סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

עוד אחד,

לקוח אלחוטית בADSL מתקשר ואמור שהוא לא מצליח לגלוש.

אני: תסתכל על הראוטר, איזה נוריות דולקות?

לקוח: כל הנוריות חוץ מזאת שרשום בה .

אני: OK, תסתכל עכשיו על המודם, איזה נוריות דולקות עליו?

לקוח: מה זה מודם?

אני: (רואה בתיעוד שיש לו מודם ECI) צריך להיות לך מכשיר כחול עם נוריות, כמו הראוטר...

לקוח: אני לא מוצא...

אני: טוב, תעקוב אחרי הכבל שמחובר לראוטר הוא יקח אותך למודם

לקוח: אין שום כבל...

אני: ????

לקוח: אההה, אתה מדבר על ה WOW הזה?

אני: כן!!!!

לקוח: הא, זה, מכרתי אותו לדוד של אישתי, עשיתי אחלה עיסקה!

אני: :bash:

ועוד אחד:

לקוח ערס עם מודם חיוג (DIALUP) מתקשר ורוצה להתחבר בפעם הראשונה.

אני: תכנס ללוח בקרה, חיבורי ....................

[אני רואה שלא מופיע מודם]

אני: אני רואה שמחשב לא מזהה את המודם שלך, אתה צריך מודם מותקן כדי שאני אוכל לחבר אותך לאינטרנט

לקוח: מה זאת אומרת?

אני: [חוזר על עצמי]

לקוח: תעשה לי טובה, אין לי עכשיו כל כך הרבה זמן ואני עייף מהעבודה, תסדר לי משהו...

אני: אני לא יכול "לסדר משהו" אי אפשר להתחבר לאינטרנט בלי מודם!!

לקוח: נו בחייך אני יודע איך זה אצלכם, אתה יכולים לעשות צ'יק צ'ק ולחבר אותי

אני: לא, אין לי אפשרות כזאת

לקוח: תשאל אולי יש מישהו אחר שיודע?

אני:[מאבד כבר סבלנות], לא אין אף אחד שיודע

לקוח: בחייך, נו אין לי כוח לדברים האלו, אני לא כל כך מבין במחשבים [האא באמת?!?!], תנסה לשאול

אני:[מיואש] מסביר לו שאין אפשרות כזאת

לקוח: נו, אתה לא יכול לעשות איזה קומבינה?

אני: [כבר מעבר לייאוש] אם הייתה לי אפשרות הייתי עושה...

לקוח: בחייך, אני בטוח שאתה יכול לעשות משהו, אני לא אספר שסידרת לי, ואני אתקר לאחראי שלך ויגיד שהיית תותח!

אני: טוב, נעשה הסכם, אני אנתק איתך את השיחה הזאת, ואם תצליח להתקשר אלי בלי טלפון, אני אחבר אותך לאינטרנט בלי מודם. תעשה איזה קומבינה!!!

נשבע, אני לא מגזים אפילו קצת....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

איש אחד מתקשר ואומר לי שמגש הקפה הפסיק לעבוד לו אחרי שנשפך קצת פנימה.. אז זאת אשמתנו ואנחנו צריכים לשלוח טכנאי חינם הביתה כחלק מהשירות.. הגיוני, לא ?

זה בכלל לא הולך ככה

אחד מתקשר לתמיכה טכנית ואומר שמחזיק הקפה שלו במחשב נשבר

התומך אומר לו שאין במחשבים של החברה הזאת מחזיר קפה בכלל ואין לו מושג על מה מדובר

אחריי דקות ארוכות של נסיון להבין מה האיש רוצה התומך שואל אותו:

"תגיד, מה רשום על המחזיק קפה הזה?"

והאיש עונה לו:"כפול 48"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני צריך סיבות לא ללמוד עכשיו, קלקולוס זה מגעיל!!! אז הנה עוד אחד:

לקוח מתקשר בשתיים בליילה, נסער לגמרי ובהיסטריה....

לקוח: אתה חייב לעזור לי, אתה חייב לעזור לי!!!!!!

אני: מה הבעיה?

לקוח: אני גלשתי באינטרנט עכשיו, ונכנסתי לכל מיני אתרים... ועכשיו יש לי בחורות ערומות קופצות בכל המסך.

