צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
אהלן הקיץ כבר כאן, אבל היום נהיה לי חם בגלל דבר אחר לגמרי. הזמנתי לפני ימים ספורים מחברת ממכר פונטים (או גופנים אם אתם אבשלום קור) משפחת פונטים. המחיר במחירון באתר היה 640 ש"ח. המחיר שסיכמתי עם הנציגה בטלפון היה 640 ש"ח. בפועל מסתבר שהמחיר הזה לא כולל מע"מ. לא נאמר לי בשום מקום שהמחיר לא כולל מע"מ, או שיהיה חיוב נוסף. המחירון לא מצויין בשום כוכבית שהמחיר לא כולל מע"מ ולא כלום. בואו גם לא נשכח שציון מחירים ללא מע"מ מהוה עבירה על החוק: מס ערך מוסף @ ויקיפדיה(אני לא עסק, הפונט נועד לשימוש שלי והחשבונית הונפקה על שמי) כמובן שהתקשרתי לחברה ושאלתי לפשר הדבר. הסברתי להם שהדבר ממש לא מקובל עלי ושטחתי בפניהם את טענותי. אותה הנציגה טענה שבמייל קודם ששלחה לי, ובו חשבונית (פי…
-
- 5 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
החלטתי להחזיר מוצר שהזמנתי מאמזון גרמניה דרך חברת שליחויות* (הסניף שלהם באוסטריה). פעם ראשונה שאני עושה את זה, אז כאשר התחלתי את התהליך הופתעתי לגלות שאני מחוייב לשלוח את החבילה חזרה רק לכתובת המקורית, באוסטריה במקרה זה. אוקיי, אז קיבלתי את התוית משלוח החזר ושם מצויינת במפורש הכתובת של המרכז הלוגיסטי של אמאזון באוסטריה... אז רציתי לשאול את החברים המנוסים פה, האם אני יכול לשלוח את החבילה ישירות, למרות שכתובת המען לא תואמת את זו שציינתי בבקשה להחזר? פשוט חוסך לי את המשלוח הכפול (אני מניח שאני אצטרך לשלם גם על המשלוח המקומי באוסטריה) ואת העמלה של חברת השליחויות. *הכוונה לשירות קידום חבילות
-
- 2 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
היי. כבר פתחתי בעבר דיון על כך וחלקים ראשונים יכולים להשמע לכם מוכרים, אך הסיפור התפתח ואני צריך את עזרתכם: קניתי Samsung S7 Edge מחנות KSP בסניף אשדוד (עד הלום) לפני חודש ושבוע. לאחר שלוש שבועות המסך הפסיק להציג תצוגה. שלחתי את המכשיר ליבואן וכשבוע וחצי לא שמעתי מהם דבר. יצרתי איתם קשר והתבררו הפרטים הבאים: 1. אין להם מסך חלופי וחדש בצבע אותו רכשתי. 2. תאריך האחריות אותו הם מציגים באתר שלהם (היבואן): שנה ועשר חודש במקום שנתיים כפי שצויין בקבלה של KSP. הכנתי מסמך לפני תביעה ושלחתי להם אותו ביום ראשון הזה. נציגי היבואן כמובן הצהירו שאין לי שום עילה לתביעה אך במהרה מיהרו להודיע לי שישלחו לי מכשיר חדש. עד כאן נשמע שהסיפור…
-
- 31 תגובות
- 10.3k צפיות
- 2 followers
-
-
פתאטי שאני צריך לשאול באינטרנט איפה לקנות קומקום. אני מניח שבקניון יש קומקום או בשופר סל? אבל איזה קומקום כדאי לקנות? בשופר סל יהיה לי הכי קל לקנות כי יש לי ליד העבודה אבל לא יודע אם הקומקומים שלהם טובים. צריך קומקום שהוא יחסית בריא מבחינת הפלסטיק ושאר הפרמטרים. להזמין באינטרנט מ"איציק קומקומים ומוצרי חשמל" נראה לי קצת פחות אמין. יש לי גם קניון ליד הבית אבל אני לא סגור באיזה חנות לקנות, אני שונא סתם להסתובב בקניון ולחפש במקום לדעת לאיזה חנות אני צריך ללכת.
