סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 10 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

וואי! איזה בלוג ארוך...בעעע...

בכל אופן, פנינת ספקים

ספק: יש לי לקוח על הקו שלא מתחבר ל-X@X(מה קרה? גם אני אנונימי!)

אני: איזה שגיאה יש לו?

ספק: 678

אני: המודם מסונכרן?(כמובן שההסבר שלי ללקוח זה"רואה ת'מנורויות האלה הירוקות? דולקת לך שם אחת שנקראית ADSL SYNC?)

לקוח: לא.

אני: המודם דלוק?

לקוח: לא.

המודם הודלק=> גולש תקין :yelclap:

***כשתומך ספקית רוצה עבודה קלה, הוא אומר, תתחבר לX@X, לא מתחבר? בעית תשתית, כמובן שאנחנו נטפל בו

בשמחה, אבל למה לחרטט בנאדם, הרי כל משתמש שתזין, תקבל 678 או 769 וכל מני שגיאות חומרה/פרוטוקולים.

אני(מתקשר לתמיכה של ספק עם לקוח בועידה): שלום, יש לי על הקו שמתחברת לX@X אבל לא אליכם ואני צריך להתחבר

איתה לאינטרנט בשביל לשדרג לה ת'מודם.

ספק: אבל מה הקשר לשידרוג המודם?

אני: סתם כי בא לי! כי אני צריך להתחבר לאינטרנט בשביל זה, ויש משהו קטן בדרך שמפריע לי! :bash:

לקוח: אין סנכרון!

אני: מה זאת אומרת?

לקוח: לא יודע, אמרו לי בספק להגיד לכם את זה.

אני: אדוני, בוא בבקשה נשים את היד על העכבר, נזיז בעזרתו את החץ על המסך לכיוון הסמל של "המחשב שלי".

לקוח: וואוו...אתה מדבר איתי סינית!

יש את הלקוחות הסוחטים, שפשוט סוחטים ממך כמה שיותר אינפורמאציה שהם יכולים, העיקר לקבל ממך משהו...

לקוח: שכחתי שם משתמש וסיסמא.

אני: או קיי...תתקשר לספק שלך, כי בשתית לא יודעים מה שם המשתמש.

לקוח: אה, ומה אתה יכול לעשות בשבילי?

אני: לטפל בתקלות תשתית...

לקוח: אז נראה לי שיש לי בעית תשתית!

אני: לא אין לך, תפנה לספק :pissed:

לגבי לקוחות "הטכנאי"

יש גם בתוספת את לקוחות ה"עו"ד".

אלה המקצועות היחידים שמציגים את עצמם

עם הפתיח = "שלום, מדבר עו"ד/טכנאי שגיב גונן/משה אמזלג"

ואז כמובן אתה אומר לו, "אההההההההההה! זה אתה העורך דין! שנייה, אני מעביר אותך

לתמיכה האמיתית ששם ילקקו לך את התחת שתהיה מרוצה וישלחו לך טכנאי הביתה

חינם אפילו אם זרקת את המחשב לתוך אמבטיה מלאה במבריק כלי כסף".

טוב, נגמר לי לבינתיים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עובד בתמיכה טכנית קרוב לחצי שנה, אבל יש לי קצר, אז שכחתי את כל הסיפורים המצחיקים :-\.

דבר אחד מאוד מוזר שאני כן זוכר (ואף פעם לא אשכח), אחת מהשיחות הראשונות שלי כתומך טכני:

אני חושב שללקוחה הייתה שגיאה 678, ובאמצע הבדיקות היא מתחילה לגנוח ולהגיד "זה טובבב, זה כל כך טובבב", אחרי שנייה שמעתי צחקוקים של גבר :smile1:. מרוב התלהבות, קראתי לבכיר שנצחק ביחד, אבל דווקא כשהוא היה מגיע אז היא הייתה מפסיקה :-X.

ועד עכשיו לא מאמינים לי חברים כשאני אומר להם, שבזמן שיחה בעבודה אישה גנחה בטלפון!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

***כשתומך ספקית רוצה עבודה קלה, הוא אומר, תתחבר לX@X, לא מתחבר? בעית תשתית, כמובן שאנחנו נטפל בו

בשמחה, אבל למה לחרטט בנאדם, הרי כל משתמש שתזין, תקבל 678 או 769 וכל מני שגיאות חומרה/פרוטוקולים.

זה בגלל שיש תומכים מגעילים,ורק שתידע שהם נמצאים בשני הצדדים.

כמה פעמים יוצא לי לקבל שיחה שמתחילה ב: "אני מקבל 769, דיברתי עם הכבלים והם אמרו שהבעיה היא אצלכם" (לצורך העניין, הבנתי שאתה לא עובד בכבלים, אבל זאת דוגמת נציג תשתית מגעיל..) עכשיו לידע כללי, זה אומנם משהו שאנחנו מטפלים בו, אבל הטיפול הוא רק במחשב של הלקוח. 769 בחיים לא בעיה בספק, וכשלקוח אומר לי את זה, זה מרגיז אותי..

מה זה לעזאזל 1@1?

בדיקת התחברות לתשתית של בלבד, בלי להתחבר לשום ספקית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"והם אמרו שהבעיה אצלכם"

מסתבר שזה לא תמיד התומך המפנה אשם בזה, סתם שתדע, אלא הלקוח הישראלי המגעיל שאוהב להאשים כל אחד חוץ מאת עצמו.

אבל פעם חיברתי לקוח בוועידה לתשתית ואמרתי לו "אני מעביר אותך" והשתקתי את השיחה בצד שלי.

(טוב , יותר מפעם אחת עשיתי את זה... זאת מין דרך לנוח ולא לתמוך לחצי דקה דקותיים בלי שיידעו...)

אז אני מקשיב לשיחה, והם אומרים "אמרו לי שהבעיה אצלכם" למרות שהסברתי לבן אדם והוא יודע מאיפה מגיעה הבעיה.

וכן, אני מקבל המון 769 שלקוחות אומרים לי "בכבלים אמרו שהבעיה אצלכם"

כאילו, כל מה שלא "כבלים" (תשתית) זה ספק >> אף פעם לא מחשב הלקוח (תמיד זה מחשב הלקוח !!! תמיד !!!)

אגב, אין לי כח לחפש עכשיו מי זה היה, אבל בתחילת הת'רד איפשהו מישהו שאל אם יש למישהו את הסיפור על הסרט בתוך הכבל רשת

אז מצאתי אותו בג'ימייל שלי באחד המיילים הישנים

networkmovie.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע...לא באתי להכליל חס ושלום...בסה"כ משתף

אתכם בדברים שקורים לי במהלך המשמרת שמצחיקים אותי מעט.

כמו שלקוח שהתקשר והתחיל לצרוח עליי:"תפעיל ת'קודקוד שלך

יא חתיכת אימבסיל"...אז פשוט שמתי אותו על MUTE והלכתי

להסתובב, כאשר חזרתי - הפלא ופלא! שיחה חדשה נכנסה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

?

לא אמרתי כלום על מה שכתבת... הגבתי ל whatever61

(בעצם אני מבין שגם אתה... אז לאמשנה)

בכל מקרה, כבר כתבתי כמה פעמים, לא חסרים תומכים מפגרים, אצלנו זה במיוחד בקורסים החדשים

לא שאני מזלזל בידע הטכני שלהם בתור חדשים "חסרי נסיון"

אחרי הכל, בהתחלה גם אני הייתי מתייעץ ושואל פה ושם (בדיוק 3 ימים ראשונים)

אבל רבאק, בן אדם 4-5 חודשים בתמיכה

ועדיין עושה שטויות, בכל רמה, אם זה תיעוד, תמיכה, ועידה, כל דבר.

נראה לי הרמה של המבחני קבלה יורדת ויורדת, יש לנו ראש צוות (!!) שהגיעה לפני איזה 7 חודשים ועבדה בתור תומכת רגילה

ונשבע לכם שהיא (בחודש הראשון שלה בתור תומכת) שאלה "כמה עולה לשלוח אימייל לחו"ל ?" - בשיא הרצינות, והיום היא ראש צוות (מזל שזה תפקיד אדמיניסטרטיבי יותר, ולא טכני)

בקיצור, נראה לי שהרמה יורדת אצלנו, אולי זאת החלטה בדרגים הגבוהים, אם היו רוצים היו יכולים טיפה להשקיע במחלקת התמיכה ולקבל מכונה משומנת היטב של אנשים מקצוענים שיודעים מה הם עושים, כמו שהיה אצלנו פעם. (עדיין הרוב מקצוענים אצלנו, כן ? אבל עדיין, נראה לי שיורדת הרמה לאט לאט)

היה לנו תומך, שלעבוד בלטאטא רחובות לא הייתי מקבל אותו, אין לי מושג מי קיבל אותו ולמה

יצור ברמה השכלית של חיפושית זבל (וזאת העלבה לחיפושית)

היינו מתווכחים מי יישב לידו במשמרת, בשביל הקטעים

יש עליו כ"כ הרבה סיפורים

באחת הפעמים שקיבל שיחה, שם את הלקוח על המתנה, והתקשר להתייעץ עם הבכירים "שלום, יש לי לקוח על הקו" (שתיקה)

פעם אחרת הוא הגדיר חייגן חיוג רגיל (DIALUP) ללקוח, ובמספר טלפון, אמר לו לרשום את המספר טלפון של החברה - כוכבית XXXX (יעני זה המספר ליצירת קשר טלפוני עם שירות לקוחות ותמיכה, במקום המספר שרת חיוג שלנו מן הסתם)

יש עוד כ"F הרבה שטויות שהוא עשה, אם אני אזכר בעוד אני ארשום..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

?

לא אמרתי כלום על מה שכתבת... הגבתי ל whatever61

(בעצם אני מבין שגם אתה... אז לאמשנה)

בכל מקרה, כבר כתבתי כמה פעמים, לא חסרים תומכים מפגרים, אצלנו זה במיוחד בקורסים החדשים

לא שאני מזלזל בידע הטכני שלהם בתור חדשים "חסרי נסיון"

אחרי הכל, בהתחלה גם אני הייתי מתייעץ ושואל פה ושם (בדיוק 3 ימים ראשונים)

אבל רבאק, בן אדם 4-5 חודשים בתמיכה

ועדיין עושה שטויות, בכל רמה, אם זה תיעוד, תמיכה, ועידה, כל דבר.

נראה לי הרמה של המבחני קבלה יורדת ויורדת, יש לנו ראש צוות (!!) שהגיעה לפני איזה 7 חודשים ועבדה בתור תומכת רגילה

ונשבע לכם שהיא (בחודש הראשון שלה בתור תומכת) שאלה "כמה עולה לשלוח אימייל לחו"ל ?" - בשיא הרצינות, והיום היא ראש צוות (מזל שזה תפקיד אדמיניסטרטיבי יותר, ולא טכני)

בקיצור, נראה לי שהרמה יורדת אצלנו, אולי זאת החלטה בדרגים הגבוהים, אם היו רוצים היו יכולים טיפה להשקיע במחלקת התמיכה ולקבל מכונה משומנת היטב של אנשים מקצוענים שיודעים מה הם עושים, כמו שהיה אצלנו פעם. (עדיין הרוב מקצוענים אצלנו, כן ? אבל עדיין, נראה לי שיורדת הרמה לאט לאט)

היה לנו תומך, שלעבוד בלטאטא רחובות לא הייתי מקבל אותו, אין לי מושג מי קיבל אותו ולמה

יצור ברמה השכלית של חיפושית זבל (וזאת העלבה לחיפושית)

היינו מתווכחים מי יישב לידו במשמרת, בשביל הקטעים

יש עליו כ"כ הרבה סיפורים

באחת הפעמים שקיבל שיחה, שם את הלקוח על המתנה, והתקשר להתייעץ עם הבכירים "שלום, יש לי לקוח על הקו" (שתיקה)

פעם אחרת הוא הגדיר חייגן חיוג רגיל (DIALUP) ללקוח, ובמספר טלפון, אמר לו לרשום את המספר טלפון של החברה - כוכבית XXXX (יעני זה המספר ליצירת קשר טלפוני עם שירות לקוחות ותמיכה, במקום המספר שרת חיוג שלנו מן הסתם)

יש עוד כ"F הרבה שטויות שהוא עשה, אם אני אזכר בעוד אני ארשום..

מסכים איתך, עצוב מאוד!!! אחד התפקידים שלי היה לעשות ראיונות עבודה (בדגש טכני) לעובדים חדשים, וקרו לא מספר מקרים בהם החברה קיבלה עובדים למרות שהתעקשתי שהם לא מתאימים, רק בגלל שהם היו צריכים עובדים דחוף... ובגלל זה יש אנשים כאלו...

צחקת לגבי המייל לחו"ל נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי חברים...... גם אני עובד באחד מספקי האינטרנט להלן כמה סיפורים שלי:

שיחה הזויה שהייתה לי לא מזמן, דיברתי עם לקוחה מאוד איטית ומעצבנת שגם נשמעה דיי זקנה..

כמובן שלא היה כלום והבעיה היחידה שהייתה לה זה שהיא לא יודעת לגלוש באינטרנט..

במהלך השיחה מידי פעם למרות שאני מנסה כמה שיותר להתעקש להסביר לה על דברים טכניים היא מתעקשת

לספר לי שהיא גרה לבד ושהיא מבוגרת (ואללה לא שמתי לב!) וכל מיני זיוני שכל בקיצור אחרי שסיימתי

ואני אומר לה המשך יום נעים וגלישה נעימה.. היא ממשיכה עם הזיבולי שכל שלה ולא רוצה לנתק.

היא אומרת לי "לא אתה חייב לשמוע אני לא יכולה לצאת מהבית, בעלי נפטר לפני כמה שנים.. אין לי חיים. אני כל היום מול המחשב ואין לי חברים אף אחד לא רוצה לבוא אליי" אני אומר: "אני מצטער לשמוע את זה אבל באמת שזה לא קשור לשיחה בואי נסיים את זה כאן" אז היא אומרת לי:"טוב, אבל תשמע יש לי עוד בעיה." אני אומר: "אמממ אוקיי אבל רק אם זה קשור למשהו טכני"

היא: "כן כן זה קשור" - טוב אז מה הבעיה? "תשמע... אני נכנסת לצ'אט של נענע לחפש חברים....

ואני נכנסתי לחדר של צעירים 20+ וכתבתי שאני בת 66 ואז כולם צחקו עליי וכתבו שאני פדופילית.. והסברתי להם שאני לא והם המשיכו וממש נעלבתי וכמעט בכיתי וזה שאני נכנסת לצ'אט של צעירים זה לא אומר שאני פדופילית נכון?? בבקשה תגיד שלא! " ( פה אני כבר ממש פעור פה ופשוט המום ולא יודע מה להגיד... ) לבסוף אמרתי: "אני מתנצל פה זה תמיכה טכנית אנחנו עוסקים רק בפיתרון של תקלות

אני לא אוכל לעזור לך במקרה הזה.." היא כמובן המשיכה להתעקש והייתי צריך לחזור מספר פעמים על המשפט הזה עד שהיא

הבינה וניתקה.

סיפור נוסף שקרה לי:

אני: XXX שלום מדבר צחי איך אוכל לעזור? - ענה לי בחור רוסי עם מבטא כבד: " שלום אני אני נמצא פה אצל לקוח חשוב שלי אני מבקש בבקשה שתגיד לי איזה פרוטוקול להגדיר בראוטר יש פה ראוטר ואיזה שרת להכניס" אני אומר לו את המידע שצריך אך הוא מתעקש שיש גם שרת שצריך לרשום בהגדרות הראוטר, אני אומר שלא אך הוא ממשיך, עד לשלב שנמאס לי ואני מסביר לו שזה מעבר לגבולות תמיכה שלנו לטפל בראוטרים, כמובן שזה הוביל לויכוחים נוספים. לבסוף אני שואל אותו "תגיד, איזה ראוטר יש לך??" הוא אומר:

סליחה??? אתה מפקפק בי?? אני כבר 8 שנים! אני יודע יותר טוב מכולכם אני רק צריך שתגיד לי מה השרת שאני מגדיר אם אתה לא יכול להגיד לי תעביר אותי למישהו אחר"- "אדוני אני מתנצל אך כדי שאוכל לעזור לך אני צריך לדעת איזה ראוטר יש לך!"

הוא:" טוב טוב בסדר בסדר! הנה עכשיו אני לוקח אותו הוא ביד שלי.. רשום פה A...........L...........E...... אה...... 130 !"

פה כבר שמתי את ידיי על ראשי.. אוי אלוהים !!!! עד כמה בן אדם שקורא לעצמו טכנאי יכול להיות טיפש! :kopfpatsch:

אם מישהו פה לא יודע זה נחשב אחד מהמודמים הכי פשוטים של בזק,בחיבור שאיאפשר בחיים להפוך אותו לראוטר אפילו אין לו שום חיבור לכבל רשת שאפשר לחבר לסוויץ' או משהו.. מה הוא חשב לעשות עם זה?! אמרתי לו שזה לא ראוטר וכלכך רציתי להגיד לו שהוא דפוק אבל מה לעשות שאיאפשר לדבר ככה ללקוח.

זהו.. עוד סיפורים אני ארשום בהמשך... וסחטיין למי שפתח את הדיון, בהחלט נרשמו פה סיפורים מצחיקים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...