העשירים קונים מחשבי ASUS. החכמים לא .. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

העשירים קונים מחשבי ASUS. החכמים לא ..


hugo123

Recommended Posts

וואללה, היבואן בארץ חי כנראה רק מהעשירים. רק הם (ובעצם גם אהבלים) יכולים להרשות לעצמם לזרוק כסף לפח.

כ"כ הרבה תלונות על ה-אין שרות או נוכלויות בשירות, לא ראיתי על אף חברה אחרת בארץ, תהיה קיקיונית ככל שתהיה ובאיזה מדיה שיש.

תביעות משפטיות, תביעה יצוגית, תלונות לחברה בחו"ל (לא עוזר כי אוטומטית מועבר לארץ), דפי השמצה בפייס, כתבות בטלביזיה ומאמרי עיתונים. כלום לא משפיע על הצרכן (המסכן) שממשיך לקנות ולא יודע שהוא בעצם זרק את כספו.

איך אין פה גורם ממלכתי שיתערב ויעשה סוף לזלזול הזה. בגלל שאין גורם שכזה, הענין הופך לאישי ומתמסמס בין תלונות הציבור האימפוטנטית ובתי המשפט שבמקרה הטוב פוסקים אחרי 5 שנים.

היה לי נייד יוקרתי שלהם שסחב שנתיים ואז הלך לו הדיסק.

לקצר 'תסיפור, המחשב מתוייק עכשיו בפח וזאת לאחר החלפת דיסק וסוללה, בתשלום, בתיקון שארך להם 3 חודשים !!!! ועוד בסוף לא תוקן בכלל ובחלוטין.

היום לקחתי אותו מהם (עשיתי מהדיסק החדש דיסק גיבוי במארז חיצוני) וזרקתי את הגרוטאה לפח. אשכרה. מרגיש מרומה ובכלל לא עשיר..

מקוה שאזהרתי פה תמנע את מפח הנפש לפחות לאחרים ששוקלים רכש מחשב . אין פה רחמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בינתיים כל מה שאני רואה הוא שה"כל-כך הרבה תלונות ותביעות" מתנקזות ללקוח אחד שהיה לו "יוקרתי" והלך לו הדיסק אחרי שנתיים (משהו כל-כך חריג בפני עצמו, שלא קורה אף פעם, ובטח לא בניידים "יוקרתיים"). אמנם הלקוח השמיט פרטים (רק למען הקיצור, כן), אבל אפשר להסיק שכנראה הוא לא רכש אחריות ארוכה מספיק, אחרת היו מחליפים לו את הדיסק ללא עלות.

ללא ספק צריך להרים מולם תביעה רצחנית ומיד. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

..ובינתיים כל תגובה שלך (QTTP) שאני קורא זה לבוא בטענות (בד"כ משונות וגיקיות) לאנשים שסה"כ כוונתם בד"כ טובה. רוצים לקבל הכוונה או לחלוק מידע שיוכל לעזור לאחרים, בניגוד לך.

קראתי איך שחטת מישהו שהתלונן שקנה נייד חדש והיה לו פיקסל שרוף. במקום להדריך אותו, פשוט נהנית לקטול אותו ולמה? מה התועלת? מה אתה מנסה לחנך מחדש?

הרי סה"כ יכולת לכתוב שילך ויחליף או יחזיר ויקבל החזר (כי לא עברו 14 יום מהרכישה) או כל עצה טובה אחרת. בטח לא לרדת סתם על מישהו במצוקה.

אותו כנ"ל פה בת'רד הזה.

הרי די להציץ בדף הרשמי של ASUS ישראל בפייס, שכולו מלא רק טענות, קללות וגידופים על השרות הכי הכי גרוע בארץ.

יכולתי לתת מאות קישורים לתלונות החמורות על האין שרות שלהם. גם בחו"ל.

הייתי פיזית ב-2 המעבדות שלהם, רמת כעס כמו ששוררת שם אצל הלקוחות הממתינים, לא תראה באף מקום שפוי. ונדמה לי שהיה על זה אפילו חלק מדיון בועדת הכלכלה של הכנסת..

אבל אתה כהרגלך הציני-איני (אולי זו עייפות החומר שלך אחרי כתיבת כ-30 אלף תגובות שכאלה) "רואה רק אדם אחד". וואללה הלוואי והייתי היחיד שקוטל אותם.

.

אגב, הנייד (שזרקתי לפח) עדיין באחריות (3 שנים) והדיסק אכן הוחלף ללא עלות... אלא שהניתוח הצליח והחולה מת.

ד"א, אולי אתה קשור אליהם איכשהו? אז איתך הסליחה. כל פרנסה מכבדת את בעליה..

סה"כ אני את הלקח הכואב שלי למדתי אבל לא חבל שאחרים יפלו בבור זבל הזה שנקרא ASUS?

ההערות שלך.. רק שתהיה בריא.

- - - תגובה אוחדה: - - -

xytkhi, מתגלגלת נגדם תביעה יצוגית מפברואר 2014, אלא שזה לא יפתור כלום כי פסק הדין בטח יהיה בעוד 5 שנים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שתמצא תלונות על כל החברות של המחשבים, לפעמים מוצדקות ולפעמים לא. בדיון של הפיקסל למשל, המשתמש הגיע למסקנה שלנובו הם חברה איומה כי הם לא החליפו את המחשב (והם לא היו חייבים), והתעלם מכך שהם לקחו את המחשב לבדיקה מקצועית במעבדה, אם שליח של UPS ובלוח זמנים מדוייק, כשבהינתן סוג התקלה היו יכולים מראש להסתפק בתשובה שלילית למייל

ובלי קשר, זה מחשב לפורנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הייתה אחריות , אז למה זרקת את המחשב ?.

כי ללא שרות טוב נייד כזה הופך לבור ללא תחתית. הולך דיסק, לפניו הסוללה שהחלפתי בתשלום, כי אחריות עליה היא לשנה, וכך אין קץ לתיקונים, לך תדע מה מחכה לך בפינה. בסוף בטח הייתי הולך למעבדה פרטית ומשלם מכיסי.

חייבים לדעת שצריך לעצור בנקודה מסויימת.

- - - תגובה אוחדה: - - -

איך נקראת החברה הישראלית הזאת שמיבאת ונותנת שירות לניידים של אסוס?

למה סתם ללכלך על אסוס, כשבעצם הבעיה היא עם אותו היבואן/נותן שירות.

כשחברה כמו ASUS, שעד לא מזמן עסקה רק ביצור לוחות אם (מהכי טובים בשוק) מחליטה לגלוש לתחומיים נוספים כמו ניידים, לא הכי מצליחה בהם, ועושה זאת ע"ח הלקוחות שלה (גם בחו"ל השירות שלהם גרוע, לא קטסטרופה כמו כאן, אבל גרוע), לא בטוח בכלל שזה נקרא ללכלך על . ומה עם הלקוחות שלא יודעים ומתפתים לרכוש נייד/טבלט שלהם?

תוסיף לכך שהנהלת החברה הבינ"ל לא נוקפת אצבע כדי להיטיב עם הצרכן הישראלי וידוע לי שהגיעו אליהם פניות בענין לפחות מאלה שמנהלים נגדה תביעה יצוגית כאן.

לא רוצה להטעות כי אולי החברה בישראל שינתה את שמה או בעליה או הצמיחה עוד כמה זרועות כמו תמנון, נראה לי היא נקראת רונלייט. זה מה שרשום לי בתע' האחריות. הם עלק מרכזי "הטיפול" (?) כשתכלס אין להם מעבדה אלא הם עובדים עם כמה מעבדות כלליות כאלה, ללא התמחות מיוחדת.

שורה תחתונה, זה נשמע כמו תזמורת שכל נגן עושה מה שבא לו = מוזיקת לאונג' לגיהנום עם כלל אחד: עינוי הלקוחות עד צאת נשמתם.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אני חושב שתמצא תלונות על כל החברות של המחשבים, לפעמים מוצדקות ולפעמים לא. בדיון של הפיקסל למשל, המשתמש הגיע למסקנה שלנובו הם חברה איומה כי הם לא החליפו את המחשב (והם לא היו חייבים), והתעלם מכך שהם לקחו את המחשב לבדיקה מקצועית במעבדה, אם שליח של UPS ובלוח זמנים מדוייק, כשבהינתן סוג התקלה היו יכולים מראש להסתפק בתשובה שלילית למייל

ובלי קשר, זה מחשב לפורנו

מסכים איתך לגמרי שיש המון תלונות על חברות מחשבים. לצער כולנו, רובן מוצדקות. חברות שנותנות שרות טוב אפשר לספור על אצבעות יד אחת קטועה (לדעתי 2-3).

מאידך האחריות למצב היא עלינו הצרכנים. לוא היינו קונים בתשומת לב מירבית לגבי מי יתן לנו שרות אחרי הקניה, המצב היה משתנה לגמרי. כיום הם מנצלים את הלהיטות והאטרף הכ"כ ישראלי לקנות על עיוור ולהיות בטוח ש"לנו זה לא יקרה"..

חברות שלא נותנות שרות טוב, לא היו קונים מהן, והן היו או משפרות עמדות או נעלמות מהשוק - כל מקרה זה רווח נקי לצרכן.

לגבי דיון הפיקסל השרוף, דוקא חברה כמו היתה כן צריכה להחליף ללקוח, כי שם טוב (והם מהבודדים אבל מתדרדרים) עדיף משמן טוב. אבל גם הלקוח יכול היה להחזיר את המחשב תוך 14 יום ולקבל החזר.

וואי בחייאת, מה הקטע עם מחשב לפורנו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היו ימים שלהיות במקום שלישי היה לא רע בכלל, בהתחשב במתחרים אפילו הייתי אומר הישג...

http://blog.laptopmag.com/best-worst-laptop-brands-2014/3

לא יודע כמה החבר'ה האלה אמינים (tom's guide), אבל סתאם דוגמא שמצאתי ברשת.

לדעתי האישית, צריך לבוא בתלונה ליבואן\ספק על השרות ולא ממש ליצרן.

לפי מה שניראה לי, שיש פה פשוט שרות לא טוב.

ובהחלט יכול להיות שגם המוצר עצמו היה פגום מההתחלה, ואולי היה נדרש להחליף אותו לחדש, אבל בשרות בחרו לתקן וזאת התוצאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קהל היעד של הסדרות הגבוהות של לנובו (דברים כמו , לא כמו G550) הוא מי שכן רוצה מחשב טוב ואמין שיחזיק שנים, מאוד serviceable (תיעוד מהטובים ביותר שקיימים, חלקים זמינים) ומעבדה שמתייחסת ברצינות לכל פנייה, במחיר שבן אדם מהשורה יכול עדיין להרשות לעצמו

אחד מהדברים בהם ניתן להתפשר ללא השלכות על איכות ואמינות המחשב הוא פיקסלים. ייצור מסכים אינו תהליך מושלם. מהפס ייצור יורדת כמות משמעותית של מסכים שהם טובים חוץ מפיקסל או שתיים, ויעבדו שנים ללא בעיה בשביל משתמש שלא אכפת לו או שלא ישים לב. אם הם היו פוסלים את המסכים האלה, הם היו צריכים להעלות את מחיר המחשב (כי מחיר המסך המושלם שהגיע אליו כולל מחיר של X מסכים שנפסלו בגלל פיקסל). אני מנחש שיש מחשבי יוקרה שבהם מחליפים על כל פיקסל, ואני לא בטוח שביתר החומרה אותם מחשבים יהיו יותר איכותיים ממחשבים של לנובו. בלנובו המדיניות היא שעד X פיקסלים המחשב נחשב תקין

אסוס הם חברה שיש לה שם מוכר, הרבה משתמשים חסרי ידע מתלהבים ממנה, ומוכרים שרוצים לנצל מתשמשים חסרי ידע דוחפים אותה (לוח של !! הכי מהיר!!!!). ולא במקרה - הם דוחפים פיצ'רים של OC ופיצ'רים אחרים (AI..) לכל לוח הכי זול, והפכו לחברה של "לוחות לאוברקלוקרים" (ב 200 ש"ח), כשמציאותית יצא לי לראות הרבה יותר מידי לוחות שלהם מתים ללא כל סימן נראה לעין חיצוני, או אם סימני התחממות על ממירי המתח, וכן הלאה, במחשבים שאפילו לא עשו להם OC מעולם. התחושה המצטברת שלי עד עכשו אם חומרה של (לא הכי עדכנית) - מחשב לפורנו, כי כל דבר זול שהם מייצרים הוא "סקסי" בפיצ'רים, אבל לא בנוי למאמץ יותר גבוה מניגון סרטים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

..ובינתיים כל תגובה שלך (QTTP) שאני קורא זה לבוא בטענות (בד"כ משונות וגיקיות) לאנשים שסה"כ כוונתם בד"כ טובה. רוצים לקבל הכוונה או לחלוק מידע שיוכל לעזור לאחרים, בניגוד לך.

קראתי איך שחטת מישהו שהתלונן שקנה חדש והיה לו פיקסל שרוף. במקום להדריך אותו, פשוט נהנית לקטול אותו ולמה? מה התועלת? מה אתה מנסה לחנך מחדש?

הרי סה"כ יכולת לכתוב שילך ויחליף או יחזיר ויקבל החזר (כי לא עברו 14 יום מהרכישה) או כל עצה טובה אחרת. בטח לא לרדת סתם על מישהו במצוקה.

אותו כנ"ל פה בת'רד הזה.

הרי די להציץ בדף הרשמי של בפייס, שכולו מלא רק טענות, קללות וגידופים על השרות הכי הכי גרוע בארץ.

יכולתי לתת מאות קישורים לתלונות החמורות על האין שרות שלהם. גם בחו"ל.

הייתי פיזית ב-2 המעבדות שלהם, רמת כעס כמו ששוררת שם אצל הלקוחות הממתינים, לא תראה באף מקום שפוי. ונדמה לי שהיה על זה אפילו חלק מדיון בועדת הכלכלה של הכנסת..

אבל אתה כהרגלך הציני-איני (אולי זו עייפות החומר שלך אחרי כתיבת כ-30 אלף תגובות שכאלה) "רואה רק אדם אחד". וואללה הלוואי והייתי היחיד שקוטל אותם.

אומר לך מה העניין ולמה אני מגיב ככה.

פיקסלים שרופים - בוא נשים בצד. זו שריטה פרטית שלי. אם תרצה אפשר לפתוח על זה דיון, אבל במקום אחר. בסופו של דבר, הבחור שם קיבל את העצה הנכונה, אם לא ממני, אז ממישהו אחר.

לגבי העניין שלך. מטבע הדברים בפורום מחשבים נפתחים דיונים כמו שלך באופן קבוע. הסיפור תמיד דומה - מישהו קנה מחשב, בשלב מסוים הייתה תקלה, מסיבה כזו או אחרת קיבל שירות גרוע ועכשיו הוא כועס מאוד.

הבעיה שלי היא רק כשאנשים לוקחים את המקרה הפרטי שלהם ומסיקים ממנו מסקנות שהן מצד אחד כלליות - המחשבים של החברה הזו גרועים או לחברה הזו שירות גרוע ומצד שני ממוקדים ספציפית אך ורק באותה חברה שהיה להם ה"עונג" להיות לקוחות שלה. בקיצור - כמו שאתה עשית כאן.

