danielzy - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

danielzy

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1495
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    2

danielzy last won the day on אוקטובר 19 2022

danielzy had the most liked content!

אודות danielzy

  • יום הולדת 10/23/1992

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מפרט מחשב
    [left]
    [img]http://i.imgur.com/FiLUvIf.jpg[/img]
    [b][u]Intel i5 6600[/u][/b]
    [b][u]EVGA GTX 960[/u][/b]
    [b][u]HyperX DDR4 16GB[/u][/b]
    [i]sitting on[/i] [b][u]MSI B150 GAMING PRO[/u][/b]
    [i]supplied by[/i] [b][u]Corsair 430W Modular[/u][/b]
    [i]in[/i] [b][u]Fractal Design Define R5[/u][/b]
    [/left]
  • גאדגטים
    Samsung Galaxy S6 GOLD

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של danielzy

Zone Addict

Zone Addict (4/6)

19

דירוג

  1. לא פחות טוב זה עניין סובייקטיבי. אם העין שלך לא מצליחה להבדיל בין 30FPS ל 60FPS או בין 1080p ל 4K אז באמת שאין טעם. אני אישית מבדיל. מה זה מבדיל? היה לי מסך 4K שה 3080 לא באמת הצליח להתמודד איתו בלי נפילות FPS מעצבנות - אז שנמכתי ל 2K כי אמרתי "נו, זה רק 27 אינצ', אני לא באמת ארגיש בהבדל" - oh boy was I wrong. ההבדל בשימושים שהם לא גיימינג פשוט תהומי וגם בגיימינג הוא נראה לעין - מאז אני רוצה לחזור ל 4K אבל לא היה GPU מספיק חזק בשוק בשביל להניע את הרזולוציה הזו בצורה מספקת. אם נקביל את זה לחופשת הסקי שלך - אתה יכול לעשות סקי בחרמון בכנראה הרבה פחות כסף (לא באמת מבין בסקי, אני מניח שסקי בחרמון זו חוויה גרועה).
  2. נוידיה, בשכל, הבינה שגיימינג\חומרה זה כבר לא תחביב של ילדים, אלא תחביב של מבוגרים שלפני 20 שנה היו ילדים - ויש להם כנראה יותר כסף לשרוף. כשאתה חושב על אדם מבוגר, לאו דווקא עשיר, אבל עם עבודה מכניסה שמוכן להוציא כסף על התחביבים, פתאום המחיר לא נראה כל כך מוזר. גם אם אני לא חייב את הפיצ'רים - יחסית לתחביבים אחרים (בערך כל תחביב) התמורה לשקל שאתה מקבל פה היא עצומה. זה לא שאני מנסה להגן על ההחלטה שלי - אני יודע שהיא נכונה, אבל הייתי שמח לפתוח את החשיבה של אנשים אחרים. אני גר בארה"ב אז ארשום את המספרים שאני שילמתי, אבל בהתחשב בזה שאני גר בקליפורניה שבה יש 9% מע"מ ובהתחשב בזה שכמעט להכל יש בימנו משלוח חינם לישראל מאמאזון, ובהתחשב בזה שכל כך הרבה חנויות חומרה פתחו סניפים באילת, אני לא חושב שהמספרים אמורים להיות רחוקים מדי. בוא נשים קצת מספרים, סתם בשביל הדיון - בוא נגיד שקניתי 3090 בהשקה (אני לא, קניתי 3080, אבל לצורך הדיון) ואותו מכרתי ב $800 שזה בערך מחיר שוק היד השנייה של 3090 איפה שאני גר. שילמתי עליו בהשקה $1350 (כי תמיד יש איזה קופון 10% או קומבינה כזו או אחרת) ועל זה 9% מע"מ ואז עוד 5% הנחה על כל הסכום - סה"כ שילמתי $1397.925, נעגל ל $1400. כלומר הכרטיס עלה לי לשנתיים שימוש $600 - שנתיים שבהם לא הייתי צריך להטריד את עצמי בנושאי חומרה או FPS כי היה ברור לי שאין שום דבר יותר טוב בחוץ - ולא יהיה (ה 3090TI לא היה מתוכנן אלא ניסיון של נוידיה לנצל את המצב של השוק, ואכן הוא הפגין מספר חד ספרתי באחוזים של שיפור לעומת ה 3090). נגיד שאני משחק רק שעה ביום בממוצע (קצת פחות באמצע שבוע קצת יותר בסופש) שזה ככל הנראה שמרני - זה יוצא פחות מדולר לשעת הנאה\תחביב\קרא-לזה-איך-שבא-לך - זה פשוט אובייקטיבית לא הרבה לעומת בערך כל תחביב אחר. סתם לדוגמה, וזה באמת אחד התחביבים הכי זולים שאפשר להעלות על הדעת - כל סופש אני וזוגתי יוצאים להייק באיזור עם חברים, בד"כ נסיעה של לפחות 30 דק' לכיוון (בערך 50 מיילס \ 80 קמ הלוך חזור בממוצע) - הדלק פה כרגע סביבות ה 6 דולר לגאלון וזה בערך 2 גאלונס להלוך חזור, כלומר 12 דולר. ההייק של אתמול היה סביבות השעתיים שזה סביבות ה 6 דולר ל "שעת תחביב". שלא נדבר על אנשים עם תחביב של רכב\אופניים\סאונד\נגרות וכו'. בקיצור, הנקודה שלי, גיימינג\חומרה זה תחביב ממש אבל ממש זול. כן העלות הראשונית לא כזו זולה, אבל צריך לזכור שזה מחזיק להרבה מאוד שעות שימוש.
  3. הטבלה שנתת לא מעניינת כי היא מתייחסת בעיקר למחירי השוק בארה"ב אחרי קריסת הקריפטו, היא מייצגת מחירים של כרטיסים דור קודם שחסרים בהם פיצ'רים ושלא מתמודדים טוב עם RT. זה בערך כמו להשוות יעילות כלכלית של אייפון 11 (גם אם חדש באריזה) בימנו. כן, המכשיר חדש, כן הכשיר יוציא שיחות מצוין, אבל מדובר במכשיר בן כמה שנים, פחות מלוטש עם פחות פיצ'רים שפוטנציאלית חשובים למשתמש. האם כל אחד צריך 4090? ממש לא (ד"א, אני שילמתי על שלי $1440, רחוק מאוד מה 10K שציינת), אבל לקרוא למוצר שנותן כל כך הרבה ביצועים לשקל "שופוני" זה מטופש לדעתי. אם תבדוק את ההדלפות על ה 4080 או ה 4070 תגלה שה 4090 נותן הכי הרבה "FPS לשקל". לקנות 3090 לגיימינג - זה מטופש. האקט של לשלם קצת יותר מפי 2 על 15% יותר ביצועים - פשוט לא יעיל. זה לא המצב פה.
  4. מה בדיוק שופוני פה? הכרטיס נותן הכי הרבה ביצועים לשקל בסדרה 4000. במידה והפרוטה מצויה בכיסך - למה לא? בדיוק אספתי את שלי (השורה הזו, לדוגמה, שופוני)
×
  • צור חדש...