אני: כנראה יש לך ספיירוואר בלה בלה בלה....

לקוח: אתה חייב לעזור לי, גם אם אני סוגר את החלונות הם קופצים שוב אחרי כמה שניות

אני:[מסביר לו על ספייוואר]

אני: תראה אנחנו לא מתעסקים עם דברים כאלו, אבל אם אתה רוצה אני יכול להמליץ לך על תוכנה או שתיים שיסרקו לך את המחשב וינקו אותו...

לקוח: תראה, אני לא מבין בזה, אתה חייב לעזור לי לפני שאשתי תחזור הבייתה ותראה את זה...

אני: [מסביר לו שוב על עניין הספייוואר ומסביר לו שאני לא יכול לעשות איתו את ההתקנה והסריקה של התוכנה]

לקוח: [כמעט מתחנן] אתה חייב לעזור לי, אשתי עוד מעט חוזרת ואסור שהיא תראה את זה!!!

אני: [באווירת אמצע הליילה], אשתך לא נמצאת בבית בשעה שתיים בליילה, אני במקומך לא הייתי דואג מחלונות קופצים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני צריך סיבות לא ללמוד עכשיו, קלקולוס זה מגעיל!!! אז הנה עוד אחד:

לקוח מתקשר בשתיים בליילה, נסער לגמרי ובהיסטריה....

לקוח: אתה חייב לעזור לי, אתה חייב לעזור לי!!!!!!

אני: מה הבעיה?

לקוח: אני גלשתי באינטרנט עכשיו, ונכנסתי לכל מיני אתרים... ועכשיו יש לי בחורות ערומות קופצות בכל המסך.

אני: כנראה יש לך ספיירוואר בלה בלה בלה....

לקוח: אתה חייב לעזור לי, גם אם אני סוגר את החלונות הם קופצים שוב אחרי כמה שניות

אני:[מסביר לו על ספייוואר]

אני: תראה אנחנו לא מתעסקים עם דברים כאלו, אבל אם אתה רוצה אני יכול להמליץ לך על תוכנה או שתיים שיסרקו לך את המחשב וינקו אותו...

לקוח: תראה, אני לא מבין בזה, אתה חייב לעזור לי לפני שאשתי תחזור הבייתה ותראה את זה...

אני: [מסביר לו שוב על עניין הספייוואר ומסביר לו שאני לא יכול לעשות איתו את ההתקנה והסריקה של התוכנה]

לקוח: [כמעט מתחנן] אתה חייב לעזור לי, אשתי עוד מעט חוזרת ואסור שהיא תראה את זה!!!

אני: [באווירת אמצע הליילה], תגיד, אשתך לא נמצאת בבית בשעה שתיים בליילה, ואתה מודאג מחלונות קופצים?!?!?!?

גדול

איך לא אמרת לו את זה קודם? :lol:

מה אתה לומד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרון להיום:

לקוחה מתקשרת אחרי תקלת תשתית בכבלים...

לקוחה: אני לא מצליחה לגלוש....

אני: הייתה תקלה בתשתית של HOT, כל מה שצריך זה להוציא את המודם מהחשמל ואז לחבר בחזרה.

[אני מסביר לה איך נראה המודם]

לקוחה: לא, בזה,הבן שלי אמר לא לגעת בשום אופן!

אני: [מסביר] אבל אנחנו צריכים לנתק אותו ולחבר אותו מחדש כדי שהוא יחדש את התקשורת לאינטרנט

לקוחה: לא! הבן שלי אמר לי לא לגעת בזה, יש שם המון חוטים, ובפעם הקודמת ניתקתי לו הרבה כבלים בטעות ועשיתי בלאגן...

אני: טוב, אז נחכה שהבן שלך יחזור

לקוחה: אבל אני צריכה עכשיו להכנס לאינטרנט!

אני: הממממ..... את יודעת איפה הארון חשמל? תלבשי כפכפים ותורידי את השאלטר, תחכי כמה שניות ותרימי אותו בחזרה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בואו נדבר עוד קצת על סוגי לקוחות..

יש את הלקוח ה"דבר איתי בעברית":

אני: הוינדווס שלך, הוא בעברית או באנגלית?

לקוח: לא יודע..

אני: למטה יש לך התחל או START?

לקוח: אהה.. START..

אני: אוקיי, אז תלחץ על START בבקשה.

לקוח: אחי, דבר איתי בעברית, אני לא טוב באנגלית (כן, זה בדר"כ אלה שפונים אליך ב"אחי")..

לקוח שמספר לך סיפורים:

לקוח: היה לי כאן וירוס, מחק לי את כל המחשב, אתה לא יודע מה היה פה, כמה אנטיוירוסים התקנתי! שום דבר לא יכלתי להיפתר ממנו.. קיצור, הבאתי פה טכנאי, אז מה שהוא עשה, פירמט לי את המחשב, אז היום דיברתי עם הכבלים, היתה שם איזשהי בעיה עם המודם, התקינו לי את אותו מחדש וזה. עכשיו הכל תקין...

אני: אוקיי.. אז מה בדיוק הבעיה?

לקוח: אז זהו, פשוט שכחתי את הסיסמא..

יש את הלקוחה "תשלח לי את הכל בפקס כתוב" (דווקא לקוחה כי רק נשים מבקשות את זה):

אני איתה אחרי איזה חצי שעה של שיחת מנהל, עם הוינדווס 98 שלה. מדברת אליי בחוצפה ואני בסה"כ מנסה לעזור לה לתקן איזשהי בעיה במחשב שלה..

לא רואה פתרון ומציע לה חיבור ללא חייגן.. מסביר לה את כל ה"מינוסים", ובין היתר, שהלאה את רב התמיכה היא תקבל מכבלים (כי הרי אלינו זה כבר לא יהיה ממש קשור).. בסופו של דבר היא אומרת לי משהו כזה: טוב, עכשיו תקשיב לי, אני רוצה שתתקשר לכבלים ותגיד להם שישלחו אליי פקס שהם מסכימים לזה, שאת רב התמיכה אני אקבל מהם.

סליחה?! לא רק שהבקשה שלך מוגזמת לחלוטין, מה את חותמת משכנתה, שהכל צריך להיות עד כדי כך רשמי?? ומה נראה לך שחברת כבלים עובדים אצלי?? אני מתקשר אליהם ואומר להם מה לעשות?! לשלוח לך פקס? אולי גם דואר רשום עם חותמת מהמנכ"ל??

השירותיות שלי הגיעה לסופה, ואמרתי לה שיש לה תקלה במחשב ושעליה לפתור את זה..

או שיש את האלה שבסוף השיחה אתה מציע להם איזה אנטיוירוס, שעולה בסביבות ה-10 ש"ח. אז הם עושים לך: תשלח לי את זה כתוב בפקס, אני צריכה את זה רשמית.

כן בטח, אני באמצע המשמרת אתחיל לשלוח פקסים בשביל לקבל איזה עמלת מכירות מסכנה, תעשי לי טובה..

לקוח עם "כל הנוריות דלוקות במודם":

שגיאת 769..

אני: תסתכל על המודם, איזה נוריות דולקות עליו?

לקוח: הכל (לידע כללי, אין מצב שהכל דולק, תמיד שיש 1-2 כבויות, ובדר"כ גם כמה שמהבהבות, אז התשובה מעצבנת אותי כבר מהתחלה..)

אני: תתאר לי כל נורית אם היא דולקת, מהבהת או כבויה..

לקוח: POWER דולק קבוע, CABLE לא דולק (או מהבהב)....

יש את הלקוח שאתה פונה אליו בתור זכר, חצי מהשיחה ואז אתה מגלה שאתה מדבר עם בחורה.. (מסתבר שזה שהחיים שלך מתקצרים, זה לא החסרון ההכי גדול בעישון..)

יש את הלקוח שמוודא איתך 5 פעמים:

אני מסביר לו בצורה ההכי ברורה שיכולה להיות, שהמודם שלו לא מסונכרן, איך הגעתי למסכנה הזאת ומי שיכול לטפל בזה זה רק כבלים.

לקוח: אתה בטוח? כי אני כן רואה.. (אם אני בטוח?! אתה יודע כבר כמה פעמים היה לי לקוח עם מודם לא מסונכרן לפניך?!)

אני מסביר לו עוד פעם שהוא צריך לפנות אליהם ושאין קשר לטלוויזיה שלו בכלל.

לקוח: תבדוק אבל בכל זאת שאצלכם הכל תקין.. :bash:

יש את הלקוח "אבל אתמול זה עבד". אין מה לספר, פשוט כל הסבר שאתה אומר שיש לו תקלה במחשב, הוא עונה לך "אבל אתמול זה עבד". לא יודע מה להגיד לך! אתמול זה עבד, והיום זה לא עובד! העולם מסתובב, דברים משתנים.

יש את הלקוח התחמן:

לקוח: יש לי כאן איזשהי בעיה.. אני מדליק ואני לא שומע בהם קול..

אני: במקום להגיד שזה לא בגבולות התמיכה, מנסה להיות נחמד ולהסביר לו ככה באופן כללי, ממה זה יכול לנבוע..

לקוח: אוקיי, אז אני עכשיו בתוך לוח הבקרה, לאן להיכנס?

אני: מסביר לו שזה יותר מדי ולא ממש יכול לעזור לו בזה..

ואז הוא מוציא לי: אבל גם באתרים באינטנרט אין לי קול! עכשיו זה כן משהו שאתה יכול לעזור לי??

ומה הוא חושב שאני אקנה את זה?!

יש את הלקוח שכל הזמן שואל מישהו מהצד:

אני: הוינדווס שלך הוא בעברית או באנגלית?

פתאום אני שומע צרחה "אימאאאאאאא, הוינדווס בעברית או באנגלית???"

ואז אני שומע צרחה בחזרה: "לא זוכרררררת" (כאילו מה היה המצב שהיא תדע את זה??)

תהליך של דקה בערך..

ואם הוא פשוט היה אומר לי שהוא לא יודע, הייתי שואל אותו עם יש לו למטה "התחל" או "START"...

יש את הלקוח שמתקשר ושואל אותי על ההתחלה: תגיד, אתה מבין באינטרנט..?

לא, אני סתם איזה הומלס מהרחוב, שבא לעבוד בתמיכת אינטרנט..

יש את הלקוח "ללחוץ על זה?":

לצורך העניין נגיד יש לו שגיאה 769 ואני מנסה לבדוק את האייפי שלו..

אני: יש לך למטה התחל.

לקוח: אוקיי.

אני: עכשיו או "התחבר אל" או "הגדרות".

לקוח: אה רגע, ללחוץ על התחל? (לא, אני סתם משועמם ומספר לך שיש לך למטה התחל)

אני: הממ... כן.

לקוח: אוקיי, מה הלאה?

אני: התחבר אל או הגדרות.

לקוח: אוקיי, אני רואה הגדרות..

אני: אוקיי, עכשיו יש לך "חיבורי רשת".

לקוח: כן, אז ללחוץ על זה? (אוקיי, לא הבנת בפעם הראשונה איך זה עובד, אבל העיקרון הוא לא כזה מסובך!)

אני: אוקיי, להבא אם אני אומר משהו אז אני מתכוון שתלחץ על זה..

לקוח: בסדר! אז לא כולם מבינים במחשבים! (מה קשור בלהבין במחשבים..)

יש את הלקוח שמתקשר והמשפש הראשון שלו זה:

שלום, אני רוצה להתנתק.

עכשיו הוא כנראה חושב שזה שהוא רוצה להתנתק, יפגע בי מאוד ואני אתחיל לשכנע אותו שלא כדאי לו.. אבל במבחינתי הוא פשוט הגיע למוקד הלא נכון. כי מתנתקים דרך שירות לקוחות..

אז אני פשוט עונה לו: אוקיי, המספר שאליו אתה צריך לחייג זה...

לוקח לו דקה לעכל את זה ואז הוא מתחיל לספר לי מה הבעיה באמת..

הרגע היה לנציג שלידי איזה ערס, שאמר לו: לא מבין במחשבים, מה תעשה לי??

טוב, מספיק לבינתיים.. פשוט היה לי משעמם במשמרת =)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואי באמת נשמעת עבודה פצצה!!

לא הייתי מתנגד לעבוד בה עם מינימום.. אח"כ היו לי מלא סיפורים מצחיקים לספר לחבר'ה :D

תמשיכור לספר סיפורים, כל התומכים, בבקשה - זה פצצה :D אה וגם שכל אחד בבקשה יגיד על ההתחלה באיזו חברה הוא עובד... :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...