-
- 25 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
שלום אנשים לאור מוות הדיון הקודם החלטתי לפתוח דיון נוסף שבו נעסוק בנושא. מטרת הדיון: בחירת קשיח למטרות אחסון וגיבוי ע"פ יתרונות וחסרונות. אז ככה הגדלים העומדים בפנינו הם כמובן 1-3TB עם נטייה לכיוון בחירה ב2 או 3 TERA. ללכת על 1TB יהיה : 1. סטייה מהקבוצתית ואי מיקוד. 2. "בזבוז" של קנייה לאור העובדה כי זה נחשב כבר נפח קטן במונחים של היום. אז אני דיי חושב שנסגרנו על 2 ו3. נשארו לנו 2 נושאים על הפרק: 1. חברה: א. WESTERN DIGITAL ב. SEAGATE ג. SAMSUNG (במסווה של SEAGATE). 2. סוג קשיח: א. GREEN 2. RED. אני חושב ששחור או דיסקים שמתאימים לביצועים ממש לא מתאימים פה מכיוון שמי שמחפש ביצועים יילך לכיוון SSD. דיסק קשיח בגודל כזה מתאים למטרות אחסון לא למטרות ביצועים. אני מבקש מאנשים ל…
-
- 36 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
למישהו יצא כבר לרכוש דרכם? האם אמינים? http://buyamerica.co.il על פניו נותנים ממשק נוח לקנייה עם חישוב אוטומטי למחיר סופי כולל משלוח בשקלים לאחר בחירה במוצר באתרים אמריקאים שמנותבים דרכם. אשמח לשמוע המלצות או לא. אל תתבלבלו עם buy2usa.
-
- 26 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
שלום אני לקוח ותיק בבזק בינלאומי וקיבלתי הצעה מהם 30MB + GAMER תמורת 72 שקלים..מחיר הגיוני?
-
- 57 תגובות
- 10.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לאחר סיום "תקופת המבצע" בגולן, קפץ לי המחיר ל-99 שקל לחודש בלי ששמתי לב. עפ"י החוק החברה מחויבת לעדכן את הלקוח 30-60 יום על שינוי המחיר המסתמן. גולן עושה את הדבר בחשבוניות החודשיות, רק שאלו אינן נשלחות אל הלקוח, אלא יש לצרוך אותן באופן אקטיבי דרך חשבון המשתמש באתר החברה. אשמח לדעת אם למיטב ידיעתו המשפטית (לא ספקולציות ודעות) של מישהו כאן הדבר עונה על תנאי החוק.
-
- 32 תגובות
- 10.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם. פוסט זה בא לספר את סיפור החלפת העכבר שלי. בנובמבר שנה שעברה , קניתי עכבר LOGITECH MX1100 נוסף , כך שאוכל לעבוד איתו בעבודה. לאחר כשבוע , שמתי לב שהגלגלת לא זה בצורה חלקה , ולאחר כשבוע נוסף הפסיק הכפתור של הבוהן לעבוד. מכיוון שהיה בידי עכבר נוסף , הבנתי שכנראה פשוט נפלתי על יחידה לא טובה , ולכן יש להחליפה במסגרת האחריות. לאחר ששנעתי דברים טובים על השירות של LOGITECH , החלטתי לפנות ליבואן , ולהחליף שם. לאחר שיחה איתם , מסרו לי שהדגם הנ"ל כבר לא מיוצר , ושיחליפו לי לדגם אחר. (כמעט זהה , רק בלי כפתורי SENSITIVITY). מכיוון שהמרכז שרות עובד רק עד חמש , ואני עד 6 , ומסיבות של חוסר זמן שלי, רק היום ניגשתי להחליף את העכבר. לאחר שהגעתי, והראתי את העבר,הקבלה והתקלות למוכ…
-
- 26 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, אני מעוניין לרכוש כרטיס רשת וראוטר אלחוטי מאמזון. ערך הקנייה הוא כ 700 דולר. מדובר בקנייה דרך www.amazon.com כך שהמשלוח הוא לדעתי מארה"ב. ראיתי באתר של אמזון שכאשר נמנסים לבצע קנייה,מוצעים שלושה אופנים של משלוח: (Standard International Shipping - No tracking (averages 18-32 business days) (AmazonGlobal Expedited Shipping (averages 7-10 business days (AmazonGlobal Priority Shipping (averages 2-5 business days לדעתי הצורה הראשונה היא משלוח דואר רגיל, לא רשום. זה אולי טוב אם קונים ספרים אבל בקנייה בהיקף של 700 דולר, נראה לי שיש כאן סיכון שלא כדאי לקחת במקרה שהחבילה לא מגיע…
-
- 3 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
