צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=135010§ion=293&target=%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%99 או מפרט קרוב לכך במחיר דומה. אני לא מצליח למצוא בירושלים חנות שמוכרת את כל החלקים האלו, אשמח אם תעזרו לי. שאלה שניה - האם שדרוג הזכרון ל-4GB יתן שיפור משמעותי? האם כדאי להתקין 4GB ב-Chip אחד?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נצא מנקודת הנחה שאישרו ע"פ תמונות החלפה של מקלדת במקלדת חדשה. הבעיה היא שאין שום אפשרות לאותו אדם להגיע לסניף כיוון שהוא גר 400 ק"מ מהסניף הכי קרוב. מה עושים במצב כזה? מהחנות נאמר שאין להם שום אפשרות לשלוח או לקבל במשלוח את המקלדת שלי בתירוץ של "ואם המקלדת שלך תלך לאיבוד? ואם היא תגיע שבורה?" וכו'. מה אתם אומרים? אולי תוכלו להציע פיתרון הולם? או שאולי לדעתכם אין לי בכלל שום סיבה להתלונן. בכל אופן רציתי לשתף כי אותי זה די מעצבן. לילה טוב
-
- 15 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
שלום, ב12 לאפריל הזמנתי מחשב מסקיי פיסי אחרי הקמת מפרט בפוסט הבא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=497026.msg4254611#msg4254611 מחופשת פסח עד ליום הנוכחי לא קיבלתי את המחשב וזה לא הכל, לא קיבלתי מענה למספר הודעות ששלחתי דרך האתר שלהם ובמייל, לא ענו לי בטלפון יותר מ30 פעמים בנסיונות שונים בשבועיים האחרונים. לאחרונה התחלתי כבר לחשוד שאולי "עקצו" אותי ורציתי כבר לבטל בחברת האשראי, אבל שמתי לב שהם מריצים כבר באופן קבוע הודעות שהחנות סגורה בגלל כל מיני סיבות כלשהן(אבל גם שהחנות לא סגורה הם לא עונים).., אם זה שירות טוב אז אייבורי זה שירות מצויין.. מצטער שזאת הנימה ואני לא יודע אם זה במקום, אבל חשבתי שזה יעזור אם אנשים ידעו איזה ייבוש קיבלתי מהחברה הזאת בחודש האחרו…
-
- 15 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
אני מעוניין במסלול גיימר במהירות 12M בו נעזור לי+כל המיתעניין להחליט. נכון לעכשיו אני מנוי ב-012 מסלול גיימר 2.5M ...ומשלם 65 ש"ח שזה הרבה כיוון שבזמן האחרון המחירים ירדו בהרבה. עד לפני שבוע הייתי מקבל מהירות כמו של התשתית=12M ..והייתי מאד מרוצה..(כיוון שבמסלול גיימר לא היתה קיימת הגבלת מהירות) נכון לעכשיו אני מקבל רק 2.5M (כניראה הם עידכנו בקרים+תוכנה לפיקוח מהירות גם במסלול גיימר) אז כרגע אני מתלבט עם איזה ספק לעשות מסלול גיימר. נ.ב-דיברתי עכשיו עם 013 והם מציעים 12M גיימר היתחיבות לשנה ב-60 ש"ח .....למישהו יש ניסיון איתם?
