עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. שלום, קראתי את - http://news.walla.co.il/?w=/1/1704081&m=1&mid=93648 ואני פשוט לא מאמין למה שאני קורא - זה קו ההגנה שלהם? שהוא מת מטביעה? לרגע נניח שזה נכון - הם היכו אותו עד אובדן הכרה ואז הושלך למים - ולכן טבע. עד כמה אפשר לסבול את השטויות האלו. זה מקרה קלאסי של רצח\לינץ'. אני רואה עזות מצח ויוהרה לטעון טענות כאלה מטומטמות. הגיע הזמן שבתי המשפט ישימו קץ לקרקס המתנהל בין כתליהם. גבריאל

    • 100 תגובות
    • 8.7k צפיות
  2. Started by Kurt,

    היום עלה בכיתה ויכוח סוער ביני לבין המורה לאזרחות חובב השמאל בקשר ליעילותה של חדש בכנסת הוא טוען כי המפלגה הביאה לחקיקות חברתיות חשובות מאוד, ורציתי לדעת אם נכון הדבר תנסו להיות אובייקטיבים, עד כמה שזה קשה תודה

    • 90 תגובות
    • 8.7k צפיות
  3. מערכת שאוספת ומנתחת עשרות מיליוני פרסומים ברשתות החברתיות קובעת שהמועמד הרפובליקני השנוי במחלוקת בדרך להפוך לאיש החזק בעולם לכתבה

  4. http://news.walla.co.il/?w=//414120 סיגריות? לא לבני נוער. האם לדעתכם מוצדק למנוע מבני נוער לעשן, גם כאשר יש מספר לא מבוטל של מעשנים מכורים לסיגריות? לדעתי מניעת עישון מבני נוער (ובכלל) זו עבודת קודש, אבל, אתם לא חושבים שהדבר הזה יגרום למאפיה להתחיל למכור סיגריות לבני נוער כמו שהיה בארצות הברית בשנות החמישים לאחר שאסרו מכירת אלכוהול? בכל אופן, אין שום ספק שזה יוריד את אחוז המעשנים, אבל כאשר אנשים יצטרכו לקנות סגריות במחיר של 5 שקל לסיגריה, והם מכורים לזה... אז הם יפשטו רגל, לא?

    • 67 תגובות
    • 8.6k צפיות
  5. http://news.walla.co.il/?w=//1040203 לדעתי הוא צריך לקבל מדליה לא כלא מה הם רצו שיחכה למשטרת ישראל?

    • 125 תגובות
    • 8.6k צפיות
  6. Started by Yehudaa,

    להכין מסכות אב"כ קלשונים וחיבור לאינטרנט

    • 82 תגובות
    • 8.6k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3272530,00.html אגב, ציטוט מעניין של שר החקלאות היפני: פרקטיות בשיאה... מעניין מה היה קורה אם היינו מצהירים דבר זהה על הפלסטינים :

    • 152 תגובות
    • 8.6k צפיות
  8. Started by Gil28,

    מחר (יום ראשון) עונה מספר 17 של "טופ גיר" מתחילה (שעה 20:00 שעון אנגליה, BBC2) הנה טיזר קטן: Top Gear Season 17 Teaser Trailer 2011 עדכון: הפרק כבר שודר.

    • 63 תגובות
    • 8.6k צפיות
  9. http://news.walla.co.il/?w=//1158121 מה מציק להם ? שיתנו לאנשים שרוצים קבורה אחרת לעשות כירצונם

    • 84 תגובות
    • 8.6k צפיות
  10. Started by zorgi,

    המלחמה בין רוסיה לגאורגיה בקושי הסתיימה ומי יודע, אולי המלחמה הקרה הבאה בפתח. החיזבלאה וחמאס מתעצמים, איראן מנסה להשיג גרעין ואף אחד לא יודע מה באמת יקרה. בנוסף לכך, גם המצב הכלכלי במדינה לא משהו . אז מי לדעתכם הכי מתאים לנהל כרגע את המדינה או לחילופין ,מי המועמד הכי פחות גרוע לעשות זאת .