קניית מכשיר פגום מ-Ivory פניתי לאייבורי אמרו לי לפנות לשיא קום היבואנית בקשר לאחריות אז הם אמרו ללכת למעבדות קבוצת ח"י נסעתי ונתתי להם את המכשיר Galaxy S2 אמרו לי שיצרו איתי קשר מה צריך לעשות איתו (לתקן להחליף או לא יודע מה) השאלה שלי האם זה חוקי שאני מקבל מכשיר פגום ושיתקנו לי אותו יש איזה שהוא חוק שאומר שאני אמור לקבל חדש במקרה כזה כי הפלאפון נקנה החודש הזה ולא נפל ואין עליו שום סימן של פגע
-
- 48 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
סופסופ ואמנם לא לגמרי וכמו שצריך אבל יש שינוי מסויים בעניין אגרת רשות השידור לגבי אנשים שאינם קולטים רשות השידור. לינק מכלכליסט
-
- 72 תגובות
- 10.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם אם אתם זוכרים לפני כשבוע ימים פרסמתי פה הודעה בה אני שואל כמה מכס יקחו על דבר מסוים http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3MO10-Playstation%20Move%20Starter%20Pack%20Motion%20Controller%20Eye%20Camera%20Starter%20Disk.html +4.8 פאונד על המשלוח - סה"כ כ286 ש"ח היום קיבלתי את המוצר ונאלצתי לשלם עליו עוד 164 ש"ח נוספים קיבלתי דף ובו רשום: מצהר יבוא טובים בדואר (רשות המסים בישראל) קבלה ללקוח תאור טובין : משחק טלוויזיה הער' ערך בשקלים: 549 ש"ח פרט מכס: -8186700 מכס: 66 מע"מ 98 סה"כ 164 מתחת רשום שסוג הדואר הוא צרור וארץ המוצא זה UK מספר מעקב וכו'.... השאלות שלי הן: מע"מ - 98 ש"ח (16%) איך זה הגיוני? 16 אחוז מ286 זה 45.76 מכס - 66 שקלים - למה? ערך בשקלים - 549? …
-
- 15 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
לאור מעבר דירה שוקל אם להתחבר לunlimited ברמת גן, נכון להיום אנחנו מחוברים לאינטרנט פרטנר ואני לא מרוצה מכיוון שסטרימינג עובד בצורה נוראיתתתת. מישהו יכול לספר מניסיון איך השירות ובעיקר סטרימינג בשעות 19:00 -21:00 ? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 10.1k צפיות
- 2 followers
-
-
קנייה קבוצתית למקלדת של Razer: BlackWidow Tournament Stealth Edition. לינק לאתר הרשמי: http://www.razerzone.com/store/razer-blackwidow-tournament-stealth-edition המאפיינים העיקריים של המקלדת היא העובדה שאין לה את סדרת המקשים הרגילים בצד ימין numpad, היא שקטה יותר מהגירסה הרגיל עקב שימוש בסויצ'ים mxbrown. וכמובן תגיע עם חריטה בעברית. המחיר כרגע הוא 400 ש"ח. אני מארגן את הקבוצה על מנת שנוכל לקבל הנחה יותר משמעותית. פתחתי גם דף פייסבוק: https://www.facebook.com/razerkeyboard
-
- 16 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
כמו מידי שנה, מגיע אלינו מחר הבלאק פריידי (25.11). כחלק מכך יש מבצעים של 1+1 אצל חלק מהחנויות, בין היתר "באג". אם אתם מתכננים על מוצר מסוים ולא צריכים פריט נוסף, כאן אולי תמצאו פרטנר לקנייה. בשביל כך, נוצר השירשור הנ"ל בו תוכלו לרשום מה אתם מחפשים לפי הקריטריונים הבאים (מומלץ): *המוצר *מחיר (או טווח מחירים למוצרים דומים) *סניף (או מקום גיאוגרפי בארץ לסגירת עסקה) ושם רשת *אופציונלי- קישור למוצר את סגירת הקשר עם הפרטנר באשר למוצרים יש בצע בפרטי כדיי לא להספים את השרשור. נא לא להתחיל לפתוח פה תת-שאלות שקשורות למוצרים, בשביל זה יש את הפורומים המיקצועיים לשם כך. נ.ב- מי שכבר ביקר בחנויות וקנה משהו מוזמן לשתף מה מצב הסחורה בסניף הנ"ל ועל העומס בחנות (כדי שנדע לאיזה…
-
- 76 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
היום הייתי במוסך לטיפול שגרתי באמצע הטיפול בא לי נציג השרות ואמר שבבלמים האחוריים נשארה 30% רפידה והם חוששים שזה לא יספיק עד לטיפול הבא. רצו לקבל הסכמה שלי לבלמים חדשים וחריטה של הצלחות, עניין של כ-700 ש"ח. לא הסכמתי ואמרתי שאכנס עוד כמה חודשים להחלפה. מה אתם אומרים, זה טריק להכניס אותך להוצאות, ואני יכול בתקופה הקרובה לנסוע בשקט או שיש חשש אמיתי. אני מניח שאין שום עניין בטיחותי דחוף מאחר ובלי בעיה הסכימו איתי.
