עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. האינפלציה יורדת בכל העולם, אבל לא בישראל המשבר מוריד מדדים בעולם: המחירים באירופה, ארצות הברית וסין יורדים, והאינפלציה במזרח אירופה ובמזרח התיכון נחלשת. ואילו בישראל - המחירים ממשיכים לעלות. שלמה מעוז: "זה צירוף של הבידוד שלנו והמדיניות המטומטמת שעוד נשלם עליה" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3752337,00.html ???

    • 56 תגובות
    • 5.2k צפיות
  2. אדם שפירא. יהודי שנולד בארה"ב, אם כי לדבריו הוא מתנער מהגדרתו כיהודי. מראשי ארגון FREE GAZA שארגן את המשט הקודם ואת הנוכחי, אותם הם מציגים כמשטים הומניטריים שנועדו לעזור לעזה. ב2002, בראיון לCNN, אמר כי מבחינתו פיגועים הם צורת מאבק מוצדקת ומקובלת. כל זה רק הרקע הכללי. הפרט החדש (אם כי כמובן הלא מפתיע), הוא ההקלטה הזו: כאן יש תמליל של החלק המעניין (וגם את הסרטון עצמו). הנאום הזה בנוגע למשט הושמע מול סטודנטים ופעילים אמריקאיים באוניברסיטת ניו-ג'רזי בנובמבר אשתקד. למי שאין כוח להקשיב, הוא אומר בו בפה מלא (ולקול מחיאות כפיים) שהמטרה של המשט היא בסה"כ להוות עוד חלק בתוכנית שמטרתה הכללית, המוצהרת, היא סופה של מדינת ישראל.

    • 44 תגובות
    • 5.2k צפיות
  3. Started by benor,

    בינתיים עלו שני פרקים לאוויר. http://www.imdb.com/title/tt0903747/episodes?season=5

    • 40 תגובות
    • 5.2k צפיות
  4. Started by MoRtZkInG,

    אתמול שודרה תוכנית של עובדה. היו 2 כתבות, אחת הייתה על בנערים המתפוצצים משכם. כתבה על פלסטינאים בני 15-16 שהופכים למתאבדים. 2 כבר התאבדו ו1 נתפס אם אתם זוכרים את התמונות מהמחסום של הילד שמוריד את החגורת נפץ ממנו. השניה הייתה על התערוכה של החיילים מהנח"ל המוצנח (גדוד 50) שמוצגת עכשיו בת"א. הייתה שם גם שיחה איתם. אלה חיילים קרביים ששירתו בחברון ולפי סיפוריהם הם פשו נשרטו שם קשות. הסיפורים שהם סיפרו חלקם ממש מזעזעים. איך הם הלכו 3 חיילים, ואחד פשוט זרק רימון הלם לתוך בית ספר יסודי. ואז הם ראו את הילדים בורחים. סיפור על פלסטינאי מבוגר שהגיע למחסום והתחצף לאחד הסמלים, אז הקצין לקח אותו לצד ל20 דקות וכשהוא חזר הוא הכריח אותו לשיר בקנבל בנחל קרנבל... איך לאחר פעולה מוצלחת לחיס…

    • 56 תגובות
    • 5.2k צפיות
  5. http://news.walla.co.il/?w=//933773

    • 84 תגובות
    • 5.2k צפיות
  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3696524,00.html מפתיע שאני אומר את זה על נתניהו, אבל ח"ח נ.ב. עדיין מותר להביא קישורים ל-Ynet בפורום או שזה מוקצה?

    • 53 תגובות
    • 5.2k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3416036,00.html בקיצור אנחנו פשוט מטומטמים המזון הזה והדלק הזה יחזיקו את חמסטן בלי צורך לוותר על כלום בימקום לתת להם לירעוב ובסופו של דבר ליחלש ולהתחיל עוד פעם מריבות אחים כמו שהרומים בחוכמתם עשו לנו פעם -והצליחו אהוד 3% תמיכה אולמרט ומר לבשתי שימלה אז אני החייל הכי טוב בעולם ברק נותנים לאירגוני טרור הספקה עד הבית ואני לא מעריץ של ביבי אבל אני מת כבר שהוא יקח תשילטון ביבי לפחות יודע איך "עושים עסקים"

    • 74 תגובות
    • 5.2k צפיות
  8. Started by stone cold,

    טוב זה עדיין ההתחלה אז קשה לשפוט אבל בינתיים אני מאוד מאוכזב פשוט משעמם וקשה ליראות את אסי בתפקיד לא קומי פשוט הדמיות לא ניראות אמינות בכלל אסי והזמר הזה וכו בתור אנשי היטק? מי חשב על ללהק אותם לזה

