צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
אהלן, להלן סיפור קצר על התרשמותי וביקורי בחנות בעלת ביקורות רבות - KSP. הגעתי על מנת לקנות מתאם מהארדיסק 2.5 ל 3.5, מראה למוכר את המגירה של המארז ושואל האם יש להם מתאם שיתאים למגירה, המוכר: "אין לי מושג מה זה הדבר הזה ששמת פה" ( 1:0 למוכר, הראית לי מה זה) לאחר מכן שכהסברתי לו שזו מגירה של מארז אמר לי "כן אבל אין לי מושג אם זה יתאים או לא" (וועלאק אתה אחלה מוכר, גם עבדת עלי ואתה כן יודע מה זה, ניתן לך עוד נקודה לטובתך), לאחר מכן הפנה אותי למחסן אולי הוא יוכל להראות לי , הולך למחסן שואל אותו על המוצר, מסתבר שאני בתור לקוח צריך להגיד לאפסנאי מה המקט של המוצר (ראש קטן כבר אמרנו?) מחכה 5-7 דקות שהוא יסיים עם מישהו שנתן לו קבלה בערך דקה אחרי שהתחלתי לדבר איתו (לקוח קיים > …
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני מעדכן לטובת הצרכנים בפורום. KSP טוענים שחיבור ssd ללוח אם גורם לאיבוד האחריות. על מה בדיוק? כל המחשב? רק הלוח אם? לא יודע. אני יכול לומר שהמחשב נרכש ללא דיסק קשיח כך שזה ברור שאני מתכוון לחבר אותו.
-
- 56 תגובות
- 14k צפיות
- 6 followers
-
-
שלום לאחרונה קניתי מ-ksp את כרטיס הרשת : TL-WN8200ND. הכרטיס הפסיק לעבוד אחרי שבועים וחצי(אולי קצת יותר),כול זמן שעבד ,הוא עבד בצורה מקרטעת ובקושי קלט ואם קלט היו ניתוקים כול 15 שעה ככה. עכשיו המכשיר שבק חיים לחלוטין!! הלכתי היום ל-ksp כפר סבא. עכשיו אני מבקש מהנציג לממש את האחריות שלי, והוא אומר לי שאני אלך ואתקשר ליבואן,תפקיד שהוא אמור לבצע(לפי דעתי) שכן הוא זה שיצר קשר עם היבואן מכתחילה וקנה ממנו את הרכיב הזה. בכול אופן אף אחד לא היה במעבדות של Benda (אחריות של מוצרי TP-LINK). אשמח לעצות איך להתנהל מול ksp שלא ינסו לנפף אותי סתם ככה והאם אני זכאי למוצר חלופי במידה וזה ישב אצלהם במעבדה.
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אהלן, לפי מה שראיתי באתרים שלהם הם באמת עומדים במילים שלהם או שזה סתם עוד איזה טריק שיווקי?
-
- 20 תגובות
- 9.7k צפיות
-
-
שלום, הגיע הזמן לחדש מחשב ביתי. עד עכשיו 90% מהקניות שלי בתחום נעשו בKSP. עשיתי סקר שוק וראיתי שיש יותר זול, חנות TMS בנתניה עם נקודת איסוף בחולון, ואני מחולון. מהבדיקה עולה שבTMS זול יותר ב-10% לפחות מאשר אותם חלקים בKSP (מדובר על חלקים למערכת שעלותם בKSP היא 3500 ש"ח). תמיד יש קצת חשש לקנות בחברה לא מוכרת. למי כאן יש ניסיון עם חברת TMS? האם הצטרכתם להפעיל אחריות? עוד שאלה: KSP מתחייבת למחיר הזול ביותר. אם מוצאים אותו חלק בחנות אחרת באותם תנאי אחריות זול יותר מאשר בKSP, הם ימכרו כזה חלק זול יותר מאשר באותה חנות. האם מישהו כאן הצליח לממש את זה?
-
- 13 תגובות
- 8.4k צפיות
- 3 followers
-
-
אני כבר שנים קונה בסניף, ובזמן האחרון התורים שם נהיו מוגזמים לחלוטין. מצאתי את עצמי נוסע לסניף בילו, ומחכה מעל 40 דק (!!) בשביל תשלום פשוט על מוצר זול כזה או אחר... והסרט לא נגמר פה. לאחר המתנה ארוכה עבור התשלום ישנה המתנה נוספת למחסנאי, כדי לקחת את המוצר! מצאתי את עצמי יושב בערך שעה בסניף.
-
- 9 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
שלום לכולם כמו שרציתם חוויה קלאסית של שירות לקוי היה לי זיכוי של 100 שקל שהגעתי לממש אותו מסתבר שבדרך קוסמית כלשהי הוא שומש במלואו אתם רשאים להאמין לי אם השתמשתי או לא (מה שבטוח אם הייתי משתמש לא הייתי רושם את העדכון הזה אז כנראה שלא...) המקור היה אצלי כל הזמן לא שומש נשמר טוב טוב אצלי המוכר אמר לי שבכרטיס לקוח שלי זה שומש עד למנכל הגעתי ללא מענה וללא שירות שלחו אותי הביתה מושפל ובתחושה שאיבדתי 100 שקל ברחוב זה קרה בסניף רמה"ש לאחר כמה בירורים הובן לי כי זה מקרה שקרה להרבה אנשים
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אולי זה משהו חדש אבל אני יודע שרק בטלפונים סלולריים (ביבוא מקביל) בדרך כלל אין מטען. אבל זה רשום במפורש. עם אפשרות לרכוש מטען בתשלום נוס לצערי עכשיו זה הגיע לטאבלטים. (טאבלט ביבוא רשמי של ח.י) אני בהתכתבות מול KSP והעדכן שיהיה משהו חדש
-
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום , בתאריך 4.10.17 רכשתי ממכם כרטיס רשת אלחוטי של חברת TP-LINK מדגם TL-WN722N . במעמד המכירה הנציג שאל אותי איזו מערכת הפעלה יש לי ואמרתי לו כי WINDOWS 10. הציע לי לקנייה את הדגם הנ"ל ורכשתי בהתאם לעצתו. הגעתי לבית וחיברתי , אני מגלה כי הכרטיס לא עובד ולא מגיב בשום אופן. כמו כן בדקתי אותו גם אצל מחשב של בן דודה שלי וגם אצלו הכרטיס לא עובד. שנינו עם WIN10 ומחשבים חדשים ותקינים שכן מזהים ועובדים בהם כרטיסי רשת אחרים. הקדשתי מזמני ועל חשבוני נסעתי והגעתי היום לחנות להחליף כי היו חגים באמצע ושם בחנות הנציג פתח את האריזה וחיבר למחשב שלו ומראה לי כי אצלו זה עובד. המחשב שלו זה לא המחשב שלי וגם לא אותה מערכת הפעלה מותקנת בשניהם. אגב אני לא טכנאי מחשבים שיודע להתקין דברים…
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום וברכה, יש ברשותי כרטיס מסך של Sapphire דגם R9 290 Tri-X שנקנה ברשת המחשבים K.S.P. הכרטיס לפני זמן מה התחיל לעשות צרות, כמו מסכים כחולים/שחורים, הבהובי מסך ועוד בעיות שלא אפשרו למחשב לתפקד כמו שצריך. מאחר והכרטיס נמצא באחריות, החלטתי לשלוח אותו לתיקון, וכעבור כמה ימים קיבלתי כרטיס חדש שלטענתם הוא תקין. כשהגעתי הביתה, חיברתי את הכרטיס החדש שקיבלתי מהם למחשב, התקנתי דרייבר מהאתר של AMD והופ - הבעיות עדיין קיימות. לכן, שלחתי שוב את הכרטיס ל-KSP בטענה שהוא לא תקין, ואמרו שהוא תקין לחלוטין. אח"כ, כדי לשלול אפשרות של תקלה מרכיב אחר (מה שכמובן לא סביר), דאגתי לנתק את הכרטיס ולחבר את המסך לכרטיס המסך המובנה. לא היו שום בעיות. בנוסף, לא הסתפקתי בזה, אלא שגם חיברתי כרטיס אח…
-
- 19 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
צהריים טובים. יש למישהו את הכתובת למשלוח דואר לKSP? אני רוצה לתבוע אותם אבל לא מצליח למצוא ת הכתובת לשלוח להם מכתב מקדים.
-
- 23 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
היי, פתחתי פוסט על מחשב שלא נדלק אתם יכולים לעלעל בו פה: http://hwzone.co.il/community/threads/554412-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%9C%D7%90-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%A7#.VIGcejGsWAY בשורה התחתונה: המחשב לא נדלק, הוצאתי את כל החלקים כדי לבדוק מה שעושה בעיה - במהלך הוצאת החלקים נשבר לי אחד מהתופסנים של הכרטיסי זיכרון. לקחתי את הלוח אם ל KSP לבדיקה, בבדיקה הם עלו על זה שכנראה הכרטיס מסך הפנימי של הלוח אם עושה בעיות ובנוסף הם ציינו שם שיש נזק פיזי קל - ושלחו את זה למעבדה המרכזית שלהם אגב הלוח אם נקנה בחצי שנה האחרונה (יש לי אחראיות ל3 שנים) במעבדה המרכזית לא היו מוכנים לתקן בגלל שיש נזק ללוח אם - כלומר אחד התופסנים שבור. האם יש לי מה לעשות עם זה? ואם כן למי אני פונה?
-
- 25 תגובות
- 7.3k צפיות
-
-
ביצעתי למעל שלוש קניות בKSP אילת כל ירידה שלי לאילת שזה לפחות 10,000 ש''ח קניתי שמה דברים. בכל חופשה שאני יורד לאילת יצא לי לראות את אותו מוכר נמצא בחנות והיחס שלו כלפי הלקוחות מגעיל, הוא מנסה להשחיל מוצרים שאתה לא צריך ומיותרים אם הוא רואה שאתה לא בקיא בנושא, גם שכשאולים אותו על מוצר מסוים הוא עונה "יש לך מזל, זה האחרון שנשאר לי" והוא אמר את אותו משפט ללפחות 15 אנשים בזמן שחיכתי בתור בחנות(הם בקשו את אותו מוצר, שלא תגידו מוצר אחר). ספציפית מדובר בגלאקסי S3. בחנות יש שני יבואנים, אחד יבואן רשמי והשני יבואן לא רשמי(מתחרה). המוכר מנסה כל הזמן למשוך כלפי היבאון הרשמי שיקר יותר ושכשאולים אותו על היבאון המתחרה הוא אומר שזה "אחרון" וכל מיני שטויות.. לעומת זאת יש מוכר שני שיותר…
-
- 9 תגובות
- 11.7k צפיות
-
-
http://www.ksp.co.il/summer/ מצאתי שם כמה דברים שאני מתעתד לקנות,אז למה לא לשתף?
-
- 2 תגובות
- 3k צפיות
-
-
היי. קניתי Sennheiser GSX 1000 DAC בקופסה סגורה, אך כשפתחתי אותו, התגלה לי מכשיר עם שריטות על הצג, מדבקת מסך מתחת למכשיר זרוקה בקופסה (כזאת שמסירים ממסכים חדשים) וה-stand של המכשיר ידע ימים טובים יותר, איפה שהגומי רואים בבירור שה-stand עמד ימים רבים (גומי שחוק ומחוק). מה עושים במקרה כזה? שילמתי על מכשיר 900 שקל והייתי אמור לקבל מכשיר חדש, כשבבירור קיבלתי אחד משומש וכזה שהשתמשו בו הרבה זמן. מה אני עושה עכשיו?
-
- 12 תגובות
- 6.1k צפיות
- 1 follower
-
-
גיליתי את זה רק עכשיו כשבאתי לפתוח את האריזה. מדובר במקלדת Roccat Sova שעלותה ₪545 באתר KSP. הזמנתי את המקלדת מהמחסן שלהם לסניף רחובות. אספתי את המקלדת לפני יומיים ורק עכשיו בסוף השבוע ניגשתי להוציא אותה מהאריזה. הקרטון היה עטוף בשקיות של KSP מה שהעלה חשדות, אבל ראיתי שמשלוחים דומים היו ללקוחות אחרים בסניף רחובות. כשהוצאתי את הקופסה מהשקיות, התברר לי שהמדבקות כבר נחתכו ובעצם כל אחד יכל לפתוח את האריזה ולארוז את המקלדת מחדש. כשפתחתי את הקופסה התברר לי שהשקית שעוטפת את המקלדת מקומטת. העלתי תמונות. אני פותח את הדיון הזה כי לא בא בחשבון שאני אגע במקלדת שיכול להיות והייתה בשימוש על ידי מישהו אחר כשבבירור קניתי אותה כחדשה. …
-
- 11 תגובות
- 2.7k צפיות
- 1 follower
-
-
הכוונה בימים בין BF לכל אלה שאחריו .... ?
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
- 2 followers
-
-
לפני כחודש קניתי רכיבים למערכת מבוססת AMD KAVERI, ב-KSP סניף נשר. לאחר הרכבה ראשונית, הפתעה אין פוסט, ובלוח אין פעמון... חיפשתי קצת באינטרנט, הבנתי שכנראה חייבים עדכון ביוס לתמיכה במעבד החדש. חששתי קצת מהשמועות על התנהלות של KSP לגבי אחריות. הגעתי חזרה לסניף עם הלוח + מעבד + זכרונות מורכבים. המוכר הקשיב לדברים, ביקש ממני לפרק בעצמי את המעבד והזכרונות -מאוד קורקטי. הלוח עודכן באותו היום והמערכת עבדה ללא תקלות במשך חודש. לפני כמה ימים המחשב התחיל לעשות בעיות, מסך כחול ואז מערכת הפעלה לא עולה. ניסיתי לינוקס לייב שלא עבד ואז בדקתי עם memtest שהראה שסטיק אחד לא תקין. הזכרונות הם סט 2X4GB g.skill ddr3 1866 . השארתי סטיק אחד במחשב וחזרתי עם הזכרון התקול לחנות. המ…
-
- 14 תגובות
- 8.8k צפיות
-
-
רציתי לשאול פה את גולשי הפורום, איך הסניפים האחרים של KSP בהשוואה לסניף אשדוד? העניין הוא, שבשעות הערב אי אפשר לקנות בחנות בלי להתקל בתור ארוך, וההמתנה הממוצעת היא בערך 30-60 דקות. ככה זה גם בסניפים אחרים בKSP?
-
- 12 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
הערת מנהל - "הדרלו", אם אתה מעוניין להתלונן, להבא תן פרטים מלאים של האירוע ודאג להתנסח באופן מכובד. ננעל.
-
- 8 תגובות
- 11.4k צפיות
- 1 follower
-
-
כבר פרסמתי פוסט בנוגע לרכישותיי אשר היו גרועות ביותר מחברה זו הן במתן נתונים חומרה והן במתן שירות לאחרונה עקב תקלה במכשיר XIAOMI REDMI 5 PLUS שרכשתי מהם ,טורטרתי על ידם למעבדה שאינה מטפלת במכשיר דנן בנוסף ,אפילו לא השיבו לפנייתי בכתב ולטענותיי. זה הפעם אני פונה אליהם גם באמצעות פוסט זה וכן להזהיר את הרוכשים מחברה זו . לקספי פנייה שנייה 07/06/18 מאחר שלא עניתם לפנייתי הראשונה א.נ הנדון:חשבונית מס 170336 XIAOMI REDMI 5 PLUS 07/05/18 עם פתיחת המכשיר היו תקלות של טא'ץ רגיש ושיחות מתנתקות. המכשיר נרכש ביום 07/05/18 .אחרי כמה ימים ניסיון אוליי התקלה תחלוף ואוליי גם העדכון יפתור את הבעיה ,אך מאחר שהתקלות נמשכות ,ניגשתי לחנות בקרית השרון נתניה ובק…
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
הם פרסמו בפייסבוק שלהם מכירת עודפים ותצוגה בהנחה (ממש קטנה לפי דעתי), הכל טוב ויפה אבל הם מציינים שהאחריות היא בין חודש לשלושה חודשים וזאת בניגוד לחוק שאומר שכל מוצר אלקטרוני בעלות של מעל 150ש"ח חייב בשנה אחריות. הפרסום - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=786629968021048&set=a.213331615350889.67413.190271190990265&type=1&theater http://ksp.co.il/?select=.1215..1310..1312..1313.&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 החוק - http://www.moital.gov.il/NR/exeres/8D759CFE-E35B-4F44-8642-B5CED0F7429F.htm מה אתם אומרים? אולי פספסתי משהו ?
-
- 30 תגובות
- 9.2k צפיות
-
-
היי חברים, תעזרו לי הכיצד להתנהל מול רשת KSP הידועה בנושא של אחריות על לוח-אם. הנה הסיפור: רכשתי מהם כמה חלקים לפני 10 חודשים, כולל לוח-אם ASUS P8P67-M B3. הכל עבד יופי יותר מ-8 חודשים, עד שראיתי BIOS חדש באתר של ASUS ללוח-אם, אותו עדכנתי בהצלחה באמצעות EZ Flash. ה-BIOS עודכן בהצלחה, restart אחרי העדכון ו... כלום. אין POST. כאמור, הכל עבד מעולה ובמשך זמן רב, שום שינוי חומרה. ניסיתי לאפס BIOS, להוציא סוללה, ניתקתי/הורדתי מלוח-אם כל מה שניתן - לא עוזר. הלכתי ל-KSP בדיזנגוף סנטר, מכניס לוח-אם למעבדה במסגרת אחריות. לאחר יומיים חוזרים אליי - הלוח-אם תקין, עושה POST. לוקח את הלוח-אם, מנסה להפעילו בשנית. הפעם מחוץ למארז. מביא חלקים שונים לגמרי ממערכות עובדות: מעבד אחר, סטיק זכרו…
-
- 2 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
היי 1. רכשתי סווי'ץ של נטגיר ,הגעתי לביתי ולא הצלחתי להתחבר באמצעותו,פניתי לסניף נתניה ,למעבדה, שם איש המעבדה סרב להחליף את המוצר והפנה אותי לנטגיר ,התעקשתי שהמוצר יוחלף והרמתי את קולי,איש המכירות ממנו רכשתי את המוצר ביקש שאפנה איליו,כן, אמר שבטעות נתן לי סוויץ יקר יותר והביא לי חדש. לי כלקוח לא מעניין יקר יותר ואו ,העיקר שיעבוד. 2. באותו סניף בנתניה לפני כ-3 חודשים רכשתי מחשב DELL ב-3740 ש"ח ,שמתי לב כי מופיע RJ 45 ולא צויין אם כרטיס הרשת תומך 1 גיגה. איש המכירות נכנס לאתר ייצרן ולאחר חיפושים נמצאה ההגדרה ממש כאילו מוסתר שהוא תומך 10/100 . לא רציתי לרכוש,הסברתי כי אני מתחבר לסיבים אופטיים לסלקום והמוכר שכנע אותי כי עם מתאם 1 גיגה בהשקעה של …
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, אני מחפש לקנות KVM כך שהעכבר והמקלדת יהיו אלחוטיים - ולכן צריך כניסת USB והמסך יהיה בחיבור RGB/DVI. תודה :)
-
- 3 תגובות
- 804 צפיות
- 1 follower
-