סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 11 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE

Recommended Posts

היי חברים...... גם אני עובד באחד מספקי האינטרנט להלן כמה סיפורים שלי:

שיחה הזויה שהייתה לי לא מזמן, דיברתי עם לקוחה מאוד איטית ומעצבנת שגם נשמעה דיי זקנה..

כמובן שלא היה כלום והבעיה היחידה שהייתה לה זה שהיא לא יודעת לגלוש באינטרנט..

במהלך השיחה מידי פעם למרות שאני מנסה כמה שיותר להתעקש להסביר לה על דברים טכניים היא מתעקשת

לספר לי שהיא גרה לבד ושהיא מבוגרת (ואללה לא שמתי לב!) וכל מיני זיוני שכל בקיצור אחרי שסיימתי

ואני אומר לה המשך יום נעים וגלישה נעימה.. היא ממשיכה עם הזיבולי שכל שלה ולא רוצה לנתק.

היא אומרת לי "לא אתה חייב לשמוע אני לא יכולה לצאת מהבית, בעלי נפטר לפני כמה שנים.. אין לי חיים. אני כל היום מול המחשב ואין לי חברים אף אחד לא רוצה לבוא אליי" אני אומר: "אני מצטער לשמוע את זה אבל באמת שזה לא קשור לשיחה בואי נסיים את זה כאן" אז היא אומרת לי:"טוב, אבל תשמע יש לי עוד בעיה." אני אומר: "אמממ אוקיי אבל רק אם זה קשור למשהו טכני"

היא: "כן כן זה קשור" - טוב אז מה הבעיה? "תשמע... אני נכנסת לצ'אט של נענע לחפש חברים....

ואני נכנסתי לחדר של צעירים 20+ וכתבתי שאני בת 66 ואז כולם צחקו עליי וכתבו שאני פדופילית.. והסברתי להם שאני לא והם המשיכו וממש נעלבתי וכמעט בכיתי וזה שאני נכנסת לצ'אט של צעירים זה לא אומר שאני פדופילית נכון?? בבקשה תגיד שלא! " ( פה אני כבר ממש פעור פה ופשוט המום ולא יודע מה להגיד... ) לבסוף אמרתי: "אני מתנצל פה זה תמיכה טכנית אנחנו עוסקים רק בפיתרון של תקלות

אני לא אוכל לעזור לך במקרה הזה.." היא כמובן המשיכה להתעקש והייתי צריך לחזור מספר פעמים על המשפט הזה עד שהיא

הבינה וניתקה.

סיפור נוסף שקרה לי:

אני: XXX שלום מדבר צחי איך אוכל לעזור? - ענה לי בחור רוסי עם מבטא כבד: " שלום אני אני נמצא פה אצל לקוח חשוב שלי אני מבקש בבקשה שתגיד לי איזה פרוטוקול להגדיר בראוטר יש פה ראוטר ואיזה שרת להכניס" אני אומר לו את המידע שצריך אך הוא מתעקש שיש גם שרת שצריך לרשום בהגדרות הראוטר, אני אומר שלא אך הוא ממשיך, עד לשלב שנמאס לי ואני מסביר לו שזה מעבר לגבולות תמיכה שלנו לטפל בראוטרים, כמובן שזה הוביל לויכוחים נוספים. לבסוף אני שואל אותו "תגיד, איזה ראוטר יש לך??" הוא אומר:

סליחה??? אתה מפקפק בי?? אני כבר 8 שנים! אני יודע יותר טוב מכולכם אני רק צריך שתגיד לי מה השרת שאני מגדיר אם אתה לא יכול להגיד לי תעביר אותי למישהו אחר"- "אדוני אני מתנצל אך כדי שאוכל לעזור לך אני צריך לדעת איזה ראוטר יש לך!"

הוא:" טוב טוב בסדר בסדר! הנה עכשיו אני לוקח אותו הוא ביד שלי.. רשום פה A...........L...........E...... אה...... 130 !"

פה כבר שמתי את ידיי על ראשי.. אוי אלוהים !!!! עד כמה בן אדם שקורא לעצמו טכנאי יכול להיות טיפש! :kopfpatsch:

אם מישהו פה לא יודע זה נחשב אחד מהמודמים הכי פשוטים של בזק,בחיבור שאיאפשר בחיים להפוך אותו לראוטר אפילו אין לו שום חיבור לכבל רשת שאפשר לחבר לסוויץ' או משהו.. מה הוא חשב לעשות עם זה?! אמרתי לו שזה לא ראוטר וכלכך רציתי להגיד לו שהוא דפוק אבל מה לעשות שאיאפשר לדבר ככה ללקוח.

זהו.. עוד סיפורים אני ארשום בהמשך... וסחטיין למי שפתח את הדיון, בהחלט נרשמו פה סיפורים מצחיקים :)

חחח כמו חצי מהפורום הזה... (בצחוק!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני עובד בתמיכה באחד מספקיות האינטרנט הינה סיפורים :bash:

לקוח מתקשר אלי ואמר לי שלא מצליח להיתחבר לאינטרנט, אמר שיש שגיאה. שאלתי אותו איזה והוא ענה 691(שם וסיסמא)

בתשובה הלקוח ענה לי "אני לא יכול להקליד", שאלתי "למה?"--והוא ענה לי "חשוך בחדר אני לא רואה". ביקשתי ממנו להדליק את האור

והוא ענה לי "נשרפה המנורה" לפי הקול אני שומע שהלקוח מתחיל להירדם--ובאמת אחרי כמה דקות ניהיה שקט מוחלט על הקו

אני שומע כל כזה של שינה עמוקה....התחלתי להעיר את הלקוח עם קולות...לאחר 10 דקות נמאס לי כבר והעברתי את השיחה לתומך אחר (לפי נוהל אסור לנתק שיחה)

התומך התחיל לדפוק עם שפורפרת על השולחן בחוזקה (באותו זמן אני התפוצצתי מצחוק)--והתומך ממשיך לצעוק "קום קום קום" ודפיקות--בסוף

הלקוח התעורר ושמענו קול של "מממממממממ.....וניתוק שיחה"

;D ;D ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיפור נוסף:

מתקשר לקוח ממגזר רוסי, ומציג בעיה כזו: (כל זה ברוסית) "אני גולש באינטרנט, המחשב שלי נמצא על המקרר ויש לי קליטה כשאני זז אין אינטרנט"

שאלתי אותו "איך?" בתשובה "יש לי מחשב נייד ויש רשת אלחוטית" שאלתי אותו איזה ראוטר יש לו בתושבה ענה שאין לו. אז שאלתי איך הוא מחובר

ואז בוודאי לא ציפיתי לתושובה כזאת "השכן שלי קנה ראוטר ואני גולש על חשבונו..."--והוא המשיך וביקש "העיל בטובך להיתקשר אליו ולברר אצלו למה אין אינטרנט"--תגובתי היתה ......בעצם לא היתה פשוט היתי בהלם!.....טוב לאחר מיכן ההסבר היה פשוט "העיל בטובך לשים את המחשב על המקרר...בהצלחה"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היה מזמן אחד שהתחבר לרשת האלחוטית של שכן שלו, והקטע שהוא בכלל לא היה לקוח שלנו (אבל הוא אמר שהשכן שלו כן מנוי אצלנו)

וגם , בשיא החוצפה ביקש שאני אתקשר לשכן ואברר מה קורה עם האינטרנט שלו

בלי לחשוב פעמיים , אמרתי לו "בוודאי, מה הטלפון של השכן ? ___ אוקיי, מספר רגעים בבקשה" והעברתי אותו לשלוחה שלא קיימת, אולי הוא ממתין שם עד היום...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים איתך, עצוב מאוד!!! אחד התפקידים שלי היה לעשות ראיונות עבודה (בדגש טכני) לעובדים חדשים, וקרו לא מספר מקרים בהם החברה קיבלה עובדים למרות שהתעקשתי שהם לא מתאימים, רק בגלל שהם היו צריכים עובדים דחוף... ובגלל זה יש אנשים כאלו...

צחקת לגבי המייל לחו"ל נכון?

מהי רמת הידע הטכני שצריך כדי להתקבל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהי רמת הידע הטכני שצריך כדי להתקבל?

צריך ידע ובאינטרנט והרבה ניסיון בשימוש בו, ידע קליל ברשתות (מזה DNS, , SWITCH וכו....), יש מבחן מעשי שבודק אותך וגם מבחן בכתב. לא צריך איזה ידע מטורף, פשוט ניסיון....

את הכל מלמדים אותך בקורס, אם אין לך ידע בסיסי אבל- לא תצליח להבין כלום....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטובים..

לקוחה: לבן שלי יש ממיר גדול וכל הערוצים ולי יש ממיר קטן ורק

חלק מהערוצים, אז אני רוצה להחליף לממיר גדול שאוכל לקבל את כל הערוצים.

נציג יס: מה הטלפון שלך?

לקוחה: נוקיא.

נציג יס: לא. מה המספר?

לקוחה: 6610

לקוח: אני לא מנוי שלכם ויש לי תקלה טכנית. אני רוצה שתטפלו בזה, כי אחרת לא אתחבר אליכם בעתיד.

לקוח: אני רוצה להזמין פלייבוי ל 10 דקות.

נציג יס: אפשר לפתוח ערוץ מינימום ללילה.

לקוח: לא. יספיק לי 10 דקות. אני לא צריך יותר.

גם זה עם הכבל..

פה בערך הפסקתי לקרוא.. ארוך מידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היה מזמן אחד שהתחבר לרשת האלחוטית של שכן שלו, והקטע שהוא בכלל לא היה לקוח שלנו (אבל הוא אמר שהשכן שלו כן מנוי אצלנו)

וגם , בשיא החוצפה ביקש שאני אתקשר לשכן ואברר מה קורה עם האינטרנט שלו

בלי לחשוב פעמיים , אמרתי לו "בוודאי, מה הטלפון של השכן ? ___ אוקיי, מספר רגעים בבקשה" והעברתי אותו לשלוחה שלא קיימת, אולי הוא ממתין שם עד היום...

השלוחה הריקה זה הסיפור האהוב אליי...אם לקוח ממש ממש מתעצבן ובא בקטע של "אני לא יורד מהקו" ישר מועבר לשלוחה פתוחה...... :yelclap: :yelclap: :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה, אסור לכם לנתק לאף לקוח?1 אתם חייבים שהוא יגיד ביי או שהוא ינתק לבד?

חחחחחחחחח :P:P:P:P:P :lol: :lol: :lol: :lol: :jump:

זה מאוד תלוי במוקד, אם אני מדבר עם לקוח והוא צועק או מקלל אני מייד אומר לו "אדוני, אני מצטער אבל אם תמשיך לקלל, אני אסיים איתך את השיחה" (או משהו בסגנון הזה, ואם הוא ימשיך לקלל, אני אגיד לו משהו כמו "אדוני, אני מצטער, אני לא יכול להמשיך את השיחה איתך בצורה כזו, להתראות" ומנתק.

אין לאף אחד זכות לקלל ולצרוח על אף אחד (במיוחד שהוא לא עשה לו כלום, ותמורת עשרים ומשהו שקלים לשעה :-\)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי במוקד, אם אני מדבר עם לקוח והוא צועק או מקלל אני מייד אומר לו "אדוני, אני מצטער אבל אם תמשיך לקלל, אני אסיים איתך את השיחה" (או משהו בסגנון הזה, ואם הוא ימשיך לקלל, אני אגיד לו משהו כמו "אדוני, אני מצטער, אני לא יכול להמשיך את השיחה איתך בצורה כזו, להתראות" ומנתק.

אין לאף אחד זכות לקלל ולצרוח על אף אחד (במיוחד שהוא לא עשה לו כלום, ותמורת עשרים ומשהו שקלים לשעה :-\)

אני זוכר מקרה שללקוחה נפלטה המילה "הומו" אז התומך צעק בחזרה "בת... בת זונה" :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי במוקד, אם אני מדבר עם לקוח והוא צועק או מקלל אני מייד אומר לו "אדוני, אני מצטער אבל אם תמשיך לקלל, אני אסיים איתך את השיחה" (או משהו בסגנון הזה, ואם הוא ימשיך לקלל, אני אגיד לו משהו כמו "אדוני, אני מצטער, אני לא יכול להמשיך את השיחה איתך בצורה כזו, להתראות" ומנתק.

אין לאף אחד זכות לקלל ולצרוח על אף אחד (במיוחד שהוא לא עשה לו כלום, ותמורת עשרים ומשהו שקלים לשעה :-\)

אצלינו אתה יכול לנתק אחרי 30 שניות. כלומר, אם למשל אני עונה לשיחה ואני בממתינה, אחרי 30 שניות - ניתוק.

אבל אם הלקוח נרדם ואני צועק לו ושומע אותו ישן??!? הייתי מנתק אחרי 10..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...