בתור חבר קבוע בפורום (ולא רק בפורום הזה), אני שומע סיפורים כאלה מידי פעם, ולא הייתה אף חברה שלא שמעתי איזה סיפור בלהות על המוצרים שלה או השירות שלה. בינתיים, לא ראיתי אף חברה שאפשר לומר עליה בצורה בולטת שהיא יותר טובה או פחות טובה מהשאר. גם לא .

אתה כמובן תאמר שיש לך עשרות, מאות ראיות לכך שASUS באמת יוצאת דופן לרעה בשירות. הבעיה היא שכל הראיות שלך אחת-אחת פגומות.

תלונות בדף הפייסבוק ובאתרי התלונות? מה בדיוק ציפית למצוא שם? מכתבי הוקרה ותודה? מתי אתה פונה לחברה? כשהכל טוב? פונים כמעט אך ורק כשיש בעיות, אז כמעט כל מה שתראה שם יהיה שלילי.

כעס של אנשים שממתינים לשירות? זה גם קיים תמיד. תאמין לי שבבתי-חולים ובמשרדי הממשלה זה גרוע יותר. :)

היה דיון בועדת הכלכלה ספציפית על השירות הגרוע של חברת בישראל? אשמח לשמוע על זה יותר.

האם השווית לכמות התלונות על החברות האחרות וראית שאצל האחרות יש הרבה פחות? האם הייתי במעבדות של חברות אחרות וראית שם אנשים חייכנים ולקוחות מאושרים? ברור שלא יכולת לבדוק את כולן, אבל לפחות אחת-שתיים?

על סמך מה אתה קובע שדווקא ASUS גרועה יותר מהאחרות? על סמך אתר התלונות שקישרת אליו? זה מצחיק כי דווקא בדקתי שם גם יצרניות אחרות - HP, DELL, Lenovo, , Sony, Samsung, , . ומשום מה, לכולן היה ציון גרוע עוד יותר משל ASUS. לפחות תבדוק שהמקורות שלך באמת תומכים בטענה שלך...

אין לי שום בעיה עם אנשים שבאים לספר על חוויות שירות, טובות ורעות. זה מבורך, אפשר רק ללמוד מזה. היה עוזר למשל, אם היית מפרט ספציפית מה הייתה התקלה, איך התייחסו, איך תיקנו, מה הייתה הבעיה הנוספת ולמה התייאשת בסוף. חבל שלא עשית את זה.

אין לי גם בעיה עם אנשים שסתם רוצים להוציא קיטור מחוויה מעצבנת שעברו. גם אני עושה את זה לפעמים.

יש לי בעיה אך ורק כשלוקחים את החוויה הלא נעימה למקום של "תיזהרו, החברה הזו גרועה, וכל המוצרים שלה גרועים, והשירות על הפנים ואסור להיות לקוח שלה בכלל". כי כמו שכבר אמרתי על כל חברה ללא יוצא מן הכלל אפשר למצוא סיפורים שליליים בשפע, וכשאתה מראש מסמן את המטרה כמו, תוכל למצוא גם מאות חיזוקים שישכנעו אותך שאתה צודק (אתרי תלונות, מקרים אישיים של אחרים וכו'). ואז כל מה שצריך זה שכל אחד יפתח דיון כזה ותוך 10 דיונים אנחנו נמצה את כל החברות בשוק, ונגיע למסקנה שכולן גרועות ואסור לקנות מאף אחת. זה לא פרודוקטיבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכי מומלצים ע"י מי? :)

אני הפסקתי בכלל להמליץ על מחשבים ניידים, כי מאז שכולם מייצרים clones ומאז שאפילו , אפילו בthinkpad נכנעו לטרנד והרסו את פריסת המקשים הקלאסית, גיליתי שאין אף חדש שהייתי רוצה לקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...