    • 77 תגובות
    • 8.5k צפיות
  11. תראו אני גרוש בלי ילדים מסודר כלכלית ,נראה טוב יחסית ולא חסר לי דבר . אחריי כמה וכמה מערכות יחסים ,שחלקן ארוכות למדיי , הגעתי למסקנה שהנשים הישראליות הם בכלל לא אופציה לפרק ב' מפני שהן פשוט לא WIFE MATERIAL אני מעדיף להמשיך לחיות לבד בשקט ובשלווה מאשר בזוגיות של ויכוחים ומאבקי שליטה שהם תוצאה בלתי נמנעת של חיים עם בחורות הישראליות ,הדעתניות,האסרטיביות והפמינאציות (פמניזים +נאציזים - מצטער אבל אין מילה אחרת שהיא יותר הולמת את המנטאליות והגישה של הבחורות החילוניות בגילאים 20-30 ). הישראליות טובות לבילוי אבל לא למשהו רציני ומחייב כמו הקמת משפחה וילדים. מלבד הניסיון האישי שלי , כשאני מסתכל על קרובי משפחה וחברים בגילאים שלי אני רואה שרובם התגרשו . כמעט כל אלו שנשארו נשואי…

    • 66 תגובות
    • 8.5k צפיות
  12. בצמרת הפיקוד של צה"ל יודעים שלוחמים ותומכי לחימה עובדים קשה יותר ומסכנים את חייהם על בסיס יומיומי. ישבו וחשבו במשך עשרות דיונים איך הם יצ'פרו את אותם חיילים. בסוף קיבלו רעיון מבריק: לוחם יקבל תעודת שחרור בצבע זהב, ג'ובניק יקבל תעודת שחרור בצבע ארד. כל אותם שנים ששמרתי כמו כלב שמירה בעמדה משנות ה-30 ללא תנאים מינימליים שווים חתיכת פלסטיק בצבע כסף. מדהים. אכן תגמול ראוי לתומך לחימה. אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3489200,00.html

    • 71 תגובות
    • 8.5k צפיות
  13. Started by Judas Iscariot,

    בעמוד האחורי של עיתון הארץ הייתה היום "פרסומת" של "הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול", שמטרתה להרתיע נגד השימוש בסמים ואלכוהול, תחת הסיסמא "סמים ואלכוהול יחד זאת התאבדות". עד כאן, הכל "בסדר". ואז רואים את הפרסומת עצמה... גועל נפש. רואים נער מחזיר בבאנג, עליו כאילו חגורת נפץ המכילה סוגי סמים/אלכוהול שונים - מאחוריו רקע של ת"א ומסביבו קישוט של אותיות ערביות וכן הכיתוב: "הצעיר עומר קנדל, בן 16, ערבב וודקה עם אקסטה והלך להתפוצץ במסיבה בתל - אביב". אני אישית נתקפתי חלחלה כאשר ראיתי את הפרסומת הזו, גועל נפש מה שהמפרסמים של הרשות למלחמה בסמים יכולים לעשות... גועל נפש. הפרסומת(תודה למינימייזר):

    • 84 תגובות
    • 8.5k צפיות
  14. אחרי ההצלחה המסחררת של ה5 בנובמבר שבו ד"ר רון פאול גייס שיא רפובליקני של 4.2 מליון דולר ביום אחד בלבד הגיע ה16 בדצמבר שהוא היום בו תוכנן האיקוע השני.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=300423.0 אירוע זה הצליח לגייס 6 מליון דולר ביום אחד בלבד! מה ששבר את השיא הקודם שקבע ד"ר רון פאול והפך את ד"ר רון פאול למועמד שגייס את הסכום הגבוהה ביותר ביום אחד בהיסטוריה האמרקנית ולמועמד הרפובליקני שגייס את הסכום הגבוה ביותר ברבעון ה4. https://www.ronpaul2008.com/ ד"ר רון פאול לנשיאות 2008 !

    • 73 תגובות
    • 8.5k צפיות
  15. מישהו זוכר בכלל כבר כמה זמן המצב שם נימשך? עד שלא משביתים לכול שדרות את החשמל אף אחד לא מדווח יותר על מה שקורה שם. מיסכנים התושבים שם באמת, זאת פשוט הפקרה לשמה. לממשלה לא אכפת כלל מהתושבים שם . http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3314346,00.html

    • 129 תגובות
    • 8.5k צפיות
  16. אנא שתפו גם מה דעתכם על אנשים שלא עומדים בצפירה

    • 147 תגובות
    • 8.5k צפיות
  17. Started by motogt,

    אז אני אתחיל משני סרטים גרועים שראיתי: 1. the mist - פשוט סרט מפגר,שחקנים גרועים,כתיבה זולה,עלילה מפגרת, במאי מסכן! לא לראות!! 2.Delta Farce - עוד סרט מסכן בלי עלילה. לא לראות!!!