    • 51 תגובות
    • 5.2k צפיות
  9. אוקי, סוף סוף אני כיתה י', ברמת מב"ר שבנו הכי השקיעו השנה. בכל מקרה, אני הקבצה א' במתמטיקה. מתחילת השנה הזהירו אותנו שאנחנו הולכים ללמוד אינטנסיבי ביותר כי אנחנו כנראה נעשה יחידה ראשונה מתוך 3 (שהיא קלה מאוד) בינואר, שזה מועד חורף. אוקי, למדנו הכל, לפני שבוע סיימנו את הנושא וכל הכיתה סיימה בהצלחה (חוץ ממני שהיה לי יום רע מאוד במבחן האחרון.. אבל אני אשפר את זה). אבל מה? משרד החינוך המזורגג הזה החליט ברוב טובו שלא, לא לתת לנו לעשות את הבגרות הזאת. למה? כי כנראה משרד החינוך בראש לימור לבנת הראש לבנה הזאת, חושבים שיחידה ראשונה מתוך 3 היא קשה ביותר ואי אפשר לתת לנו לעשות אותה, למרות שאנחנו כיתה מאוד חזקה. הם לא הסכימו אפילו לשלוח נציג שיבוא לכיתה ויראה עד כמה אנחנו חזקים, לא ה…

    • 61 תגובות
    • 5.2k צפיות
  10. למרות שאין עדיין הודעה רשמית, אפילו באתר שלהם, שמעתי מכמה מקורות אמינים שזה אכן הולך לקרות!! השמועות רצות כבר הרבה זמן לאחר שפסטיבל אנת'ם, שבו הלהקה הייתה אמורה להופיע, בוטל והלהקה עצמה הודיעה שהם יגיעו לארץ לבדם מתישהו בקרוב אז ב13לאפריל במועדון התיאטרון זה קורה!!! *עריכה* בינתיים האישור הבערך הרשמי היחיד שיש להופעה הוא האירוע שנפתח בפייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=712353529#/event.php?eid=79227931040&ref=mf

    • 61 תגובות
    • 5.2k צפיות
  11. http://news.walla.co.il/?w=//1244833 מיום ליום אנחנו הופכים למדינה חשוכה

    • 36 תגובות
    • 5.2k צפיות
  12. Started by ScreaMan,

    רציתי לדבר איתכם על היחס המשפיל של המדינה לספורטאים בישראל! המדינה לא משקיע בספורט בישראל ומצפה שיצא איזה ספורטאי גדול ויצליח אז ככה זה לא עובד צריך להשקיע בתשתיות צריך לבנות אולמות ספרוט בריכות לשחייה ליבנות מגרשי כדורגל ואטלטיקה כי בלי תשתיות לא יצא אף אחד טוב מהארץ הזאת ואני לא מדבר אל אלכס אברבוך כי הוא עולה חדש והא היתאמן ברוסיה וכל ספורטאי יודע על מה אני מדבר!!!

    • 32 תגובות
    • 5.1k צפיות
  13. אתמול יצאתי אחרי כחצי שנה לקולנוע עם כמה חברים, ונדהמתי מהמחירים שוב! פעם אחרונה שהייתי המחיר היה 31 שקל, ובימינו 33. אני עוד זוכר את הימים שבהם כרטיס עלה 25 שקל! טוב, אם כבר הגענו עד לפה נשלם ונכנס... מה יש לעשות. אחרי שנכנסים, סרטים רעים עם המחירים של השתיה/חטיפים, 6 שקל לבקבוק מים, 11 שקל לבקושי רבע ליטר כוס קולה. WTF?! מי מת?! לכבוד מה המחירים האלה?! ולמה אי אפשר לקנות פחית/בקבוק נורמאלי?! אוקי... היינו צמאים משו עצבני אז קנינו קולה "גדולה"... חצי חצי. נכנסים לאולם, מה רואים? פרסומות! עשר דקות שלמות של פרסומות!!! לא מספיק שגונבים בממוצא 50 שקל מאנשים שרוצים הכל (סרט-פופקורן-שתייה) אז גם מראים לי פרסומות?? אם הייתי רוצה לראות פרסומות הייתי נשאר בבית לראות טלויזיה!! למה…

    • 59 תגובות
    • 5.1k צפיות
  14. חחחח http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-f5b1f53d062a921004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=55227376 זה טוב ?! עריכה: צה"ל הוריד את הסירטון מהרשת והוחזר לאחר מכן. http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-2b6fbba5804a921004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=55227376

    • 30 תגובות
    • 5.1k צפיות
  15. Started by lmlm,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3244875,00.html

    • 93 תגובות
    • 5.1k צפיות
  16. Started by Cha0stAlker,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4410728,00.html אושר שחרור של 104 רוצחים תמורת משא ומתן. "למען העתיד" - רק שכחו לציין למען עתיד מי. כמובן שהתשובה היא למען עתיד האויבים שלנו, ולא עתידנו שלנו. מדוע צריך "תנאים מוקדמים"? מדוע ארה"ב צריכה לממן את הפלסטינים, במידה והם יסכימו להסכם שלום? אנחנו צריכים להיות אלה שמחליטים אם להסכים או לא להסכים, ולא להיפך. נתנו את סיני, ומאז ארה"ב שילמה למצרים כדי שתשמור על השלום. האם אני היחיד ששואל למה? צה"ל חזק פי 10 מצבא מצרים, במלחמה צה"ל ינצח, ולכן אם כבר מימון - הצד שלנו צריך לקבל אותו, בתור מתנה על כך שאנחנו לא מוחקים את הצד השני. כך היה וכך יהיה, איבדנו את המדינה פעמיים ואנחנו מתקרבים לפעם השלישית. גלידה! ישראל היא פשוט ילד הכאפות…

    • 36 תגובות
    • 5.1k צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3245388,00.html :-\

    • 52 תגובות
    • 5.1k צפיות
  18. אני הלכתי לעבודה רגיל שחזרתי ראיתי קצת טלויזיה וגלשתי קצת ורק כרגע ביגלל שלא משדרים תאלופה הבנתי שכרגע 9 באב אבל זה לא נורא כי אני יצפה באיזה סרט של STAR TRAK (אני רוצה ליראות את כל הסרטים וראיתי את 1 2 ו3 כבר מיתוך 10 ) בכל מיקרה החג הזה ביכלל ניראה לכם רלוונטי לקהל החילוני? כי סליחה על החוסר רגישות החג הזה לא מענין לי ת...

    • 93 תגובות
    • 5.1k צפיות
  19. Started by ETB,

    בשנה הקרובה יחל העימות עם איראן יום שישי, 5 בנובמבר 2004, 19:50 מאת: אמיר אורן, הארץ מופז יקיים השבוע דיון בנושא הגרעין האיראני. פעולה כוחנית נגד איראן נראית יותר ויותר קשה למניעה. האיראנים לא ייכנעו, בוש לא יוותר, וישראל לא תישאר מחוץ להתכתשות הכור האיראני בדרום מערב המדינה. ליקוי ארגוני בישראל (צילום: רויטרס) על קיר לשכת שר הביטחון, משמאל לדלתו של שאול מופז, ממוסגר מכתב ששיגר מתל אביב לירושלים, לפני כיובל שנים, אחד מקודמיו בתפקיד. "כידוע, נתייחד עמנו בגבורה עוד בתקופה קדומה", כתב האיש, דוד בן-גוריון, לפרופסור גרשם שלום. "הסגולה של 'קידוש השם', מסירות נפש על עיקרי היהדות, ליוותה אותנו בכל הדורות ובכל פזורותינו, מימי חנה ושבעת בניה, עשרה הרוגי מלכות, ועד קורבנות הנאצים. א…

    • 33 תגובות
    • 5.1k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3019149,00.html איך העלו ת'רקורד הזה לכותרות, אין לי מושג.

    • 64 תגובות
    • 5.1k צפיות
  21. חייבים לחזק את הליכוד כדי שתהיה ממשלה עם גוון ימני. ליברמן יהיה בכל מקרה בממשלה. אסור שאולמרט יתפוס את השלטון! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3226937,00.html

    • 55 תגובות
    • 5.1k צפיות
  22. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3598681,00.html?dcRef=ynet ניראה עכשיו מה לפיד יעשה

    • 44 תגובות
    • 5.1k צפיות
  23. תמרה וייס מהשיר שלנו נרצחה אוףףףף :'( :'(

    • 19 תגובות
    • 5.1k צפיות
  24. הדלקתי את הטלביזיה בדיוק 10 שניות לפני שצנזרו. הבנתי שהוא השמיע דברים נגד העבודה בנאום וחשין כיו"ר וועדת הבחירות אסר להמשיך לשדר אותו. מה שרון אמר בדיוק?

    • 40 תגובות
    • 5.1k צפיות
  25. אם מישהו עקב אז במהלך היום אחר YNET אז לא הייתה שניה אחת שסיפור שליט לא היה בכותרות כל פעם שמישהו נכנס או יצאה מאוהל המחאה הופיעה כתבה על זה וכל פעם שהצליחו לתפסו מישהו שהסכים להגיד שהייתה התקדמות אז הוא קיבל ראיון. כאשר כל כתבה מלווים לפחות שלושה מגיבים קבועים בעד שיחרור שליט. זה כמו לפני החלפת "השבוים" המבזה האחרונה, שהתקשורת התגיסה למען השיחרור של הפושעים שם למרות שלוכלם היה ידועה שהחילים מתים התקשורת מענה לדווח על זה ובמקום זה רק דיברה אל הלב שלנו עם ראינות קורעי לב על מה יעשו המשפחות כשהבנים יחזרו הביתה. גם כאן במקום להגיד את מה שרוב המוחלט של העם חושב שהוא רוצה את גלעד שליט בביתאבל לחלוטיןבשום פנים ואופן לא בכל מחיר הם הם ממשיכים לזרוע כתבות ראשיות בשער של תהלי…

    • 47 תגובות
    • 5.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים