KSP - חווית כמעט קניה נוראית! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP - חווית כמעט קניה נוראית!


yoavip

Recommended Posts

אהלן, להלן סיפור קצר על התרשמותי וביקורי בחנות בעלת ביקורות רבות - KSP.

הגעתי על מנת לקנות מתאם מהארדיסק 2.5 ל 3.5, מראה למוכר את המגירה של המארז ושואל האם יש להם מתאם שיתאים למגירה, המוכר: "אין לי מושג מה זה הדבר הזה ששמת פה" ( 1:0 למוכר, הראית לי מה זה) לאחר מכן שכהסברתי לו שזו מגירה של מארז אמר לי "כן אבל אין לי מושג אם זה יתאים או לא" (וועלאק אתה אחלה מוכר, גם עבדת עלי ואתה כן יודע מה זה, ניתן לך עוד נקודה לטובתך), לאחר מכן הפנה אותי למחסן אולי הוא יוכל להראות לי , הולך למחסן שואל אותו על המוצר, מסתבר שאני בתור לקוח צריך להגיד לאפסנאי מה המקט של המוצר (ראש קטן כבר אמרנו?) מחכה 5-7 דקות שהוא יסיים עם מישהו שנתן לו קבלה בערך דקה אחרי שהתחלתי לדבר איתו (לקוח קיים > לקוח פוטנציאלי ) , לאחר מכן אומר לי שאני לא יכול לפתוח את המוצר ולבדוק אם הוא מתאים, אם אני אעשה זאת יורידו לי אחוזים מהמוצר כאשר אין תקנון בחנות שקובע כמה יורידו, מוצר של 40 שקל לא באמת איכפת לי אם יורידו 10 אחוז אבל העקרון שכל אחד קובע משהו אחר עם האיש מכירות נשמע לי צורם מאוד, והפנה אותי חזרה לאיש מכירות, חנות כלכך קטנה ומפנים אותי מאחד לשני כמו יו-יו ...

בשלב הזה כבר לא יכלתי לסבול את האווירה וחוסר המקצועיות והשירות יצאתי מהחנות ולא אחזור לעולם.

שורה תחתונה: לאור החוויה לא אמליץ על חנות זו בפני מכריי או אנשים שישאלו לחוות דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי מה אתה רוצה.

-למה הוא אמור לדעת מהו החפץ שהנחת לפניו? מה הבעיה בכך שאמר שהוא לא יודע מה זה?

-"עבד עליך"? לא ממש הסברת איפה הוא עבד עליך.

-מוכר לא חייב לדעת האם כל מוצר שקיים אצלו בחנות מתאים לכל דבר שקיים בשוק, יש שם מאות או אלפי מוצרים.

-אני לא מבין מה הבעיה בזה שאתה לא יכול לפתוח את המוצר - זוהי המדיניות בכל חנות בארץ. אין להם מה לעשות עם זה אחרי זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) הוא אמר שהוא לא יודע ואחרי כמה שניות אמר שהוא כן יודע מה זה אז לא ברור למה הוא אמר שהוא לא יודע מה זה..

2) למה לקוח צריך לדעת מקטים של חנות

3) אין מדיניות ברורה לגבי החזרה של מוצר אם הוא לא מתאים - הכל בע"פ, כך נאמר לי.

4) אתה טועה לגבי זה שאין להם מה לעשות עם זה אח"כ . יש מדיניות של החזרת מוצרים בכל חנות שמכבדת את עצמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנחת היסוד שלך בעייתית.

הם דילר ולא חנות (אלא הם עשו שינוי שלא ידוע לי)...

הכוונה שיש שם יועץ כי הם רוצים לעזור לך, יש מוכר שלא אמור להבטיח כלום ומחסנאי שמספק סחורה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט תקנה את המוצר ותרכיב.

אם המגירה סטנדרטית ומיועדת להרכבה של התקני 3.5" אז בכלל לא צריך לבדוק כי המתאם וכל הצורבים והתקני ה3.5" בעולם כולו ב500 שנה האחרונות בנויים על פי אותו סטנדרט קבוע.

המוכר לא ידע בדיוק מה הסיפור של המגירה כנראה בגלל שהיא היתה נשלפת.

יש מגירות נשלפות שמתחברות כבסיס ל3.5" ואז לתוכן מכניסים מגירה שחייבת את הבסיס כדי להתחבר.

הוא אמר שהוא לא יודע כי הוא לא זיהה את המגירה הספציפית הזאת, למרות שהוא כנראה יכל לנחש שזה אולי ואולי.

כשאמרת שזאת מגירה לא חידשת לו כלום, כי הוא ידע שזאת מגירה נשלפת רק לא מהי ומה מטרתה בדיוק.

אם מראש במקום להראות מגירה פשוט תבקש לקנות מתאם מ3.5" ל2.5" אף אחד לא יטעה להבין אותך.

המגירה לא רק שלא עזרה למוכר להבין, היא רק בילבלה אותו.

בוא נעשה סימולציה לצורך הדגמה בה אתה מראה את המגירה ואומר:

"שלום מוכר, זאת מגירה בה שמים כוננים והתקנים 3.5" סטנדרטים לגמרי כמו כל התקן אחר בגודל זה ששמים במארזים. האם מתאם מ3.5" ל2.5" יתאים למגירה סטנדרטית זו שמיועדת להכיל התקני 3.5" כמו בכל המארזים בעולם?"

כשאומרים את זה כך המוכר יבין מיד מה אתה רוצה, רק שאז כל הסיטואציה תראה מגוחכת, בגלל שהיא באמת! מגוחכת.

כל כך מגוחכת שהמוכר לא חשב לרגע על האפשרות שזה המצב, או לא היה מספיק בטוח לענות ולהתחייב אחרי שהכנסת בו ספקות שמדובר אולי בעניין אחר.

הספקות של המוכר הם השתקפות של הספקות שלך.

החוסר ביטחון/רצון שלו להתחייב שזה יתאים הוא השתקפות של חוסר הביטחון/רצון שלך להתחייב שזה יתאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...