-
- 11 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, קיבלתי מנציג של פלאפון את ההצעה הבאה שטוען שהיא מצויינת. האם ההצעה באמת כל כך טובה? [tt] את מכשיר הגלקסי אוכל לתת לך בחיוב זיכוי מלא של 109 ₪ בתנאי שמדברים מעל 400 דקות. יחד עם המכשיר ישנה חבילת גלישה לגלקסי בעלות של 59 ₪ (נפח GB2). אחליף לך את המסלול למסלול פיקס של 149 ₪ לפני מע"מ: 700 דקות פיקס 700 דקות 5 יעדים ו/או פנים אירגוני 700 SMS[/tt]
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני בניתי מפרט מחשב באתר של RSM, בעלות של בערך 5000 ש"ח האם זו חנות אמינה? מה לגבי השרות אם ישנה בעיה/תקלה? האם מישהו יודע שאפשר לקבל הנחה על סכום קניה כזה או אולי על תשלום במזומן?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
אני פונה לספק ומבקש מהם לקבל את החבילה של ספק+תשתית. האם אני צריך ליצור קשר עם התשתית כדי לעדכן את המחיר? או שספק כבר דואג לעדכן את כל הפרטים?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני דיי נחוש לגדל גראס איכותי בבית אך יש לי מס התלבטויות וכמה שאלות אשמח לעזרה והמלצות מכול כיוון... קודם כול רציתי להבהיר לכם שיש לי הרבה סיבות טובות לגדל גראס הסיבה העיקרית היא כי אני לא סובל אלכוהול הוא משפיע על גופי בצורה רעה (גם אלכוהול מהסוגים הטובים שאנחנו נוהגים לשתות...) וההשפעה שלו לטווח הקצר (ההרגשה של השחרור לעשות שטויות וחוסר הקליטה) לא חביבה עלי. במיוחד שבגללו מופיעים לי פצעונים ויש לי הרגשה של מין "אופוריה" או חוסר מודעות למשך שבוע שלם (אך לעולם אין האנג אובר). גם לחברי יש דעה דומה שאלכוהול רעיל וכו.. לכן אנחנו מעדיפים גראס (חשיש מבסוטון וכול שאר השטויות הרבה פחות!). גם כן אני מעדיף לגדל במקום לקנות גראס כי זה זול יותר וגראס מגידול עצמי הרבה יותר איכות…
-
- 14 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
אני מסתקרן לקנות את זה ולהתנתק מהכבלים, השאלה היא אם כדאי לקנות ובאיזה אופן, כי הבנתי שיש הרבה מקומות שעדיין אין קליטה טובה (או שנכון ל2011 יש קליטה בכל הארץ?) האם מומלץ לקנות את הממיר כחיבור USB למחשב, או בכלל כאנטנה למחשב או כממיר שלם לטלוויזיה? מה אתם אומרים? יש לכם ניסיון בקניית המוצרים של הDVB-T?
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני חושב על לקנות פלאפון חדש, שלא נמכר בחברות הסלולריות, ולהצטרף איתו לאחד מהמסלולים שחברות הסלולר מציעות. אני יודע שאני יכול להצטרף למסלול ולקבל זיכוי על המכשיר, אבל אני לא יודע מה הזיכוי, ואני לא יודע אם גובה הזיכוי מעוגן בחוק ואני גם לא יודע איפה אני יכול לבדוק את כל זה. אשמח אם מישהו יודע פרטים נוספים על מה בדיוק אני אמור לקבל יעזור לי/יפנה אותי למידע הרלוונטי גם אם מישהו יודע את השם של החוק(גיגלתי חוק העברת זיקה וזה לא העלה תוצאות טובות) אשמח לדעת אותו כדי שאוכל להמשיך את החיפוש בעצמי תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני רוצה להזמין כרטיס זיכרון של LEXAR הכרטיס הוא כזה http://www.amazon.com/gp/product/B004AM610M/ref=s9_simh_gw_p23_d0_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=0H9ZS5EGC0TBBZY63A4D&pf_rd_t=101&pf_rd_p=470938631&pf_rd_i=507846 השאלה כמה אני ישלם עליו שורה תחתונה עד הארץ?האם יש עליו מכס?ומה הדרך הזולה ביותר להביא ותו? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום קודם כל מזל טוב על המפרטים המומלצים המעודכנים שאלתי האם יש חנויות מחשבים שמומלצות והן בתל אביב ראיתי הצעות למפרטים מחנויות באשדוד ורשל"צ, אך כיוון שאני תל אביבי היתי מעדיף שהספק מרכיב המחשב יהיה בטווח נגישות תודה מיקי
-
- 2 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
האם מישהו פה מכיר דרך לקבל מהוט ממיר HD (בהנחה ויש זכאות לממיר (לדוגמא על ידי הצטרפות לטריפל)) תוך כדאי מעקף של מסחטת הכספים של חברת הוט (תשלום 100 שקל עבור טכנאי שמחבר כבל למסך (בהנחה ויש כבר שקעים))
-
- 15 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום לכולם!!!!!!!! אני רוצה לקנות מחשב חדש למשחקים כמובן.... מישהוא מכיר חנות אמינה זולה טובה ומומלצת?????? לא חשוב האזור כל כך מה שחשוב זה שיהיה להם אתר... אני גר בצפון...
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
נתקלתי בזה במקרה וחשבתי לשתף אתכם בעניין, יכול להיות מועיל למי שרוכש/מחפש לקנות נעליים. : להדפסת השובר: http://www.bezeq.co.il/support/Pages/mevza.aspx תקנון: http://www.bezeq.co.il/Sales/Documents/HNO.pdf חג שמח
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4055272,00.html
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, אני מקווה שאני בפורום הנכון לשאלה הזו אני רוצה לקנות מיקרוגל חדש כבר די הרבה זמן ויש לי צרה בלמצוא רשת אמינה שממנה אפשר לרכוש מיקרוגל חדש (ובכלל שהרשת מוכרת מיקרוגלים תקינים מחברות מוכרות) יש לכם ניסיון בקניית מיקרוגל/מכשירים אחרים למטבח ויצאתם מבסוטים מהשירות עצמו ומימוש האחריות במידת הצורך? אולי אתם מכירים גם דגמים שמהם כדאי מאוד להתרחק וחברות אמינות בין היתר... אני מוסיף גם טלוויזיה, אם מישהו מכיר רשת אמינה עם מחירים טובים אשמח לשמוע על חוות דעת וניסיון של אנשים בקנייה... תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לפני שבועיים החזרתי לוח אם שהפסיק לעבוד לתיקון בפנדה. אז עלתה גם על הדרך שאלה לגבי החוקיות של גביית כסף על בדיקה במסגרת האחריות אם התברר שהמוצר תקין: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=451775.0 היום (כעבור שבועיים) פנדה חזרו אלי עם בשורה חדשה (ועל כן הדיון החדש): "היבואן כבר לא קיים, אין אחריות, לך תחפש" (מן הסתם לא בדיוק במילים האלה אבל לא רחוק מזה). מיותר לציין שבאתר של פנדה הם יודעים לכתוב בגדול ליד כל מוצר "אחריות 36 חודשים", מבלי שהמילה "יבואן" מוזכרת. בנוסף כמו שכבר ציינתי בדיון ההוא, הם יודעים יפה מאוד לדרוש כסף על "בדיקה" אם מסתבר שהמוצר תקין, והם היו צריכים לשלוח את המוצר למעבדה שלהם (כך לדבריהם, וזאת למרות שהם טוענים שמי שנותן את האחריות זה היבואן שכב…
-
- 158 תגובות
- 32.7k צפיות
-
-
שלום, לפני כחצי שנה טסתי לחו"ל ולפני הטיסה הקפאתי את החשבון פלאפון שלי בחודש אוקטובר (המקסימום שאפשר להקפיא זה 3 חודשים) אז בחודש ינואר החשבון שלי חזר לפעול ועדין הייתי בחו"ל אז התקשרתי ל*054 וביקשתי מהם להקפיא שוב את החשבון לעוד 3 חודשים. תהליך שלוקח 5-10 דקות מהרגע סיום השיחה, ועבר יום אחרי השיחה ועדין החשבון שלי לא הוקפא. התקשרתי שוב ל*054 וביקשתי שיקפיאו את החשבון והם אמרו שזה תהליך שלוקח זמן (בפעם הראשונה עשיתי את זה מהשדה תעופה ומיד שסיימתי את השיחה זה נכנס לתוקף). בכל מקרה בסופו לש דבר הם הקפיאו את החשבון לאחר יום או יומיים אני כבר לא זוכר. שחזרתי לארץ נדהמתי לגלות חשבון בסה"כ 768 ש"ח. 569 ש"ח על 23 דקות שיחה!!!!!! (24 ש"ח לדקה!!!!) שזה כל הזמן שדיברתי עם אורנג' מח…
-
- 38 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
-
