תמונות מהפיגוע בירושלים. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמונות מהפיגוע בירושלים.


gshhar

Recommended Posts

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

התלבטתי רבות האם להשאיר את הלינק או לא מטעמים של מוסריות. לבסוף החלטתי להשאיר את הלינק אך להוסיף את דעתי שלא ממש מומלץ לצפות בתמונות אלו כי הן קשות מאוד לצפייה.

אני לא רואה שום טעם לכך שמישהו ירצה לראות אותן מתוך הנאה אך בכל זאת. אולי אפשר לוותר על ה"תענוג".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שונא ת'אנשים שמפיצים את זה ואני לא יראה את זה.

קיבלתי מספיק הודעות באייסיקיו עם כתובות של מהפיגוע הזה ואני לא מבין איך אנשיםן שפויים יכולים להכנס מרצונם ולראות את האחים שלהם שוכבים בחתיכות על הרחוב.

מי שכן צריך לראות את זה אלו החו"לניקים שעדיין חושבים שישראל פוגעת ב"פלסטינאים המסכנים שמפחדים לצאת מהבית שלא יחטפו כדור בראש".

לדעתי צריך להסיר את הלינק מפה, מי שאוהב את זה יודע איפה לחפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה טוב שהוציאו את הסרט הזה למדיה.

דבר ראשון אנחנו הישראלים מתייחסים לפיגועים כמובן מאליו, וסרט זה מראה את את המציאות ואתה נזכר מה בעצם מתחולל שם ואתה לא מקבל את זה כמו בעבר.

דבר שני העולם צריך לראות את מה שבאמת קורה אצלנו, אנחנו צריכים להראות להם שלא רק ערבים נפגעים אלא גם אנחנו, וסרט זה יעשה את העבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שמפיץ את זה הוא משרד החוץ, ולא שום אדם פרטי.

משרד החוץ מפיץ את זה לאנשים שצריכים לראות את זה בחו"ל, לצערי אין שום דרך אחרת להראות לעולם האדיש הזה מה הולך פה.

אני לא חושב שלמדיה כזאת צריך לתת לינקים בפומבי, בטח לא לצעירים שגולשים פה. מי שרוצה לראות את זה יכול למצוא את זה ודברים דומים לזה לבד.

Black_eagle, אם אתה מתייחס לפיגוע כמובן מאליו זה גרוע.

זה מאוס וזה כואב וזה עצוב, אבל זה ממש לא מובן מאליו - ולהפיץ של אנשים מפוצצים לחתיכות זה לא אנושי.

תאר לך את המשפחות מקבלות את הלינקים האלה באייסיקיו או בפורומים כמו שאני לדוגמא קיבלתי... זה דבר מזוויע וחבל שנותנים לו במה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמונות קשות בהחלט ועשויות להועיל להסברה שלנו, אך חמורות ככל שלא יהיו, שינאת עם קשה מאוד לשנות... ולנאיביים כאן שחושבים שהסרטון הזה ישנה את התמונה הכוללת, חשבו שנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיע הזמן שמשרד ההסברה והחוץ יעשו משהו כזה. קיצוני ככל שיהיה, אולי רק כשכל ההיפיים המתחסדים בחו"ל יראו חתיכת בשר שלפני רגעים ספורים היתה בנאדם שחי ונושם בדיוק כמותם, אולי רק אז הם יבינו מה קורה פה, לפחות חלקית, ואולי, אבל רק אולי הם יחשבו מה היה קורה אילולי זאת היתה המציאות אצלם וכיצד הם היו מגיבים לפעולות טרור אילולי היו במקומינו, בנעליים שלנו.

בנוסף, אני חושבת שלא רק אנשים בחו"ל צריכים לראות את זה. גם בארץ. שהרי באמת רבים מאיתנו רואים את הפיגועים כחלק מלהיות אזרח במדינת . כשרק הגעתי לארץ וראיתי את הפיגועים בשנים 94-95, הייתי בשוק טוטאלי, כי לא הייתי רגילה לזוועות כאלו (במיוחד שהיו שמים את התמונות הקשות גם בעיתונים אז). הייתי בוכה, חושבת על הקורבנות והמשפחות שלהם, הייתי מפחדת, היום זה "חפיף". צרייך לראות כאלו כדי לדרבן את האנשים לחשוב שזאת לא צריכה להיות המציאות לחיות בה ושצרייך למגר ולחסל את נגע הטרור לעד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיע זמן!!! הפלשתינים כל הזמן מראים מה אנחנו עושים להם,וברחבי העולם הם חוזרים על זה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם עד שאנשים מצוצי אצבע כמו באירופה מאמינים במה שהערבים השקרנים אומרים ושיש פיגוע פה,הם אומרים מגיע להם או שלא ממש איכפת להם.

משרד החוץ לא עושה מספיק!!!!!!!!! 3 שנים של אי עשיה ואנחנו נשחטים ברחובות....אני מקוה להגיע ליום הזה שיסתכלו אחורה ויקללו את כל ממשלות מאז רבין עד היום.

בושה וחרפה למרות שלדעתי הסרט הזה הוא צעד ממש קטן בכיוון הנכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...