KSP טוענים שהכרטיס תקין - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP טוענים שהכרטיס תקין


AngelofDeath

Recommended Posts

שלום וברכה,

יש ברשותי כרטיס מסך של Sapphire דגם R9 290 Tri-X שנקנה ברשת המחשבים K.S.P.

הכרטיס לפני זמן מה התחיל לעשות צרות, כמו מסכים כחולים/שחורים, הבהובי מסך ועוד בעיות שלא אפשרו למחשב לתפקד כמו שצריך.

מאחר והכרטיס נמצא באחריות, החלטתי לשלוח אותו לתיקון, וכעבור כמה ימים קיבלתי כרטיס חדש שלטענתם הוא תקין.

כשהגעתי הביתה, חיברתי את הכרטיס החדש שקיבלתי מהם למחשב, התקנתי דרייבר מהאתר של והופ - הבעיות עדיין קיימות.

לכן, שלחתי שוב את הכרטיס ל-KSP בטענה שהוא לא תקין, ואמרו שהוא תקין לחלוטין.

אח"כ, כדי לשלול אפשרות של תקלה מרכיב אחר (מה שכמובן לא סביר), דאגתי לנתק את הכרטיס ולחבר את המסך לכרטיס המסך המובנה. לא היו שום בעיות. בנוסף, לא הסתפקתי בזה, אלא שגם חיברתי כרטיס אחר מסוג GTX 960 והכל עבד פיקס. גם דאגתי לחבר את ה-R9 290 למחשב אחר, וגם שם הוא נכשל.

מה ביכולתי לעשות במצב הזה?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^אתה רושם ״פוסט שני״ כאילו ששניים מתוך שני לקוחות של KSP בשנה האחרונה נדפקו על ידיהם - סתם מיותר.

לכל חנות את הנוהל שלה מבחינת בדיקה של כרטיסי מסך. אבל יש כמה רמות:

1. חיבור ובדיקה שבכלל יוצא סיגנל, סביר שאת הבדיקה הזו ביצעו בכרטיס שלך. ייתכן שבסך הכל בדקו שהוא מציג .

2. הרצה של משחק ו/או בנצ׳מרק - לא יודע אם ביצעו.

3. הרצת בדיקת מאמץ וניטור טמפרטורות. - לא יודע אם ביצעו.

בעוד שהבדיקה הראשונה לוקחת כמה שניות, השנייה כבר לוקחת כמה דקות והאחרונה עלולה לקחת כמה שעות, בכל מקרה השלישית היא זו שחושפת בדרך כלל את הקריסות והבעיות הרציניות.

דבר אחד שכדאי לך לוודא הוא שיש במחשבים שאתה בודק עליהם את הכרטיס ספק חזק מספיק בשביל שלא להגיע למצב שאצלך ובמחשבים שאתה בודק יש ספק שבקושי מסוגל להחזיק את הכרטיס הזה שהוא צרכן חשמל לא קטן, וזה בהחלט עלול לגרום לפעולה לא תקינה של הכרטיס, בעוד שאצלם במעבדה הוא יבדק עם ספק שלא יעורר את הבעיות האלו. עוד דבר שכדאי לנסות לפסול הוא בעיות תוכנה, הדרייבר הוא לא הפקטור היחיד. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לכעוס, להאשים לבזבז את הזמן וליצור תסכול כדי לגלות שבסוף הבעיה הייתה במערכת ההפעלה שלך / בספק, זה שבדקת במחשב נוסף לא אומר שהתנאים אצלו בהכרח טובים יותר.

אני לא יודע עד לאיזה שלב הם הגיעו עם הכרטיס שלך, אבל שווה לבקש שיריצו בדיקות מאמץ, גם אם זה תופס להם עמדה. אם בכל מקרה הם רואים קריסות בבדיקות מאמץ סביר שלא יוכלו להתכחש לבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

yz101- פניתי ל-KSP בפייסבוק ושאלתי איזו בדיקה על פיה נקבע שהכרטיס תקין, והתשובה שקיבלתי היא שמדובר בבדיקת עומס שלוקחת כמה שעות.

נעזוב את העניין שבדקתי את את ה-R9 290 במחשב אחר כמו שאמרתי (ושגם שם יש את אותן בעיות), שמתי על אותה מערכת בדיוק כרטיס מדגם GTX 960 והכל עבד נהדר.

הכרטיס נבדק על מערכת עם ספק כוח של 620W של Seasonic, כך שלא אמורה להיות בעיה מהבחינה של חשמל. וחשוב לציין שהמחשב עבר פרמוט לא פעם ושנבדוק כמה גרסאות דרייברים (כי יש סיכוי שגם דרייבר מסויים גורם לזה), אז ככה שהבעיה לא במערכת אלא בכרטיס מסך.

shimonta- קניתי R9 290 Tri-X, והוא עשה לי בעיות, שלחתי אותו לתיקון באחד הסניפים של KSP והחזירו לי כרטיס חדש (אותו דגם בדיוק), שגם הוא היה תקול ועשה את אותן בעיות. כששלחתי את הכרטיס החדש שקיבלתי למעבדה, טענו שם שהוא תקין לחלוטין למרות שאצלי בבירור הוא עשה בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שרשמו בפייסבוק, זה טוב ויפה, שווה לבקש מהם להריץ את הבדיקה כשאתה שם ורואה. כמו שאתה מתאר את הדברים, אתה תזהה בקלות את הבעיות. ככה שאם טכנאי יוכל לחבר את הכרטיס למערכת מולך, אתם אמורים להתקל בבעיות. תפעילו furmark ותוכנה לניטור טמפרטורה, או מה שאתה מפעיל שעושה בעיות, ביחד, מולך (כמובן שכדאי לנסות לתאם את זה לזמן שלטכנאי יהיה פנאי לזה).

זה מה שאני הייתי עושה בתקופה שעבדתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הציעו לי במייל לשלוח את הכרטיס למעבדה המרכזית שלהם לבדיקה מקיפה, ושבמידה והכרטיס ימצא לא תקין, הם יבדקו את האפשרות להחלפה בדגם אחר (הם לא יכולים להתחייב עדיין, אלא רק אחרי שהכרטיס ייבדק).

הסכמתי להצעה, ובנוסף ביקשתי שבמידה והכרטיס יימצא תקין לאחר הבדיקה, לבצע בדיקת עומס קצרה בסניף הקרוב אליי בנוכחותי על מנת לוודא את אמיתות הדברים. אני מקווה שיאפשרו לי.

אני אעדכן כאן אם כשיהיו התפתחויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...