לפני שבועיים הזמנתי מהם מספר חלקים וביניהם הלוח אם GIGABYTE GA-P67A-UD3-B3 שנמצא באתר תחת הלינק הבא: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=8076 כשביצעתי את ההזמנה דיבר איתי אחד בשם יאיר והוא אמר שהלוח במלאי, שילמתי דרך אשראי ישר על כל החלקים. זה התרחש ביום רביעי לפני שבועיים (9.3.11) סיכמנו שיגיע שליח שיאסוף את המחשב ביום שני (14.3.11), ואמרתי להם שאני עובד מהבית בתחזוקת אתרים וקריטי בשבילי שהמחשב יהיה אצלי בשישי-שבת , יאיר אמר בסדר, אבל השליח הגיע רק יום שלישי (15.3.11), למרות זאת יאיר התקשר יום חמישי להודיע שכל הבדיקות לחלקים החדשים תקינות ויום שישי הוא בעצמו יסע אלי לתל אביב להביא לי את המחשב כי השליח לא פעיל. יאיר כמובן הבריז לי והפסדתי יומיים של עבודה כי נת…
-
- 38 תגובות
- 11.7k צפיות
-
-
שלום לכולם. פוסט זה בא לספר את סיפור החלפת העכבר שלי. בנובמבר שנה שעברה , קניתי עכבר LOGITECH MX1100 נוסף , כך שאוכל לעבוד איתו בעבודה. לאחר כשבוע , שמתי לב שהגלגלת לא זה בצורה חלקה , ולאחר כשבוע נוסף הפסיק הכפתור של הבוהן לעבוד. מכיוון שהיה בידי עכבר נוסף , הבנתי שכנראה פשוט נפלתי על יחידה לא טובה , ולכן יש להחליפה במסגרת האחריות. לאחר ששנעתי דברים טובים על השירות של LOGITECH , החלטתי לפנות ליבואן , ולהחליף שם. לאחר שיחה איתם , מסרו לי שהדגם הנ"ל כבר לא מיוצר , ושיחליפו לי לדגם אחר. (כמעט זהה , רק בלי כפתורי SENSITIVITY). מכיוון שהמרכז שרות עובד רק עד חמש , ואני עד 6 , ומסיבות של חוסר זמן שלי, רק היום ניגשתי להחליף את העכבר. לאחר שהגעתי, והראתי את העבר,הקבלה והתקלות למוכ…
-
- 26 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
שלום, לפני מספר חודשים אירעה לי תקלה בכ.מסך, שהוא היה ATI HD4870 בגרסת OC של 3D CLUB. וכפי שאני יודע, החנות סקיי-פי-סי תספק לי אחריות מלאה למספר שנים (שאני לא זוכר, אבל זה לא עבר) על הכ.מסך. שלחתי אליהם את המחשב, וקיבלתי אותו עובד ותקין כהלכה (חשבתי :), לאחר מספר חודשים אירעה לי שוב תקלה בכ.מסך, ורציתי לראות האם התקלה אירעה בגלל התחממות יתר של הכרטיס, אז פתחתי את הCATALYST CONTROL MANAGER, וניסיתי לשחק עם המאוורר, והעוצמה שלו, ראיתי שהוא על 14%, שמתי אותו על 100% כדי לנסות ולראות האם התקלה תקרה שוב, אבל המאוורר לא נהיה מהיר יותר, והתוכנה הראתה שהמאוורר כן על מאה אחוז. ניסיתי מספר תוכנות כגון RIVA TUNER וכולן הביאו אותן תוצאות, קיבלתי מהחברה כרטיס עם חיישנים תקולים, אבל ע…
-
- 38 תגובות
- 12.9k צפיות
-
-
קניתי מסך של דל אתמול ולפני שקניתי התקשרתי לשלושה חנויות, שהתלבטתי ביניהם, על מנת לברר את סוגיית האחריות. (בכל השלושה מדובר על אותו מסך) בשלושת החנויות נאמר לי שאם יש לי בעיה עם המוצר עלי לפנות ישירות ליבואן ושהטיפול הוא באחריותם. אז שאלתי את אחד המוכרים - בעצם אתם רק חוליה מקשרת ביני ליבואן ושמרגע ביצוע התשלום וקבלת המוצר אין לי שום קשר אליכם יותר. והוא ענה, בלי לגמגם, שכן. בדיוק כך. לי זה נראה פשוט אבסורד.. אם זה המצב למה אני צריך את החנות? זה לא שאני עושה קנייה גדולה או מרכיב מחשב שמורכב מחלקים שונים שמיובאים על ידי יבואנים שונים. מדובר על מוצר אחד (ויחסית יקר, כ2400 ש"ח) שהחנות פשוט גוזרת את הקופון שלה ובעצם מתנערת ממני. הרי זה לא יראה הגיוני לאף אחד אם אני אגש מחר לה…
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-