עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. כולם יודעים שצחוק טוב לבריאות - אבל מי הכי מצחיק אתכם? איזה סטנדאפיסט/ית גורם לכם לצחוק ברמה של התקפי אספילפסיה? הסטאנדאפיסטים הישראלים האהובים עליו הם רועי לוי ושחר חסון! נדרתי נדר שיום אחד אני אהיה בהופעה שלהם. http://youtube.com/watch?v=rVAyQvO2rHg והסטנדאפיסט האהוב עלי מחו"ל הוא ללא ספק Dane Cook. אמנם הכרתי אותו רק לפני חודש, אבל מהרגע הראשון ששמעתי אותו - הוא כבש את עולמי! http://youtube.com/watch?v=MAf8tNijuds http://youtube.com/watch?v=g3bLciBxxls אז מי גורם לכם לצחוק?

    • 46 תגובות
    • 4.9k צפיות
  2. אני חושבת שעשיתי קצת פיפי כשקראתי את זה מה אתם חושבים? הוא ביצע איזה טקס דתי שהיה אמור להשיב את חראפאת לתחיה?

    • 17 תגובות
    • 4.9k צפיות
  3. הקולנוע הישראלי כל פעם שובר שיאים, בין אם הישגים טכנולוגיים ("וואלס עם באשיר", ותעזבו את המסר הבעייתי) ובין אם השגים דרמטיים ("ביקור התזמורת"), אבל הטלוויזיה מדרדרת והולכת. ערוצים 10 ו-2 טובעים בים של שעשועים ותוכניות ריאליטי מביכות עד מרגיזות. ערוץ 1... מה זה? אפילו את האולימפיאדה הם כנראה לא יצליחו להעביר כמו שצריך (כנראה שלא יהיו שידורים בסופי שבוע). במקום להתלונן כל הזמן, פשוט העפתי את הטלוויזיה מהבית (גם חוסך לי אגרת טלוויזיה ותשלום לכבלים - המון כסף), אבל כואב לי שאין בישראל יצירה טלוויזיונית ראויה. יצירה טלוויזיונית ראויה תקדם רבות את היוצרים בארץ, את כותבי התסריטים, עובדי האולפנים, צלמים, אנשי פוסט-פרודקשין ועוד. יש בישראל את כל מה שצריך בשביל להרים הפקות מרשימות,…

    • 39 תגובות
    • 4.9k צפיות
  4. http://news.walla.co.il/?w=/22/1666474

    • 48 תגובות
    • 4.9k צפיות
  5. זה כבר פורסם בדיון אחר ע"י Deddy, אבל קראו את זה... ביבי יודע משהו שאנחנו לא יודעים אני חושב שישנה אפשרות שאכן זה מה שקורה. זה, או שמצב הכלכלי הוא באמת עד כדי כך על הפנים. מה אתם חושבים על האפשרות שמלחמה בפתח נגד אירן במרחק חצי-שנה בערך ?

    • 44 תגובות
    • 4.9k צפיות
  6. למי שלא הבין, הכוונה לקרקס הנוטע עצמו בכיכר מלכי ישראל לשעבר (יש כאן עוד מישהו שזוכר את השם הזה?) וממלא דפים על גבי דפים של מלל בעיתונים היומיים, מלל שלעולם לא מחדש דבר אך תמיד מסמן לעצמו את אותן המטרות. מדובר, כמובן, על קרקס רבין. לפני שתתנפלו עלי - אני נגד רצח בכלל ורצח פוליטי בפרט... אז מה מציק לי? - שמתעקשים לספר על רבין האיש ופועלו, אך שוכחים את תוצאות פועלו. - שמעלים אותו לדרגת קדוש לאומי, למרות הטעויות שנעשו ותוצאותיהן. - שטוענים שרבין נרצח עקב עמדותיו, וחלילה לא כי הרוצח הרגיש שדווקא מעשיו הם המסכנים סיכון ממשי את חייו ושלומו. - שמזכירים שלטים שהונפו אז, כאשר כיום השמאל מניף שלטים דומים בנוגע לפוליטיקאים מהימין ("ביבי טרוריסט חברתי", "ליברמן נאמן? נייט!") מבלי להנ…

    • 31 תגובות
    • 4.8k צפיות
  7. תגידו, מה זה הקטע הדפוק הזה שכמה עשרות אלפי אנשים בלבד בוחרים ראש ממשלה? מילא לבחור ראש ממשלה, אבל ציפי לבני? מה, לא למדנו לקח מהפעם הקודמת שהיתה לנו ראש ממשלה אישה? בחירות כלליות עכשיו!

