ishay0703 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ishay0703

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    9
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של ishay0703

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אם יש לי 3 מאווררים במארז איך עדיף לחבר אותם , כל אחד לsysfan נפרד או לחבר במתאם לsysfan אחד?
  2. טוב יש בעיה קשה יותר הזכוכית התנפצה לרסיסים האם יש דרך להשיג זכוכית כזו? איני מעוניין לשלם 400-500 ש''ח על מארז חדש .
  3. הן rgb הן הלדים של כפתור ההפעלה אינם פועלים. מדובר במארז be quite 500xd לוח gigabyte x670 gaming ax ניסתי לחבר את יציאת הrgb למקומות אחרים בלוח אך ללא הועיל. בנוסף ניסתי לחיצות ארוכות על כפתור התאורה והבעיה אינה נפתרה. תודה לעוזרים.
  4. המודעה הזו הסתיימה

    • למכירה
    • משומש

    אזור קרית גת

    1,000.00 ILS

  5. יש אפשרות לשנמך את הקירור? בנוסף בשניהם אותו הספק , למה באחד יש צורך במתאם לכרטיס מסך?
  6. https://tms.co.il/builds/419288?fbclid=IwAR2LFVlYJ-UDUyQwzUxm-uHWxa0I34ozFT--DY4PR_jJvds5Kj_QPnl6LB8 קבלתי המלצה על המפרט הזה, מה דעתכם?
  7. . מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 10000 + מקווה שאצליח לקנות בסכום הזה 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) יש לי כבר nvme שברצוני להעביר 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין העדפה ר 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? אין 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אילת רצוי מKSP מכיוון שאייבורי עדיין לא קבלי את סדרת סופר 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? מיידי 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? שיהיה בלוח לפחות 2 יציאות לNVME 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) לא 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מעוניין לרכוש מחשב 4080 סופר ו14700K ניסתי לבנות באתר של KSP והלכתי לאבוד בבחירת לוח אם ומארז וקירור מתאים אשמח לעזרה .
×
  • צור חדש...