-
- 25 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
קודם כל, מי שימשיך לשלוח לי ה"פ על זה, לא יקבל מענה יותר. ועכשיו להסבר מה זה בדיוק האתר הזה ואיך משתמשים בו. אז JETLEAP, זה אתר שהתחיל לפני כמה שבועות, אולי טיפה יותר, ע"י שני ישראלים. הקונספט של האתר ממש פשוט, למעשה אתה "משכיר" מקום במזוודה של מישהו שמגיע מארה"ב לארץ. אתה קובע את הסכום שאתה מוכן לשלם, אתה מפרסם באתר שלהם מודעה עם שם המוצר, העלות שלו, תמונה וכו'. אחרי שעשית את זה, אתה מחכה שיפנו אליך אנשים. ברגע שפנה אלייך מישהו, אתה יכול לקיים איתו דו-שיח במערכת ההודעות של האתר. אפשר לקיים משא ומתן ואז גם לשנות את המחיר שקבעתם בעת פרסום המודעה. כלומר שום דבר לא סגור עד שלא סוגרים הכל עם המוביל. אחרי שסגרתם הכל עם המוביל, ויש לכם את הכתובת שלו תבקשו גם מס' טלפון כי בברירת…
-
- 15 תגובות
- 10k צפיות
-
-
http://startpc.co.il/build/ אני כרגע מתכנן לקנות מחשב חדש.. וקשה לי להתעלם מהעובדה שכל רכיב אצלהם זול יותר בצורה משמעותית מבחנויות אחרות. זול בצורה מגוכחת + מערכת ניהול תוכן בשקל = גורם לחשדות לגבי מימוש אחריות עתידי מולם או מול היבואן. הסבר מישהו?
-
- 3 תגובות
- 9.8k צפיות
- 1 follower
-
-
רכשתי שבוע שעבר מחשב נייד Lenovo E480. המוצר הגיע עם שליח תוך 4 ימי עסקים. אריזת המוצר נראתה מקורית. עם מדבקת Lenovo אדומה שמראה שלא נעשה במוצר שימוש. מכיוון שהמוצר בא ללא וינדוס נאלצתי להתקין אותו בעצמי. בהתקנה בחרתי שלא לשים קוד. והמשכתי בהתקנה. הכל טוב ויפה עד שבאתי לשים קוד חדש כדי להפעיל את הוינדוס. (אחרי שלב ההתקנה) לכאורה, כבר ישב שם קוד. לא יודע איך הגיע לשם קוד אם בחרתי בהתקנה שלא לשים אחד. אבל הוינדוס רשם שיש קוד, ושהוא לא חוקי/לא טוב. ניסיתי לשים קוד אחר שכן עובד אבל גם אז הוינדוס לא נתן לי, היה קוד שגיאה. אחרי כמה שיטוטים באינטרנט, הצלחתי למחוק את הקוד הקיים מהוינדוס ע"י 2 פקודות ב-CMD. ואחרי שעשיתי את זה, לבסוף הצל…
-
- 34 תגובות
- 9.8k צפיות
-
-
אי אפשר להתקשר אליהם האתר לא עובד מאתמול! חנות שמאוד אהבתי הבנתי שהם פשטו רגל.. עכשיו זה מוזר קראתי כתבה שהם פשטו רגל ב-2011 וקניתי מהם מחשב בתחילת 2013.. אז יש לי שאלה, אם קניתי אצלהם מחשב עם ביטוח לשלוש שנים? זהו הלך הביטוח? דפקו אותי? אם נשרף לי חלק במחשב נגיד המאבד אין לי למי ללכת?
-
- 22 תגובות
- 9.8k צפיות
- 1 follower
-
-
בהמשך לפוסט הקודם שלי מלפני שנה - https://hwzone.co.il/community/topic/555814-חווית-הקנייה-שלי-בפלונטר/#comment-4918444 הכרטיס מסך השלישי המשומש שקיבלתי מהם הציג ארטיפקטים בערך מהשבוע השלישי-חודש אחרי שקיבלתי אותו. לפני שהם שלחו לי אותו, התקשרתי אליהם ובפירוש ביקשתי שיבדקו אותו בעצמם לפני שהם שולחים, אחרת שישאירו אצלם - קיבלתי תשובה של "אנחנו לא בודקים כרטיסים, זה העבודה של היבואן ואין סיכוי שגם הכרטיס הזה יהיה תקול, אם הוא יהיה תקול (שזה לא הגיוני) נמצא כבר פתרון". קיבלתי אותו בערך לפני חצי שנה, ומכיוון שנמאס לי להפוך את המחשב שלי לנכה אחת לכמה חודשים החלטתי שאני אנסה לסחוב עם הארטיפקטים. בחודש האחרון התופעה התגברה ונהייתה בלתי נסבלת, כמובן שלפני…
-
- 28 תגובות
- 9.8k צפיות
- 1 follower
-
-
ממש עכשיו, הגיע אליי איזה בחור אחד בשם רומן (לטענתו), בחור רוסי, נראה כמו ילד בן 20, עושה לי "אני מרשות הגבייה של רשות השידור לביקורת פתע של אגרת טלוויזיה". הוציא לי איזושהי תעודה שלא עשתה עליי רושם, נראה לי מאד חשוד אז שלחתי אותו לאלף עזאזל. נראה לי כמו חוצפה ממדרגה ראשונה לבוא ככה לאנשים. לפי דעתי הוא עושה סיבוב בשכונה ומחפש לעקוץ אנשים תמימים. ש"יענו" חייבים באגרה ולא, ישלמו "קנס". מישהו מכיר או שמע על התופעה ההזויה הזאת? אגב, אני רשום כמשלם אגרה ואין לי שום בעיות איתם ככה שזה חרטוט ממדרגה ראשונה.
-
- 55 תגובות
- 9.8k צפיות
-
-
אהלן, לפי מה שראיתי באתרים שלהם הם באמת עומדים במילים שלהם או שזה סתם עוד איזה טריק שיווקי?
-
- 20 תגובות
- 9.8k צפיות
-
-
וואללה, היבואן בארץ חי כנראה רק מהעשירים. רק הם (ובעצם גם אהבלים) יכולים להרשות לעצמם לזרוק כסף לפח. כ"כ הרבה תלונות על ה-אין שרות או נוכלויות בשירות, לא ראיתי על אף חברה אחרת בארץ, תהיה קיקיונית ככל שתהיה ובאיזה מדיה שיש. תביעות משפטיות, תביעה יצוגית, תלונות לחברה בחו"ל (לא עוזר כי אוטומטית מועבר לארץ), דפי השמצה בפייס, כתבות בטלביזיה ומאמרי עיתונים. כלום לא משפיע על הצרכן (המסכן) שממשיך לקנות ולא יודע שהוא בעצם זרק את כספו. איך אין פה גורם ממלכתי שיתערב ויעשה סוף לזלזול הזה. בגלל שאין גורם שכזה, הענין הופך לאישי ומתמסמס בין תלונות הציבור האימפוטנטית ובתי המשפט שבמקרה הטוב פוסקים אחרי 5 שנים. היה לי נייד יוקרתי שלהם שסחב שנתיים ואז הלך לו הדיסק. לקצר 'תסיפור, המחשב מתו…
-
- 33 תגובות
- 9.7k צפיות
-