    • 104 תגובות
    • 8.5k צפיות
  18. Started by MishaK,

    משהו שקיבלתי באימייל: "יום שישי האחרון נכנסתי לאתר של "גוש שלום" וראיתי שהם מבקשים להחרים את המוצרים של חברת Caterpillar שבין השאר מוכרת לצה"ל את מפלצות ה D9 שהורסות את בתי המחבלים המסכנים... הם אף טרחו לעשות קמפיין ולשבש את שמה של החברה מ CATERPILLAR ל CATERRORPILLAR... אבל, כנראה ש CATERPILLAR ימשיכו למכור, כי אם החרם של גוש שלום על מוצרים מהתנחלויות לא עבד טוב, אז למה שזה יעבוד על מוצרים של חברה בינלאומית גדולה, כמעט מונופול בתחומה ? אז קבלו את הפרסומת החדשה של חברת CATERPILLAR, יצרנית ה D9 שחביב על כל משפחה של מחבל... "

    • 95 תגובות
    • 8.4k צפיות
  19. Started by Mesatla,

    דעתי היא שצריך לאסור שתיית אלכוהול בכלל, לא רק מגיל 21. אני רוצה לדעת מה הקהילה חושבת, ילדים בבקשה (מתחת ל21)

    • 57 תגובות
    • 8.4k צפיות
  20. אוהבים לשתות מים מבקבוקים? לא מוצא חן בעיניכם הטעם החזק של כלור ולעתים מתכת שיש במי הברז? מסתבר שהממשלה לא אוהבת שאתם עושים את זה. http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3519468,00.html אני רק תוהה באיזה עוד תחומים הם מסוגלים להיכנס לנו בין השיניים. אין למשרד לאיכות הסביבה משהו טוב יותר טוב לבזבז עליו כסף? לקדם מיחזור או משהו?

    • 93 תגובות
    • 8.4k צפיות
  21. Started by stone cold,

    מה אתם חושבים על זה http://news.walla.co.il/?w=//865466 לפי דעתי יש בזה דברים טובים בימיוחד בישבילי אבל כבר מדברים על תא מישפחתי ודברים כאלה אז אני חושב שבסוף זה ייושם בצורה כזות שיחלקו כסף לבטלנים שהשריצו 20 ילדים ולאנשים עובדים רגילים שליפעמים יוצא להם חודשים שהמשכורת בהם נמוכה לא יתנו כלום (וכרגע אני צריך ללכת לעבודה אז בי בינתים)

    • 79 תגובות
    • 8.4k צפיות
  22. Started by Pika007,

    יש לי כמה דעות בנושא, ואני ממש לא רוצה לערבב את הת'רד הזה עם הת'רד שנפתח לזכרם של שני החטופים שלכולנו היה ברור כבר לפני שנה שהם פגשו את סופם. יהי זכרם ברוך. ולנושא- דבר ראשון, כמה כתבות שמייצגות דעות שונות בנוגע לתהליך קבלת ההחלטות ואופי העסקה- http://news.walla.co.il/?w=//1314260 http://news.walla.co.il/?w=//1313833 http://news.walla.co.il/?w=//1314208 אז מה היה- הממשלה הסכימה מראש לשחרור רוצח תינוקות מתועב שנחשב "קלף חזק" למיקוח, ועוד כמה מהמחבלים שלהם, תמורת 2 ארונות עם 2 גופות. הצעד הזה, לדעתי, היה שגוי מהיסוד. קודם היו צריכים לקבוע את אופי העסקה, ולברר אם הם חיים, ואחרי זה את המחיר. במידה וחיזבאללה לא היה מוכן לחשוף שהם מתים בשום אופן, היו צריכים להכין מבצע בלימה מרא…

    • 61 תגובות
    • 8.4k צפיות
  23. Started by Gil28,

    אין מה להוסיף:

    • 35 תגובות
    • 8.4k צפיות
  24. ברחבי הרשת קוראים להחרים את חברת התעופה האמריקנית "יונייטד איירליינס" בטענה שהפלתה נוסעת מוסלמית שביקשה מדיילת פחית דיאט קולה סגורה מסיבות היגייניות ונענתה בשלילה כי לטענת חברת התעופה הפחית הסגורה יכולה לשמש ככלי נשק. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4663839,00.html הלוואי שבאמת כל המוסלמים והתומכים למיניהם יחרימו את החברה הזאת, אז היא תהפוך לחברה התעופה הבטוחה בעולם

  25. הכתבה מצורפת ואני חושב שזה דבר מצויין שיש תביעה כי כך ינתן הצ'אנס לשני הצדדים להביא את הדעה שלהם אל האור וכמו כן אני חושב שזה חלק מהמאבק בשחיתות שיש לנו במדינה שהתרופה היחידה לשחיתות היא הוצאה של כל אנשי החושך האלו אל האור , כלומר אם המידע לגבי כל העיסקות האלו בכספי הציבור יהיה גלוי אני בטוח שיפחתו מספר הקומבינות והשקשוקות . לצערי לא ראיתי את הסרט אבל הסרט לא היה מחדש כלום לגבי השחיתויות של הנוגעים בדבר . וכמובן הפירסום שהסרט יקבל . בהצלחה . http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3745939,00.html

    • 87 תגובות
    • 8.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים