עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. או שהם מריחים קראק.... אני באמת לא יודע... http://www.mako.co.il/news/elections-2009/news/Articles/itemId=5bd079f786b8f110VgnVCM100000290c10acRCRD

  2. ללשכת שר הביטחון הגיע היום מכתב בו מביע אמן הטלפתיה, אורן זריף, את דאגתו, ומציע לנטרל את מחשבותיו הרעות של אחמדינג'אד ואף לפגוע בו, לטובת שלום העולם. בתמורה מבקש זריף מקדמה על סך 950 אלף דולר. בסיום הטיפול יגיעו לחשבונו עוד 2.6 מיליון. מחיר מציאה או לא? ולמי שמודאג מהאפשרות שמיליונים ייזרקו לשווא, לזריף יש הצעה שאי אפשר לסרב לה. "אם תוך 180 יום מרגע קבלת המקדמה לא אצליח להביא תוצאות, אני מוכן להחזיר את כל המקדמה בתוספת 200 אלף דולר", הוא מתחייב. "אני משוכנע שבשבוע הקרוב אקבל את המקדמה ואתחיל לעבוד. התקשרו אלי הבוקר מספר שרים וח"כים ובירכו אותי על הפעולה". http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/489/948.html

    • 72 תגובות
    • 8.2k צפיות
  3. Started by darkman,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2955161,00.html נמאס לשלם הרבה כסף והיום אני וחברים שלי רצינו ללכת לסרט וביטלנו רק בגלל זה די כבר נשבר לי הזיין לשם 35 שקל+אוכל(לפעמים) +שקל לכל שלוש קילמטר שאתה נוסע זה יוצא בסביבות 50 שקל

    • 106 תגובות
    • 8.1k צפיות
  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2887404,00.html עצוב, אך כמעט לא נשאר כבר מקום שבו הטרור לא ביקר ולא גבה את קורבנותיו. לבי עם משפחות ההרוגים.

    • 102 תגובות
    • 8.1k צפיות
  5. http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/worldnews.html?in_article_id=452288&in_page_id=1811 טוב לפני שרושמים iraq?!? who care תראו איזה חיות אדם וזה רק קצה הקרחון לריצחות שקורות שם מידי יום מצאתי לינקים לוידאו: quicktime is needed לא לבעלי לב חלש! אכזרי במיוחד! WARNING: THE FILM CLIPS AND DESCRIPTIONS BELOW ARE EXTREMELY DISTURBING. CONTINUE AT YOUR OWN DISCRETION. מקור: http://www.ikwro.org.uk/index.php?option=com_content&task=view&id=147&Itemid=2

    • 71 תגובות
    • 8.1k צפיות
  6. אכן כן, בפרסומת כמיטב המססורת שי יס, נאמר שהחברה כבר מוכנה לשדר באיכות 4K. תכינו את הטלוויזיות. אבל, אני רק שאלה - הרי שידורי ה - FHD שלהם הם זוועה, אז איך בידיוק ?

    • 25 תגובות
    • 8.1k צפיות
  7. Started by udicol,

    אנשי השמאל הקיצוני ! ניצחתם. הנה עכשיו עוזבים את השטחים - אמרתם בטח יהיה שלום , הנה קבלו את נציגכם העיקרי : בכיר החמאס: ישראל תיעלם מפני האדמה מחמוד א-זהאר אמר בראיון לעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה" שהחמאס לא יסכים לפתרון של מדינה פלסטינית בקווי 67': "בטווח הארוך, ישראל תיעלם מעל פני האדמה". ומה יקרה לארה"ב? "בעוד חצי מאה לכל היותר לא יוותר ממנה דבר פרט לזכרון עמום". החומרים הללו בדיוק מככבים כעת בקמפיין שמנהל משרד החוץ נגד החמאס ואל תשכחו את הסיסמא: הכיבוש משחית

    • 104 תגובות
    • 8.1k צפיות
  8. Started by e-Pit@m,

    אותו עיקרון המנחה חברות מכוניות רבות, ובעשור החארון גם מדינות רבות אשר מאמצות ומטפחות רבות הספורט המוטורי. בארצנו לצערנו התחום מפגר מאוד, בזכות מדינה ששמה מכמונות מהירות במקומות שיכניסו הכי הרבה כסף ולא במקומות שיצילו הכי הרבה נפשות. ובינתיים יוצא לנו לראות ארגונים מאולתרים ולא חוקיים, שלצערנו מסוכנים אך הם המקום מפלט האחרון של חולי ההגה במדינה שלנו, ולמזלנו יש פה לא מעט. התמונות צולמו במהלך מפגש הרייסים בכביש חוצה ישראל החדש ליד ראש-העין, אשר נפתח לתחבורה לאחרונה. הרייסים נערכו במשך 4 שעות, בתקופה בה הכביש היה סגור כביכול, והיה באמצע שלבי בנייה אחרונים. אני אשמח לשמוע את דעתכם בנושא מפגשי הרייסים בישראל.. בעד? נגד? סוגיו…

    • 47 תגובות
    • 8.1k צפיות
  9. Started by OreoCookieh,

    "משמיעים את קולם של חיילים וחיילות ששירתו בשטחים כדי להביא את החברה הישראלית להכיר במציאות שהיא יצרה" האמנם? http://mida.org.il/2015/05/10/%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%A9%D7%A2%D7%91%D7%A8-ap-%D7%AA%D7%95%D7%A7%D7%A3-%D7%93%D7%95%D7%97-%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%94/

    • 26 תגובות
    • 8.1k צפיות
  10. Started by gshhar,

    הסרטון שפירסם משרד החוץ. התמונות קשות לצפיה

    • 32 תגובות
    • 8.1k צפיות
  11. Started by roadrunner,

    משהו שמצאתי בפורום של הדובים Also Belgian internet provider Telenet threatens customers Posted by Dennis on 15 May 2003 - 19:14 - Source: Planet Internet dansmug used our news submit to tell us that about 100 Belgian customers of ISP Telenet received a message warning them that they're downloading illegal files and should stop or their internet connection would be closed: "On that day and on this hour you have downloaded the following illegal files from the internet. We advise you to stop your illegal activities". That is the e-mail that more than one hundred customers of Telenet received in the last few months. Telenet says that they were contacted by foreign organisatio…

    • 72 תגובות
    • 8.1k צפיות
  12. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3346104,00.html מישהו יודע אם יראו את המאורע בשידור חי? סוף סוף הוצאה להורג כמו שצריך (בתלייה) ולא כמו בארה"ב (זריקות וכו' )

    • 102 תגובות
    • 8.1k צפיות
  13. קישור http://www.youtube.com/watch?v=9sWEXPRRQOQ יש 4 פרקים בעיקרון חלב של פרה יש חלבונים שאינם מיועדים לגוף האדם ולכן נגרמות דיון נעים עריכה: אני חושב שאפשר לסכם שחלב אכן מזיק במיוחד בשלב בשנים הראשונים של של גיל ה30 ובגיל מבוגר 50 פלוס אבל הוא משפיע בצורה שונה לכל אחד ובחוזק שונה כל אחד יעשה את השיקולים שלו

    • 91 תגובות
    • 8.1k צפיות
  14. הפיגוע האחרון שהיה בישיבה הדתית שינה את דעתכם לאמונה בה'? שזה לא יגרר למלחמת דתות תכבדו אחד את השני לא משנה עם זה דתי או חילוני שלא מאמין אני אישית לא מאמין בה' וזה עוד יותר חיזק ואותכם?