    • 51 תגובות
    • 4.8k צפיות
  8. Started by ZigZag,

    הייתי לאורך כל המצעד היה ממש ממש אחלה, המוווווון אנשים שעשו שמיייייייח :jump: :jump: :jump:

    • 31 תגובות
    • 4.8k צפיות
  9. המצע של עלה ירוק- שווה קריאה לפני שאתם שוללים בטיעונים צפויים- האנשים האלה פועלים למען המטרות האלה גם מחוץ לכנסת.

    • 49 תגובות
    • 4.8k צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3070461,00.html תקראו ותבינו על מה אני כל כך עצבני חיילים נהרגו ונהרגים ביגלל אנשים כמו זאת אבל היא עוד בוכה "למה לא מראים בחדשות על מה שקורה לנו" או מה שבאמת עיצבן אותי

    • 56 תגובות
    • 4.8k צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3687159,00.html תתעלמו מהכותרת ומהמגמתיות של YNET, זה אתר שמאלני והמגמתיות מובנת מאליה. שבואל ומאיר סחיווסחורדר הם שני אחים ששכלו את משפחתם בפיגוע, והם מצהירים בפה מלא שהם הולכים לרדוף אחרי המחבלים שישוחררו בעקבות אסון-שליט ולעשות להם משפט שדה. גיבורים אמיתיים! גיבורים! חזקו ואמצו!

    • 16 תגובות
    • 4.8k צפיות
  12. אם מישהו לא מכיר את המקרה שאישית מכעיס אותי מאוד, מדובר בבחור שהיה נפקד מהצבא ונהרג בתאונת דרכים. בצה"ל החליטו לא לקבור אותו בגלל היותו נפקד בזמן התאונה. האב התלונן והיועמ"ש מחייב כרגע את צה"ל לקבור אותו כחלל. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3912367,00.html לדעתי מדובר בביזוי כבוד חללי צה"ל ואינטרסנטיות לשמה של המשפחה שמעוניינת בתגמולים ובהטבות. מה דעתכם.

  13. Started by kill_b7,

    אפילו להתבטא לבן אדם הם לא נותנים עד הסוף. זה עוד במהלך דיון רשמי בכנסת! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3537835,00.html

  14. Started by הדוד משה,

    עמיר פרץ בדקה 1:48... אין מילים בפי. :facepalm: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4359041,00.html

    • 44 תגובות
    • 4.8k צפיות
  15. מועד ב', חתונה, תוכנית חסכון ל 25 שנה?... יש סיכוי לא קטן שהתוכניות שלכם, אהממ... כן... ישתבשו קלות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3023811,00.html

    • 65 תגובות
    • 4.8k צפיות
  16. מאז תחילת האינתיפאדה השניה, תרבות הרטרו מתגברת באירופה - התודעה האירופאית חוזרת במהירות לסביבות שנות ה-30-40 של המאה העשרים בכל הקשור ל"שאלת היהודים". והנה, חבר מועצת העיר דכאו רוצה להוריד את הגטו ולבנות שם שכונת מגורים, כי ליהודים יש כוח שעולה על חלקם היחסי בעולם. מה שמראה לנו (כאילו שלא ידענו קודם) שהאנטישמיות מעולם לא נעלמה - רק היתה בהמתנה עד למלחמה הבאה. מה דעתכם? יש סיכוי שהאנטישמיות תגיע למימדים ולמעמד שלטוני כזה שהיה בגרמניה הנאצית?

    • 56 תגובות
    • 4.8k צפיות
  17. Started by ran8,

    הבן של אילן רמון נהרג בתאונת מטוס זה מה שהבנתי מאבא שלי הוא עובד במשרד הביטחון ... - (ערכתי בכוונה) מקווה שהוא טועה .. משהוא יודע משהו??

    • 39 תגובות
    • 4.8k צפיות
  18. זה באחד החטיבות בכפר-סבא לא יודע מה לכתוב לכם פה (התקשרו לאמא שלי מהעיתון כי היא הייתה קשורה לכל הועד המרכזי בעיר והכל אבל אני כבר בתיכון אז אין לה ממש קשר לזה היא תנסה לראות מה הלך שם... ככל הנראה זה באלון מי שפה מהחטיבות בכפר-סבא ויודע על זה שירשום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3008544,00.html לאן הגענו מה שבטוח זה שהילדים שלי לא יגדלו פה!!! עם כל העצב אין מצב שאני יגדל ילדים במדינה כזאת

    • 41 תגובות
    • 4.8k צפיות
  19. אלהן... אני מחפש סרטים טובים (על גבול הגאוניות) של כלל הבמאים משנות ה-90 ככה... כל מה שבא לכם לראש, זרקו! עם דגש על בידוני אבל לא חייב.

