עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gavriel Kalantarov

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    5יום 7ש' 12דק' 1שנ'

דירוג

0 ניטרלי

אודות Gavriel Kalantarov

  • דרגה
    Zone Newbie
  1. שלום, הגיע הזמן לחדש מחשב ביתי. עד עכשיו 90% מהקניות שלי בתחום נעשו בKSP. עשיתי סקר שוק וראיתי שיש יותר זול, חנות TMS בנתניה עם נקודת איסוף בחולון, ואני מחולון. מהבדיקה עולה שבTMS זול יותר ב-10% לפחות מאשר אותם חלקים בKSP (מדובר על חלקים למערכת שעלותם בKSP היא 3500 ש"ח). תמיד יש קצת חשש לקנות בחברה לא מוכרת. למי כאן יש ניסיון עם חברת TMS? האם הצטרכתם להפעיל אחריות? עוד שאלה: KSP מתחייבת למחיר הזול ביותר. אם מוצאים אותו חלק בחנות אחרת באותם תנאי אחריות זול יותר מאשר בKSP, הם ימכרו כזה חלק זול יותר מאשר באותה חנות. האם מישהו כאן הצליח לממש את זה?
  2. עדכון. יום אחרי ביטול עסקה מצאתי סקר כרטיס מסך מאותו דגם בYOUTUBE, צולם כנראה בארה"ב, https://www.youtube.com/watch?v=3QTog4x2p_Y&t=58s ושם קופסה הייתה עם מדבקה עגולה בצבע אפור המעידה שאף פעם לא פתחו אותה - SEAL, כמו של טלפונים. בחנות קופסה הייתה בלי מדבקה כזאת, ושאלתי מוכר למה, אמר שככה מגיעים כל המוצרים של החברה. שבוע לאחר ביטול עסקה ההיא הגעתי לסניף KSP אחר במערב ראשל"צ וביקשתי אותו כרטיס מסך. אמרתי למוכר שקודם רוצה לראות אריזה ואז אשלם. המוכר התעקש בהתחלה אבל הסברתי מה היה לי בסניף אחר עם כרטיס כזה ואז הוא הביא כרטיס באריזה גם בלי מדבקה עגולה. טען שכרטיס חדש לחלוטין וכשהראתי לו סרטון איך זה אמור להיראות, לא היה לו הסבר לזה. בסוף קניתי שם את הכרטיס בראשל"צ, התקנתי אותו ועובד טוב. למה בארץ מוכרים מוצרים בלי מדבקה ובמדינות אחרות היא ישנה אני לא יודע...
  3. שלום לכולם. הגעתי היום לאחד הסניפי ksp לקנות כרטיס מסך של gigabyte מסוג ישן יחסית, אבל עונה לדרישות ומתאים למערכת קיימת, גם לא חדשה. מאז שיועץ שם את המוצר על השולחן עלה לי ספק שהוא חדש. אריזה מקורית, ניילון כסוף עם סרט דביק צהוב באמצע. היועץ טען שזה כרטיס חדש לחלוטין ואף הראה לי במחשב כל התנועות שלו ברשת ksp, במקביל עם מוצר אחר שהוחזר ע"י לקוח כדי שאני אראה הבדל. אני הסכמתי וכבר שילמתי, היועץ ביקש לחתום על הצהרת שלמות חיצונית של המוצר וביקש לפתוח ניילון. מדובר על הצהרת שלמות בלבד ולא תקינות המוצר שזה כבר בתחום אחריות. כשפתחתי, שמתי לב שעל אחד הברגים יש הצטברות שיערות קצרים כמו צמר, על הכרטיס עצמו באמצע היו טביעות אצבע, שהן לא שלי כי החזקתי כרטיס בקצוות. יחד עם זה כל מכסי מגן היו במקומם (לא בעיה להלביש בחזרה) היועץ הניח שזה יכול להיות טביעות של עובד במפעל, אך לא הסכמתי איתו. יש לי ניסיון ביצור מעגלים מודפסים, כל מי שנוגע במעגל בשלבי יצור עד לאריזה עושה את זה עם כפפות. ביקשתי כרטיס אחר, אבל זה היה אחרון מאותו סוג. לא הסכמתי להצעה להמתין שבוע עד לקבלת כרטיס אחר וביקשתי ביטול עסקה במקום ושייעשה החזר מלא בלי אחוז על ביטול, כי לא יצאתי מהחנות. הם עשו את זה אחרי כמה שיחות עם משרדי חברה. עכשיו שאלה: האם צדקתי לגבי ספק? האם היה לכם מקרה דומה וכיצד התנהגתם?
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close