מארז: 199 ₪ - * חדש * - Antec P6 Tempered Glass Micro-ATX מחיר סופי: למזומן / העברה בנקאית: 3825 ₪ לאשראי: עד 12 תשלומים 3901 ₪ או עד 36 תשלומים 3978 ₪
  14. בסופו של דבר הטלפון נשלח חזרה לחו"ל לקרוב משפחה, שמימש את האחריות וקיבל טלפון חדש. אכן, זה אחד הסיכונים, תודה על התגובה.
  15. שלום, קנו עבורי את הטלפון בניו-יורק בחנות של וריזון, שם גם עשו לטלפון UNLOCK. לאחר כמה ימים שהוא אצלי הוא נכבה, וכשמדליקים אותו הוא מיד נכבה שוב. אני יכול להעלות את ה BOOT LOADER אבל גם בחירה ב RECOVERY MODE גורם לטלפון להכבות. קרה לי משהו דומה עם נקסוס 5, זה בעיה מוכרת שאי אפשר ממש לתקן והדבר הכי נכון זה לממש את האחריות והם יחליפו לטלפון אחר. גם אם אשלח את הטלפון חזרה לחו"ל, החנות כבר אמרה שהיא לא יכולה לעזור ואני צריך לפנות לגוגל. גוגל מצדם אמרו שהם לא מספקים תמיכה בישראל, ולא מאפשרים לי גם לשלוח אותו לתיקון בארה"ב תחת האחריות. יש למישהו מושג מה אפשר לעשות? אה, ותתרחקו מהפיקסל 3...
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close