    • 115 תגובות
    • 8.1k צפיות
  15. Started by oba3k,

    כל 10 דקות עוד איזה בום, והכלבה שלי לא מפסיקה לנבוח מסתבר שלא רק אני סובל מהבעיה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3226938,00.html הילדים האלה כאלה מעצבנים

    • 67 תגובות
    • 8k צפיות
  16. הרבה הבטחות גדולות שלא ממש התקיימו במציאות גוררות תגובות זועמות ברחבי הרשת על יום מבצעי ה-Prime Day של ענקית הקמעונאות לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/ברחבי-הרשת-מאוכזבים-מאוד-מיום-המכירות/

  17. Started by kryptoguy90,

    שני מטוסי F16 ירו שני טילים על ספינת קרב גרמנית: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3319640,00.html היה דיווח שהמטוסים גם ירו נורים נגד טילי נ"מ יש מצב שהספינה ננעלה עליהם? חשוד ביותר המצב נמצא כרגע בבדיקה.

    • 106 תגובות
    • 8k צפיות
  18. Started by Dark_Phantom,

    http://www.fisheye.co.il/the_end בתור חובב קולנוע מושבע זהו אחד האתרים האהובים עליי ברשת הישראלית. די עצוב.. :-[ תודה על הכל ונקווה שעוד יחזור..

    • 47 תגובות
    • 8k צפיות
  19. האם ידעת בישראל יש יותר ממיליון רוסים??? או לא רוסים אלה מי שעלה מהגוש הקומוניסטי?? תיארתם פעם אחת לעצמכם עד כמה זה קשה לעבור לארץ אחרת ובעוד בגיל כמו 10 או יותר גרוע בגיל 13 או 14... אז אני יודע מה זה.. ברוב בתי הספר יש לפחות 15 10 רוסים שהם רק הגיעו לארץ הם מרגישים כאילו שהגיעו מכוכב הלכת אחר.. כי הכול מוזר ועוד כולם מדברים בשפה אחרת.. אבל זה לא הבעיה.. הבעיה היא שברוב בתי הספר מוציאים את הילד המסכן מהחברה.. מקללים אותו עושים אליו חרם וכו... ובדרך כלל אין שום סיבה הגיונית למה עושים לו את זה רוב הפעמים זה בגלל השעעמום כי אין מה לעשות בהפסקות אז צריך לעשות משהו...... אבל סמתם פעם אחת את עצמכם במקום של הילד? לא רק שהוא בא לבית ולא מבין מילה ממה כולם אומרים הוא גם צריך לסבו…

    • 83 תגובות
    • 8k צפיות
  20. כאילו שהמחירים המטורפים של הדלק לא מספקים גם ככה, מישהו שמע על החלטת הממשלה להעלות שוב את מחירי הבלו ב 20 אגורות ב 2011 ושוב ב 20 אגורות ב 2012? http://finance.walla.co.il/?w=/3/1727169 פעם ראשונה שאני שומע על זה בכלל. למישהו יש שמץ מתי עברה ההחלטה הזו ואם מדובר בעניין סופי או שזה משהו שעוד פתוח לדיון? אני גם ככה כבר צעד אחד מלמכור את הרכב כי הדלק יקר בטירוף, עוד התייקרויות כאלו (בנוסף לעליות של אחוז-2 מדי פעם במס הבלו שעושים בשושו) זה לא פחות מאסון.

    • 64 תגובות
    • 8k צפיות
  21. http://www.bbc.co.uk/news/world-south-asia-11441279 פקיסטן, חברה ותיקה של האו"ם אשר השתתפה במבצעים הומניטאריים רבים (אחד מהפורסמים הוא מבצע Gothic Serpent בסומליה, עליו מבוססים הספר/סרט Black Hawk Down). בימים האחרונים התעורר מתח בין כוחות נאט"ו וארה"ב לבין פקיסטן, כשהאחרונים הטילו מצור על דרכי תעבורה עיקריות להעברת כוחות ומצרכים צבאיים, כתגובה להרג שלושה חיילים ע"י כוחות נאט"ו. לטענת נאט"ו, כלי תעופה צבאיים אכן נכנסו למדינה וירו על מטרות צבאיות, אך רק בגלל שהצוותים חשבו שירו עליהם קודם. נאט"ו וארה"ב פועלות באופן תמידי כנגד כוחות הטאליבן באיזור. אם היחסים יתדרדרו בין המדינות, זה יהיה רע מבחינה דיפלומטית - גם לאירופה, גם לארה"ב וגם לנו. פקיסטן היא בעלת ברית משמעותית באיזור…

    • 59 תגובות
    • 8k צפיות
  22. Started by Merrymoon,

    לא, לא לנושא, אלא למועדונים. הידיעה ישנה אבל הגעתי אליה במקרה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3338307,00.html (עוד) הצעת חוק מטופשת מבית המחוקק הנבוב שמטפל בסימפטומים ולא בבעיה, שם פלסטר על פרצה בסכר. אינני יודעת כמה מכם מבלים כל סופ"ש במועדון, אבל אני יודעת שחלק ניכר מכם (הכותבים) נמצאים מתחת לגיל 18 אז אני מניחה שיש לכם דיעה בנושא. אני מבלה כל שבוע, לפעמים יותר מפעם אחת. יותר בבארים, כמעט שלא במועדונים, והאמת, גם לי נמאס לראות בני נוער עם יותר מדיי אינטוזיאזם ומעט מדיי שכל שהורסים את האוירה. מה כן, אני לא נולדתי בגיל 18, גם אני הייתי בגיל הזה ולמזלי הרב אני זכיתי לתרבות פנאי ואני משוכנעת שגם לכם, הקטינים, מגיע אותו חופש תנועה ופנאי שקיבלתי גם אני. עוד לפני שהח"…

    • 97 תגובות
    • 8k צפיות
  23. Started by OldNavyפלאפון,

    אובמה ניצח בבחירות. אובמה על סף ניצחון: מוביל במניין האלקטורים אחרי לילה מותח וקרב אדיר רשם אובמה הישגים חשובים בדרך להישארות בבית הלבן: הוא ניצח במדינות המפתח וויסקונסין, ניו-המפשייר ואיווה, ומוביל גם באוהיו הקריטית. רשת NBC כבר הכריזה שנבחר לנשיא. הצטרפו לשידור החי מאולפן ynet החדש, ועקבו אחרי התוצאות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4301878,00.html

    • 70 תגובות
    • 8k צפיות
  24. שלום חברים! אתמול עוד ראיתי משחק של רוסיה מול צ'כיה בערוץ 158 TRT 1. היום התכוונתי לצפות במשחק של הולנד מול דנמרק ורואה שערוץ חסום עם הודעה שמדברת משהו על זכויות השידור. אפשר להתלונן למשרד התקשורת? אני מבין שהם רוצים את הכסף שלי שאני אשלם להם עבור השידורים, אבל זה נראה כמו סחטנות - לחסום ארוץ שמשדר משחקים האלה.

    • 69 תגובות
    • 8k צפיות
  25. לאחרונה חיפשתי חלקי מחשב משומשים ,אולם נתקלתי במספר בעיות כדלהלן : במוצרים שהם יד שנייה יש סיכוי גדול שהמוצר לא תקין או פגום בחלקו ומי שקונה אותו מבלי לבדוק אותו אישית עלול לאכול אותה. הבעיה שרוב המוכרים גרים רחוק ובהתחשב במחירי הדלק והמחירים ,הכדאיות נעלמת כאשר עושים את החשבון של עלות הנסיעה לעומת קניית אותו מוצר בחנות הקרובה לביתך או מאתר אינטרנט שהרבה פעמים סופג את עלות המשלוח. לפעמים אפילו בדיקה שיטחית וקצרה לא מצליחה לגלות את הפגמים מפני שיש רכיבים שמתחילים לעשות בעיות כעבור פרק זמן מסויים מרגע הדלקת המחשב בדרך כלל אחרי שהם מתחממים יותר מדי. אם יש לכם רעיונות איך אפשר להימנע או לפחות לצמצם את הסיכון של נפילה על מוצר לא תקין \מוכר לא הגון ,אנא תכתבו עליהם כאן. (יש ל…

    • 66 תגובות
    • 8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים