KSP טוענים שהכרטיס תקין - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP טוענים שהכרטיס תקין


AngelofDeath

Recommended Posts

סד"פ פשוט שעזר לי פעם (במימוש אחריות מול חנות אחרת):

1. תפנה לחברת ספייר העולמית עם הסבר של הבעיה.

2. הם ישלחו לך בחזרה הוראות \ כלי מיוחד לאיסוף לוגים + הוראות לשחזור התקלה (במידת הצורך).

3. תעשה את מה שאמרו לך ותשלח להם בחזרה.

4. הם מאשרים שיש בעיה.

5. עם תכתובת המייל הנ"ל אתה פונה ל-KSP ואומר להם שספייר אישרו שיש בעיה.

6. הם לא יכולים להכחיש את קיום הבעיה ונותנים לך כרטיס אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר שהכרטיס נשלח למעבדה המרכזית, נאמר לי שהוחלט להחליף אותו לדגם R9 390 של (כנראה כי מצאו שהוא תקול).

אני חושב שמן הראוי לציין שהשירות שקיבלתי במייל היה מהיר וענייני. אעדכן כאן שוב ברגע שהכרטיס יגיע אליי.

יום נעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי את הכרטיס החדש (Sapphire R9 390 Nitro) ונראה שהכל עובד חלק. הרצתי בדיקה של Unigine Heaven 4 ו- V. בסך הכל KSP סיפקו לי מוצר טוב יותר ללא תוספת תשלום לאחר שהקודם נמצא תקול. יש לציין כמובן שהשירות שקיבלתי במייל מהנציגה היה אדיב וראוי לשבח.

אצרף ברשותכם כמה תמונות:

uh0OOw2.jpg

WxhAZzA.jpg

z4y0OLl.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...