KSP לגונה אילת - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP לגונה אילת


KeepOuT

Recommended Posts

ביצעתי למעל שלוש קניות בKSP אילת כל ירידה שלי לאילת שזה לפחות 10,000 ש''ח קניתי שמה דברים. בכל חופשה שאני יורד לאילת יצא לי לראות את אותו מוכר נמצא בחנות והיחס שלו כלפי הלקוחות מגעיל, הוא מנסה להשחיל מוצרים שאתה לא צריך ומיותרים אם הוא רואה שאתה לא בקיא בנושא, גם שכשאולים אותו על מוצר מסוים הוא עונה "יש לך מזל, זה האחרון שנשאר לי" והוא אמר את אותו משפט ללפחות 15 אנשים בזמן שחיכתי בתור בחנות(הם בקשו את אותו מוצר, שלא תגידו מוצר אחר). ספציפית מדובר בגלאקסי S3. בחנות יש שני יבואנים, אחד יבואן רשמי והשני יבואן לא רשמי(מתחרה). המוכר מנסה כל הזמן למשוך כלפי היבאון הרשמי שיקר יותר ושכשאולים אותו על היבאון המתחרה הוא אומר שזה "אחרון" וכל מיני שטויות.. לעומת זאת יש מוכר שני שיותר נחמד ממנו והשירות שלו כלפי הלקוחות מעולה+ שבאמת אין עליו תלונות.

טיפ ממני, אם אתם נמצאים באילת ואתם רוצים לרכוש משהו אל תקנו מהסניף לגונה, לכו לסניף נפטון רימונים היחס שמה מדהים וזה הסניף הכי גדול באילת, יש שמה צוות של חמישה אנשים, שמתוכם ארבע מוכרים ואחד במחסן קבוע. שלא תבינו לא נכון, יש סניפים שידוע שיש בהם שירות חרא ויש כאלה שהשירות בהם נהדר, רק שבפעם הבאה שאתם רוצים לרכוש משהו אל תקנו מהסניף לגונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד כדאי לעשות שיעורי בית לפני שאתה בא לקנות משהו..

מתוך הרגל, אני אוהב לחקור לעומק על דברים שאני הולך לקנות , ולשחק אותה לא מבין כלום בשביל לבחון את האמינות של מוכרים.

לצערי רוב המוכרים שנתקלתי בהם פשוט לא אומרים את האמת או לפחות לא את כל האמת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם בכל זאת אנשי מכירות ומנסים למכור דברים.

מוצר אחרון שנשאר זה טקטיקת מכירות ידועה, כמו שמוכר יגיד לך שעוד אנשים מתעניינים ומחר הוא סוגר עסקה אם אתה לא קונה עכשיו.

בקשר ליבואן זה נכון שהוא דוחף ליבואן הרשמי היקר יותר, כי מה לעשות זה יותר בטוח בסופו של דבר. היבואן המקביל לא שם בדרך כלל על הלקוחות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשי מכירות שקרנים מתוך מטרה למכור את מה שמתאים להם או לחנות

אבל הם תמיד יגידו גם משהו נכון כדי שלא תוכל לבוא אליהם אחר כך בטענות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

נציג KSP הנכבד, אני לא חושב ששמו הוא רלוונטי כי מנסיוני עם הרשת שלכם מדובר בתופעה מאוד, מאוד נפוצה ולא בעיה נקודתית עם מוכר מסויים. נראה כי המודל העסקי שלכם מתבסס על כך שיש לכם סניפים רבים ובסיס לקוחות רחב מאוד באופן שמאפשר לכם לעשות את השיקול לפיו אם 5% מהלקוחות יבינו שמרמים אותם וילכו למקום אחר אתם עדיין תרוויחו המון מה95% שלא יבינו זאת.

לעניות דעתי, בהנחה שאתה אכן נציג KSP שאכן מנסה "לפתור את הבעיה", הפתרון מבחינתך יהיה להבהיר לאותו מוכר שעליו להמשיך לעשות בדיוק את מה שהוא עושה רק באופן פחות שקוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השם מבחינתי לא רלוונטי כי זה לא ישנה כלום, אתם לא תורידו לו מהמשכורת או תפטרו אותו בגלל שהוא מוכר הרבה פריטים, ואני גם לא רוצה בכך.

אחרי הרכישה באילת התקשרתי אליכם לשירות לקוחות והתלוננתי על אי אמינות בסניף באילת והצעתם לי מגן לטלפון בכמה עשרות שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...