    • 44 תגובות
    • 4.8k צפיות
  20. Started by Shasoosh,

    לראות את הכתבה ולהגיד תודה שאני נמצא איפה שאני. http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=553480&sid=126 אין לי הרבה מה להרחיב, אני הזדעזעתי.

    • 48 תגובות
    • 4.8k צפיות
  21. מה דעתכם, יש מצב להשוואה? אולי הפרקינסון השפיע? לא ניראה לי. לי אישית זה לא מפריע, אני כבר לא כועס על חברי הכנסת מהשמאל, הרי ידוע שבידודם מהכנסת על ידי העם גורם לשטויות ולתיסכול להישפך מידי פעם. אני קראתי וצחקתי, אבל לא יכול להגיד שאני לא מסכים עם האישה המתוקה הזאת, ביבי אכן מזיז דברים. http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2369,00.html ?kann es sein

    • 61 תגובות
    • 4.8k צפיות
  22. Started by Gil28,

    עפ"י כתבה ב-YNET, הקונסוליה האמריקאית הודיעה על החמרת הענישה בקרב מהגרים לא חוקיים והכנסתם לתאי מעצר רגילים ולא למהגרים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4085336,00.html אולי סופסוף ישימו קץ לתופעת ה"עגלות" המגעילה בה המוכר חושף את הפנים המכוערות של הישראלי, תופעה אשר מציגה אותנו באור שלילי (אמריקאים לא אוהבים שדוחפים להם בכח מוצרים שהם לא צריכים). אני מאמין שבמיגור התופעה יהיה קל יותר לישראלי הממוצע לקבל ויזת תייר או שמא ישראל תיכנס ל"רשימת הזהב" של מדינות שלא צריכות אשרה מיוחדת כדי להיכנס לארה"ב. אני אמנם מחזיק בדרכון אמריקאי אבל כל חברי לא קיבלו ויזה. FML

    • 30 תגובות
    • 4.8k צפיות
  23. מנחי התוכנית "מדריך וייס" הצטרפו לצוות גנבי מכוניות פלסטינים והבריחו יחד איתם מכוניות לשטחים. "זה נראה לנו מגניב", אמרו בהפקה http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/190/360.html?hp=1&loc=11&tmp=4034 תקציר מהתוכנית ,להתחיל בדקה 6:55 http://www.mtv.com/videos/the-vice-guide-to-everything-ep-3-vale-tudo-ramallah-racing-fake-afghanistan-die-antwoord/1653812/playlist.jhtml מזעזע. המוסלמי המסריח הזה אשכרה מתגאה בזה שהם נוהגים כמו שהידים ומעדיפים "למות מהר". חולרות. מזעזע איך שהוא מתלונן (!) על זה שהחשמל והמים שלהם מגיעים מישראל.. WTF?? שיגיד תודה! עד עכשיו אני לא מבין למה אנחנו מספקים להם את זה ולא נותנים להם להירקב שם למוות.

    • 26 תגובות
    • 4.8k צפיות
  24. שלום. אני מתלבט מה להצביע בבחירות. האיחוד הלאומי מפד"ל או ישראל ביתנו של ליברמן אבל ,לא הצלחתי להבין את ההבדלים בין המפלגות ולמה הם לא מתאחדים למפלגה אחת. גם בתשדירי התעמולה לא הסבירו לי את זה ממש. הבנתי ששתי המפלגות פחות או יותר בעד אותו פיתרון דמוגרפי. חשבתי אולי להצביע למפלגה שתהיה לה יותר מנדטים אבל בסקרים הם מראים פחות או יותר או הדבר. אשמח לישמוע את תגובותכם ...

    • 66 תגובות
    • 4.8k צפיות
  25. Started by Screw_Master,

    יש למישהו מושג אם יהיה עוד פרק העונה, ואם לא, אז האם תהיה עונה שישית? מכור די כבד לסדרה חוץ מזה, פרק 24 היה פרק משובח.

    • 34 תגובות
    • 4.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים