KSP חוות דעת על מכירה ושירות - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP חוות דעת על מכירה ושירות


Roy Bouskila

Recommended Posts

שלום , 

בתאריך 4.10.17 רכשתי ממכם כרטיס רשת אלחוטי של חברת TP-LINK מדגם TL-WN722N . במעמד המכירה הנציג שאל אותי איזו מערכת הפעלה יש לי ואמרתי לו כי 10. הציע לי לקנייה את הדגם הנ"ל ורכשתי בהתאם לעצתו. 


הגעתי לבית וחיברתי , אני מגלה כי הכרטיס לא עובד ולא מגיב בשום אופן. כמו כן בדקתי אותו גם אצל מחשב של בן דודה שלי וגם אצלו הכרטיס לא עובד. שנינו עם WIN10 ומחשבים חדשים ותקינים שכן מזהים ועובדים בהם כרטיסי רשת אחרים.

הקדשתי מזמני ועל חשבוני נסעתי והגעתי היום לחנות להחליף כי היו חגים באמצע ושם בחנות הנציג פתח את האריזה וחיבר למחשב שלו ומראה לי כי אצלו זה עובד. 
המחשב שלו זה לא המחשב שלי וגם לא אותה מערכת הפעלה מותקנת בשניהם. אגב אני לא שיודע להתקין דברים מסובכים. 
ביקשתי שיחליפו לי לדגם אחר כמובן שבתשלום אך לאחר שבדק הנציג מה יכול לנסות לעשות הוא נותן לי תשובה כי המחשב שלי לא תקין וככל הנראה אני צריך להחליף לוח ועוד.. בו זמנית הוא גם מסיר אחריות בשמכם ושולח אותי לספק שלכם חברת "בנדה" להמשך התנהלות והפעלת אחריות. 

דיברתי עם נציג מאוד נחמד בחברת "בנדה" שביקש את המספר הסידורי של הכרטיס אז הקראתי לו.. 
תשובת הנציג הייתה מהירה, ברורה וחד משמעית כי:

" הכרטיס שנמכר לי אינו נתמך או עובד עם WIN10 "

כמו כן לדברי הנציג של "בנדה" יש שני דגמים שכן תואמים לWINDOWS 10 והם גם של חברת TP-LINK הדגמים : 822 גרסה 4 או דגם T44 אותם אתם גם מחזיקים.

כך הסברתי תוך כדי שאני בחנות לנציג KSP ולדבריו אין משהו שאתם יכולים לעשות כמו החלפת מוצר או זיכוי. לאחר מלחמת התשה שאתם מנהלים נגדי ועשרות שיחות למוקד טלפוני בו אי אפשר לדבר שיחה טלפונית עם מנהל בשום צורה ונציגים שמנתקים שיחות בפנים ולא חוזרים. אין אוזן קשבת ועם מי לדבר. 

מצורפת תמונה של אריזת הכרטיס המוכיחה את דבריי. 

לאחר שניסיתם להתיש ולרמות אותי כך שאתקן את המחשב שלי או שאקנה חדש אצלכם ובעזרת התושייה שלי הצלחתי למצוא את הצדק (והוא ממש לא אתכם) אתם מציעים לי זיכוי על הפריט או החלפה כמו שהייתי צריך לקבל מלכתחילה. 

מבקשים ממני לפנות שוב מזמני ולשלם שוב מכספי על מנת להתקדם מבלי שאתם מוכנים לבוא לקראתי כבר הייתי בחנות פעמיים וממש לא מתכוון להגיע פעם נוספת מבלי שתזכו אותי לפני משורת הדין לפחות ב-50 ש"ח עבור הזמן, הנסיעות, הטרחה, והטרטור שאתם מעבירים אותי בו נגד רצוני. לשיקולכם אני מוכן שתשלחו אליי ללא עלות משלוח דגם (מהדגמים הנ"ל) מתאים או שתיקחו את התקול ותזכו אותי בבקשה ובהקדם.


 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...